Infiniti vstupuje na evropský trh, a tak nás pochopitelně zajímá, jak je na tom ve srovnání s etablovanou evropskou a potažmo i japonskou prémiovou konkurencí.
No, je to pekny dizajnovy hybrid, Lexus je dost citit. Aj vnutri su paste na oko, napr. ovladace klimy v EX. Zaujimave, radoby obycajna znacka ako Nissan ci Toyota si len tak par rokov dozadu postavi luxusnu odnoz bez historie a tradicie a ono sa predava, teda najma v USA, Lexusy maju uspech aj na kontinente. A co nase znacky? Fiat to marne skusa z Lanciou, VW ma na to Audi, Ford mal Jaguara, francuzom sa v "luxusklasse" prilis nedari, Opel je v ramci GM mainstream...
ani jedna z japonskych automobilek neni v usa brana jako prava premie. Kazdy den v TV vidis vcem jezdi holywood hvezdy. Britney ma mercedes,mini,q7, madonna bmw, bill gates porsche, atd....Infiniti nebude mit v evrope uspech to jsem si jisty vypada moc levne- je spis konkurent hondy
Otázka je, co považuiješ za úspěch. Jistě, že se jich tu za dva roky neprodá tolik, jako Audi, ale pokud se v prodejních číslech dotáhne na Lexus, tak to úspěch jednoznačně bude. A že vypadá moc levně bych neřekl, spíš moc exoticky. Ale já osobně téhle značce držím palce.
infinty ma v USA problemy? Uz si aspon raz v USA bol? na to, ze je to luxusnejsia znacka, tak ju tam teda stretnes pekne casto. A napriklad FX je velmi podarene, uz ju vidis aj u nas sem tam a to si to ludia dovliekli z USA, lebo sa im pacila...
infiniti znacne pokulhava za lexusem, v usa proda pouze 130tisic aut, minuly rok klesl prodej o 5%. Bere se to jako neuspech, protoze pred 5lety planovali rocni vyrobu na 300tisic kusu! V EU se prodejne ani na "neuspesny" lexus nedostane v japonsku zatim taky uspech nema. Zbyva jen Rusko, Korea a vychod. evropa vcetne DDR- kde maji taky podivny vkus ;)
Auto je urcite zajimave ale napr. kdysi uspesny i30, q45 by byl v EU spis konkurent omegy. M45 vypada vedle 5er M5 asi jak honda accord nebo passat
Hmm tak tu mame odbornika na americky trh >:D
Ja ziji v USA na Floride a Infinity tu urcite problem s prodejem nema >:D jezdi jich tu opravdu hodne. A musim se smat tomu jak tady nekdo vyse psal s cim jezdi hvezdy v Hollywoodu. Ten clovek si mysli ze maji snad jedno auto >:D ,ale zapomina ze jich maji trosku vic a ne jen nemecke >:D
To se domnívám, že se pletete, asi tomu příliš nerozumíte, domnímám se a nejen já, že EX i FX budou mít velký úspěch, ale až tam dají naftový třílitr !!!
lexe má na poskakování po Londýně, šrám sem šrám tam. Neměj obavu, že mu ve stáji neodfrkává Bentley... co Bentley... Rols. A skutečnost, že i pro tyto účely neužívá Range je v jeho případě neodpustitelná...
Jasně ty náš malý rozumbrado, tak ty některé miliardáře pozdravuj :-):yes: P.S. Jestli je to tvůj sebezáchovnej postoj, živ ho v sobě. Vždyť nevědomost je lékem hloupých a malých lidí...
Sir Paul si ho nekoupil ale dostal darkem od toyoty. Tyto komercni auta si "aktivni" prominenti nekupuji ale dostavaji od sponzora. Vyjimka je lambo, porsche, ferrari, RR, bentley
Je vcelku jedno jestli ho dostal nebo si ho koupil. Dle logiky některých přítomných by ho měl odmítnout převzít nebo, kdyby bylo nejhůře měl odstavit v garáži. Jenže ejhle on v něm exhibuje na veřejnosti. Jak trestuhodné!
na strance lexusu je oficialne zapsany jako placeny partner Lexusu. To je neco jak kdysi musel m.jackson vsede chodit z pepsi-colou i kdyz mel vevnitr neco jine nalite :-)
nemyslím, že by zrovinka on byl na tom tak špatně, že by si nemohl hodně dobře vybírat v čem se bude ukazovat. Ať tak či tak je jasné, že Lexus má dostatečně silnou image na to, aby nebyl za trapáka
dobrovolne zadny prominent nebude jezdit ve woku :-)
In addition to its tennis and golf event partnerships, Lexus has signed endorsement contracts with star athletes, including Andy Roddick (with support for the Andy Roddick Foundation), Annika Sörenstam, and Peter Jacobsen.[124] Lexus also signed musician Sir Paul McCartney as a proponent of its hybrid vehicle technology (including the charity auction of a specialized RX 400h designed with input from the former Beatles star).
v tomto kontextu vyznívá levně tak akorát tvůj názor, v kolika Infi jsi seděl, v kolika jel, kolik řídil? tyhle auta mají podvozkovou platformu z Nissanu 350Z jestli ti to něco říká, zpracování interiéru na úrovni S-klády a pohon všech kol převzatý ze Skylinu GT-R. to že v nich nejezdí ´´hollywoodská smetánka´´? ty auta jsou nabízena především v Americe, takže kdo se chce tam odlišit, koupí si nějakou evropskou-pro ně-exotiku. s eM trokou tady nevynikneš, ale tam tě budou považovat za exhibicionistu. potkalo mě to štěstí že dvě Infiniti mám, FX35ku a G35ku kupé, už jsem toho vystřídal hodně ale tyhle auta mají něco navíc-němci tomu říkají ´´kinderstube´´, a to audi nebo mercek mít nikdy nebudou. Tomáš
v infiniti jsem zatim jen jednou sedel na zivo pred 7lety v usa ale za moji tehdejsi e39 byl nejmene 10roku pozadu. Precti si interview sefa nissanu, kde pred 3lety rekl, ze technika infiniti je nezrala a staci jen do USA!- pro Eu musi cele auto prepracovat aby mohli konkurovat bmw! V samotnem japonsku se mercedes, bmw prodava nejlip a dominuji na jejim (premiovem) trhu 80%. To same plati o cine.
USA je nenarocny trh sam o sebe kde je auto spis spotrebni zbozi v nemecku jezdit z jejich auty 250kmh by bylo riskantni.
máš pocit že to co se v evropě prodává jako základní výbava, se prodává i ve státech ? by tě s tím tam poslali do***e :)) to jen evropský socky jsou schopny koupit kde je jen volant :))
kdo byl ve statech tak byl prekvapeny jednoduchosti techniky nejake coroly kde neznali pred nedavne esp, 4nebo 5 ventilu na valec, misto primeho vstrikovani karburatory ale zato domaci kino atd..Mel jsem tam pujceny Focus 2,2liter a byl daleko pomalejsi jak evropska 1,6.
Dokonce na oficialni homepage jakehokoliv vyrobce najdes ze nemecko (evropa) je nejnarocnejsi trh sveta, amerika nejdulezitejsi
ja ne, ale holywoodske hvezdy jsou urcity vzor pro cely svet. Jak se oblikaji, jaky pouzivaji mobil, cim jezdi, jake maji domy atd... otom "snivaji" obycejni lide na celem svete.
Ze Tom Cruise mel svoji svatbu v sklaase byla pro mercedes reklama k nezaplacen...
ten borec bohužel už v době svatby byl v takové instituci, scientologická církev tomu říkaj, takže mozek měl vymytej už dost na to, aby v lezl i do mercedesu. A jestli to mercedes považoval za reklamu :)) no tak to mluví za vše :)) holt evropani :))
Nejsem bláhový. Mrkni se kolem sebe. Dneska není v módě mít to nejlepší jako v dobách, kdy tebou zmíněné příklady získali svou pověst. Ale je v módě být IN a COOL. Doba si to žádá, doba to vyžaduje! Takže musíš míchat nápoje, ze surovin způsobem, že znalci dostávají záchvaty, musíš mít mobil s trilionem funkcí. Byt musí být zařízen tak, že je absolutně nepraktický apod. Dnes se neprodává výrobek, ale jeho image.
V době wellness musí mít každé auto přídomek sportovní. V osmdesátých letech zase muselo mít všechno luxusní verzi. Dnes víc než kdy jindy platí sejde z očí, sejde z mysli.
Máš pravdu, ale to je jen taková přeháňka :] I Mercedes si uvědomil, že nemůže do nekonečna těžit z dobrého jména a začal se sebou něco dělat! Kvalitní a dobrou práci ocení každý!
Ta přeháňka trvá už trochu dlouho. Ano je dost lidí, kteří si nábytek nechají udělat u kvalitního místního stolaře podle bytového architekta. Ale nejvíce jsou bohužel slyšet naháněči vlastních snů, a ti určují trendy. Žel
Už aby tu Infi byl na silnicích. Konečně tu tak budeme moci vytvořit specifickou kategorii - "japr" tedy - japonská prémie (Lux a Infi). V klasickém evropském pojetí prémiového segmentu tak budou tyto dvě značky (na spodní pozici) dotvářet portfolio luxusních vozidel. Samozřejmě, evropská prémie, to je trochu jiná liga. Na to, abys mohl tuhle ligu hrát ti nestačí jen kvalitní materiály a kvalitní technika. Diamantovým kovbojům musíš nabídnout i něco navíc. Především neposkrvněnou image. Na image se tu pracuje desetiletí... mnozí (Mercedes) i druhé století... Jistě, luxusní auta si nekupují ti, co dostřádávají na havarijní pojištění.
Co se týká "souboje" Lex - Infi, sázím na Infi. Lex, jak je patrno, ne a ne zaujmout. Silně chybí modelové spektrum, nepracuje se na posilování image, Lex tu prostě jenom je. Naproti tomu Infi požívá velkých očekávání. To pramení především z historické oblíbenosti sportovních Nissanů, resp. Datsunů v Evropě. Infi tedy má (narozdíl od Lexe) skrzevá Datsun jakousi přenesenou hostorii. Speciálně v Česku bude rovněž těžit ze znělého názvu... Totiž INFINITI... to má "obsah". Podprahově se nám nabízí rým k "Maserati" a to v tomto kontextu nezní vůbec špatně, co?
Ostatně, už jsem to tu kdysi psal,
VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST - FX 35
Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Z tvýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej. Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy. Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku. Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot co k nám dolejhalo 5 metrů pod zem. Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím to chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188. Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím - a vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Ženu ho proti slunci a proti času... Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka od DVD... Sedím oproti ostatním autům výš, ovšem štafle nepotřebuju.
Tohle auto... na nic si nehraje... a ty si v něm můžeš hrát na co chceš. Já hodinu vozil Terminátora. Tak - I´ll be back pětatřicítko. I´ll be back!..
Ale no tak, teda. ;-) Veď Lexus že nepracuje na image? Hybrid, LS je image už ako taký. A čo ten zaujímavý RX? Mne sa veľmi nepáči, ale že má image to sa nedá poprieť. Nemyslím si, že okrem IS by Lexus nepracoval na image. Aj keď-je pravda, že automobilku založenú automobilkou-z toho nikdy nebude to čo z Mercedesu, BMW, alebo Audi.
prosim Tě... strč hlavu do písku a podívej se přes ten písek do ameriky, kde je lexus RX nejprodávanější SUV ... audi a spol. jenom čumí...
a protože je americký trh jeden z nejdůležitějších (viz snaha audi s Q7) tak se porád neoháněj evropou, kterou za malou chvíli zahltí ( jako skoro celej svět) východní automobilky. protože nabízí za nižší cenu "skoro" to samý. Vlastně co kecám, už nabízí víc.
lexus je lexus a stojí za tím kdo?
to doufám ty rozumbrado asi víš, ne?
takže se může opřít o vlastní koncern... historii má a slušnou... viz RX. až nude mít takovou historii na americkým trhu Q7 tak mi prosim napiš, já Ti potom jeden koupím... ať nemusíš porád jezdit v "lidovým autě"
infi je dobrý, ale tady bude bojovat těžkej boj. nicméně už roste podíl lidí, který chtějí něco jiného než audi, bmw,MB,atd... ( záměrně nepíšu VW , protože to se do té třídy prostě nehodí - pač temto ve vw diktuje audi a ti vw pěkně škrtí).
je fajn, když se na cestě objeví něco jinýho než ta šeď...
ještě bych dodal že první "SUV" byl landcruiser, takže tady nemůže být o nějakých lidových vozítkách, natož pako auto union řeč, a už vůbec ne v souvislosti s historií :))
proste ej to tak, nikdy nebude lexus a infiniti to co premiove nemecke znacky, ale podla mojho nazoru je to tak, ze vacsina ludi, vravim vacsina..nechytajte ma zaslova, nehovorim, ze vsetci, ale vacsina ludi co kupuje nemcov to kupuje pre prestiz a to je najhlavnejsie-mam vela penazi potrebujem mat nieco co to povie zamna, koho trapia vlastnosti, skoro nikoho, hovorim skoro ! proste prestiz a dizajn. moj nazor je ze ludom , ktori si kupuju ine znacky, ako napriklad infi a lex, tak im nejde len o prestiz, ide im aj o nieco ine, takyto ludia auta neberu len ako nieco cim sa ukazem ale zaujimaju sa aj o ine prednosti, neda sa vraviet konkretne, kazdy kategoria je ina........................ iluzia: som mlady, bohaty, xcem balit zeny, xcem sa ukazat, v uvodzovkach ,,milujem,, auta, ale ani neviem kde sa kontroluje olej, kupim si M6..............dalsia iluzia : mam vela penazi,niesom namysleny , milujem auta, milujem motosport, co mozem spravim si sam , na okoli mi nezalezi, kupim si NISSAN GT-R.... kazdy pochopil rozdiel dvoch prikladov?
nevravim ze stale je to tak, ale moj nazor je, zdoraznujem moj nazor, ze toto su kategorie ludi..teda asi takto vyzera clovek co kupuje nemcov a na druhej strane asi takto bude vyzerat clovek co kupuje vsetko ostatne len nie nemcov.
tak musím říct že jak nová generace G sedan i kupé tak i EX v premiéře mě hodně dostali ... líbivá hezky udělaná auta ... trochu na rozpacích jsem z nové fx kterou jsem čekal trochu jinčí a ani na živo mě neoslovila tak jako menší ex ... ale myslím že potenciál na úspěch infiniti u nás má a držím jim palce .., :yes::-)