Bugatti pod křídly koncernu Volkswagen prozatím nabízí výhradně dvoumístné hypersportovní vozy, ale v budoucnosti se můžeme dočkat naprosto odlišně laděného modelu s elektrickým pohonem.
Tady je nastíněna budoucnost dle manažerů automobilek [odkaz] I když i v tomto průzkumu lze identifikovat několik "přání otcem myšlenky", závěry nijak o budoucnosti nemlží. KPMG patří do tzv. Velké čtyřky auditorských firem. Tyto auditorské firmy provádějí každoroční audit ve všech velkých nadnárodních korporacích.
Mám to číst tak že se 2/3 manažerů "radují" z faktu že se z nich buď stanou nezaměstnaní nebo že se budou za zaměstnáním přesunout do Číny a Indie?
Ono už něco jako pud sebezáchovy neexistuje?
Nebo jsou přesvědčení že jsou tak skvělí chlapíci že si bez problémů najdou jiná dobře placená místa. trošku se obávám že dobře placených míst nemusí být zase až tolik k mání.
výroba EV = obrovská ztráta pracovních míst nejen v automobilkách a u prodejců aut - ve službách je zaměstnáno obrovské množství lidí
přesun výroby na východ = další obrovská ztráta pracovních míst
ale my jsme v pohodě, na Titaniku se tančí, orchestr hraje a tančíme rituální tanečky
však ona se nějaká Eura natisknou a cílem není aby lidi pracovali, cílem je aby drželi hubu a krok a "manažeři" už jim to nějak naplánují
naštěstí je tady global warming, jistě se k nám přestěhují kobylky, můžeme je pochytat a žrát
Proto to sem dávám, sám jsem překvapený, jak otevření jsou .... i když pořád spoléhají na vodík ;-) . Osobně to vidím spíš mezi autonomními vozidly, kdy rozhodující je software a krabičky mohou udělat kdekoliv za pár šupů a dopravou po vlastních, v lepším případě na koňském hřbetu, pokud globální změna klimatu položí naše civilizační výdobytky na lopatky ;-)
aby to mělo proklamovaný výkon
k tomu 2 tuna auta samotného s motory a budeme tady mít solidní 4-tunku >:-[] >:-[] >:-[] mohlo by to mít autonomní řízení umělou inteligencí a už by to ani nemuselo nikoho vozit, jezdilo by to samo sobě pro autonomní radost :yes: