Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Autosalon Ženeva 2019: Mazda CX-30 vyplní mezeru mezi CX-3 a CX-5

53 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vyzera to ako 3-ka v "gumakoch" ... teda ale tie "gumaky" sa mi vobec ale vobec nepacia 😒 ... to podla mna aj nejaky kaskaj je daleko krajsi a vyzera viac ako terenak a nie ako zdvihnty hatch s tonami nevkusneho plastu po obvode celeho vozu .... ale chvalim aspon 4kolku .... toto je fajn.... cakam velky uspech hoc popravde jak sa mi predosla klasicka 3-ka pacila tak tieto posledne nove mazdy ( nova 3, CX-5 aj tato CX-30 ) ma nechavaju maximalne chladnym... :😉 ... asi to uz chce kusok zmenu stylu...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No myslím si že automobilky nepotřebují znát názory nekonečných kibiců jako jsi ty, a tvoje odsudky je nechávají "maximálně chladnými" >😁 >😁 >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ved o nic nejde... neboj necakam ze toto "mazda" cita >😁 .. len mne sa toto uz nepaci... rad by som uz od mazdy videl zmenu stylu... to kodo sa mi zda sa uz prejedlo... 😢
Avatar - speedfred
speedfred
Má to jednoduché riešenie, nekúpiš kodo-štýl ale pôjdeš k Yongovi Sangovi 😒
99matthew99
No nieje to polo, to je pravda. To vynika stylom. Jeho interier nieje ako keby si bol v kupelni, ale ako v PVC predajni. Uz vieme ze sa ti nepacia volva, mazdy, insignie a volne zabudovane displeje. Este nieco?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podla mna aj sucasna mensia CX-3 je krajsia.... ono zacina to kodo byt uz akesi rozplacnute a vsetko uz aj na jedno brdo..... chce to uz zmenu... toyota toto robi dobre... ma vzdy svieze nove tvary a netrpi akousi sablonou ani pocitom matriosky kde vsetky kusky su uz len zmensenim ci zvacsenim jedneho momentalneho dizajnoveho "etalonu" sucasneho portfolia danej znacky ... mazda sa uz exterierovo pomnaly ale isto utapa v jednej a tej istej sablone ... uz to kodo zacina byt potom akesi "nudne".. a neforemne.. a najnovsie aj akesi rozplacnute... predosla 3ka bola s tym kodo stylom dokonala... ale dalej to uz roztahovat proste nejde ...
Avatar - Bubáq
Bubáq
To auto má šmrnc, skvělé motory a převodovky, v jeho výbavě nechybí nic, co je potřebné a nepřebývá nic, co je neužitečné a překážející (soudím podle Mazd nyní v prodeji v ČR). Když přidám atraktivní cenu, je Mazda zase plnohodnotnou alternativou ke všem zavedeným modelům.
Srandovní mi přijde to označení: CX 4 je už používáno v Číně, ale mělo to být spíše CX 6. Pak by CX 4 bylo logicky použito pro tento model mezi CX 3 a CX 5. No, stalo se, stalo.
Mimochodem, CX 4 mi v nabídce Mazdy v Evropě moc chybí. Věděl bych moc dobře, ke komu by pásla nejlépe.
A mimochodem 2: už se těším, jaké krásné a rozumné auto nabídne Mazda jako nástupce CX 7.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
CX-4 ky je ozaj skoda .... rovnako podla mna kodiaq GT je paradny... bohvie preco tie najkrajsie kusky uz nas obchadzaju .. pritom eu sa stale dusuje ze je najlepsi trh.... ale podla mna uz davno nie je ... pritom uz len samotna cina ma dnes daleko viac zaujimavych aut na trhu ako cela eu ....
Avatar - Bubáq
Bubáq
Mimochodem 3: Interiéry současných Mazd (vč. CX 30) a hlavně jejich sedadla a přístrojové desky jsou to nejlepší, co se dá v příslušných třídách koupit za normální peníze.
Mazdy ani jiné značky neprodávám.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
interier novej 3-ky som chvalil ... fakt je super .. tu mazda mozno aj kraluje v danej triede ... len bohuzial interier je uz asi to jedine co sa mi na tej novej 3-ke dnes este paci... 😒

PS: ani ja nepredavam misaky ani yongy... ci vwageny neboj 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Tak ta jmenovaná auta mají v Číně sice atraktivní design, ale zároveň zastaralé pohonné jednotky (a jejich minimální výběr) a celkem neznámé platformy. Mám na mysli, jaké díly jsou použity na příslušných platformách. Číňané přeci jen nejsou tak nároční na jízdní vlastnosti.
Evropští výrobci (VAG, kupříkladu) plánují využít kapacity pro výrobu čistě EV. Čili Kodiaq GT má jen malou šanci na výrobu pro Evropu. Mazda v Evropě nevyrábí, ale mohla by postavit CX4 vedle CX9 v Americe i pro Evropu.
To je jen přání, žádný insider Info.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Na CX-9 zapomeň, v Japonsku a Austrálii se již rok prodává parádní CX-8.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ano, ano, vím o tom. Ale označení se mění kontinent od kontinentu. Ještě jednou jsem si ověřil oficiální zdroje: CX-8 se vyrábí v Japonsku, v Mexiku produkují 2 a 3. Omlouvám se za omyl.
Avatar - Jaros71
Jaros71
hmm..nadšení z Mazdy už mne přešlo. Vypadá pěkně.
Naše druhé firemní vozidlo je CX5 , 2 roky stará , diesel 150 k , druhá nejvyšší verze.
Skvěle jezdí a je taky pěkná.
Bohužel , nekvalitní lak karoserie na kapotě , dva centimetrové kousky se odlouply... podle Mazdy se nedá reklamovat !
Nekvalitní přední sedadla , bohužel ještě nejsou v kůži - textil je v 50 tis km na boku řidiče zcela zdeformovaný.. nejde reklamovat , zjevní konstrukční chyba.
Muselo by se k soudu. :no:
Diesel v automatu si moc nerozumí s převodovkou , předjíždění nic moc , nejede pak to s prodlevou podřadí o dva stupně a kopne...spotřeba vysoká , město kolem 9-10 L , dálnice 9-11 L , auto nemá ad blue a neustále vypaluje PDF filtr... :no:
Spotřeba pak takto roste. 8-s
CX5 žere olej a navíc hlásí jeho výměnu každých cca 7-9 tis km ! :no: ;-\
Děsné !!
Zřejmě je zde lepší volbou , i podle jiných majitelů , vzít benzín.
Spotřeba je podobná a problémy s olejem nejsou.
MAZDU za 2.5 roku doplatíme a už ji rozhodně kupovat nebudeme.
HONDA CR-V 2.2 diesel byla 5 let zcela bez problémů...
Avatar - praděda7
praděda7
Nástupce CX-7 asi nebude. A v Evropě určitě ne. V US se prodává CX-9 s 2.5l T motorem, který ale nesplňuje EU emise. Takže díky EU politikům se těšíš zbytečně...... ;-\
Avatar - Shr3k
Shr3k
Proč by je neplnil? Spíš Mazda nemá na prodej auta s papírově extrémně nízkou spotřebou (hybridy, elektriku), aby to, co se týče prodané flotily, vyrovnala.
Avatar - praděda7
praděda7
Spíš nic. 2.5T zkrátka nesplňuje požadavky všemocných úředníků z Bruselu. Co je na tom složitého?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Auto samo o sobě se mi líbí, jenom nechápu, proč už rovnou neudělali ty černý plasty aspoň do půlky dveří a vepředu s přesahem na kapotu. Takhle to zůstalo tak trochu na půli cesty a Kona zůstává nepřekonána. >😒]
Avatar - iudex
iudex
Vidím, že počúvaš hodnotnú dánsko-nórsku popmusic. >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jsou věci, kterým neunikneš. >😁 Jako otec bys jistě mohl vyprávět. Ale rychle se to zlepšuje. V autě už je třeba v oblibě i
[odkaz]
Avatar - Dinar
Dinar
Dobrý :yes: , já taky držím lajnu, jedete-li se mnou, posloucháte muziku, ty svoje srágory si poslouchejte kdykoliv jindy. No, a má to výsledky, starší už sám sjíždí i blues, mladší zatím Flojdy. >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Floydi jsou HUDEBNÍ výchova :yes: Těžko se pak dítě vrací k Diskopříběhu. >😁 Dobrá muzika bez ohledu na žánr je základ.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ne, on se zkouřil a potom vidí plasty všude >😒] >😒] >😒]
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Těmi plasty zprznili jinak povedený design. Ale nejsou v to sami. Svého času možná ještě hůř zprznil Seat Alteu Freetrack. Ale máš pravdu, Kunu hned tak něco nepřekoná. I když CX30 má našlápnuto docela slušně.
Todie
Jenže u Kony ten plast sedne do designu a nebije do očí. Auto je opravdu hezké, ale ten plast měl být tak poloviční. Takhle tu Mazdu vyloženě przní.
Avatar - woody-alien
woody-alien
No to teda nevím, co už by mohlo víc bít do očí než plasty u Kony. 😉 A ano, u CX-30 měly být ty plasty tak maximálně poloviční.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas.. u kony je to oplastovanie tak nejak vsadene do dizajnu kasne a v reale to nie je az take "divne" .. lenze u CX-30 je tym plastom ta kasna akoby cela dodatocne oblepena ... uvidime nazivo ale predpokladam ze krasavica CX-30 uz moc s tymto pasom cudnosti nebude :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jak můžeš tu plastovou blamáž zvanou Kona srovnávat s tímto povedeným designem?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Zkus si to přečíst ještě jednou....a věnuj pozornost emotikonu. 😉
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Profil je skvělý jako obvykle, tady by Mazda mohla vyučovat. Interiér jakbysmet.

Co nechápu jsou ty kvanta plastu kolem podběhů a zvláštně oldschool zadní nárazník. Tedy pochopil bych to, ovšem nikoliv s nízkoprofily. K takovým plastům potřebuješ přiměřeně balónové pneumatiky, jinak to prostě vypadá hloupě jako v tomto případě.
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, ty plasty jsou trochu moc, ale i tak je celkový výsledek velmi dobrý, mazda jede takový alfa styl a dělá to lépe než sama alfa. Ostatní džeps jsou proti mazdě designová bezradnost.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes😒br />
presne tak.. ono inak taketo oplastovanie vyzera na e😜edicnej 5 metrovej L200 s terennymi balonami a inak na mestskom crosse na nizkoprofilacoch... razom z dobreho umyslu je tym padom gycovina .. inak o to viac to zamrzi ze zrovna mazda nezvykla mat nikdy taketo preslapy a vzdy mi prisla tak nejak dokonala ... a aj teraz ma super kabinu aj profil kasne ako taky ... aby to nakoniec cele pobabrali tonami plastu polepenymi po kasni.. skoda... ved uz vizaulne to posobi ako past na oko suhlas... to clovek nemusi byt ani nejaky dizajner alebo modny navrhar ci vedec aby videl ze taketo nieco "neladi" proste ... auto ale inak urcite paradne.. akurat ze z povodneho kodo stylu uz zacina byt akasi "matrioska stajl" ... chce to uz zmenu celkovo...
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
Nezlob se, nedá se to číst. Nerozumím téhle nutnosti odlišovat se tím, že sestavuji text jako blbec. Byť mohu věřit, že tvůj text je na rozdíl od té slepice s rovnítky k věci, číst ho v téhle podobě nebudu.
Wolfalack
Ani mně se ty plasty nijak zvlášť nelíbí, ale je to věc osobních preferencí. Jen během dneška jsem kolem sebe měl několik lidí, kterým se to naopak líbí. Chce si to taky počkat na osobní setkání. C sloupek hatchbacku se mi na fotkách taky nelíbí, ale na vlastní oči to vypadá úplně jinak. Já každopádně jdu do M3 sedan :-!
PayaH
Ty plasty jsou zvláštní. Čekal jsem na M3 , tak i na toto. Na obou se mi něco hodně líbí a něco méně. M3 hatchback na živo určitě vypadá lépe než na fotkách. Já půjdu do M3 hatchback nebo do této CX-30. Ale obojí si chci prohlédnout na živo a vedle sebe. Stejně nákup plánuji asi tak na příští jaro, tak budu mít dost času se porozhlédnout. Ale stejně se mi nejvíce líbí zadek u "mojí" stávající M3 hatchback. 😄
Wolfalack
A mně mého stávajícího sedanu :-!
h.onzyk
Já se taky řadím k těm komu se to líbí, beru to z toho pohledu, že crossover si kupuju proto, že čas od času potřebuju projet polňačku, lesní cestu, dojet pod sjezdovku, atd a tam ty plasty mají svůj účel. I když je mi jasný, že jsem v menšině a tyhle auta si lidi kupují aby byli in ve městě a mimo silnici se nikdy nepodívají.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ona snad CX-5 není auto podobného typu ? Vidíš...a přesto má ty plasty o dost střízlivější.
h.onzyk
Když já si nemyslím, že crossover nebo SUV má zapotřebí mít střízlivější oplastování, mně se ta CX-30 takhle líbí.
Avatar - white label
white label
Všechno si nakonec nějaké ty svoje kupce najde, dokonce i sádroví trpaslíci...
Avatar - white label
white label
CX-5 má to oplastování dobře trefené/přiměřené, a už CX-3, navíc jako jeho menší sourozenec, jej má zbytečně masivní (už jsem to tu párkrát kritizoval), ale tohle už je, bez přehánění, parodie na masivní oplastování.
Avatar - Lackey
Lackey
Stačilo by pridať na plasty chrómové pásiky á la, Vaz 2106 a ihneď by z CX30 sa stala "uňo-ňuňo" mazda >😒]

[odkaz]
Wolfalack
Stačily by pásky jako má CX-3 [odkaz]
h.onzyk
Víš že ani ne, já nemám moc rád lesklý dekory ani uvnitř ani vně, na tý fotce mi příjdou zbytečný i ty pásky v masce chladiče. Holt 100 lidí 100 chutí.
Avatar - Lackey
Lackey
Prosim vymazat replikovane prispevky
Avatar - Ham.
Ham.
pod těmi obrovskými plastovými lemy jsou 12" nebo 13"?
Avatar - Shr3k
Shr3k
Na fotce 18" s 215/55.
Avatar - Ham.
Ham.
Jj, ani 22" by to nezachránily, hezké auto ty plasty totálně zničily. A až trochu zešednou, tak si to může dát na férovku s Fabkou Junior.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Řekl bych, že vypadá skoro nejlépe ze všech CX, taková ideální velikost.
Avatar - donPedro
donPedro
Tož ty plasty tam snad dal nějaký diverzant od Alfy, mám pocit jestli v tom nemají náhodou prsty Jarda s Bertoňákem, páč zatímco AR má studii, pěknou, ale furt jen studii, tak Mazda šoupla na výstavu rovnou produkční kósek. No a nebýt těch ošklivých, černých, velkých plastů, tak maj u Alfy těžký spaní. A jak už to tak bývá, když se dva perou, tak třetí se směje, resp. už se nějaký ten pátek prodává, tož si je dejme všecky tři pro porovnání za sebou: [odkaz] vs. [odkaz] vs. [odkaz] Tož tak 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ten jag je krasny... aj plastove lemy blatnikov ma az citlivo a vkusne prevedene... takto to ma vyzerat ... :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
tá AR je krasna...aj plastove lemy blatnikov ma az citlivo a vkusne prevedene... takto to ma vyzerat ...
Avatar - Shr3k
Shr3k
než je boční výška pneu, vypadá to vždycky nějak podivně. 8-s