Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru reaguje na slabé prodeje Levorgu jeho faceliftem. Prý byl až moc sportovní

Kompaktní kombík od Subaru se v rámci faceliftu dočkal především nového motoru. Přeplňovanou šestnáctistovku nahrazuje atmosférický dvoulitr.
Zpět na článek
8. 3. 2019 16:33
8. 3. 2019 18:28
8. 3. 2019 21:54
8. 3. 2019 19:12
8. 3. 2019 19:25
8. 3. 2019 19:33
8. 3. 2019 19:50
8. 3. 2019 21:05
8. 3. 2019 21:48
8. 3. 2019 23:20
9. 3. 2019 07:57
9. 3. 2019 12:32
9. 3. 2019 11:51
8. 3. 2019 21:25
Avatar - Emel
8. 3. 2019 15:55
Technický pokrok
Původní verze: 210km/h, 8.9s 0-100, 7.0l na 100
Nová verze: 195km/h, 11.7s 0-100, 7.2l na 100

To vypadá docela smutně :-(
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Ham.
8. 3. 2019 16:14
Re: Technický pokrok
To prohlášení zní komicky, pokud považují auta u kterých poslali klasické čtyřkolky, manuály, automaty a výkonné motory do háje a místo toho nasazují motory leklá ryba, skútrové převodovky, spojky místo diferenciálů a milion asistentů za moc sportovní, tak se někdo zbláznil. Ještě schází oznámení, že 195km/h je moc nebezpečná maximální rychlost a bude se montovat omezovač na 160km/h (aby to natřeli Volvu) a další tři noví asistenti a bude "dílo" dokonáno.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 3. 2019 16:16
Re: Technický pokrok
Levorg před fc je výborné auto, které však např. na českém trhu zabíjí cena a ne vzhled. Sice chápu, že Subaru, že čtyřkolka, že jedna z nejlepších kvalit co se týče smontování, ale prostě pokud nezhodí cca. 100 tis., tak si to bohužel koupí málo kdo. A to je velká škoda.
Avatar - iudex
8. 3. 2019 16:27
Re: Technický pokrok
Levorg bol chválený za výborný podvozok, ktorý bol rýchlejší ako motor; ten v zásade nebol predmetom kritiky, výkon mal, podľa testov ho ale dosť zabíjala CVT prevodovka. No a teraz sa k letargickému variátoru pridá letargický motor a ako píše ham, dielo je dokonané. 8-s
Avatar - Uživatel_5340709
8. 3. 2019 16:34
Re: Technický pokrok
No dovolím si znovu oponovat, že to o čem píšeš by vadilo jen pár lidem tady a nějakým petrolheadům, ten zbytek (cca. 80-90%) si kupuje Levorg spíše z praktických důvodů. že je to čtyřkolka a je relativně spolehlivá. Zrychlení je jim šumák.
8. 3. 2019 19:08
Re: Technický pokrok
Naopak tohle auto zabíjí automat a teď i motor, v neposlední řadě i vysoká cena ...
8. 3. 2019 21:41
Re: Technický pokrok
Myslim, ze ta vysoka cena to zabija v prvomrade.
8. 3. 2019 20:52
Re: Technický pokrok
J@W, väčšina kúpených vozidiel občanmi je "z praktických důvodů". A tá cena + pálky za servis im určite nie sú šumafuk. ;-)
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 16:46
Re: Technický pokrok
By ma zaujimalo, kedy sa prejavi zrusenie cla na auta z JPN (jasne, ze dovozca ani dealer sa v tomto nepretrhne).
To mas skoro tych 100tisic....
Avatar - iudex
8. 3. 2019 16:17
Re: Technický pokrok
Ako to spievalo REM? It´s the end of Subaru as we know it. >:D
Inak som celkom zvedavý, ako toto miestni fanúšikovia SUbaru obhája. Pri CVT to hájili Eye-sightom a bezpečnosťou, ako obhája "prílišnú športovosť" a dramatický pokles dynamiky? Tiež bezpečnosťou? >:-[]
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 16:37
Re: Technický pokrok
Emisne normy, nic ine. Inak by ten motor tam stale bol. Tu "sportovost" som ja teda chapal skor dizajnovo.
Avatar - _Karel_
8. 3. 2019 17:04
Re: Technický pokrok
Pokud jsou ta Emelova čísla (spotřeba) správná, pak emise asi těžko.
Avatar - Emel
8. 3. 2019 17:12
Re: Technický pokrok
To jsou čísla z článku... já jen cituju. Je možný, že je nová spotřeba podle nový normy...
9. 3. 2019 06:15
Re: Technický pokrok
Jenže emisní normy EURO nijak nelimitují CO2, potažmo emise. Prodávat se smí auto v zásadě s jakoukoliv spotřebou.
Avatar - Emel
9. 3. 2019 15:23
Re: Technický pokrok
Pokud bys promítl emise třeba 200g do ceny auta, tak takové auto bude neprodejné.

Limit je 95g/km, penále je 95€ za gram nad limit, 100g = 9500€ = cca. 250.000Kč za jedno auto se spotřebou 8l/100 (řádově).
9. 3. 2019 16:04
Re: Technický pokrok
To je samozřejmě pravda, výrobce je tím motivován snižovat spotřebu. Jenže je tu diskuze o tom, že nový motor má vyšší udávanou spotřebu a padl tu názor, že důvodem pro výměnu motoru v Levorgu tak těžko mohou být emise.

Čili v reakci na to píšu, že v článku je jako důvod explicitně uvedena emisní norma Euro 6d-TEMP a že ta spotřebu (emise CO2) nijak nereguluje. Stanovuje limity na CO, HC, NOx a PM. Přičemž s předchodem na 6d-TEMP se ty stávající limity nijak nemění, ale zavádí se povinnost plnit RDE s nějakou definovanou odchylkou NOx a PM od udávaných hodnot změřených ve WLTP. Čili v Subaru zřejmě měli důvody si myslet, že ten přeplňovaný motor by bez úprav v RDE některý z těch dvou sledovaných ukazatelů nesplnil.
9. 3. 2019 12:41
Re: Technický pokrok
*potažmo spotřebu
Avatar - _Karel_
8. 3. 2019 16:37
Re: Technický pokrok
Jj, moc se neprodával, protože byl přemotorovaný.
8. 3. 2019 17:56
Re: Technický pokrok
To jsou ale papírové spotřeby. S 1,6 ses v Levorgu dostal horko těžko po 9 l. S atmo 2,0 se u ostatních modelů kolem 7,5 dostaneš. Ale jinak to je asi jediné pozitivum. Ze Subaru se stává značka pro klobouky. Chtěl jsem svoje Subaru prodat, ale z nostalgie si ho nejpíš nechám jako víkendovku a jako vzpomínku na slavná léta :-)
8. 3. 2019 16:01
Moc športový?
To si robia *? So zrýchlením 0-100 za 8,9 a maximálkou 210 km/h? Veď to dnes dáva hociaký kompakt s 1,4 turbobenzínom a tie nikto pri takejto dynamike neoznačí za športové. V Subaru asi niečo hulili.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Uživatel_5340709
8. 3. 2019 16:14
Re: Moc športový?
Šak ty motory mají podobné koně, tak co bys jako chtěl? Aby to jelo jako VRX? ;-)
Avatar - iudex
8. 3. 2019 16:23
Re: Moc športový?
Tu ide o princíp, či ti dynamike bežnej 1,4t príde ako :moc športová"?
Inak z aktuálnej recenzie Imprezy na autoexpresse:
Neither of the engines are particularly powerful – and the CVT does its best to blunt the performance.
The 1.6-litre version feels very lethargic, especially when climbing hills. The 12.4 seconds it takes to sprint from 0-62mph only tells half the story – this car can feel painfully slow. The top speed is 112mph. Things are slightly better in the 2.0-litre version.
The key to getting the best out of the Subaru Impreza is to approach the CVT transmission with a light foot. Anything resembling a hard press on the accelerator pedal will result in lots of noise and very little action.
Avatar - Uživatel_5340709
8. 3. 2019 16:30
Re: Moc športový?
No dobře, nebo ty jsi věřil od začátku marketingu Subaru, že Levorg je sportovní? Tady přece jednoznačně hraje Subaru o ukrojení koláče z mainsreamu.
Avatar - Emel
8. 3. 2019 16:47
Re: Moc športový?
A tak... věřil jsem, že to bylo auto s nadstandardními jízdními vlastnostmi a že jízda byla hlavní argument pro koupi Levorgu.
8. 3. 2019 17:01
Re: Moc športový?
ECU je nastaveno tak, aby vůz splňoval zkkuurrvveené EURO normy, nic jiného v tom nehledej. CVT je pro tento případ nejpoužitelnější převodovka.
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2019 18:53
Re: Moc športový?
Stačilo by, aby to jelo aspoň jako Rapid 1.0...
8. 3. 2019 20:27
Re: Moc športový?
Ne, nemusi to jezdit jako WRX. Ale vzhledem k tomu, ze to ma CVT a 4x4m je to tezky jak krava a tudiz to s jakymkoliv horsim motorem nez s tou 1,6T pojede tragicky.
Argument, ze je to vetsine lidi jedno je naprosto lichy, staci se podivat na moje.auto.cz (treba) kolik lidi tam jak vybira a porovnava a studuje brozury a ceny atd.
Dnes to dela skoro kazdy, protoze nabidka cehokoliv je velka a lidi se naucili "vybirat".
O subaru s timto motorem zavadi malokdo a je to tak dobre. Meli by se tam u nich na centrale fakt trochu probrat....

Az se prozenu kolem (doslova) v Dusteru 1,3 TCe za pulku ceny, tak to uz bude fakt na pousmati.
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 23:35
Re: Moc športový?
Prezenies sa, do najblizes zatacky. Toto milujem, tycho priamociarovych pretekarov. Ktori vidia dve cisla a hned maju o aute jasno.
8. 3. 2019 21:00
Re: Moc športový?
Zato v škodovke za Fabiu Combi - 1.0 MPI 55 kW (75 k) 5° MP - nemajú hanbu tvrdiť, že Monte Carlo! A škandalózna cena 13 940 € tomu dáva korunu! ;-\
Avatar - twistedTSD
9. 3. 2019 09:33
Re: Moc športový?
Nerozumím. Fabii Mointe Carlo si na rozdíl od Subaru za dvojnásobnou částku nemusíš kupovat s motorem bez výkonu.
8. 3. 2019 16:29
Dajte preč variátor
a predaje pôjdu hore
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2019 16:31
Tezko si koupi tohoto auta obhajit
Kdyz to srovnam treba s KIA Ceed SW, ktera ma vice vnitrniho prostoru a lepsi jizdni dynamiku, tak tezko obhajovat 200 tisic navic za 4x4 a zaslou slavu znacky Subaru. (ted si pripadam jak topper)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 16:36
Re: Tezko si koupi tohoto auta obhajit
To mozes posudit, ked sa tymi autami odvezies.
8. 3. 2019 16:51
Re: Tezko si koupi tohoto auta obhajit
To je pravda - donekonečna nelze obhajovat tzv. nízké těžiště a symetrii pohonu.
8. 3. 2019 21:57
Re: Tezko si koupi tohoto auta obhajit
Ano, bohužel, je to tak.. Jsem subarista a pomalu už nemám co vybírat. Už Levorg s 1.6T se mi zdál slabší (WRX bych bral všemi deseti - neprodával se, WRX STi byl už moc na normální ježdění a cena taky ne moc lidová), teď opravdu nevím, co koupit. Ještě to XVéčko s 2.0 se mi zdálo docela dobré, ale zase tam nebyla volba na "S", tedy sportovní (rozuměj, "normální") mód. Teď s eBoxerem tam ta volba je (spolu s "EV"), ale bojím se bojím, že to bude zase trošku přiškrcené. A parametry, které jsou u eBoxera uvedené, jsou dost žalostné (udávají se pouze pro motor, nepřičítají vůbec elektromotor). Ale k XVéčku by tedy ještě šlo, ale k většímu Foresteru už je to málo. Myslím, že začíná být trochu problém permanentní AWD (spotřeba), ale Subaru od toho nemůže z podstaty ustoupit. Takže zatím vidím stěhování do USA, v Evropě se improvizuje. Ale co dál? Myslím, že Subaru se z Evropy stáhne (v zájmu pudu sebezáchovy). eBoxer je jen další zoufalá akce na zachování 2.0. Možná, že nás něčím Subaru překvapí, ale s heslem permanentní symetrický AWD to bude těžké (i elektrospotřeba se bude sledovat...).
9. 3. 2019 08:01
Re: Tezko si koupi tohoto auta obhajit
Myslím že od permanentních 4x4 Subaru ustoupilo už dávno. Mezinápravovou spojku namísto diferenciálu používá už roky
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 23:34
Re: Tezko si koupi tohoto auta obhajit
Rofl - tym minuskarom, tak teda naopak - moze o tom pisat zasadne len kym sa tym neodvezie
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 16:33
?
"Podle v Ženevě prezentovaných parametrů zrychlí z 0-100 km/h za 11,7 sekundy a jede maximální rychlostí 195 km/h" - to sa mi nezda - to su v podstate presne parametre Forestera.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Uživatel_5340709
8. 3. 2019 16:36
Re: ?
To už jsou dost špatné výkony... :-(
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2019 18:28
Re: ?
12s je na urovni feldy 1,6tky... pokrok nezastavime :yes:
Avatar - Ozzman
8. 3. 2019 21:54
Re: ?
Nebo Mitsubishi ASX..ta to má za 11.6
Avatar - curwasportiva
8. 3. 2019 16:41
Teple Subaru
Tady ten oteplovaci trend, ktery Subaru nastoupilo, znacku zabije. Konec manualu, navic nahrazebe variatorem. Nove Subaru navic prisly on svuj tradicni symetricky AWD system. Znacka se zrekla sveho odkazu, historie a zdegenerovala do slunickoveho mainstreamu. Ja uz bych si Subaru nekoupil, jedine WRX, STi.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 16:51
Re: Teple Subaru
Omg, to su kecy. Sym. AWD je tam stale, pretoze to znamena trochu nieco ine, ako si myslia internetovi chytrolini.
To "slunickoveho" hovori za vsetko.
Avatar - curwasportiva
8. 3. 2019 17:30
Re: Teple Subaru
Sorry, je mi jasné, že jako pro Subaristu je to těžké přijmout, ale je to tak. Subaru už posledních deset let ustupuje od akcentace sportovní stránky svých aut a hlavně v Sev. Americe se prezentují jako rodinná značka zaměřená na ekologii a bezpečnost.
STi a BRZ se stávájí okrajovou záležitostí a úpřimě, jsem hodně překvapený, že něco podobného ještě vyrábí, ale asi ani to nebudu dlouho trvat...

A jestli ti přijde systém AWD, kde diferenciál nahradila vícelamelová spojka, jako to stejné, tak jsem asi chytrolín...
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 23:31
Re: Teple Subaru
Evidentne si stale nepochopil, ze ci je v aute diferencial nema nic spolocne s tym, ze ide o sym.AWD.
A mimochodom aj ten diferencial ma svoje nevyhody, hoci na ceste s dobrym povrchom je lepsi.
A pokial ma Subaru BRZ a STI, tak je to percentualne vyznamny podiel sportovych modelov - nevidim ziadny problem.
8. 3. 2019 17:00
Re: Teple Subaru
Sluníčkového, oteplovací trend.. tys hlava pomazaná co? >:D >:D >:D
8. 3. 2019 16:42
U Subaru už totálně zblbli...
...jinak si tak absurdní úpravy modelu nelze vysvětlit! A taková to bývala řidičsky super značka! 8-s 8-s 8-s
Naopak měli původní motor 1.6 T upravit na nové emise, doplnit manuální převodovkou a o 100 000 Kč zlevnit a to by viděli, jak by šly prodeje nahoru! 8-s
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 16:53
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Si zabudol na rucnu brzdu...
A potom by si si to nekupil opat. Rovnako ako dalsi bychari.
Tie auta su sofersky vyborne s kazdym motorom.
Avatar - Jaros71
8. 3. 2019 16:56
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Hlavně takové auto nabízet v EU bez dieslu je blbost ! :-O
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2019 17:27
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Souhlas. A to ne proto, že fandím dieselům, s diesely od Subaru zmizela jakákoli alternativa. A ve všech autech uječené CVT, respektive CVT ženoucí motory do vysokých otáček, kdy tyto vysoké otáčky ovšem nikdo neocení.
Paradoxně, CVT s dieselem fungovalo, protože pracovalo ve výrazně nižších otáčkách a více napodobovalo normální stupně řazení.

O spotřebě aut ženoucích benzín do vysokých otáček v kombinaci s 4x4 vůbec nebudu mluvit, tam byl diesel opět excelentní.
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 23:28
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Levorg bez dizlu blbost ? To auto si s dechtom neviem predstavit.
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2019 12:25
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Klidně obhajuj pitomý přístup Subaru až za hrob. Subaru opouští Evropu, a zaměří se jen na USA, kde nebudou drakonické pokuty za CO2.
8. 3. 2019 17:08
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Upravit 1.6T na nové (zkkuurrvveené) emise asi nešlo. Proto tam dali, co tam dali....určitě z toho nemají velkou radost...... ;-\
Avatar - Blue Sun
8. 3. 2019 17:24
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Upravit jde všechno. Otázkou je, zda se to vyplatí a kolik lidí si takové auto koupí. Asi si Subaru umí líp spočítat, než vy, zda to vyjde nebo ne.
Nejlepší je, jak všichni brečí za zašlou slávou Subaru, ale nikdo by si to Subaru nekoupil...
Avatar - WinDiesel
8. 3. 2019 17:29
Re: U Subaru už totálně zblbli...
My jsme si do firmy koupili jak Subaru - Forester, tak Mazdu - 6. A kolega si dokonce koupili Toyobaru pro radost.
Já tedy nejsem ten případ >:D
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 23:21
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Mate este volne miesto ? :-)
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2019 12:26
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Měli jsme volné místo skladníka, obsazeno 14 dní ……….. ;-\
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2019 12:30
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Já mám prostě rád Japonce. Ale musí být v dieselu a 4x4.
Mazda je tedy ok, ovšem Mitsubishi tápe (diesely budou ale asi od Renaultu), počkáme.
Subaru vypadává, Toyota také, Hondu jsem nikdy neměl rád.

Nakonec to dopadne tak že koupíme tu Alfu co ukazovali v Ženevě ale musí být v dieselu, takže za 2 roky.
A pro sebe koketuji s Maserati, v dieselu to je :-)
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2019 18:04
Re: U Subaru už totálně zblbli...
suhlas... a okrem ineho je podla mna levorg uz pozierany aj novym XV-ckom v podobnej cene aj s podobnym razvorom ale daleko lepsou terennou priechodnostou lebo budme uprimni.. kto ozaj nahana litre ten si kupi uz rovno octavku kombi a nie levorga ... takze podla mna levorg je pozierany vlastnymi kuskami a to XV aj forester pri ktorych je skutocne dovod ist do subaru ( kvoli lepsej priechodnosti ) na rozdiel od levorgu ktory podla mna uz tolko "vyhod" zase nema a ani ten kufor sa na "skutocne" prakticke kombiky od konkurencie nechyta .. rovnako uzitocna hmotnost levorgu s cvt je na urovni miniauta ... k comu potom taketo kombi ze jo... takze aj za mna radsej nejake to XV alebo forester ked uz chciet subaru :yes:
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 23:23
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Dnes je asi najviac propagovanym XV, ktore je fakt vyborne. Avsak cenovo sa uz blizi Foresteru a momentalne je naviac bez 2L.
Levorg ma tazku poziciu, lebo mu silne konkuruje Impreza. Ak by si nad nou neudrzal motorovu vyhodu, tak by bol aj napriek vacsiej velkosti asi nepredajny
9. 3. 2019 12:06
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Upřímně XV vypadá skvěle a i v hodnocení různým testerů boduje. Na co ale všichni poukazují je, že lineartronic zabíjí potenciál 2litru. A pak cena není adekvátní už vůbec, při pohledu do ceníku, kde je už jen dýchavičná 1.6 + CVT s použitelnou výbavou Comfort za 660tis kč - to je vážně dost velký úlet :no:
Avatar - feroj
12. 3. 2019 14:15
Re: U Subaru už totálně zblbli...
podľa mňa to bola taká úprava narýchlo z rozumu... Levorg ešte nie na novej SGP a aby model nevypadol s ponuky, dali osvedčený motor z Forestera

Vážne som zvedavý či bude ten nový 1.8T o ktorom sa hovorilo ako o náhrade 1.6DIT... a či nové STi dostane modif. 2.4T s Ascentu,, v US sa bude dávať aj do nového Outbacku a Legacy miesto H6
Avatar - wakantanka
8. 3. 2019 18:42
Re: U Subaru už totálně zblbli...
No bodaj by sa vyplatilo, keď ten motor bol až v jednom modeli. Teda viem len o Levorgu. Prečo ho nedostali Impreza a XV proste nepochopím. To by potom dokopy boli iné čísla.
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2019 19:03
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Zkrátka jim vzhledem k prodejům vyšlo mnohem levnější tam vrazit dvoulitr ze zbytku modelové řady. Je to ale smutný downgrade.
8. 3. 2019 20:16
Re: U Subaru už totálně zblbli...
Proč pořád lidi nerozumí tomu, že automobilky se musí stále přizpůsobovat emisním zákonům. Samozřejmě si to pak spočítají a podle toho se zařídí. Tahle hra mezitím poškozuje menší automobilky.
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2019 12:31
Re: U Subaru už totálně zblbli...
SMUTNÝ DOWNGRADE ZNAČKY SUBARU … absolutní souhlas.
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2019 19:12
Mizérie
Nevím, zda už to tady proběhlo, ale z Imprezy a XV pro změnu dvoulitr vyřadili. Dynamické parametry XV končí zhruba na úrovni Citigo 1.0 MPI.
Rozbalit vlákno
2
8. 3. 2019 19:25
Re: Mizérie
Jo to XV s 1.6 a lineatronicem musí býť pošušňáníčko... možná i to Citigo bude živější >:D
Avatar - _Karel_
8. 3. 2019 19:33
Re: Mizérie
A nejhorší je, že to s tím Citigem není žádná nadsázka.
U Imprezy mají v ceníku "Legendární japonská ikona". Maximálka 180kmh, stovka za 12,4. Ale zase to má super podvozek, a ten je k tak dynamickému motoru nutností. :-|
8. 3. 2019 19:50
Subaru zaspalo?
Takže, z nadějného auta (Levorg), kam primárně patří dvoulitr (turbo),udělají Imprezu kombi. To je smutné...Šířily se zaručené zprávy, že bude 1.5 a 1.8 turbo. Myslím, že na tom něco bylo. Vše se asi stoplo. Do USA narychlo dali plug-in hybrid naroubovaný od Toyoty. Evropa se zatím a se zpožděním zatláskne pouze 1.6 a 2.0 pro všechna auta. 2.5 v Outbacku asi dlouho nevydrží. Myslím, že Subaru má už jedinou naději: buď opustit Evropu (což se prakticky děje), nebo se spojit s Toyotou, nebo oboje.
Rozbalit vlákno
8
8. 3. 2019 20:08
Re: Subaru zaspalo?
EU má teď přísnější emisní normy než US. V US na př. nemají WLTP.
9. 3. 2019 06:16
Re: Subaru zaspalo?
Jenže WLTP není emisní norma, to je testovací procedura. Přičemž v USA mají EPA, ze kterého vychází ještě vyšší spotřeby než u WLTP.
9. 3. 2019 09:36
Re: Subaru zaspalo?
Ano, není to emisní norma, ale dle ní se měří spotřeba a tím i emise. V US také ve výfuku "chybí" PPF. EPA není norma. Je to úřad na ochranu životního prostředí. A ano, v US je povolená spotřeba a tím i CO2 emise vyšší než v EU.
9. 3. 2019 12:36
Re: Subaru zaspalo?
Emise CO2 potažmo spotřebu může mít auto v Evropě i v USA, jakou chce. Je jen dána nějaká maximální flotilová hodnota z prodaných kusů a nad ní se platí pokuty. Emisní norma Euro, kterou musí auto splňovat, aby se vůbec mohlo prodávat, emise CO2 nijak nezohledňuje.
9. 3. 2019 13:57
Re: Subaru zaspalo?
Proč to pořád nechápeš..........?....
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
9. 3. 2019 15:42
Re: Subaru zaspalo?
Mně právě přijde, že v tom máte trochu zmatek vy. Napsal jste "EU má teď přísnější emisní normy než US. V US na př. nemají WLTP.", přitom emisní normy a testovací procedura jsou dvě různé věci.
9. 3. 2019 18:32
Re: Subaru zaspalo?
Vidím, že nechceš rozumět tomu, na co poukazuji.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
10. 3. 2019 06:44
Re: Subaru zaspalo?
Ne, nevím, na co poukazujete tím, že srovnáváte emisní normy u nás a v USA a k tomu přidáte tvrzení, že "V US na př. nemají WLTP". Když mi to vysvětlíte, budu rád.
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2019 20:57
Stačil by
dvoulitrový diesel, manuální převodovka a ruční brzda :-!
Rozbalit vlákno
0
8. 3. 2019 21:05
CVT
Ani jeden z vas realne CVT asi nikdy nejazdil.

dokonca F1 sa tak bala CVTcky, ze ju zabanovala z pretekov. Williams s CVT porazal ostatne monoposty rozdielom par sekund F1.

nic lepsie ako CVT neexistuje. motor pracuje stale v optimalnych otackach nikde nestraca vykon pri preradovani. pohodlna jazda, ziadne trhanie sekanie
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
8. 3. 2019 21:48
Re: CVT
Já jsem měl CVT dvakrát. Nijak jsem netrpěl. Ale tvrdit, že není nic lepšího, může jen ten, co nejezdil v ničem jiným.
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 23:20
Re: CVT
Niekde je to vyborne, inde lepsie, niekde je to horsie. Keby to bolo univerzalne top, tak CVT davaju vsade.
Avatar - WinDiesel
9. 3. 2019 12:32
Re: CVT
Dobře/výborně to bylo sladěné s dieselem.
Avatar - Ada je zase tady
8. 3. 2019 22:36
Re: CVT
Je to jako lízat zmrzlinu přes igelit.
9. 3. 2019 11:51
Re: CVT
To je celkem výstižné ;-)
8. 3. 2019 21:25
CVT Killer
To auto zabila CVT převodovka s kombinací 1.6 benzín 125kw. A ten facelift není ani
facelift, volant a designové prvky ze starších modelů Subaru zůstaly. Zjevně upraví cílovku, zpět na starší konzrvativní řidiče, a stane se z toho hezký kombík bez dravosti. Průměrný kupec Subaru má 56 let, tenhle posun jim bude vyhovovat.
Rozbalit vlákno
1
8. 3. 2019 22:53
Re: CVT Killer
Nějaký starší pán ze Švédska je asi tak jediný, koho bych si dokázal představit jako cílovou skupinu pro Levorg. Ale když jsem tam naposledy byl, tak tito pánové volili radši Škodovky.
Avatar - Beefcake
8. 3. 2019 23:18
Nie vsade maju predsudky
[odkaz]
[odkaz]
hviezdicky nahradte za a-u-toforum.cz.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
9. 3. 2019 01:22
Re: Nie vsade maju predsudky
Škoda, že Subaru prodávaná v zámoří s těmi zdejšími nesdílí motorizace.
9. 3. 2019 09:49
Re: Nie vsade maju predsudky
Poděkuj EU a ekoteroristům.... >:-[]
9. 3. 2019 13:08
Re: Nie vsade maju predsudky
To můžeš klidně spojit, v EP v Bruselu je těhle lidí halda a rozhodují o něčem, o čem nemají ani páru a navíc jsou sluníčkářsky ambiciózní. Hlavně z jejich kapes to nejde, vždy to zaplatíme my, daňový poplatníci, ať chceme nebo ne... :no:
Avatar - Beefcake
10. 3. 2019 12:33
Re: Nie vsade maju predsudky
Tie linky sa tykaju konkretne Forestera, kde je jediny rozdiel 2L vs 2.5L.
A XV , kde je tiez len 2L a k tomu hybrid.
Inak 3.6L Outback je vdaka mensej vybave lacnejsi ako top 2.5. Bodaj by to aj tuto tak bolo. [odkaz]
9. 3. 2019 01:31
Krok správným směrem
S tím nasávacím otvorem uprostřed kapoty bych si Levorga nekoupil, teď z toho začíná být pěkný kombík, i to komfortnější nastavení podvozku je dobré ... a pubáci co chtějí závodit na něj stejně nemaj, ti buď závodí ve služebních dodávkách anebo ať chodí na motokáry ... >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 3. 2019 16:54
Subaru (v Evropě) umírá
Chyba je úplně jinde. A sice v tom ze Subaru chce prodávat auta draze ale nikde to na nich není vidět. Pro běžného uživatele nemá smysl koupit si symetrickal awd když 4motion udělá stejnou práci a navíc s tím získá hezky interiér v příjemném aute. U Subaru vůbec neodhadli, ze k drahý technice kterou mají, je třeba přidat odpovídající materiály a pracovat na image. Kdyby levorg byl premiovka od značky pro individualisty a ne obyčejný mainstreem prodával by se jinak. Aneb měli udělat to co audi před třiceti lety a tlačit tu značku nahoru do prémie. Ale oni to nepochopili. A tak prodají 90 kombiku levorg na trhu, který kombiky miluje.
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2019 13:14
Chybou Levorgu je automat
Chybou Levorgu je skutečnost, že v Evropě je dostupný pouze s automatem.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku