Novinky
Už aby tu Infi byl na silnicích. Konečně tu tak budeme moci vytvořit specifickou kategorii - "japr" tedy - japonská prémie (Lux a Infi). V klasickém evropském pojetí prémiového segmentu tak budou tyto dvě značky (na spodní pozici) dotvářet portfolio luxusních vozidel. Samozřejmě, evropská prémie, to je trochu jiná liga. Na to, abys mohl tuhle ligu hrát ti nestačí jen kvalitní materiály a kvalitní technika. Diamantovým kovbojům musíš nabídnout i něco navíc. Především neposkrvněnou image. Na image se tu pracuje desetiletí... mnozí (Mercedes) i druhé století... Jistě, luxusní auta si nekupují ti, co dostřádávají na havarijní pojištění.
Co se týká "souboje" Lex - Infi, sázím na Infi. Lex, jak je patrno, ne a ne zaujmout. Silně chybí modelové spektrum, nepracuje se na posilování image, Lex tu prostě jenom je. Naproti tomu Infi požívá velkých očekávání. To pramení především z historické oblíbenosti sportovních Nissanů, resp. Datsunů v Evropě. Infi tedy má (narozdíl od Lexe) skrzevá Datsun jakousi přenesenou hostorii. Speciálně v Česku bude rovněž těžit ze znělého názvu... Totiž INFINITI... to má "obsah". Podprahově se nám nabízí rým k "Maserati" a to v tomto kontextu nezní vůbec špatně, co?
Ostatně, už jsem to tu kdysi psal,
VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST - FX 35
Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Z tvýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej. Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy. Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku. Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot co k nám dolejhalo 5 metrů pod zem. Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím to chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188. Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím - a vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Ženu ho proti slunci a proti času... Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka od DVD... Sedím oproti ostatním autům výš, ovšem štafle nepotřebuju.
Tohle auto... na nic si nehraje... a ty si v něm můžeš hrát na co chceš. Já hodinu vozil Terminátora. Tak - I´ll be back pětatřicítko. I´ll be back!..
Co se týká "souboje" Lex - Infi, sázím na Infi. Lex, jak je patrno, ne a ne zaujmout. Silně chybí modelové spektrum, nepracuje se na posilování image, Lex tu prostě jenom je. Naproti tomu Infi požívá velkých očekávání. To pramení především z historické oblíbenosti sportovních Nissanů, resp. Datsunů v Evropě. Infi tedy má (narozdíl od Lexe) skrzevá Datsun jakousi přenesenou hostorii. Speciálně v Česku bude rovněž těžit ze znělého názvu... Totiž INFINITI... to má "obsah". Podprahově se nám nabízí rým k "Maserati" a to v tomto kontextu nezní vůbec špatně, co?
Ostatně, už jsem to tu kdysi psal,
VZPOMÍNKY NA BUDOUCNOST - FX 35
Cameron to vymyslel už dávno. Nastane doba, hodíš celej svůj život do kufru, naposledy se ohlídneš a vyrazíš z města. Z tvýho rodnýho města, soustavně decimovanýho hordama robotů... Tak na tohle buď pořád připravenej. Koneckonců na to myslej i u NISSAN motors... Kola 20 palců na 265/50. Neskutečně jistej posaz na silnici. Přebírám ho. Klíček, teda vlastně krabičku rvu do kapsy. Pár dravců už jsem viděl. I naživo. Poprvé ovšem mám možnost si na dravce sáhnout. Obcházím ho zvolna dokola a nepřestávám žasnout. Na ponton invazního vyprošťováka je naroubovaná takřka coupe střecha... kdo tohle dokáže, dokáže i zastavit ty roboty... doufám. Vizuální dojem je famózní, neskutečnej, definitivní. Jsem u vytržení. Tohle udělali snad podle mýho mozku. Je v barvě berilium - umět auto znamená umět i barvu. Barva je nepopsatelná a úchvatná - evokuje tmavou měď trubek z podzemí, tam, kde jsem spatřil tmu světa a třásl se z dunění železnejch bot co k nám dolejhalo 5 metrů pod zem. Jdu po detailech. Zpředu nekompromisně tvrdej, samostatnej, nepřemožitelnej. Záď je fantastická, zakusuje se do ní to coupe... a napříč ji protínaj blinkry. Tuhle porci potence, suverénosti a drzosti těžko rozdejchávám. Poodejdu 5 metrů a sjíždím ho přes pravej pření blatník - jo, tohle je dokonalé technicistní retro z doby, kterou jsme ještě neprožili. Vzpomínky na budoucnost... Hergot, ten Terminátor mi buší v hlavě. Jdu k němu a cítím to chvění, beru za chromovou kliku a vlezu dovnitř. Jsem jak zvíře... musím trochu orazit. Sedím na kůži, volant s kterým ukočíruješ i raketoplán... tlačítkem vpravo na sedadle se posouvám dozadu. Ideální klec, pro mejch 188. Je širokej. Místo klíčku ta identifikační krabička v kapse a na přístrojovce otočný vypínač, kterým zatočím - a vnímám tep šestiválce - 3.5 l, 280 koní. Ještě spí, v mžiku je probudím. Automat zcvakne jízdu vpřed, přidám a 280 koní držím v opratích. Ženu ho proti slunci a proti času... Sedí na silnici jak přibitej. Podvozek má sportovní úpravu a skutečně si dá říct podle mý chutě. Nic - jo, nic mu nemůžu vytknout. Jdu nadoraz, v mžiku podřadí a celý stádo mě žene rozkoši vstříc. Jde za plynem, v zatáčce žádný náklony, brzdy mě tlačej na volant... úchvatné. Nahoře nad středovým panelem obrazovka - ukazuje ti při couvání kam jedeš. Koukám na odkládací box (asi na brejle) na stropě mezi předníma a zadníma - sáhnu na to a vyjede obrazovka od DVD... Sedím oproti ostatním autům výš, ovšem štafle nepotřebuju.
Tohle auto... na nic si nehraje... a ty si v něm můžeš hrát na co chceš. Já hodinu vozil Terminátora. Tak - I´ll be back pětatřicítko. I´ll be back!..
Ale no tak, teda. 😉 Veď Lexus že nepracuje na image? Hybrid, LS je image už ako taký. A čo ten zaujímavý RX? Mne sa veľmi nepáči, ale že má image to sa nedá poprieť. Nemyslím si, že okrem IS by Lexus nepracoval na image. Aj keď-je pravda, že automobilku založenú automobilkou-z toho nikdy nebude to čo z Mercedesu, BMW, alebo Audi.
Tak když už tu máme D.O.P.R. , tak proč ne i J.A.P.R.. Hlavně aby nevznikla K.O.P.R. nebo nedejbože CH.I.P.R.. To by bylo moc >😁
prosim Tě... strč hlavu do písku a podívej se přes ten písek do ameriky, kde je lexus RX nejprodávanější SUV ... audi a spol. jenom čumí...
a protože je americký trh jeden z nejdůležitějších (viz snaha audi s Q7) tak se porád neoháněj evropou, kterou za malou chvíli zahltí ( jako skoro celej svět) východní automobilky. protože nabízí za nižší cenu "skoro" to samý. Vlastně co kecám, už nabízí víc.
lexus je lexus a stojí za tím kdo?
to doufám ty rozumbrado asi víš, ne?
takže se může opřít o vlastní koncern... historii má a slušnou... viz RX. až nude mít takovou historii na americkým trhu Q7 tak mi prosim napiš, já Ti potom jeden koupím... ať nemusíš porád jezdit v "lidovým autě"
infi je dobrý, ale tady bude bojovat těžkej boj. nicméně už roste podíl lidí, který chtějí něco jiného než audi, bmw,MB,atd... ( záměrně nepíšu VW , protože to se do té třídy prostě nehodí - pač temto ve vw diktuje audi a ti vw pěkně škrtí).
je fajn, když se na cestě objeví něco jinýho než ta šeď...
a protože je americký trh jeden z nejdůležitějších (viz snaha audi s Q7) tak se porád neoháněj evropou, kterou za malou chvíli zahltí ( jako skoro celej svět) východní automobilky. protože nabízí za nižší cenu "skoro" to samý. Vlastně co kecám, už nabízí víc.
lexus je lexus a stojí za tím kdo?
to doufám ty rozumbrado asi víš, ne?
takže se může opřít o vlastní koncern... historii má a slušnou... viz RX. až nude mít takovou historii na americkým trhu Q7 tak mi prosim napiš, já Ti potom jeden koupím... ať nemusíš porád jezdit v "lidovým autě"
infi je dobrý, ale tady bude bojovat těžkej boj. nicméně už roste podíl lidí, který chtějí něco jiného než audi, bmw,MB,atd... ( záměrně nepíšu VW , protože to se do té třídy prostě nehodí - pač temto ve vw diktuje audi a ti vw pěkně škrtí).
je fajn, když se na cestě objeví něco jinýho než ta šeď...
ještě bych dodal že první "SUV" byl landcruiser, takže tady nemůže být o nějakých lidových vozítkách, natož pako auto union řeč, a už vůbec ne v souvislosti s historií 😊)
Rx stoji v usa o polovinu min co Q7 a je spis v kategorii Near-Luxury Car. Celosvetove neproda Lexus ani polovinu z toho co audi
- v Americe, kde jak říkáš " Audi a spol. jenom čumí" prodají Němci v prémiové třídě třikrát více automobilů, než konkurence!
- cena automobilu je nic nevypovídající hodnota, asiati prostě za víc neprodají!
- rok o roku se zvyšující prodeje německých automobilek!
- Čína, Indie - opět jasná převaha německých automobilek!
- nevědomost je krásná a pravda krutá, že
- cena automobilu je nic nevypovídající hodnota, asiati prostě za víc neprodají!
- rok o roku se zvyšující prodeje německých automobilek!
- Čína, Indie - opět jasná převaha německých automobilek!
- nevědomost je krásná a pravda krutá, že
😄 :yes:
proste ej to tak, nikdy nebude lexus a infiniti to co premiove nemecke znacky, ale podla mojho nazoru je to tak, ze vacsina ludi, vravim vacsina..nechytajte ma zaslova, nehovorim, ze vsetci, ale vacsina ludi co kupuje nemcov to kupuje pre prestiz a to je najhlavnejsie-mam vela penazi potrebujem mat nieco co to povie zamna, koho trapia vlastnosti, skoro nikoho, hovorim skoro ! proste prestiz a dizajn. moj nazor je ze ludom , ktori si kupuju ine znacky, ako napriklad infi a lex, tak im nejde len o prestiz, ide im aj o nieco ine, takyto ludia auta neberu len ako nieco cim sa ukazem ale zaujimaju sa aj o ine prednosti, neda sa vraviet konkretne, kazdy kategoria je ina........................ iluzia: som mlady, bohaty, xcem balit zeny, xcem sa ukazat, v uvodzovkach ,,milujem,, auta, ale ani neviem kde sa kontroluje olej, kupim si M6..............dalsia iluzia : mam vela penazi,niesom namysleny , milujem auta, milujem motosport, co mozem spravim si sam , na okoli mi nezalezi, kupim si NISSAN GT-R.... kazdy pochopil rozdiel dvoch prikladov?
nevravim ze stale je to tak, ale moj nazor je, zdoraznujem moj nazor, ze toto su kategorie ludi..teda asi takto vyzera clovek co kupuje nemcov a na druhej strane asi takto bude vyzerat clovek co kupuje vsetko ostatne len nie nemcov.
nevravim ze stale je to tak, ale moj nazor je, zdoraznujem moj nazor, ze toto su kategorie ludi..teda asi takto vyzera clovek co kupuje nemcov a na druhej strane asi takto bude vyzerat clovek co kupuje vsetko ostatne len nie nemcov.
tak musím říct že jak nová generace G sedan i kupé tak i EX v premiéře mě hodně dostali ... líbivá hezky udělaná auta ... trochu na rozpacích jsem z nové fx kterou jsem čekal trochu jinčí a ani na živo mě neoslovila tak jako menší ex ... ale myslím že potenciál na úspěch infiniti u nás má a držím jim palce .., :yes: 😄
Auto je urcite zajimave ale napr. kdysi uspesny i30, q45 by byl v EU spis konkurent omegy. M45 vypada vedle 5er M5 asi jak honda accord nebo passat
Ja ziji v USA na Floride a Infinity tu urcite problem s prodejem nema >😁 jezdi jich tu opravdu hodne. A musim se smat tomu jak tady nekdo vyse psal s cim jezdi hvezdy v Hollywoodu. Ten clovek si mysli ze maji snad jedno auto >😁 ,ale zapomina ze jich maji trosku vic a ne jen nemecke >😁
In addition to its tennis and golf event partnerships, Lexus has signed endorsement contracts with star athletes, including Andy Roddick (with support for the Andy Roddick Foundation), Annika Sörenstam, and Peter Jacobsen.[124] Lexus also signed musician Sir Paul McCartney as a proponent of its hybrid vehicle technology (including the charity auction of a specialized RX 400h designed with input from the former Beatles star).
USA je nenarocny trh sam o sebe kde je auto spis spotrebni zbozi v nemecku jezdit z jejich auty 250kmh by bylo riskantni.
Dokonce na oficialni homepage jakehokoliv vyrobce najdes ze nemecko (evropa) je nejnarocnejsi trh sveta, amerika nejdulezitejsi
To spíš Evropa je nenáročný trh - dej jim velkej kufr a dvoulitr v TDI, budou si ucvrkávat!
Chacha, nenáročný trh.... >😁 >😁 >😁
Ze Tom Cruise mel svoji svatbu v sklaase byla pro mercedes reklama k nezaplacen...
A jak myslíš, že získalo svojí image francouzské víno, japonská spolehlivost, italský designe, atd. Z reklamy? Nebuď bláhový!
V době wellness musí mít každé auto přídomek sportovní. V osmdesátých letech zase muselo mít všechno luxusní verzi. Dnes víc než kdy jindy platí sejde z očí, sejde z mysli.