Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche s dieselovým motorem: bude to šestiválec TDI od Audi?

85 komentářů

tady zamoří s těmi komunisty v parlamentu EU celou Evropu, zámoří sotva doženeme.
Naprosto souhlasím. Další saze s mnoha katalyzátory a filtry, které po sto tisících nikdo nebude udržovat, ale i nové jsou na h..... Proč jsme 1. ve výskytu rakoviny?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Doufám, že Ferrari nezůstane pozadu a nakonec bude nafta i ve F1. Nakonec se zvýší cena nafty tak, že traktory budou na benzín.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Ano Cayenne a lepšie vlastnosti v teréne ako iné SUV >😁 Dobre si ma pobavil
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
S cim sa chce Cayenne v terene rovnat??? prosim ta..vidim, ze si sa v tom asi nikdy neviezol...chces ho porovnat s Touaregom? ci ML? ci cim vlastne? Lebo tieto dve auta mnou zmienene ho strcia v terene do vrecka lavou zadnou...Cayenne je na cestu rovnako ako X5...takze najprv ked nic ine si toho viac nastuduj pripadne sa na tom zvez a potom polemizuj :no:
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pingi
a co je touareg a ML?
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
a to su co?kabriolety? mozno sa najde par SUV co su na tom horsie (X3, X5...mozno CRV) ale ostatne sa na cayenne len usmeju 😄 takze neviem stale mi unika podstata toho o co ti ide >😁 :no:
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Ty deges si najprv nastuduj co je OFF-ROAD a co je SUV pako a potom tu rozdavaj rozumy. Mercedes vyraba jeden jediny OFF-READ uz akmer 30 rokov a to triedu G magor. ML je SUV. A vazne si nastuduj nieco predtym nez tu zo seba robis magora...Inak aby si sa trosku zorientoval medzi OF-ROAD patri npr. Pajero, Land Cruiser, Wrangler, Patrol, MB G ci s tych najlepsich offroadov ako NIVA ci ARO 😄 nerob zo seba vola pekne ti hovorim
pingi
kašli na něj,to nemá cenu 😉
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Ale takehoto vola musis silno hladat aby si ho nasiel...robi zo seba mudrca a pritom je tupy ako tago.. ;-\
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Podla mna je SUV OFF-ROAD? Co to melies ty mlha??? Ja narozdiel od tea poznam v tom zasadne rozdiely >😁
no tak v Top Gear ho Jeremy za vlastnosti v teréne dosť pochválil. Na tankodrome s cestnými pneu prešiel dosť náročné úseky. Takže brzdi chlapče.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Pochvalili aj Hondu CRV a prisiel na porovnavku Freelander 2 a CRV skoncila..takze Cayenne urcite lahsi teren zvladne ale nemoze sa rovnat s niektorymi (s vacsinou, opravujem sa) pretoze je primarne urcene na cestu a basta 😄 povoz sa na nom a uvidis
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
samozrejme ze sem plete testy jinych aut, ale o to tu preci jde a s tim jsi zacal i ty - srovnani!! ze cayenne je lepsi SUV nez vetsina jinych...a kdyz ti nekdo srovnani da, tak to odmitas... chlapce, takhle se neargumentuje 😉 :no:
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
asi jsi to uplne nepochopil - on tu reaguje na to, ze jsi rekl, ze o Cayennu se vyjadrili ve smyslu, ze je to dobre auto. on pak argumentuje, ze podobne hodnoceni si odnesla i CRV. cili obe auta byla hodnocena veskrze pozitivne. samostatne. a pak prisel freelander a CRV uz tak dobra nebyla. to je to, co bys mel pochopit - Cayenne je podle me urcite velice kvalitni auto, ale predevsim pro jizdu na silnici. lehci teren, v tom nevidim problem (je to opravdu SUV, zadny off-road 😉 ), na tezsi veci jsou tu prave auta typu land rover...
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a redukce z toho hned dela off-roada? 😉 divej, o tom, ze tohle auto je urceny primarne na silnici, se se mnou snad hadat nebudes 😉 a davat ho k off-roadum...no ja nevim, ale kdybys to porovnal s "cistokrevnymi" off-roady nejsem si jistej, ze by si Cayenne odneslo jednicku s hvezdickou (ta redukce totiz neni vsechno)
to jsem psal ja 😄
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Nema to s nim zmysel podla neho co ma redukciu je off-road 😄
Johnnn
Dneska je to tady opravdu zábava. Samé novinky. Třeba zjištění, že automobil vybavený redukcí je hned offroadem...Vždycky jsem po nějakém toužil, a proto si koupím asi Imprezu 2.0R Sport, případně 2.0R a nebo 1.5R. Ta má totiž taky redukci. Ale první si dám zkušební jízdu místním tankodromem... >😁
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
:yes: co ti na to poviem >😁
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
BigFoot007
Konecne SUV od porsche, o ktorom sa da uvazovat...
Ale. Haprajuca elektronika, ktora nie je odstranena dodnes, s este poriadne neodskusanym motorom. To nemusi vzdy dobre skoncit
...APOKALYPSA! 😉
bude to motor 3,0V6 TDI twin turbo 230kW 670Nm a bude mimo jine taky v A6
Avatar - sargis
sargis
Coskoro najdeme naftove motory asi aj vo vysavaci... Ale vazne, co zvitazi, boj s normami vs. tradicia? U Porsche preslo SUV, prejde bezpochyby aj nafta a myslim, ze dokonca urobi zo znacky este vacsiu masovku ako je teraz. Trochu sa obavam, aby nafte nepodlahla aj tradicia, Bentley sa uz lame (asi to bude aj koncernom). Nie som ultrakonzervativny, ale k niektorym znackam proste patri benzin a basta. Velkoobjemovy bublajuci motor v Rollse ci vysokotackova bestia vo Ferrari. Ked vsak urobia reinkarnaciu Dina v nafte, koncim s autami a idem sa venovat vysivaniu 😄
Avatar - Charger
Charger
Všichni opravdoví automobiloví nadšenci museli nad touto zprávou uronit slzu...RIP Porsche
Johnnn
Podle mě to všechno začalo samotným nápadem vyrábět SUV. Když jsem byl na stránkách Porsche ,je to jak dostat kladivem po hlavě. Krásné tvary, Boxster, Cayman, 911,...a pak najednou hovado Cayenne. Schválně se tam zajděte kouknout. Nevím, jaký význam má základní motorizace. Na to, abych se pak cítil jako v Porsche, je třeba S,Turbo nebo GTS. Tyhle jednotky hodně žerou a v MB a BMW dávno mají v nabídce i diesly. Pro velké a těžké SUV (Cayenne má něco kolem 2,4 tuny) je silný diesel dobrá volba. Kdoví, jak to dopadne s hybridem - bude ještě těžší než s dieslem...Určitě na Cayennu vydělali majlant, ale ztrácí tím u mě takovou tu zvláštní auru, kterou má jen málo automobilek
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Johnnne, tvoje věta "Určitě na Cayennu vydělali majlant, ale ztrácí tím u mě takovou tu zvláštní auru, kterou má jen málo automobilek", to je musí u Porsche hodně štvát, myslím, že to teď zabalej...
😉
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Samozřejmě, že je to neštve a je jim to jedno, taky s tím nic neudělám 😄 Je to něco jako moje rozhořčení 😄
Johnnn
Nebyl jsem přihlášený - je to můj příspěvek...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Někteří lidé vidí jen prachy, ale aura Porsche bude menší. Už to nebude auto co se za ním vždy ohlédneš. Výdělky budou větší, prestiž menší.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - mustafa
mustafa
Jenže právě díky cayenu sou nad vodou a mužou si dovolit stavět dál takový skvosty jako GT2, GT3, Cayman a různé edice, kterým se skoro nikdo nevyrovná.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Clovece, ty davas palce vsem, i vzajemne si protirecicich nazorum. >😁
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jmurjr (H22A7)
mierne nesuhlasim s tvrdenim, ze vdaka cayenne mozu stavat skvosty. naklady na jedno 911 turbo sa pohybuju okolo 55 percent ceny so zapocitanim kompletneho vyvoja a dopravy az k zakaznikovi so vsetkym s tym spojenycm, co znamena, ze na jednom turbe maju cca 45 percent, kdezto najmenej bolo na boxsteri, kde bol zisk iba asi 30 percent. myslim si, ze cayenne ale mozeme dakovat za carreru GT. a takisto za pripravovanu panameru.

P.S. Porsche je automobilka s najvacsim ziskom, preto si moze dovolit byt samostatna. ma dokonca vacsi zisk ako kolosy Ford a GM.
Me jeste ani jednou nenapadlo se za timto autem ohlednout. Krome toho, ze je velke se na nem oko nemuze nikde "zaseknout", proste se po nem sveze a je to pryc. Jedine co je fascinujici je jeho mohuntnost a jmeno - Porsche.
Ano,, napr. do Moskvy a nebo jinych metropoli to pasuje nadherne, lide tam maji trochu vetsi tela (velkomesta tak byvaji) a i jejich zeny se v takovem vozu budou dobre citit, mozna zabalene v patricnem kozichu a ovesene zlatymi retezy. Jezdec takoveho vozu, zaboren hluboko v nejlepsi kuzi, musi prozivat neco jako dusevni orgasmus pri kroceni takove sily...
8-s
Takovych silnych povah je vsude na svete dostatek, ale jestli charakter tohoto vozu dobre pasuje k jemne ceske a nebo slovenske mentalite, to je zde ta otazka, osobne me to k ni nejak moc nepasuje, ale je dobre, ze si kazdy muze poridit to, co prave k nemu pasujici je !

>😁
jmurjr (H22A7)
co takto prekopat V8 z Q7 na spominany vykon 100k z litra? to by vychadzalo asi 420k, co je 310kW... to by bola slusna porcia, nie?
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Precitaj si lepsie clanok a pochopis preco nie V8 ale V6 😉
jmurjr (H22A7)
no, ano, zmena rozlozenia hmotnosti, bolo by tazke na predok, ale ak by pouzili na jeho vyrobu lahke kozmicke materialy... >😁
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
>😁
Existence Porsche Cayenne nelze ničím omluvit, je to odporné, přebytečné, obtlousté hovado, které má daleko od vznešeného stroje nzývaného hrdě AUTOMOBIL.
Nech si svoje subjektivní soudy, kdo ví, jestli nejsi odporné obtloustlé přebytečné hovado spíš ty
>😁 >😁 >😁
je vidět, že lidem závidíš, že mají tu možnost jezdit v porsche cayenne. kdyby si se v něm projel tak poznáš, o čem cayenne je. jezdím v gts a řeknu ti, že strčí do kapsy většinu SUV- jak jízdou tak designem.
Opojení vlastní nadřazeností, och, jak snobské. Chvástat se, že na to máš a považovat za závistlivce ty, jenž neshledají v tvé touze mít víc a užít si víc nic světoborného. Tobě ukázat hladovějíci děti třeba v Ugandě, tak přidáš plyn, a v tom svým gts je přejedeš, aby netrpěly...nádivo. :no:
A co Carrera GT? To, dle Vašeho názoru, je vznešený stroj nazývaný hrdě AUTOMOBIL? Pokud je odpověď ano, zkuste si zjistit kde Porsche vydělalo na jeho vývoj a výrobu. Možná pak najdete pár dost dobrých důvodů pro existenci modelu Cayenne.
Prachy,prachy, prachy - o nic jiného prostě nejde. I v byznysu by měly platit jisté morální zásady. Když šlechtitel arabských plnokrevníků začne chovat prasata na maso, tak nad ním budou všichni lámat hůl a ukazovat si na něj prstem.
Když to samé udělá slavná automobilka s historií a image, jimiž se nemůže chlubit leckdo, je to asi vpořádku. Jde přece o prachy, že jo. :no:
Omlouvám se, nevšiml jsem si Vašeho nicku, budete zřejmě zásadový idealista. Já se považuji za lehce optimistického realistu a proto budu raději tolerovat Cayenne (ano, není to ani můj nejoblíbenější model) než nemít Carreru GT, řadu 997, řadu 987, Panameru nebo Porsche jako takové. Ony totiž prodeje Cayenne byly jízdenkou z červených čísel, víte? A jistě, o peníze jde vždy až na prvním místě. Pokud Vám ne, tak nevím jestli se někdy v tom Porsche, které má zůstat neposkvrněno, svezete. Já chci. A proto chápu.
O tom mluvím. Prostě jde o prachy. Prachy nejsou omluvou za cokoliv. V rodokmenu Porsche je Cayenne jen černou skvrnou.
v časopisu speed jsem se dočetl , žže jede z hlavních lidí(jméno tam nepsali) z vývoje říkal že kdyby začali dělat diesely tak by odešel a vzhledem k jeho ůloze by to byla stráta velká takže bychtomu moc nevěřil
jen ať tam ten disel dají, stane se z toho model pro více lidí..., ale teď filozofická otázka? A co exkluzivita Porsche, nebude po pár relativně úspěšných létech někde? 😒 a navíc můj soukromý názor: přeplňovaný Benzín má budoucnost :yes:
Johnnn
Přeplňování :yes:
Porsche by mohlo vyvinout podobné ústrojí jako jen DiesOtto, který bude používat MB. Určitě by ho pak uplatnili kdekoli v koncernu 😄
no když už i porsche bude do svýho auta dávat motor z traktora tak to už je něco,všichni jen peníze peníze ale na tradici zapomínají :no:
ich tradiciou je zarabanie 😄
To je ono, Cayenne s TDI, v metle nahlínách xenony a mreza dozadu. :yes:
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - princ
princ
Ujasni si pojmy. Bud je to SUV nebo Offroad - ted si sam trochu protirecis. Allroad ma taky hydropneu. podvozek a asistent pro sjizdeni z kopcu a presto neni ani SUV ani Offroad. Cayenne je skvele auto (mel jsem tu cest), ale ze by mel mit nejake vyrazne terenni ambice, to jiste ne. Je naprosto skvely na silnici, ale v terenu jiz spatne filtruje nerovnosti - zkratka na to neni naladen podvozek a myslim, ze podvozek je prave to, ceho si majitele Cayenne ceni nejvice.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a ty tady ostatni nazyvas "pako" :no:
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
me jsi tak jeste nerekl 😉 ale vazne, pokud s nekym nesouhlasis, co je uplne normalni (od toho je tu diskuze 😉 ), tak to muzes rict i bez nadavek 😉
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
precti si muj prispevek jeste jednou 😉
Ani ryba ani rak tak ako elan :no:
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Pane boze chlapce...kedy ti koncia vychadzky alebo neudreli ti nahodou jarne prazdniny do hlavy? Co ty tu stale melies o tom aky je Porsche Cayenne OFF-ROAD? Ty si vazne zabrzdeny..ved si otvor oci a zacni rozmyslat, sa pozri na najazdove uhly toho auta, pozri sa na to ake ma krizenie naprav, pozri sa na jeho svetlu vysku a kapotovanie podvozku a ked o tych redukciach stale pleties, pozri sa ci ma uzamykatelne diferaky na kazdej naprave a podobne finty, ktrymi sa hrdi auto typu OFF-ROAD. Ale ani toto nie su argumenty pre teba lebo si proste zakomlexovany vôl.
Porsche Cayenne patri do triedy velkych luxusných SUV rovnako ako MB ML, BMW X5 ci Range Rover a ine...To ze ma systemi ako Hill Holder ci pneumaticke pruzenie to je skor o luxuse ako o primarnom pouziti v terene. Urcite sa Cayenne nezlakne polnej cesty, lahsieho terenu, ale ani nahodou sa nevyskrabe niekam dalej, proste mu to konstrukcia nedovoli...ak uz toto nedkazes pochopit tak ti niet pomoci.
Potom ti uz vazne nezostava nic ine len si naozaj do toho Cayenne sadnut, povozit sa...a potom si sadni npr. do Patrola a povoz sa..hned je tam citit rozdiel medzi SUV a OFF-Road a to ako na ceste tak v terene. Naozaj ma o takychto kravinach nepresviedcaj mam jedno aj druhe moznost jazdit v robote a ver mi, ze ked teren z velkym T...nikoho tam nenapadne ist na Porsche 😉

Tak si daj 1 k 1 a uvidis, ze to je 2 a nie 4 ako to ty tu melies :no:
Není to jednoduché rozhodovat, jaká auta se budou vyrábět. Před lety mnoho lidí ječelo, že Porsche nebude Porsche, když bude vyrábět "terénní" pikslu. A ejhle, tato piksla hodně vydělala, prý dokonce zachránila Porsche před vážnými finančními problémy. Kdo ví? Já jim do účetnictví nevidím.
A teď diesel..., mno manažeři od Porsche jsou bezesporu dobrými manažery, to už několikrát prokázali. A na interntové diskuse se nedívají, protož tam jejich potenciální kupci nepíší...
A to je asi tenhlavní problém: Mnoho lidí "ví" jaké motory by měla ta či ona automobilka vyrábět - samé silné motory. Ale potom tito spisovatelé jdou, a koupí si základní motůrek. Osobně si myslím, že motor AUDI 3.0 TDi s dvojitým turbem bude dobrá volba. A pokud někdo bude chtít osmiválec benzín, ať si ho koupí, kde je problém? V ceníku je hned vedle, u prodejce bude vystavený jistě také hned vedle...tak si vyber!
Automobil s dieslovým motorem si koupí jen chudý člověk a to hlavně duševně!
Diesl= hluk, smrad, špína a karcinogenní prach!!!
Navíc jestli si někdo myslí že spotřeba /aby ušetřil/ bude pod 12L/100km tak se mýlí.To auto něco váží.Nafta patří do traktoru a do kamen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Debílkové s diesly!!!!!!!!!!!!!!!!!
Diesl= hluk, smrad, špína a karcinogenní prach!!!
Navíc jestli si někdo myslí že spotřeba /aby ušetřil/ bude pod 12L/100km tak se mýlí.To auto něco váží.Nafta patří do traktoru a do kamen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Debílkové s diesly!!!!!!!!!!!!!!!!! 😒
Bohuzel ... a ta debilita zelenejch a podobnejch ekoteroristu, kteri budou tvrdit, ze diesl je ekologictejsi pac se ho spali o pal litru min je do nebe volajici.
MazdaGE
To "redakce" auto.cz nevi, ze diesel zaneradi ovzdusi daleko vic nez benzin???? Tak jak pak muzete dat variantu: JEDINA MOZNOST SNIZOVANI EMISI, kdyz diesel ktery spali 8 litru nafty udela vic bordelu a nebezpecnejsiho nez benzin ktery si veme 20 litru?? To jste vsichni slepi a cumite na to CO2??