Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
kovv
Aplikace Android auto u nás v pohodě funguje, jen nemá oficiální podporu od googlu. Na funkčnosti to nic nemění a všechno je i v češtině (na autě) včetně hlasové komunikace a ovládání. Nevím co si mám o tom myslet.
Honza21
Hmm.
Takže auto za 1 099 000 odvezlo tři lidi se zavazadly z Prahy na hory a zpět se spotřebou lehce nad 7 litrů.
Vzhledem k tomu, že auto váží skoro dvě tuny, tak dynamika vyjádřená zrychlením 0-100 za více než deset sekund, nic moc (zejména pak vzhledem k ceně auta).
Myslím, že jakýkoliv kombík, o půl tuny lehčí a o několik set tisíc levnější by to zvládl stejně tak.
Takže auto za 1 099 000 odvezlo tři lidi se zavazadly z Prahy na hory a zpět se spotřebou lehce nad 7 litrů.
Vzhledem k tomu, že auto váží skoro dvě tuny, tak dynamika vyjádřená zrychlením 0-100 za více než deset sekund, nic moc (zejména pak vzhledem k ceně auta).
Myslím, že jakýkoliv kombík, o půl tuny lehčí a o několik set tisíc levnější by to zvládl stejně tak.
skoda ze nemerali pruzne zrychlenie tam to bude uz asi ina rozpravka ... ci uz ciste na elektriku alebo spolocne so spalovakom .... takisto by ma zaujimala realna priemerna spotreba nie spotreba kde jazdis pol trasy dialnice a pol trasy sa zase zase loudas na eco mod ci zabavas na snehu... ale za 6L by to mohlo ist.... samozrejme aj tam to bude asi o istej kontrole a ovladani sa .... ono hlavne po meste alebo okrske na elektriku to moze byt velmi prijemne tiche aj komfortne povozenicko... uz nejako to turovat po dialnici ciste na lektriku asi nie je ono rovnako ked uz frci spalovak tak asi to uz tiez nepojde moc usporne ale tak predpokladam ze majitel ktory si toto auto kupuje vie do coho ide ... a musi sa s tym nejak zzit aby dane vyhody auta vedel vyuzit ..
Autobus převeze víc lidí i zavazadel a spotřeba na člověka bude ještě nižší ne? Pokud někdo potřebuje vyšší světlou výšku, pak pro něj kombík není.
Mam video, ve kterem zrychlim s timhle autem z nuly na sto za sekund devet, akorat se to neda poslouchat, protoze tohle auto proste neni na sprinty staveny. V provozu to jede velmi dobre ne o moc jinak nez predchozi model. Vyrazny je start z krizovatky a zrychleni pri predjizdeni. Dynamika vyjadrena hodnotou 0-100 je pro tohle auto zcela zcestna.
Muzu to dat na ulozto, neni problem
Muzu to dat na ulozto, neni problem
Zkus se oprostit subjektivních dojmů a rétoriky typu: "Nejlepší auto je to, co vlastním". ;-)
mereni akcelerace neni subjektivni dojem, video mam at chces nebo ne
Poradím ti kopec, kde to dáš i za 7s. >:D
/Jinak ta moje připomínka nebyla konkrétně kvůli zrychlení, ale podle odpovědi je asi pro tebe těžké změnit úhel pohledu, no nic, tak jindy/
/Jinak ta moje připomínka nebyla konkrétně kvůli zrychlení, ale podle odpovědi je asi pro tebe těžké změnit úhel pohledu, no nic, tak jindy/
To nemam zapotrebi, je to mereny na rovine, ze to auto jede slusne, je psany i v clanku, ze to nechces akceptovat je tvuj problem Uz jsem psal, ze to auto neni na sprinty, jestli vis co to je. Ja v tom aute sedel o neco driv nez pan redaktor a nejakou praxi s predchozim modelem mam. Osobne nevidim velky rozdil mezi obema, ale to je jedno.
Nemuzu menit uhel pohledu, kdyz neni auto ktere by se mohlo podle mych pozadavku tomuhle postavit. Podle mych pozadavku, ne podle tvych.
Nabidni plug-in s dojezdem 30-40 km, spalovak nechci, cena do mega, atmo motor do 135kW pro parkovani v Praze, bez automatu nebo dvouspojky. Velikost k peti metrum, velky nakladni prostor pro prepravu objemnych veci. T Pokud najdes, muzu se s tim zabyvat. Ja takovy nevidim. A ty urcite taky ne mudrlante
Nemuzu menit uhel pohledu, kdyz neni auto ktere by se mohlo podle mych pozadavku tomuhle postavit. Podle mych pozadavku, ne podle tvych.
Nabidni plug-in s dojezdem 30-40 km, spalovak nechci, cena do mega, atmo motor do 135kW pro parkovani v Praze, bez automatu nebo dvouspojky. Velikost k peti metrum, velky nakladni prostor pro prepravu objemnych veci. T Pokud najdes, muzu se s tim zabyvat. Ja takovy nevidim. A ty urcite taky ne mudrlante
Když už nejsi schopen rozumnějšího uvažování, tak se aspoň vyvaruj invektiv, nesvědčí to o tvé psych. vyrovnanosti.
Jiny argument by nebyl?
Zkus se oprostit, Poradím ti kopec, nejsi schopen.... nerika snad tohleto vecny mudrlant?
Uvazuj o sve vyrovnanosti, ja te neucim jak mas zit na rozdil od tebe. Tak nad tim premyslej, to das !
Zkus se oprostit, Poradím ti kopec, nejsi schopen.... nerika snad tohleto vecny mudrlant?
Uvazuj o sve vyrovnanosti, ja te neucim jak mas zit na rozdil od tebe. Tak nad tim premyslej, to das !
Anebo Dacia Lodgy - ta váží skoro půlku a stojí ještě míň. Nějaké další objevné rady?
Není to o objevných radách. Ať si každý koupí co chce a jezdí čím chce. Dacia je jistě nesrovnatelná komfortem, bezpečností, jízdními vlastnostmi... Ale třeba BMW 3, Mazda 6, Superb, Insignia, Levorg... to jsou všechno auta, která odvedou podobně kvalitní službu, jsou levnější na pořízení i provoz. A protože peníze vyjadřují množství práce a energie, tak tím, že jsou levnější budou i ekologičtější - pokud je tedy ekologie motivací ke koupi hybridu.
Jen mi připadá, že navzdory honbě za záchranou planety v podobě nízké spotřeby, recyklovatelonosti a rozumného využívání zdrojů (nic proti tomu) stavíme auta (ve kterých často jezdí člověk sám), která jsou zbytečně velká, těžká, jízdně nic moc (případně s využitím maxima energie dosáhnou jízdních vlastností "jako normální auto") a pro účely přepravy několika lidí + nákladu vlastně nejsou vůbec optimální.
Určitě existují podmínky, kde je vysoká světlá výška a pohon 4x4 nutností. Ale ruku na srdce, kolik z těch >178 000 Outlanderů skutečně slouží někde na horách a kolik jich jezdí po velkoměstech a okolí a mimo asfalt nikdy nesjedou...
Je to spíš takový povzdech, kolik energie a úsilí se vynakládá na něco, co je od počátku neefektivní (dvě tuny těžké auto pro tři lidi a bagáž), aby se pak v tomto případě spotřeba přes 7 litrů paliva (což je normální hodnota u normálních aut) vydávala za vítězství.
Jen mi připadá, že navzdory honbě za záchranou planety v podobě nízké spotřeby, recyklovatelonosti a rozumného využívání zdrojů (nic proti tomu) stavíme auta (ve kterých často jezdí člověk sám), která jsou zbytečně velká, těžká, jízdně nic moc (případně s využitím maxima energie dosáhnou jízdních vlastností "jako normální auto") a pro účely přepravy několika lidí + nákladu vlastně nejsou vůbec optimální.
Určitě existují podmínky, kde je vysoká světlá výška a pohon 4x4 nutností. Ale ruku na srdce, kolik z těch >178 000 Outlanderů skutečně slouží někde na horách a kolik jich jezdí po velkoměstech a okolí a mimo asfalt nikdy nesjedou...
Je to spíš takový povzdech, kolik energie a úsilí se vynakládá na něco, co je od počátku neefektivní (dvě tuny těžké auto pro tři lidi a bagáž), aby se pak v tomto případě spotřeba přes 7 litrů paliva (což je normální hodnota u normálních aut) vydávala za vítězství.
Proc myslis ze 4x4 je apriori jen na snih nebo led? Dnesni 4x4 s moderni technikou umi dat spoustu zabavy. Jel jsi nekdy s STI nebo EVO?
Navic el. motory na napravach umoznuji vynechat vicestupnovou prevodovku a mezinapravovy dif, coz je potencionalni zdroj spousty potizi, atmosfericke benzinove motory pouzivane v klidnych rezimech se zivotnosti vraci do minule doby. Moje spotreba se pohybuje v radu 30-35 litru na 1100 kilometru. To neni jen o spalenem benzinu, to je i o tiche a dynamicke jizde. A nerikej ze to nejede kdyz jsi v tom nesedel.
Jsou proste lidi pro ktery to auto smysl ma, akorat jsou proste mentalne trochu jinde nez tvrdohlavy zaostalec.Outlandera si ve vyspelem svete vetsinou kupuji lide vzdelani a uspesni. Tady jich mas spoustu [odkaz] Neni mezi nima Honza se skodovkou na splatky z Horni Dolni. Rekni radsi proste nemam na to, tak mi to nezajima. Budes vetsi frajer nez pavlacova drbna co mele a nevi o cem.
PS ekologie mi prakticky nezajima
Navic el. motory na napravach umoznuji vynechat vicestupnovou prevodovku a mezinapravovy dif, coz je potencionalni zdroj spousty potizi, atmosfericke benzinove motory pouzivane v klidnych rezimech se zivotnosti vraci do minule doby. Moje spotreba se pohybuje v radu 30-35 litru na 1100 kilometru. To neni jen o spalenem benzinu, to je i o tiche a dynamicke jizde. A nerikej ze to nejede kdyz jsi v tom nesedel.
Jsou proste lidi pro ktery to auto smysl ma, akorat jsou proste mentalne trochu jinde nez tvrdohlavy zaostalec.Outlandera si ve vyspelem svete vetsinou kupuji lide vzdelani a uspesni. Tady jich mas spoustu [odkaz] Neni mezi nima Honza se skodovkou na splatky z Horni Dolni. Rekni radsi proste nemam na to, tak mi to nezajima. Budes vetsi frajer nez pavlacova drbna co mele a nevi o cem.
PS ekologie mi prakticky nezajima
Dobrý den,
ano, souhlasím s vámi. SUV si kupují lidé úspěšní (otázka je, jestli množství peněz je jediným kritériem úspěchu, ale dnes je to tak často vnímáno) - tedy je to spíše demonstrace bohatství než odraz potřeby - tak to bylo, je, bude, je to normální a zcela v pořádku.
Jen konstatuji, že dříve byly ukázkou sociálního statusu elegantní limuzíny a kupé (stojí prakticky stejně peněz, takže jako ukázka úspěšnosti poslouží též), dnes jsou to SUV... Osobně se mi zkrátka víc líbí limuzína typu BMW než auto typu SUV a ve většině případů se takové auto chová jako auto lépe. Ale je to věc osobního vkusu a každého volba, v čem chce jezdit.
Navíc se v poslední době hodně argumentuje ekologií a jak jsem zmínil, výsledkem jsou často velká těžká auta s energetickými nároky podobnými těm dřívějším.
Ano, máte pravdu, že pokud poskládáte moderní techniku, vysoký výkon, technologii pohonu všech kol atd. jistě to ve výsledku pojede hezky. A asi budete souhlasit, že pokud tomu autu uberete několik set kilo na hmotnosti a snížíte mu těžiště, pojede to ještě lépe. :-)
Proto mi třeba Levorg nebo BMW3 připadá koncepčně lepší než Outlander. Nic víc, nic míň.
Ať vám slouží k vaší spokojenosti.
ano, souhlasím s vámi. SUV si kupují lidé úspěšní (otázka je, jestli množství peněz je jediným kritériem úspěchu, ale dnes je to tak často vnímáno) - tedy je to spíše demonstrace bohatství než odraz potřeby - tak to bylo, je, bude, je to normální a zcela v pořádku.
Jen konstatuji, že dříve byly ukázkou sociálního statusu elegantní limuzíny a kupé (stojí prakticky stejně peněz, takže jako ukázka úspěšnosti poslouží též), dnes jsou to SUV... Osobně se mi zkrátka víc líbí limuzína typu BMW než auto typu SUV a ve většině případů se takové auto chová jako auto lépe. Ale je to věc osobního vkusu a každého volba, v čem chce jezdit.
Navíc se v poslední době hodně argumentuje ekologií a jak jsem zmínil, výsledkem jsou často velká těžká auta s energetickými nároky podobnými těm dřívějším.
Ano, máte pravdu, že pokud poskládáte moderní techniku, vysoký výkon, technologii pohonu všech kol atd. jistě to ve výsledku pojede hezky. A asi budete souhlasit, že pokud tomu autu uberete několik set kilo na hmotnosti a snížíte mu těžiště, pojede to ještě lépe. :-)
Proto mi třeba Levorg nebo BMW3 připadá koncepčně lepší než Outlander. Nic víc, nic míň.
Ať vám slouží k vaší spokojenosti.
Snizit teziste autu ktere ma baterky v podlaze.... delate si legraci?
Uvedomte si, ze to auto je vic dodavka nez osobak, spravuji nekolik domu, pronajimam byty tezko v baworaku odvezu bojler nebo lednicku. Kdyz k tomu pridam volne parkovani v prazskych modrych zonach stejne nemam jinou volbu. Image SUV s tim nema nic spolecneho
K te hmotnosti, u elektromobilu diky rekuperaci se nehraje na hmotnost jako u fosilu, trocha energie se vrati zpatky pri rekuperaci. Pokud se o to budete uprimneji zajimat prijdete na to taky a docela brzy a uz s tim nebudete argumentovat
Uvedomte si, ze to auto je vic dodavka nez osobak, spravuji nekolik domu, pronajimam byty tezko v baworaku odvezu bojler nebo lednicku. Kdyz k tomu pridam volne parkovani v prazskych modrych zonach stejne nemam jinou volbu. Image SUV s tim nema nic spolecneho
K te hmotnosti, u elektromobilu diky rekuperaci se nehraje na hmotnost jako u fosilu, trocha energie se vrati zpatky pri rekuperaci. Pokud se o to budete uprimneji zajimat prijdete na to taky a docela brzy a uz s tim nebudete argumentovat
Ja sa pôjdem s ním snáď zviezť keď mám predajcu hneď u cesty. :-| Ten dizajn by som ale nedal (samozrejme každého vec).
Urazka za urazkou, tak sa aspon nehraj na toho inteligenta (ako vyssie). Cista elektrika na zadnych napravach bez kardanu, ci dokonca diferencialu(?) sa pri Toyote, Lexuse i PHEV v praxi ukazala ako fail.
Ale tak ano, do tej skolky to staci, aj s tymi 2 tonami.
Ale tak ano, do tej skolky to staci, aj s tymi 2 tonami.
Po ekologii touží politici, SUV chtějí zákazníci.
Povzdech je zbytečný- jak píšeš, každý si může koupit dle svého. Měl jsem fůru kombíků, a nepochybně se mi na dovolenou cestuje líp s SUV. Děti v tom mají naprosto jasno taky. A to na dovolené nepotřebuji větší světlou výšku a přežil bych ji i bez AWD.
Na určité použití bude tenhle Outlander dávat smysl určitě. Kdyby se mi líbil, což nelíbí, považoval bych to za dobrou alternativu k naftě.
Až budu toužit po záchraně planety stran automobilismu, budu jezdit na kole. Rozdíl SUV/kombi považuji za marginální.
Povzdech je zbytečný- jak píšeš, každý si může koupit dle svého. Měl jsem fůru kombíků, a nepochybně se mi na dovolenou cestuje líp s SUV. Děti v tom mají naprosto jasno taky. A to na dovolené nepotřebuji větší světlou výšku a přežil bych ji i bez AWD.
Na určité použití bude tenhle Outlander dávat smysl určitě. Kdyby se mi líbil, což nelíbí, považoval bych to za dobrou alternativu k naftě.
Až budu toužit po záchraně planety stran automobilismu, budu jezdit na kole. Rozdíl SUV/kombi považuji za marginální.
Prosím, ukaž mi takový kombík. O půl tuny lehčí a několik set tisíc levnější.
Většinou mezi kombi a SUV stejné třídy je rozdíl kolem dvou set kilo, pokud vůbec.
Většinou mezi kombi a SUV stejné třídy je rozdíl kolem dvou set kilo, pokud vůbec.
Beefcake
"Komfortní nastavení podvozku se ale na větší řezání zatáček nehodí, stejně jako tupější řízení." takyto je Outlander odjskziva. Takze jasne no go.
WinDiesel
Spotřeba stejná jak u dieselu, cena o 200 000 vyšší. Při výrobě tedy zátěž pro přírodu výrazně vyšší.
No nekup to.
A autor článku cudně zapomněl sdělit že se prodává POUZE A JEN v zemích kde na takováto auta dostávají dotace.
No nekup to.
A autor článku cudně zapomněl sdělit že se prodává POUZE A JEN v zemích kde na takováto auta dostávají dotace.
Podle mě jedno z nejpovedenějších SUV. Potřebuji jezdit denně cca 15 km do práce a zpět. Jednou za čas i dál a několikrát ročně opravdu daleko. A potřebuji schopnou čtyřkolku, protože sněhu je u nás v zimě víc než dost. Navíc bydlím mimo hlavní silnice. S dieslem jsem byl spokojen, dokud se mi nezačal ucpávat filtr (a nejsem zastánce jeho "vykuchání"). Náklady pak rostly docela závratně. Nepomáhají ani aditiva. Prostě to chce jezdit i delší trasy. S Outlanderem PHEV by byl takovýto provoz mnohem úspornější (předpokládám, že většinou na elektřinu). Alternativou je samozřejmě benzín, ale ve verzi 4x4 s benzínem není zase tolik na výběr. A když nemám moc důvěru v Haldex (již se mi ho podařilo v závějích "uvařit"), tak se možnosti ještě ztenčí :-(
outlander je stale a nadalej jedno z najkomfortnejsich rodinnych SUV na trhu... a co je sranda vek mu na krase neubera ani na predajoch ale naopak.. outlander je coraz krajsi a vybrusenejsi a aj coraz viac predavanejsi vo svete ... je to v tomto nieco ako octavka ktora ma tiez tie najlepsie predaje vzdy az po rokoch tesne pred vymenou generacii...
navyse aj u klasiky spalovaku benzinu to CVT s mivecom funguje skvele... outlander je skratka idealny rodinny dostavnik do pohody aj do nepohody ... povedal by som ze je to taky dobry strazny pes ktory otca rodiny urcite nesklame.... osobne by som chcel spalovak automat v 4x4 ked uz nie rovno PHEV ( ktore ale uznavam uz nie je pre kazdeho a to nielen kvoli cene ale aj svojim sposobom fungovania .. treba ho proste vediet vyuzit ) ... :yes:
navyse aj u klasiky spalovaku benzinu to CVT s mivecom funguje skvele... outlander je skratka idealny rodinny dostavnik do pohody aj do nepohody ... povedal by som ze je to taky dobry strazny pes ktory otca rodiny urcite nesklame.... osobne by som chcel spalovak automat v 4x4 ked uz nie rovno PHEV ( ktore ale uznavam uz nie je pre kazdeho a to nielen kvoli cene ale aj svojim sposobom fungovania .. treba ho proste vediet vyuzit ) ... :yes:
Z ceny si odvodil zataz pre prirodu ?
Inak odkedy dechtofilova zaujima priroda netusim.
A ano, tento PHEV je drahy, tazky, nie dobre jazdi, takze v podstate zbytocne auto.
Inak odkedy dechtofilova zaujima priroda netusim.
A ano, tento PHEV je drahy, tazky, nie dobre jazdi, takze v podstate zbytocne auto.
Tento PHEV je stejne drahy jako stejne velky a stejne vybaveny kodiaq, akorat provozni naklady a jizdni komfort jsou jinde.
Jen na okraj. Povidej volovi o nedeli, kdyz jde v sobotu na porazku
Jen na okraj. Povidej volovi o nedeli, kdyz jde v sobotu na porazku
Provozní náklady při jezdění po městě ano, jinak nepíšeš pravdu. Mimochodem Kaďák má příjemně naladěný podvozek.
Nebudu te presvedcovat o opaku. Samozrejme pro pravidelne extra dlouhe cesty je naftak asi lepsi, ale pro cesty denne do 100 km strci PHEV do kapsy i naftak. A cim je denni davka mensi tim jsou naklady na provoz zajimavejsi. Je to skolni matematika, jestli s ni mas problem, je jasne ze to nemuzes pochopit
Kdyz prelezes z Evo X a Z4 do kazdeho jineho auta, tak ma vsecko ostatni prijemne naladeny podvozek. A to jsem z BMW shodil runflaty, to se fakt nedalo
Kdyz prelezes z Evo X a Z4 do kazdeho jineho auta, tak ma vsecko ostatni prijemne naladeny podvozek. A to jsem z BMW shodil runflaty, to se fakt nedalo
To je skor pruser Kodiaku, ale preverovat to nejdem. Pokial nebude nabijanie vsade bezne, to auto nema vyznam. Prevadzkove naklady naozaj nie su len spotreba. Ked budem chciet tazkopadny autobus, pojdem radsej mhd
:-)
Za mna je dnes lepsia cesta mild hybrid ako plugin. A este k tomu s nie dobre fungujucim awd.
:-)
Za mna je dnes lepsia cesta mild hybrid ako plugin. A este k tomu s nie dobre fungujucim awd.
Promin ale to je dalsi blud. PHEV nepotrebuje verejne nabijecky. Kdo ma zasuvku nabije ho doma a kdo nema, at o nem radsi ani neuvazuje. Dokonce sem slysel, ze se nekde zvazuje ze by pluginy mely zakaz blokovani nabijecek aby byly volne pro elektromobily. Ja ji jednou vyzkousel a vickrat uz to delat nebudu, casova a financni ztrata dela vic nez par litru benzinu nekde mezi 2 - 4 litry pokud se to srovna s kapacitou nabiti baterie. Je to proste o nicem
Pocitej, jak jsem rekl, je to matematika pro ctvrtou tridu
Pocitej, jak jsem rekl, je to matematika pro ctvrtou tridu
Len ja myslim prave to nabijanie z 220V, cize z domu, nie klasicke nabijacky. Kedze na sidliskach, v panelakoch byva v mestach mozno 95% ludi (len odhad, asi i tak konzervativny), tam nemas moznost nabijat doma v noci. A prave to je ta skupina ludi, kde by to malo najvacsi vyznam a ktora je aj najpocetnejsia. Kto byva v dome, ci v nejakom satelitnom meststkom privesku sa na to samozrejme pozera inak. Ale to je velmi okrajova zalezitost. Napriek tomu tam skor vidno D3 a podobne.
Sice ji nepotřebuje, ale občas se to hodí. Teda pokud mluvíme o rychlonabíjení.
Protože nabíjet z veřejné AC nabíječky auto s palubní nabíječkou 3,6kw je nesmysl. Teda pokud ho tam nebudu dobíjet třeba po dobu co jsme v práci, ale to bych se styděl to blokovat někomu kdo ten výkon nabíječky využije (elektromobilu). Ten zákaz pluginu na nabijeckách navrhoval někdo tuším v UK a týkalo se to AC nabíjení.
Outlander PHEV je snad jediný plug-in co má DC konektor a DC nabíjení mi přijde OK. Za 0,5h nabito do 80%, což někde u Lidlu netrvá dýl než nákup. Ale rychlonabíjení má samozřejmě vliv na degradaci baterie, takže je stejně nejlepší nabíjet doma 6A přes noc, s časovačem někdy po půlnoci, ať je plně nabítá před odjezdem.
Protože nabíjet z veřejné AC nabíječky auto s palubní nabíječkou 3,6kw je nesmysl. Teda pokud ho tam nebudu dobíjet třeba po dobu co jsme v práci, ale to bych se styděl to blokovat někomu kdo ten výkon nabíječky využije (elektromobilu). Ten zákaz pluginu na nabijeckách navrhoval někdo tuším v UK a týkalo se to AC nabíjení.
Outlander PHEV je snad jediný plug-in co má DC konektor a DC nabíjení mi přijde OK. Za 0,5h nabito do 80%, což někde u Lidlu netrvá dýl než nákup. Ale rychlonabíjení má samozřejmě vliv na degradaci baterie, takže je stejně nejlepší nabíjet doma 6A přes noc, s časovačem někdy po půlnoci, ať je plně nabítá před odjezdem.
vsetko je relativne... ono aj male A1 moze stat 900 litrov.. takze v tomto zlate PHEV suhlas ... :yes:
rovnako nejaky ten evoqe pod melon ani nejde a to mas mas defakto malu stylovku ale v praxi nic rodinne ... takze aj ked PHEV nie je lacny spas iste su cenou este "menej pochopitelne" vozy na trhu a ako vidime predavaju sa tiez v pohode.... koniec koncov PHEV-cko dnes uz nemusi nikomu nic dokazovat .. ako plugin hybridne SUV je to bestseller aky nema nadalej paru vo svete ... toto PHEV-cko bol od mitsu tah desatrocia :yes:
rovnako nejaky ten evoqe pod melon ani nejde a to mas mas defakto malu stylovku ale v praxi nic rodinne ... takze aj ked PHEV nie je lacny spas iste su cenou este "menej pochopitelne" vozy na trhu a ako vidime predavaju sa tiez v pohode.... koniec koncov PHEV-cko dnes uz nemusi nikomu nic dokazovat .. ako plugin hybridne SUV je to bestseller aky nema nadalej paru vo svete ... toto PHEV-cko bol od mitsu tah desatrocia :yes:
IPace
Kaprun mam s jednou 30-40 minutovou zastavkou na 50kW nabijecce (pouziva energii z obnovitelnych zdroju) v Linzerbergu u Lidlu pred Linecem, tam se najime a muzem pokracovat dal, v navigaci mam po trase 630km (posledni cesta 8 hodiny vcetne nabijeni) navyber asi 150 nabijecek kde vidim i zda jsou obsazene ci nikoliv, jaky maji max vykon a jake jsou u nich poplatky ci vyzadovane karty operatoru, ta v Linzerbergu je zdarma a vyuziva energii z obnovitelnych zdroju, primo v Kaprunu ma kazdy druhy hotel ci penzion moznost nabijeni 11-22kW a vetsinou v cene ubytovani, mensi penzionky a partmany pak 3-11kW
novej Outlander Phev je ale taky fine auto, me by ale nevyhovovalo tim spartanskym interierem ktery ve me vyvolava nejak vzpominky na Colta a interiery z prechodu tisicileti
novej Outlander Phev je ale taky fine auto, me by ale nevyhovovalo tim spartanskym interierem ktery ve me vyvolava nejak vzpominky na Colta a interiery z prechodu tisicileti
ono zrovna PHEV-cko ma ten interier vycibreny a lepsi este ako klasicky spalovak ... [odkaz] ... luxusne sedacky aj dekory... paradny volant ... kvalitne materialy ( vo vacsine uz makcene ) .. aka to krasa voci nejakej holej tesle ze jo ;-)
vlado.mlyn...@...
Marketingové oddelenie Mitsubishi sa pri tomto modele uchýlilo ku trápnemu zavádzaniu a klamstvu. Po pol roku života s týmto autom zistíte, že: 1. nikdy na jednu nádrž a jedno nabitie neurobíte 800 km, 2. nikdy, len s jedným 100% nabitím, nedosiahnete deklarovanú spotrebu 2 litre na 100km a budete radi keď to budú len 4 litre! a za 3. čím častejšie nabíjate tým je dojaz na čisto elektrický pohon kratší a teda i vaše prevádzkové náklady vyššie a návratnosť dlhšia! Obávam sa, že pokiaľ v aute čoskoro nevymením batérie za také ktoré mi zabezpečia aspoň 150 km dojazd, bude investícia do tohoto auta z kategórie - nenávratná!
skoda len ze nejaka ta priemerna spotreba v beznej premavke ( bez dialnice a santenia v snehu ) nie je nejak v dojmoch uvedena .... ale podla mna by sa do tych 6L s touto 4kolkou malo dat jazdit takto zbezne po okrskach plus mesto.. pricom moje male auto zerie tolko .... kazdopadne teraz by som povedal je uz PHEV-cko dotiahnute k dokonalosti... tiche... usporne komfortne a nakoniec aj dynamika uz plne postacuje ... len pevne dufam ze mitsu ( ako tzv. priekomnik hybridneho SUV ) nezaspi na vavrinoch a ponukne nam coskoro okrem outlandera este aj par dalsich a hlavne dostupnejsich hybridnych SUV... treba sa chytit sance lebo tadial pojde uz coskoro cesta k uspechu... ak uz nahodou aj nejde .. outlander vali :yes:
Ekonomicky, dynamicky i ekoligicky ….když se podívám na čísla, bude na tom podobné auto zatím líp s pořádným turbodieselem.