Novinky
0
A takhle to dopadá, když se škola typycky německého designu pokusí o něco extravagantnějšího. Naprosto nesourodé linie, nekorespondující s umístěním světel a jiných prvků, včetně nárazníku. Jednotlivé pohledy navíc se přímo nabízejí k zamyšlení typu: "tak tohle jakobych už někde viděl". U kategorie vozu "na volný čas" bych očekával poněkud více nápaditosti a méně kopírování linií a tvarů od jiných. Zkrátka jako celek je to auto paskvil a jen se utvrzuji v tom, že design koncernu VW silně pokulhává s kvalitou v kapse ...
0
mě se to líbí, jak zvenku tak vevnitř, s motory TSI to pojede pěkně za rozumnou spotřebu, takže vše je o subjektivním pohledu na design!
0
jas tebou docela souhlasim. Staci se podivat na nesourodost vnejsku a interieru. Zvenku je to pokus o neco noveho, a dovnitr plesknou na chlup stejnej interier z golfa atd ....
0
"na chlup stejnej interier z golfa"? Přístrojovka je z EOSu a výplně dveří jsou nové stejně jako celá zadní část...
Klaudius
0
Z každého rožku trošku a dohromady je to ničnehovoriaci guláš. Pre svojbytné športové kupé veľmi zlá vizitka.
0
A co si myslíte, že je přístrojovka v EOSu?? Ten samej FujGolf. Design zvenku je relativně zajímavej, ale...
0
Slátanina je v tvojej hlave. :no:
Rozčiluje mě, že si nemohu stáhnout obrázky do počítače. Pokud k prohlížení obrázků musím být připojený na net (a nemůžu tedy tak činit např. po vyčerpávajícím dnu a před usnutím v posteli), ztrácí pro mne sledování serveru AUTO.CZ smysl. Jdu jinam.
Né, že bych si chtěl zrovna tohle ztahovat, ale když něco nejde, tak si to chci taky zkusit. Takže, připrav si na obrazovku nějaký svůj doc. Potom si otevři obrázek, ale tak abys viděl část svého .doc. Levou myší na pravý horní roh obrázku, držet a táhnout dolů, až zmodrá. A pak už jen přesunout do svého .doc. 😄 Alespoň mně, to takhle ztáhnout jde. 😄
S čím máš problém? Save Picture As mi funguje úplne normálne...
Tak mně přes Save as, jdou jen ty malý, cca 5 kB gify. Velký nikoliv. Ty mně nabizí pouze Null, koma null. 😄
Máš klasický 😜? Zvláštne, s týmto som nikdy nemal problém (teda nie že by som bol nejaký divý za obrázkami z auto.cz s tahoval ich kazdy druhy den).
Skôr si myslím, že dotyčný pán len hľadal dôod a spôsob, aby mohol vyjadriť svoju averziu voči tomuto serveru.
:no:
Skôr si myslím, že dotyčný pán len hľadal dôod a spôsob, aby mohol vyjadriť svoju averziu voči tomuto serveru.
:no:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jako Golf 6 super. Normální dvoulitrová atmosféra k mání asi nebude. No jo do motoru se nacpe turbo a kompresor a hraje se na nízkou spotřebu při nesmyslě vymyšleném režimu, který nemá se skutečností nic společného.
Scirocco I to nebude a jen těžko dá řidičům podobný požitek z jízdy, ale na VW je to velmi pěkné auto.
Ako ma sklamal exteriér úplnou zmenou charakteru, tak nie som nadšený z interiéru. Sedadlá napohľad vyzerajú dobre, ktovie, ako budú vyzerať sedačky v lacnejších verziách bez kože. Okrem zospodu skoseného volantu tam ale nie je nič zaujímavé. Tá volkswagenovská unifikácia, a nepokryté šetrenie nákladov úplne všade mi už lezú krkom... :no😒br />
Zakrátko asi dospiem k presvedčeniu, že VW nedokáže navrhnúť zaujímavé, dizajnovo vyladené auto s vlastným charakterom. Vždy to bude zlátanina z koncernovej stavebnice...
K takovému textu je pak hezké číst vzdychavé dovětky o tom, jak úžasné bylo v tomto směru staré Scirocco nebo Corrado, jenže, chlapci, ta auta byla stavěna naprosto stejným způsobem jako to Scirocco nové; tedy na podvozku Golfu, s co největším podílem shodných dílů (Scirocco), resp. mix. golfu a passatu (Corrado). Tehdy jako dnes platí stejná pravidla, postavit "svébytné" (slovo, kterým se tu oháníš) kupé s originálními prvky, je v případě, že chceš zachovat cenu alespoň trochu v relacích dané třídy, nemožné resp. možné, ale pak celkem jistě ztrátové. Přestože je VW silná automobilka, prodeje Scirocca se budou pohybovat v řádu pár desítek tisíc. Myslím, že v tomto čísle lze najít odpověď na nářky o interieru z Golfu (byť to není úplně pravda) apod. Navíc, samotná existence Scirocca je argumenetem sama o sobě (argumentem v tom smyslu, že nabídnout dnes kupé v nižší střední není z ekonomického hlediska jen tak), on totiž nikdo z relevantních konkurentů momentálně podobně koncipované auto nemá. 😉
Ono se tady o to nikdo nijak nepře, ale musíš uznat sám, že staré Scirocco i Corrado byly co se týče vzhledu jedinečné. Nové Scirocco je jedním z mnoha, nemastné neslané, neurazí ani nenadchne. To že se bude prodávat dobře je vcelku jasná věc.
Jedinečné? V rámci tehdejší produkce VW se ti staré Scirocco nebo Corrado, z hlediska designu, zdají výjimečnější než Scirocco nové? Mě tedy ne, jsou to jednoznačné (na první pohled rozpoznatelné a zařaditelné) deriváty soudobých modelů VW, navíc, dost kritických reakcí, které v diskusích čtu se ohání právě naprostou nepodobností nového Scíra s ostatní produkcí VW. Nějak té kritice nerozumím, a také proto, že na studii, což bylo stejné auto s jinou maskou, byly ohlasy celkem příznivé. Mě to trochu přijde jako kritika pro kritiku, jde přece o VW. 😉
Dinare nějaké antiVW na mně nevytahuj, to si vyprošuji! Corrado a Scirocco se vyjímalo i oproti konkurenci. Nové Scirocco je prostě jen další z mnoha 3D hatchů.
Oproti studii dostala především maska dosti změn, a to k jeho škodě.
Z agresivní šelmy jdoucí po své kořisti se drobnými retušemi stal v mých očích jihoamerický vzteklý bůžek, který mhouří oči, aby něco skrz svůj špatný zrak viděl.
Oproti studii dostala především maska dosti změn, a to k jeho škodě.
Z agresivní šelmy jdoucí po své kořisti se drobnými retušemi stal v mých očích jihoamerický vzteklý bůžek, který mhouří oči, aby něco skrz svůj špatný zrak viděl.
Dizajnovo sa nové Scirocco voči zaujímavej štúdii stalo tuctovkou. Vpodstate zmontovanou zo stavebnice z regálov koncernu. Ťažko možno pochopiť tú drastickú "normalizáciu" zaujímavých tvarov štúdie. Dodávam, že to nie je len prípad VW, najjasnejšie si spomínam na Yaris I, jak zaujímavo a invenčne pôsobila štúdia, ako tuctovo a nezaujímavo voči nej sériová verzia...
Nepodobnosť s inými autami VW je skôr plusom, hoci mne okrem nevydarenej prednej časti kazia dojem z exteriéru skôr pokazené či nedotiahnuté drobnosti. Z interiéru mi športovo pripadá len volant, prípadne sedadlá. To ostatné je staré známe, nudné a okukané. Počul som vtip, v ktorom chlapík rozobral dva Golfy+, a z tých istých dielov zložil Tiguana, a ešte mu ostala zásoba náhradných dielov...
Vieš, že sa docela teším, až vyjdú na svetlo so sériovým autom Up!, a ja v ňom nenájdem nič, čo sa už montuje do iných Volkswagenov...? 😄
Nepodobnosť s inými autami VW je skôr plusom, hoci mne okrem nevydarenej prednej časti kazia dojem z exteriéru skôr pokazené či nedotiahnuté drobnosti. Z interiéru mi športovo pripadá len volant, prípadne sedadlá. To ostatné je staré známe, nudné a okukané. Počul som vtip, v ktorom chlapík rozobral dva Golfy+, a z tých istých dielov zložil Tiguana, a ešte mu ostala zásoba náhradných dielov...
Vieš, že sa docela teším, až vyjdú na svetlo so sériovým autom Up!, a ja v ňom nenájdem nič, čo sa už montuje do iných Volkswagenov...? 😄
Řekl bych, že sedmnáct let staré Corrado vypadá podstatně lépe :-!
Presne jak píšeš. Aj keď tiež pôsobil tak trochu ako hrča na kolesách, ale bol o kus originálnejší ako toto.
Corrado byl vuz, ktery kdyz jsem videl poprve, tak jsem byl opravdu uchvacen - ve sve dobe (ale i dnes) vypadal vyborne. A s WR6 2,8 190k - atmosferickou, jednoduchou, primocarou jednotkou to bylo male letadlo 😄
Rozhodně více uchvátí. I staré Scirocco více uchvátí. Tohle auto je obětí bezpečnostních předpisů, koncernových úsporných programů a ekologie, ale přesto se mi na něm něco líbí... ne detaily, ale celek. Asi přestávám být normální, jenže mně se poslední dobou líbí i Golf V.
Nikdy jsem nechápal co na starém Sciroccu lidi vidí. Pro mne to byla vždy hranatá škatule. Asi je to dáno mým věkem nevím. Design VW je nejvíce dán jejich filosofií - NEHRÁT si. Někdy mi připadá, že lidi co schvalují vzhled jednotlivých modelů nemají v sobě kouska fantasie a hravosti. A onu zmíněnou G5 si nemohu stále zapamatovat, a to mi před vchodem stojí dvě dvojčata + ještě "nádhernější" kombík
Na podobné věty je docela dobrý lék, zkusit se projet nějakým třicet let starým autem.
Není to tak dávno, co jsem naposledy měl v ruce volant Scirocca I, motor 1.8 s mechanickým vstřikováním... A ta jízda mě dost bavila i bez automatické klimatizace, čtyřiceti třípísmenných zkratek a palubního počítadla. 😉
To ale mluvíš o něčem jiném, než o čem je tato diskuse. Jde o obecný rozdíl mezi tím, jaká jsou dnešní auta a jaká byla před třiceti lety. S tím, jestli bude nové Scirocco zábavné auto z hlediska dnešních měřítek, to nemá co dělat. 😉
Co jsou "dnešní měřítka"? Je pro to obecná definice? Myslím, že měřítkem zážitku z jízdy je stále ještě řidič a jeho pocity. A těžké auto přeplněné elektronikou, která hlídá každý můj krok, se prostě nemůže rovnat lehoučkému a jednoduchému stroji 😉 A mysli si o tom, co chceš, je to tvé právo.
Stejně je škoda, že bráška musel Scirocco prodat 😒
Stejně je škoda, že bráška musel Scirocco prodat 😒
Zkusím to na příkladu, pilot stíhačky z 1. světové měl nejobratnější stroj své doby, ale těžko tento stroj, co do schopností, srovnávat s současnou stíhačkou, odpovídající technické úrovni dnešní doby, tedy dnešním měřítkům. Na otázku, ve kterém letadle si pilot užije více zábavy, si odpověz sám. Stejně jako u aut, pokud se oprostíš od vlastních preferencí, zjistíš, že odpovědí je více, vždy je to otázka úhlu pohledu. Mezi oběma generacemi Scirocca není taková propast času, jako mezi zmíněnými letadly, ale je to podobné, objektivně (proti stopkám, na okruhu nebo kdekoliv jinde) bude to nové mnohem schopnější, rychlejší i obratnější, proto jsem také psal, že je třeba se starým autem svézt. Jenže zážitek resp. pocity za volantem jsou odvislé od naturelu řidiče, máš-li rád stará a lehká auta, větší pocit mechanického souznění se strojem, pak ti bude bližší staré auto. Jenže většina dnešních řidičů dá přednost lehce dosažené účinnosti před řidičskou "námahou" a považují to ze svého pohledu za zábavu, nehledě na to, že samotné měřítko zábavnosti ve smyslu onoho souznění se strojem se s vývojem aut také, zcela logicky, posunulo. Dnes prostě nemůžeš postavit auto této velikosti s váhou pod tunu, tak, aby to odpovídalo všem požadavkům na pevnost a bezpečnost, takže zábavnosti lehké plechovky dosáhnout nelze. Dnešní měřítka znamenají, že je třeba srovnávat zábavnost auta v kontextu doby, tedy se soudobou konkurencí. 😉
Trochu krivam, predoze mi padol kamen zo srdca rovno na palec na nohe. Cakal som totiz interier, ktory sa podobne ako vyzor auta bude snazit byt originalnejsi a maskovat geny Golfu. No, mam stastie, sused ma Octafku a vedlajsi nahodou G5, niekde po meste beha aj Eos... ked sa mi vnutri nieco pos**ie, viem, kam v noci na nahradne diely >😁
Teraz vazne - preco nie maska z konceptu? Preco nemohol byt pouzity modifikovany interier z Audi TT? Posobilo by to lepsie. Rocco ako "okrajovy" model v ponuke mohol byt pokojne odvaznejsi, nie VW-ovsky sterilny. Fiat nam dal Coupe, Barchettu, Ford Focus RS, Opel extremny Speedster.... neboli to predajne trhaky ci zlata bana a mali chyby, ale boli osviezenim, za ktorym sa obzriem aj dnes. Rocco asi coskoro zapadne v uniformite preplnenych krizovatiek a parkovisk.
Teraz vazne - preco nie maska z konceptu? Preco nemohol byt pouzity modifikovany interier z Audi TT? Posobilo by to lepsie. Rocco ako "okrajovy" model v ponuke mohol byt pokojne odvaznejsi, nie VW-ovsky sterilny. Fiat nam dal Coupe, Barchettu, Ford Focus RS, Opel extremny Speedster.... neboli to predajne trhaky ci zlata bana a mali chyby, ale boli osviezenim, za ktorym sa obzriem aj dnes. Rocco asi coskoro zapadne v uniformite preplnenych krizovatiek a parkovisk.
O tomhle autu nejde napsat nic jiného, než je bez tváře. Když se na to auto podíváte, nevidíte nic, co by VW připomínalo. Klidně na to můžete nalepit jiný znak jiné automobilky a nikdo si ničeho nevšimne. Naprosot asexuální záležitost.
Uz som si myslel ze tam daju interier z Golfu hehe...lebo pri "novom" Tiguane sa blysli a dali tam odporny interier z Golfu Plus..to je sila...normalne ma teraz prekvapili..inak celkovo celkom zaujimave auto az asi na cenu, ktora dovolim si tipovat bude prehnana ako pri vsetkych VW
Ikona .... bla bla bla bla bla bla huáááááá ....bla blabla blabla blabla bla .... Apoštol ...bla blabla blabla blabla bla .... Mainstream ...bla blabla blabla bla ... BRAVO VW
Už včera (alebo ešte skôr 😐 ) som dal OT na Scirroco. Interiér. Je to proste krásne a originálne auto. Nuž niekto to ale posunul tesne pod osobitý článok na tento VW. Aby ma vysmial. :no:
Je to hnus, velebnosti. Interier neurazi, ale frontend meli nechat z Irocu. Byl to odvaz, ani se mi nechtelo verit, ze to je od VW. Ale tohle je opet klasicka nuda, skoda.
...aby nám vysvětlil jak jsme blbí, že to je vlastně ten nejkrásnější a nejkultovnější sporťáček na světě
Nečekal jsem to, ale VW se odvázal 😲 Ne že by se jim to podařilo na 100%, některé prvky, jako například maska, která mi svými dvěmi lištami prostě nesedí, ale konečně nějaké VW za kterým se otočím 😄 :yes:
pekne auto >😒] ale teraz vazne. toto ma byt car pre maldsiu generaciu... do tejto kategorie patrim aj ja ale mne to niako nic nehovori. to 3 dverovy ceed je krajsie auto ako tato scapanina.
PS: cez tie opierky hlavy na zadnych sedadlach bude super vyhlad dozadu >😁
celkovo :no: :no: :no:
PS: cez tie opierky hlavy na zadnych sedadlach bude super vyhlad dozadu >😁
celkovo :no: :no: :no:
Máš dvě možnosti - buď na nové Scirocco koukat optikou 80.let, přičemž pak možná najdeš pár (samoúčelných) argumentů typu "vždyť je to jen hatch"... Pak se na to samé auto ovšem můžeš podívat optikou dnešní doby a... je to tam - tohle je jednoznačně ten nejpohlednější hatch současnosti... Typ karoserie, který statisíce lidí kupují pro jeho praktičnost a přesto dostanou kus auta, který právě v té záplavě "obyčejných" hatchů bude v reálu vypadat jako žralok mezi akvarijníma rybkama... S mírnou kritikou interiéru souhlasím, zejména oválná kaplička by si zasloužila trochu více ostrosti, avšak zhledem k exteriéru mám sklony k velmi vysoké tolernci... 😄 A pokud se týká přední masky - pak právě vynechání konceptové tlamy je to, co mě na sériovém Sciroccu dostává snad nejvíc... Totiž - až se Ti brzy nové Sciro objeví ve zpětném zrcátku, tak i bez často velmi samoúčelné tlamy budeš mít tendence uhnout o pruh stranou... Za sebe tedy musím říci - Scirocco je pro mě jednoznačně nejpohlednější VW za mnoho posledních let... :yes: :yes: