Na krátkém rozvoru mi to přijde jako úplná škoda peněz, dyť i ta dlouhá verze je dobrá sardinka. A ta nástavba bude asi dobrý aerodynamický propadák
A ještě drobnost, na rozdíl od autora článku jsem přesvědčený, že tam NEJSOU samostatné nádrže na pitnou a na užitkovou vodu. Proč by to proboha dělali ?
wakantanka
1
Mňa zarazilo hlavne to, že prevezie piatich, ale vyspia sa len štyria. 😄 A ten jeden zvyšný si ustelie vedľa v tráve? 😄
Zetti
1
To neni uzitkova voda ale odpadni voda. Autor se proste preklep.
KANKUNEN
1
Spíše nepochopil. :yes:
KANKUNEN
0
Ta nástavba je za jizdy složená, myslím, převodovka je klasická HDM z Rangeru a má krátké kvalty, takže špatně.
Blue Sun
1
Nástavba na dlouhém Nuggetu určitě nebude za jízdy složená, to ani není technicky proveditelné.
KANKUNEN
0
Oranžový vypadá rozložený podobně, kde je pravda nevím.
kalousek
0
Oranžové jsou na fotkách dva různé - tedy možná to ani nejsou fotky ale jen rendery, protože ten velký oranžový má stejnou SPZ WXY880 jako velký modrý
Nicméně nízké provedení má střechu zvedací a to vysoké má střechu pevnou laminátovou s velkým zubem nad předním sklem. Tam jde samozřejmě aerodynamika k šípku
InnoCooper
0
Tento Nugget mám už 3 (třetí) rok, ale 2.2 TDCI 114kW, krátký rozvor, vysoká střecha. Koupeno DE. Je to nejlepší rodinné auto na trhu! Zadní sedadla jsou pro 3 děti, stejne jako v Oktavce, to samé spodní postel. Dospělí pouze 4. Nádrže na vodu jsou 40 litrů čistá, 40 odpadní. Auto má chemické WC, 15 litrů h..... se samostatnou splachovací nádrží. Pouze při bočním větru zpomalím na cca 90 km,jinak 130 GPS tempomat.dlouhodoba spotreba za 50.tis , Km je 9,8m, jinak 130 tempomat. Víkend i v zimě na lyže žádný problém, bufík vytopí na 22 i při -15. Přespáno 100+ nocí. Převodovka je dlouhá, při 130 točí motor na 6 1900 otáček.
michael.snow
0
že prodloužená verze je jen s pevnou nástavbou. Mě by víc smysl dávala dlouhá se skládací střechou. Sice se z článku dozvíme spoustu nedůležitých čísel, ale cenu ne...
A ještě drobnost, na rozdíl od autora článku jsem přesvědčený, že tam NEJSOU samostatné nádrže na pitnou a na užitkovou vodu. Proč by to proboha dělali ?
Nicméně nízké provedení má střechu zvedací a to vysoké má střechu pevnou laminátovou s velkým zubem nad předním sklem. Tam jde samozřejmě aerodynamika k šípku