Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
Technický pokrok
Emel
| 8. 3. 2019 15:55
Původní verze: 210km/h, 8.9s 0-100, 7.0l na 100
Nová verze: 195km/h, 11.7s 0-100, 7.2l na 100

To vypadá docela smutně :-(
Avatar - Ham.
Technický pokrok
Ham.
| 8. 3. 2019 16:14
To prohlášení zní komicky, pokud považují auta u kterých poslali klasické čtyřkolky, manuály, automaty a výkonné motory do háje a místo toho nasazují motory leklá ryba, skútrové převodovky, spojky místo diferenciálů a milion asistentů za moc sportovní, tak se někdo zbláznil. Ještě schází oznámení, že 195km/h je moc nebezpečná maximální rychlost a bude se montovat omezovač na 160km/h (aby to natřeli Volvu) a další tři noví asistenti a bude "dílo" dokonáno.
Avatar - J@...
Technický pokrok
J@...
| 8. 3. 2019 16:16
Levorg před fc je výborné auto, které však např. na českém trhu zabíjí cena a ne vzhled. Sice chápu, že Subaru, že čtyřkolka, že jedna z nejlepších kvalit co se týče smontování, ale prostě pokud nezhodí cca. 100 tis., tak si to bohužel koupí málo kdo. A to je velká škoda.
Avatar - iudex
Technický pokrok
iudex
| 8. 3. 2019 16:27
Levorg bol chválený za výborný podvozok, ktorý bol rýchlejší ako motor; ten v zásade nebol predmetom kritiky, výkon mal, podľa testov ho ale dosť zabíjala CVT prevodovka. No a teraz sa k letargickému variátoru pridá letargický motor a ako píše ham, dielo je dokonané. 8-s
Avatar - J@...
Technický pokrok
J@...
| 8. 3. 2019 16:34
No dovolím si znovu oponovat, že to o čem píšeš by vadilo jen pár lidem tady a nějakým petrolheadům, ten zbytek (cca. 80-90%) si kupuje Levorg spíše z praktických důvodů. že je to čtyřkolka a je relativně spolehlivá. Zrychlení je jim šumák.
Technický pokrok
ericn
| 8. 3. 2019 19:08
Naopak tohle auto zabíjí automat a teď i motor, v neposlední řadě i vysoká cena ...
Technický pokrok
Reco
| 8. 3. 2019 21:41
Myslim, ze ta vysoka cena to zabija v prvomrade.
Technický pokrok
jam2015
| 8. 3. 2019 20:52
J@W, väčšina kúpených vozidiel občanmi je "z praktických důvodů". A tá cena + pálky za servis im určite nie sú šumafuk. ;-)
Avatar - Beefcake
Technický pokrok
Beefcake
| 8. 3. 2019 16:46
By ma zaujimalo, kedy sa prejavi zrusenie cla na auta z JPN (jasne, ze dovozca ani dealer sa v tomto nepretrhne).
To mas skoro tych 100tisic....
Avatar - iudex
Technický pokrok
iudex
| 8. 3. 2019 16:17
Ako to spievalo REM? It´s the end of Subaru as we know it. >:D
Inak som celkom zvedavý, ako toto miestni fanúšikovia SUbaru obhája. Pri CVT to hájili Eye-sightom a bezpečnosťou, ako obhája "prílišnú športovosť" a dramatický pokles dynamiky? Tiež bezpečnosťou? >:-[]
Avatar - Beefcake
Technický pokrok
Beefcake
| 8. 3. 2019 16:37
Emisne normy, nic ine. Inak by ten motor tam stale bol. Tu "sportovost" som ja teda chapal skor dizajnovo.
Avatar - _Karel_
Technický pokrok
_Karel_
| 8. 3. 2019 17:04
Pokud jsou ta Emelova čísla (spotřeba) správná, pak emise asi těžko.
Avatar - Emel
Technický pokrok
Emel
| 8. 3. 2019 17:12
To jsou čísla z článku... já jen cituju. Je možný, že je nová spotřeba podle nový normy...
Technický pokrok
martin.blader
| 9. 3. 2019 06:15
Jenže emisní normy EURO nijak nelimitují CO2, potažmo emise. Prodávat se smí auto v zásadě s jakoukoliv spotřebou.
Avatar - Emel
Technický pokrok
Emel
| 9. 3. 2019 15:23
Pokud bys promítl emise třeba 200g do ceny auta, tak takové auto bude neprodejné.

Limit je 95g/km, penále je 95€ za gram nad limit, 100g = 9500€ = cca. 250.000Kč za jedno auto se spotřebou 8l/100 (řádově).
Technický pokrok
martin.blader
| 9. 3. 2019 16:04
To je samozřejmě pravda, výrobce je tím motivován snižovat spotřebu. Jenže je tu diskuze o tom, že nový motor má vyšší udávanou spotřebu a padl tu názor, že důvodem pro výměnu motoru v Levorgu tak těžko mohou být emise.

Čili v reakci na to píšu, že v článku je jako důvod explicitně uvedena emisní norma Euro 6d-TEMP a že ta spotřebu (emise CO2) nijak nereguluje. Stanovuje limity na CO, HC, NOx a PM. Přičemž s předchodem na 6d-TEMP se ty stávající limity nijak nemění, ale zavádí se povinnost plnit RDE s nějakou definovanou odchylkou NOx a PM od udávaných hodnot změřených ve WLTP. Čili v Subaru zřejmě měli důvody si myslet, že ten přeplňovaný motor by bez úprav v RDE některý z těch dvou sledovaných ukazatelů nesplnil.
Technický pokrok
martin.blader
| 9. 3. 2019 12:41
*potažmo spotřebu
Avatar - _Karel_
Technický pokrok
_Karel_
| 8. 3. 2019 16:37
Jj, moc se neprodával, protože byl přemotorovaný.
Technický pokrok
Provocateur
| 8. 3. 2019 17:56
To jsou ale papírové spotřeby. S 1,6 ses v Levorgu dostal horko těžko po 9 l. S atmo 2,0 se u ostatních modelů kolem 7,5 dostaneš. Ale jinak to je asi jediné pozitivum. Ze Subaru se stává značka pro klobouky. Chtěl jsem svoje Subaru prodat, ale z nostalgie si ho nejpíš nechám jako víkendovku a jako vzpomínku na slavná léta :-)
Technický pokrok
mozgog
| 9. 3. 2019 01:34
>:D >:D >:D
Moc športový?
Mino 1
| 8. 3. 2019 16:01
To si robia *? So zrýchlením 0-100 za 8,9 a maximálkou 210 km/h? Veď to dnes dáva hociaký kompakt s 1,4 turbobenzínom a tie nikto pri takejto dynamike neoznačí za športové. V Subaru asi niečo hulili.
Avatar - J@...
Moc športový?
J@...
| 8. 3. 2019 16:14
Šak ty motory mají podobné koně, tak co bys jako chtěl? Aby to jelo jako VRX? ;-)
Avatar - iudex
Moc športový?
iudex
| 8. 3. 2019 16:23
Tu ide o princíp, či ti dynamike bežnej 1,4t príde ako :moc športová"?
Inak z aktuálnej recenzie Imprezy na autoexpresse:
Neither of the engines are particularly powerful – and the CVT does its best to blunt the performance.
The 1.6-litre version feels very lethargic, especially when climbing hills. The 12.4 seconds it takes to sprint from 0-62mph only tells half the story – this car can feel painfully slow. The top speed is 112mph. Things are slightly better in the 2.0-litre version.
The key to getting the best out of the Subaru Impreza is to approach the CVT transmission with a light foot. Anything resembling a hard press on the accelerator pedal will result in lots of noise and very little action.
Avatar - J@...
Moc športový?
J@...
| 8. 3. 2019 16:30
No dobře, nebo ty jsi věřil od začátku marketingu Subaru, že Levorg je sportovní? Tady přece jednoznačně hraje Subaru o ukrojení koláče z mainsreamu.
Avatar - Emel
Moc športový?
Emel
| 8. 3. 2019 16:47
A tak... věřil jsem, že to bylo auto s nadstandardními jízdními vlastnostmi a že jízda byla hlavní argument pro koupi Levorgu.
Avatar - praděda7
Moc športový?
praděda7
| 8. 3. 2019 17:01
ECU je nastaveno tak, aby vůz splňoval zkkuurrvveené EURO normy, nic jiného v tom nehledej. CVT je pro tento případ nejpoužitelnější převodovka.
Avatar - twistedTSD
Moc športový?
twistedTSD
| 8. 3. 2019 18:53
Stačilo by, aby to jelo aspoň jako Rapid 1.0...
Moc športový?
maXX_CZ
| 8. 3. 2019 20:27
Ne, nemusi to jezdit jako WRX. Ale vzhledem k tomu, ze to ma CVT a 4x4m je to tezky jak krava a tudiz to s jakymkoliv horsim motorem nez s tou 1,6T pojede tragicky.
Argument, ze je to vetsine lidi jedno je naprosto lichy, staci se podivat na moje.auto.cz (treba) kolik lidi tam jak vybira a porovnava a studuje brozury a ceny atd.
Dnes to dela skoro kazdy, protoze nabidka cehokoliv je velka a lidi se naucili "vybirat".
O subaru s timto motorem zavadi malokdo a je to tak dobre. Meli by se tam u nich na centrale fakt trochu probrat....

Az se prozenu kolem (doslova) v Dusteru 1,3 TCe za pulku ceny, tak to uz bude fakt na pousmati.
Avatar - Beefcake
Moc športový?
Beefcake
| 8. 3. 2019 23:35
Prezenies sa, do najblizes zatacky. Toto milujem, tycho priamociarovych pretekarov. Ktori vidia dve cisla a hned maju o aute jasno.
Moc športový?
VŘSDR
| 8. 3. 2019 18:30
Souhlas
Moc športový?
jam2015
| 8. 3. 2019 21:00
Zato v škodovke za Fabiu Combi - 1.0 MPI 55 kW (75 k) 5° MP - nemajú hanbu tvrdiť, že Monte Carlo! A škandalózna cena 13 940 € tomu dáva korunu! ;-\
Avatar - twistedTSD
Moc športový?
twistedTSD
| 9. 3. 2019 09:33
Nerozumím. Fabii Mointe Carlo si na rozdíl od Subaru za dvojnásobnou částku nemusíš kupovat s motorem bez výkonu.
Dajte preč variátor
peterle
| 8. 3. 2019 16:29
a predaje pôjdu hore
Tezko si koupi tohoto auta obhajit
westeros
| 8. 3. 2019 16:31
Kdyz to srovnam treba s KIA Ceed SW, ktera ma vice vnitrniho prostoru a lepsi jizdni dynamiku, tak tezko obhajovat 200 tisic navic za 4x4 a zaslou slavu znacky Subaru. (ted si pripadam jak topper)
Avatar - Beefcake
Tezko si koupi tohoto auta obhajit
Beefcake
| 8. 3. 2019 16:36
To mozes posudit, ked sa tymi autami odvezies.
Tezko si koupi tohoto auta obhajit
starý_kluk
| 8. 3. 2019 16:51
To je pravda - donekonečna nelze obhajovat tzv. nízké těžiště a symetrii pohonu.
Tezko si koupi tohoto auta obhajit
St.
| 8. 3. 2019 21:57
Ano, bohužel, je to tak.. Jsem subarista a pomalu už nemám co vybírat. Už Levorg s 1.6T se mi zdál slabší (WRX bych bral všemi deseti - neprodával se, WRX STi byl už moc na normální ježdění a cena taky ne moc lidová), teď opravdu nevím, co koupit. Ještě to XVéčko s 2.0 se mi zdálo docela dobré, ale zase tam nebyla volba na "S", tedy sportovní (rozuměj, "normální") mód. Teď s eBoxerem tam ta volba je (spolu s "EV"), ale bojím se bojím, že to bude zase trošku přiškrcené. A parametry, které jsou u eBoxera uvedené, jsou dost žalostné (udávají se pouze pro motor, nepřičítají vůbec elektromotor). Ale k XVéčku by tedy ještě šlo, ale k většímu Foresteru už je to málo. Myslím, že začíná být trochu problém permanentní AWD (spotřeba), ale Subaru od toho nemůže z podstaty ustoupit. Takže zatím vidím stěhování do USA, v Evropě se improvizuje. Ale co dál? Myslím, že Subaru se z Evropy stáhne (v zájmu pudu sebezáchovy). eBoxer je jen další zoufalá akce na zachování 2.0. Možná, že nás něčím Subaru překvapí, ale s heslem permanentní symetrický AWD to bude těžké (i elektrospotřeba se bude sledovat...).
Tezko si koupi tohoto auta obhajit
kalousek
| 9. 3. 2019 08:01
Myslím že od permanentních 4x4 Subaru ustoupilo už dávno. Mezinápravovou spojku namísto diferenciálu používá už roky
Avatar - Beefcake
Tezko si koupi tohoto auta obhajit
Beefcake
| 8. 3. 2019 23:34
Rofl - tym minuskarom, tak teda naopak - moze o tom pisat zasadne len kym sa tym neodvezie
Avatar - Beefcake
?
Beefcake
| 8. 3. 2019 16:33
"Podle v Ženevě prezentovaných parametrů zrychlí z 0-100 km/h za 11,7 sekundy a jede maximální rychlostí 195 km/h" - to sa mi nezda - to su v podstate presne parametre Forestera.
Avatar - J@...
?
J@...
| 8. 3. 2019 16:36
To už jsou dost špatné výkony... :-(
Avatar - H/K_svwet
?
H/K_svwet
| 8. 3. 2019 18:28
12s je na urovni feldy 1,6tky... pokrok nezastavime :yes:
Avatar - Ozzman
?
Ozzman
| 8. 3. 2019 21:54
Nebo Mitsubishi ASX..ta to má za 11.6
Avatar - curwasportiva
Teple Subaru
curwasportiva
| 8. 3. 2019 16:41
Tady ten oteplovaci trend, ktery Subaru nastoupilo, znacku zabije. Konec manualu, navic nahrazebe variatorem. Nove Subaru navic prisly on svuj tradicni symetricky AWD system. Znacka se zrekla sveho odkazu, historie a zdegenerovala do slunickoveho mainstreamu. Ja uz bych si Subaru nekoupil, jedine WRX, STi.
Avatar - Beefcake
Teple Subaru
Beefcake
| 8. 3. 2019 16:51
Omg, to su kecy. Sym. AWD je tam stale, pretoze to znamena trochu nieco ine, ako si myslia internetovi chytrolini.
To "slunickoveho" hovori za vsetko.

Avatar - curwasportiva
Teple Subaru
curwasportiva
| 8. 3. 2019 17:30
Sorry, je mi jasné, že jako pro Subaristu je to těžké přijmout, ale je to tak. Subaru už posledních deset let ustupuje od akcentace sportovní stránky svých aut a hlavně v Sev. Americe se prezentují jako rodinná značka zaměřená na ekologii a bezpečnost.
STi a BRZ se stávájí okrajovou záležitostí a úpřimě, jsem hodně překvapený, že něco podobného ještě vyrábí, ale asi ani to nebudu dlouho trvat...

A jestli ti přijde systém AWD, kde diferenciál nahradila vícelamelová spojka, jako to stejné, tak jsem asi chytrolín...
Avatar - Beefcake
Teple Subaru
Beefcake
| 8. 3. 2019 23:31
Evidentne si stale nepochopil, ze ci je v aute diferencial nema nic spolocne s tym, ze ide o sym.AWD.
A mimochodom aj ten diferencial ma svoje nevyhody, hoci na ceste s dobrym povrchom je lepsi.
A pokial ma Subaru BRZ a STI, tak je to percentualne vyznamny podiel sportovych modelov - nevidim ziadny problem.
Teple Subaru
olsztyn
| 8. 3. 2019 17:00
Sluníčkového, oteplovací trend.. tys hlava pomazaná co? >:D >:D >:D
U Subaru už totálně zblbli...
Arese
| 8. 3. 2019 16:42
...jinak si tak absurdní úpravy modelu nelze vysvětlit! A taková to bývala řidičsky super značka! 8-s 8-s 8-s
Naopak měli původní motor 1.6 T upravit na nové emise, doplnit manuální převodovkou a o 100 000 Kč zlevnit a to by viděli, jak by šly prodeje nahoru! 8-s
Avatar - Beefcake
U Subaru už totálně zblbli...
Beefcake
| 8. 3. 2019 16:53
Si zabudol na rucnu brzdu...
A potom by si si to nekupil opat. Rovnako ako dalsi bychari.
Tie auta su sofersky vyborne s kazdym motorom.
Avatar - Jaros71
U Subaru už totálně zblbli...
Jaros71
| 8. 3. 2019 16:56
Hlavně takové auto nabízet v EU bez dieslu je blbost ! :-O
Avatar - WinDiesel
U Subaru už totálně zblbli...
WinDiesel
| 8. 3. 2019 17:27
Souhlas. A to ne proto, že fandím dieselům, s diesely od Subaru zmizela jakákoli alternativa. A ve všech autech uječené CVT, respektive CVT ženoucí motory do vysokých otáček, kdy tyto vysoké otáčky ovšem nikdo neocení.
Paradoxně, CVT s dieselem fungovalo, protože pracovalo ve výrazně nižších otáčkách a více napodobovalo normální stupně řazení.

O spotřebě aut ženoucích benzín do vysokých otáček v kombinaci s 4x4 vůbec nebudu mluvit, tam byl diesel opět excelentní.
Avatar - Beefcake
U Subaru už totálně zblbli...
Beefcake
| 8. 3. 2019 23:28
Levorg bez dizlu blbost ? To auto si s dechtom neviem predstavit.
Avatar - WinDiesel
U Subaru už totálně zblbli...
WinDiesel
| 9. 3. 2019 12:25
Klidně obhajuj pitomý přístup Subaru až za hrob. Subaru opouští Evropu, a zaměří se jen na USA, kde nebudou drakonické pokuty za CO2.
Avatar - praděda7
U Subaru už totálně zblbli...
praděda7
| 8. 3. 2019 17:08
Upravit 1.6T na nové (zkkuurrvveené) emise asi nešlo. Proto tam dali, co tam dali....určitě z toho nemají velkou radost...... ;-\
Avatar - Blue Sun
U Subaru už totálně zblbli...
Blue Sun
| 8. 3. 2019 17:24
Upravit jde všechno. Otázkou je, zda se to vyplatí a kolik lidí si takové auto koupí. Asi si Subaru umí líp spočítat, než vy, zda to vyjde nebo ne.
Nejlepší je, jak všichni brečí za zašlou slávou Subaru, ale nikdo by si to Subaru nekoupil...
Avatar - WinDiesel
U Subaru už totálně zblbli...
WinDiesel
| 8. 3. 2019 17:29
My jsme si do firmy koupili jak Subaru - Forester, tak Mazdu - 6. A kolega si dokonce koupili Toyobaru pro radost.
Já tedy nejsem ten případ >:D
Avatar - Beefcake
U Subaru už totálně zblbli...
Beefcake
| 8. 3. 2019 23:21
Mate este volne miesto ? :-)
Avatar - WinDiesel
U Subaru už totálně zblbli...
WinDiesel
| 9. 3. 2019 12:26
Měli jsme volné místo skladníka, obsazeno 14 dní ……….. ;-\
Avatar - WinDiesel
U Subaru už totálně zblbli...
WinDiesel
| 9. 3. 2019 12:30
Já mám prostě rád Japonce. Ale musí být v dieselu a 4x4.
Mazda je tedy ok, ovšem Mitsubishi tápe (diesely budou ale asi od Renaultu), počkáme.
Subaru vypadává, Toyota také, Hondu jsem nikdy neměl rád.

Nakonec to dopadne tak že koupíme tu Alfu co ukazovali v Ženevě ale musí být v dieselu, takže za 2 roky.
A pro sebe koketuji s Maserati, v dieselu to je :-)
Avatar - H/K_svwet
U Subaru už totálně zblbli...
H/K_svwet
| 8. 3. 2019 18:04
suhlas... a okrem ineho je podla mna levorg uz pozierany aj novym XV-ckom v podobnej cene aj s podobnym razvorom ale daleko lepsou terennou priechodnostou lebo budme uprimni.. kto ozaj nahana litre ten si kupi uz rovno octavku kombi a nie levorga ... takze podla mna levorg je pozierany vlastnymi kuskami a to XV aj forester pri ktorych je skutocne dovod ist do subaru ( kvoli lepsej priechodnosti ) na rozdiel od levorgu ktory podla mna uz tolko "vyhod" zase nema a ani ten kufor sa na "skutocne" prakticke kombiky od konkurencie nechyta .. rovnako uzitocna hmotnost levorgu s cvt je na urovni miniauta ... k comu potom taketo kombi ze jo... takze aj za mna radsej nejake to XV alebo forester ked uz chciet subaru :yes:
Avatar - Beefcake
U Subaru už totálně zblbli...
Beefcake
| 8. 3. 2019 23:23
Dnes je asi najviac propagovanym XV, ktore je fakt vyborne. Avsak cenovo sa uz blizi Foresteru a momentalne je naviac bez 2L.
Levorg ma tazku poziciu, lebo mu silne konkuruje Impreza. Ak by si nad nou neudrzal motorovu vyhodu, tak by bol aj napriek vacsiej velkosti asi nepredajny
U Subaru už totálně zblbli...
ericn
| 9. 3. 2019 12:06
Upřímně XV vypadá skvěle a i v hodnocení různým testerů boduje. Na co ale všichni poukazují je, že lineartronic zabíjí potenciál 2litru. A pak cena není adekvátní už vůbec, při pohledu do ceníku, kde je už jen dýchavičná 1.6 + CVT s použitelnou výbavou Comfort za 660tis kč - to je vážně dost velký úlet :no:
Avatar - feroj
U Subaru už totálně zblbli...
feroj
| 12. 3. 2019 14:15
podľa mňa to bola taká úprava narýchlo z rozumu... Levorg ešte nie na novej SGP a aby model nevypadol s ponuky, dali osvedčený motor z Forestera

Vážne som zvedavý či bude ten nový 1.8T o ktorom sa hovorilo ako o náhrade 1.6DIT... a či nové STi dostane modif. 2.4T s Ascentu,, v US sa bude dávať aj do nového Outbacku a Legacy miesto H6
Avatar - wakantanka
U Subaru už totálně zblbli...
wakantanka
| 8. 3. 2019 18:42
No bodaj by sa vyplatilo, keď ten motor bol až v jednom modeli. Teda viem len o Levorgu. Prečo ho nedostali Impreza a XV proste nepochopím. To by potom dokopy boli iné čísla.
Avatar - twistedTSD
U Subaru už totálně zblbli...
twistedTSD
| 8. 3. 2019 19:03
Zkrátka jim vzhledem k prodejům vyšlo mnohem levnější tam vrazit dvoulitr ze zbytku modelové řady. Je to ale smutný downgrade.
Avatar - praděda7
U Subaru už totálně zblbli...
praděda7
| 8. 3. 2019 20:16
Proč pořád lidi nerozumí tomu, že automobilky se musí stále přizpůsobovat emisním zákonům. Samozřejmě si to pak spočítají a podle toho se zařídí. Tahle hra mezitím poškozuje menší automobilky.
Avatar - WinDiesel
U Subaru už totálně zblbli...
WinDiesel
| 9. 3. 2019 12:31
SMUTNÝ DOWNGRADE ZNAČKY SUBARU … absolutní souhlas.
Avatar - twistedTSD
Mizérie
twistedTSD
| 8. 3. 2019 19:12
Nevím, zda už to tady proběhlo, ale z Imprezy a XV pro změnu dvoulitr vyřadili. Dynamické parametry XV končí zhruba na úrovni Citigo 1.0 MPI.
Mizérie
ericn
| 8. 3. 2019 19:25
Jo to XV s 1.6 a lineatronicem musí býť pošušňáníčko... možná i to Citigo bude živější >:D
Avatar - _Karel_
Mizérie
_Karel_
| 8. 3. 2019 19:33
A nejhorší je, že to s tím Citigem není žádná nadsázka.
U Imprezy mají v ceníku "Legendární japonská ikona". Maximálka 180kmh, stovka za 12,4. Ale zase to má super podvozek, a ten je k tak dynamickému motoru nutností. :-|
Subaru zaspalo?
St.
| 8. 3. 2019 19:50
Takže, z nadějného auta (Levorg), kam primárně patří dvoulitr (turbo),udělají Imprezu kombi. To je smutné...Šířily se zaručené zprávy, že bude 1.5 a 1.8 turbo. Myslím, že na tom něco bylo. Vše se asi stoplo. Do USA narychlo dali plug-in hybrid naroubovaný od Toyoty. Evropa se zatím a se zpožděním zatláskne pouze 1.6 a 2.0 pro všechna auta. 2.5 v Outbacku asi dlouho nevydrží. Myslím, že Subaru má už jedinou naději: buď opustit Evropu (což se prakticky děje), nebo se spojit s Toyotou, nebo oboje.
Avatar - praděda7
Subaru zaspalo?
praděda7
| 8. 3. 2019 20:08
EU má teď přísnější emisní normy než US. V US na př. nemají WLTP.
Subaru zaspalo?
martin.blader
| 9. 3. 2019 06:16
Jenže WLTP není emisní norma, to je testovací procedura. Přičemž v USA mají EPA, ze kterého vychází ještě vyšší spotřeby než u WLTP.
Avatar - praděda7
Subaru zaspalo?
praděda7
| 9. 3. 2019 09:36
Ano, není to emisní norma, ale dle ní se měří spotřeba a tím i emise. V US také ve výfuku "chybí" PPF. EPA není norma. Je to úřad na ochranu životního prostředí. A ano, v US je povolená spotřeba a tím i CO2 emise vyšší než v EU.
Subaru zaspalo?
martin.blader
| 9. 3. 2019 12:36
Emise CO2 potažmo spotřebu může mít auto v Evropě i v USA, jakou chce. Je jen dána nějaká maximální flotilová hodnota z prodaných kusů a nad ní se platí pokuty. Emisní norma Euro, kterou musí auto splňovat, aby se vůbec mohlo prodávat, emise CO2 nijak nezohledňuje.
Avatar - praděda7
Subaru zaspalo?
praděda7
| 9. 3. 2019 13:57
Proč to pořád nechápeš..........?....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Subaru zaspalo?
martin.blader
| 9. 3. 2019 15:42
Mně právě přijde, že v tom máte trochu zmatek vy. Napsal jste "EU má teď přísnější emisní normy než US. V US na př. nemají WLTP.", přitom emisní normy a testovací procedura jsou dvě různé věci.
Avatar - praděda7
Subaru zaspalo?
praděda7
| 9. 3. 2019 18:32
Vidím, že nechceš rozumět tomu, na co poukazuji.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Subaru zaspalo?
martin.blader
| 10. 3. 2019 06:44
Ne, nevím, na co poukazujete tím, že srovnáváte emisní normy u nás a v USA a k tomu přidáte tvrzení, že "V US na př. nemají WLTP". Když mi to vysvětlíte, budu rád.
Avatar - Ada je zase tady
Stačil by
Ada je zase tady
| 8. 3. 2019 20:57
dvoulitrový diesel, manuální převodovka a ruční brzda :-!
CVT
voyo
| 8. 3. 2019 21:05
Ani jeden z vas realne CVT asi nikdy nejazdil.

dokonca F1 sa tak bala CVTcky, ze ju zabanovala z pretekov. Williams s CVT porazal ostatne monoposty rozdielom par sekund F1.

nic lepsie ako CVT neexistuje. motor pracuje stale v optimalnych otackach nikde nestraca vykon pri preradovani. pohodlna jazda, ziadne trhanie sekanie

Avatar - _Karel_
CVT
_Karel_
| 8. 3. 2019 21:48
Já jsem měl CVT dvakrát. Nijak jsem netrpěl. Ale tvrdit, že není nic lepšího, může jen ten, co nejezdil v ničem jiným.
Avatar - Beefcake
CVT
Beefcake
| 8. 3. 2019 23:20
Niekde je to vyborne, inde lepsie, niekde je to horsie. Keby to bolo univerzalne top, tak CVT davaju vsade.
Avatar - _Karel_
CVT
_Karel_
| 9. 3. 2019 07:57
Tak tak.
Avatar - WinDiesel
CVT
WinDiesel
| 9. 3. 2019 12:32
Dobře/výborně to bylo sladěné s dieselem.
Avatar - Ada je zase tady
CVT
Ada je zase tady
| 8. 3. 2019 22:36
Je to jako lízat zmrzlinu přes igelit.
CVT
ericn
| 9. 3. 2019 11:51
To je celkem výstižné ;-)
CVT Killer
Beersheva
| 8. 3. 2019 21:25
To auto zabila CVT převodovka s kombinací 1.6 benzín 125kw. A ten facelift není ani
facelift, volant a designové prvky ze starších modelů Subaru zůstaly. Zjevně upraví cílovku, zpět na starší konzrvativní řidiče, a stane se z toho hezký kombík bez dravosti. Průměrný kupec Subaru má 56 let, tenhle posun jim bude vyhovovat.
CVT Killer
westeros
| 8. 3. 2019 22:53
Nějaký starší pán ze Švédska je asi tak jediný, koho bych si dokázal představit jako cílovou skupinu pro Levorg. Ale když jsem tam naposledy byl, tak tito pánové volili radši Škodovky.
Avatar - Beefcake
Nie vsade maju predsudky
Beefcake
| 8. 3. 2019 23:18
[odkaz]
[odkaz]
hviezdicky nahradte za a-u-toforum.cz.
Avatar - twistedTSD
Nie vsade maju predsudky
twistedTSD
| 9. 3. 2019 01:22
Škoda, že Subaru prodávaná v zámoří s těmi zdejšími nesdílí motorizace.
Avatar - praděda7
Nie vsade maju predsudky
praděda7
| 9. 3. 2019 09:49
Poděkuj EU a ekoteroristům.... >:-[]
Nie vsade maju predsudky
ericn
| 9. 3. 2019 13:08
To můžeš klidně spojit, v EP v Bruselu je těhle lidí halda a rozhodují o něčem, o čem nemají ani páru a navíc jsou sluníčkářsky ambiciózní. Hlavně z jejich kapes to nejde, vždy to zaplatíme my, daňový poplatníci, ať chceme nebo ne... :no:
Avatar - Beefcake
Nie vsade maju predsudky
Beefcake
| 10. 3. 2019 12:33
Tie linky sa tykaju konkretne Forestera, kde je jediny rozdiel 2L vs 2.5L.
A XV , kde je tiez len 2L a k tomu hybrid.
Inak 3.6L Outback je vdaka mensej vybave lacnejsi ako top 2.5. Bodaj by to aj tuto tak bolo. [odkaz]
Krok správným směrem
mozgog
| 9. 3. 2019 01:31
S tím nasávacím otvorem uprostřed kapoty bych si Levorga nekoupil, teď z toho začíná být pěkný kombík, i to komfortnější nastavení podvozku je dobré ... a pubáci co chtějí závodit na něj stejně nemaj, ti buď závodí ve služebních dodávkách anebo ať chodí na motokáry ... >:D
Subaru (v Evropě) umírá
chytrak1
| 9. 3. 2019 16:54
Chyba je úplně jinde. A sice v tom ze Subaru chce prodávat auta draze ale nikde to na nich není vidět. Pro běžného uživatele nemá smysl koupit si symetrickal awd když 4motion udělá stejnou práci a navíc s tím získá hezky interiér v příjemném aute. U Subaru vůbec neodhadli, ze k drahý technice kterou mají, je třeba přidat odpovídající materiály a pracovat na image. Kdyby levorg byl premiovka od značky pro individualisty a ne obyčejný mainstreem prodával by se jinak. Aneb měli udělat to co audi před třiceti lety a tlačit tu značku nahoru do prémie. Ale oni to nepochopili. A tak prodají 90 kombiku levorg na trhu, který kombiky miluje.
Chybou Levorgu je automat
Homola.pav
| 13. 3. 2019 13:14
Chybou Levorgu je skutečnost, že v Evropě je dostupný pouze s automatem.