Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ženeva živě: Citroen C5 Break – první dojmy

27 komentářů

Tak krásný zevnějšek a oni zprzní ten interiér. 😢 Na těch oficiálních fotkách interiéru to vypadalo skvěle, ale realita vypadá nějak divně... ;-\
Čujo
aha...tak realita je podla teba dalsia fotka?...hmm podla mna je realita ked to vidis vlastnymi ocami...podla mna je ten interier omnoho lepsi ako urobili sudruhovia z Mladej Boleslavy ktory "mozno" okopirovali z PASSATU
Ne, myslím opravdové setkání naživo... ;-\
Z ktorej serie StarTreku su tie predne sedadla? >😁
Ale ne, je to krasne auto.
GT'aime
Zabudol som sa prihlasit
Čujo
podla mna tie sedacky budu naj v triede 😄
lancer24
keď to povieš ty musí to tak byť >😒] su najlepšie v triede a ešte si v nich nesedel...
Jsou rozhodně na samém vrcholu. Nastavitelné ve všech směrech, optimálně tuhé (alespoň v polokoženém provedení, které jsem mohl vyzkoušet) a s kvalitním bočním vedením. Hlavová opěrka není deset centimetrů za hlavou a navíc... tak nějak příjemně voní 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Už jen pohled na sedadla říká, že to na 10 bodů není. Design krásný, Startrek hadra, ale pokud vám říká něco oblast bederní páteře, tzn. místo, kde jsou záda zpevněna jen pěti bederními obratli, kterým nepomáhají žebra, takže vše tam drží na svalech, tak je jasné, že tam díky tomu ďůlku chybí podpěra. Při delších jízdách budou bolet záda, ať je to tvrdé jak chce. Mimo to nevidím nastavování bederní výplně (pokud tam je, opravte mě). Já osobně dávám přednost konvexnímu tvaru opěradla oproti konkávníku. Navíc tady je podpořeno oporou v oblasti lopatek, čili tam budu schoulený, hlava bude vpřed, že se ani adaptivní opěrky a la Volvo a Renault nebudou dát využívat k opírání. Takže až tak bych ty sedadla nevychvaloval, možná jen stylisticky, to ano. Jinak pro lancera, i v Laguně mi připadá bederní opora málo, ale více než tady. Zatím nejlepší zkušenost s kocernem VW, bohužel tvrdý sedák, kde zase bolí na našem tankodromu pozadí 8-s
Hadra.... Severní Morava? 😉 Podpěra nechybí, opora bederní oblasti je nastavitelná v dostatečném rozsahu, tak trochu po vzoru Passatu, kde je ale dle mého soudu až extrémní. Pocit ze sedadel je alespoň z krátkého pobytu v kokpitu velmi (!) dobrý. Skok oproti ostatním modelům stejné stáje (vyjma VTS) je v pravdě sedmimílový, takže bližší zkušenosti po delším pobytu za volantem se pokusím přinést v blogu příští měsíc. Snad to vyjde..
*Black_Jacket*
Joóó, takže "zprznený" interiér??? Mne sa tu zdá ZBRZDENÝ tvoj mozog!!!...Chlape, nezablúdil si náhodou z článku Superb??? ha???...Ak sa ti zdá moc sivý, sa nediv. KeĎ je to fotené bleskom. nechápem, čo si tým chcel povedať, že intrák na oficiálkach vypadá dobre...Žeby sa zataľ zmenili tvary??? 😲
1, když jsme u toho urážení, tak u nás se říká, že Slovák není národnost, nýbrž diagnóza...

2. nevšiml jsem si, že by mé oči během koukání házely blesky...
Klaudius
Tak bacha s tým bodom 1, aby som Ti nemusel ukázať tú silu Slováka. Ale inak máš celkom pravdu, Slovák, to je meno národa, nie národnosť. (Presne ako "Čech") >😁 😉
A čo sa týka bodu 2...divím sa, že vôbec reaguješ na také hlúposti...
Souhlas, chtělo by to nějaký sdružený ovladač, který by interiéru dodal potřebnou lehkost.
RRAAFF
auto, jak interiér tak exteriér. Osobně se mi ale líbí více sedan.
Nemám moc rád Citroeny, ale tohle je paráda. Kombík krása, sedan ještě lepší. Na interiéru mi moc nesedí ten volant, zvenku přední maska, ale jinak opticky opravdu krásné auto.
Kdyby takhle vypadal Superb, nemusela u něj být tak neuvěřitelně dlouhá diskuze vesměs negativních názorů.
Tohle je prostě auto, která má svůj styl a jde si vlastní cestou.
Tak jsem samořejmě prohodil nick a název příspěvku 😲 😄
jedine + je ze ma pneumaticke odpruzenie
v celku hnus hlavne tie zadne svetla z vlecky JRD.
Nová C5 má tragickou dynamiku - se 100kW turbodieselem 0-100km/h za 11,6s...
lancer24
Dynamika...niekto predsa nepotrebuje 150kW a myslím si,že 100kW je tak akurát na rozpohybovanie auta v danej triede.
No, právě, 100kW je určitě na střední třídu dost, ale dynamika (s tímto motorem) 0-100km/h za 11,6s není pro střední třídu důstojná.
lancer24
Citroen sa vždy vyznačoval futuristickým dizajnom a dnes sa vracia ku svojím koreňom.C5 je presne taká ako som dúfal.Moderne línie exterieru a futuristický interier priam srší nápadnmi.Kvalita palubnej dosky je samozrejmá mal som možnosť preskumať...A ešte pre zaujimavosť ofukovače na palubovku sa vyrábajú na Slovensku pri Žiline.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jestli tenhle exteriér je futuristický, tak Audi je pak auto s designem ze sci-fi >😁 A interiér pokud myslíš volant. Ty tlačítka od 1-9 jsme mohli vidět ve velké části PSA 90.let.
lancer24
podľa mňa je rozhodne viac futuristicky ako v tvojej oblúbenej Lagune 3...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Lancere, prvně si zjisti, co je mé oblíbené, jo? Ať nejsi pro smích
vec vkusu,ja mam a6 a toto je prve aut👋odhliadnuc od aston martin😉/,pri ktorom som na zaklade designu rozhodnuty ho kupit
přiznám se,jsem fanda Citroenu.DS,BX,Xantia,XM a C5 první generace,byly káry s nenapodobitelným desingem,měly charisma a punc originality.nová C5 na mě pusobí dojmem,že tvurci se az přiliš nechali inspirovat u německé konkurence,tím mám na mysli boční linie jako by z oka vypadla z dílen Audi a palubni deska se až příliš podobá na ty od BMW.pardon,muj čistě subjektivní názor,je mi líto...... 😒