Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Avia nekončí! Vyrábí a myslí na budoucnost

9 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
nedá sa ale inak. Vážené auto.cz - s*riete si do huby. Sami ste nie tak dávno písali toto [odkaz]
čo je v absolútnom protiklade k článku dnešnému.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Také si to tak pamatuji. Ale Avia podle mě létá od zdi ke zdi. Někde mezi vzletnými sny až po pustou realitu s nulou, takže je těžké se v tom vyznat. Proto já beru všechny prohlášení z Avie a následné články s rezervou. Za mě by raději měli dělat pro Excalibur něco jako Iveco LMV. Na segment rozvážky 3,5 – 7,5t zapomenout, je zcela plný Eurocargo, Atego a dalších. Pro civily by se snad uživilo něco mezi Gazelle 4x4 (vrak) a Sprinter 4x4 (ko cena). Na trhu totiž takových aut moc není.
Avatar - wakantanka
wakantanka
To čo vypúšťa do éteru AVIA, prípadne ich materská firma je jedna vec. To čo sa tu uverejňuje je vec druhá. Očividne o prepisovanie nejakých tlačových správ, vyhlásení, bez nejakej nadpráce redaktora, teda žiadny vlastný koment, žiadne vlastnými silami získané informácie. Len fotka a podpis pod častokrát protichodné tlačové správy bohvie odkiaľ prepísané.
A k Avii, od začiatku som tvrdil jedno. Aby sa to nejako predávalo musí byť dealerská + servisná sieť a veeeeľmi zaujímavá cena. Inak sa nemá ako presadiť. Jedna denná kabína, jeden motor, poskromne variant, nie najlepšia povesť z minulosti. S týmto sa nedá bohužiaľ na reštarte bojovať inak len veeeeľmi výhodnou cenou. A aj tá nízka cena nemusí automaticky znamenať úspech.
VŘSDR
To snad nemá cenu ani komentovat!!! To je špryc!!
Avatar - mariov8
mariov8
Segment nákladních vozidel do 7,5t zabíjí cena a Evropská legislativa (vesměs jsou to vozy vycházející z Asijských vzorů nebo odhmotněné varianty středně těžkých náklaďáků). První mají problém s plněním Evropských homologací a s tím spojenými náklady nebo vůbec dostupností vhodných agregátů, druzí vycházejí šíleně těžký = uvezou to samé co 5-6t dodávka. No a pokud to vezmeme jako segment 12t (kde AVIA končila), tak ten po celé Evropě v podstatě pochází na dálniční poplatky a zákazy vjezdu do měst = omezení jsou srovnatelná s 38t soupravou, a ta s jedním řidičem vykazuje nižší TCO.
Avatar - Anonym
Anonym
však psali že letos chtěj dělat hlavně 4x4 modely.

Jinak všechny nové Avie co sem po praze viděl (4 - 2x červená, 1x modrá, 1x bílá) tak byly kontejnery.

Gazelle vrak? Tak jednak není jen Gazelle, můžete si koupit i Sobol a Next a jednak jich tu jezdí hafo jak u hasičů, tak u komerčních firem
traveldrive
Len opisujú. Tento článok som niekde čítal včera.
auuuauuua
Můžete mi napsat profil kupce současné Avie? Nějak nechápu proč by si někdo koupil Avii, která několik let byla zavřená. Pak ji otevřeli, za rok na to oznámili konec výroby se spalovacími motory a přechod na elektro. Teď zas nejednou vyrábí se spalovacími motory, ale jen do léta... a pak přechod na elektro, ale nemají dodavatele motorů a baterek.
Kdo si to proboha může koupit?
Avatar - Anonym
Anonym
ti co Avie doted používaj? A maj jich několik? Jak sem psal, sou to hlavně kontejnery, takže firmy co vozí sutě a odpady. Všechny tyhle nové Avie co sem po Praze a středních čechách viděl byly kontejnery.
Něco možná koupí i hasiči + něco šlo na e😜ort