Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Druhá modelová řada značky Bugatti může být elektrická a rychlost nemá být prioritou

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 15. 3. 2019
50
7
Zobrazit náhledy (50)
Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier Bugatti 16C Galibier
Bugatti pod křídly koncernu Volkswagen prozatím nabízí výhradně dvoumístné hypersportovní vozy, ale v budoucnosti se můžeme dočkat naprosto odlišně laděného modelu s elektrickým pohonem.

Bugatti se v současnosti naplno věnuje aktuálnímu modelu Chiron. Ten se již dočkal provedení Chiron Sport, je nabízen s prosklenou střechou a také posloužil za základ pro modely Divo a La Voiture Noire.

Budoucnost značky Bugatti ovšem nemusí být spojena pouze s hypersportovními vozy, což během letošního autosalonu v Ženevě v rámci rozhovoru pro Automotive News Europe opět naznačil Stephan Winkelmann, generální ředitel značky Bugatti. Ten již dříve uvedl, že společnost je připravena vyrábět více než jeden model a jeho deriváty.

V souvislosti se značkou Bugatti se o druhé modelové řadě mluví více než deset let a od roku 2009, kdy byl odhalen koncept 16C Galibier se téměř neustále spekuluje o doplnění hypersportů luxusním a zároveň lehce sportovně laděným sedanem.

Na podzim loňského roku se stále více spekulovalo o tom, že se Bugatti vydá podobným směrem jako ostatní výrobci luxusních automobilů a namísto sedanu nebo limuzíny nabídne crossover nebo SUV, s nímž se vydá podobným směrem jako Urus u Lamborghini či Bentayga u Bentley a v rámci mateřského koncernu stane nad nimi.

Stephan Winkelmann se však nyní v rozhovoru nezmiňoval o možném zařazení druhé modelové řady značky Bugatti v rámci daných kategorii, ale zaměřil se na její pohon a především použití.

Bugatti Veyron i Chiron spolu se svými deriváty představují automobily, které většina jejich majitelů v běžném provozu pravidelně nevyužívá. Právě to může změnit druhá modelová řada v nabídce značky Bugatti.

Stephan Winkelmann si v současnosti druhou modelovou řadu značky Bugatti představuje jako elektrický automobil s bateriemi, u nějž bude namísto maximální rychlosti mnohem důležitější rovnováha mezi výkonem a komfortem pro zajištění skutečně každodenní použitelnosti.

Stále se má přitom jednat o výjimečný luxusní vůz. Představovat si můžeme elektromobil s výkonem kolem 600 kW a cenou okolo půl milionu amerických dolarů (zhruba 11,4 milionu Kč). Prozatím je vše v rovině spekulací, pokud Bugatti skutečně dostane od vedení koncernu Volkswagen povolení k vývoji a výrobě druhé modelové řady, pak se máme sériového modelu dočkat zhruba do čtyř let.

Cílová skupina zákazníků značky Bugatti se přitom nemá změnit, ale s ohledem na její zvětšování má být nová modelová řada připravena uspokojit požadavek na výjimečný automobil, který lze skutečně využívat v každodenním provozu.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Budoucnost
Hendly
| 16. 3. 2019
Dosaď si do svého příspěvku místo EV parní stroj. Bude to fungovat stejně.)
WTF?
cjoctavian
| 15. 3. 2019
Bugatti ma potrebu vyrabat cenovo dostupnejsie auto, k tomu na baterky a k tomu mozno dokonca SUV?! 8-s
Avatar - H/K_svwet
casy
H/K_svwet
| 15. 3. 2019
ked bugatti nahanalo maximalky su fuc.. coskoro zacne nahanat dojazd na baterky.... ;-)
Budoucnost
Xylo
| 15. 3. 2019
Proto to sem dávám, sám jsem překvapený, jak otevření jsou .... i když pořád spoléhají na vodík ;-) . Osobně to vidím spíš mezi autonomními vozidly, kdy rozhodující je software a krabičky mohou udělat kdekoliv za pár šupů a dopravou po vlastních, v lepším případě na koňském hřbetu, pokud globální změna klimatu položí naše civilizační výdobytky na lopatky ;-)
Avatar - WinDiesel
Budoucnost automobilů
WinDiesel
| 15. 3. 2019
Mám to číst tak že se 2/3 manažerů "radují" z faktu že se z nich buď stanou nezaměstnaní nebo že se budou za zaměstnáním přesunout do Číny a Indie?

Ono už něco jako pud sebezáchovy neexistuje?

Nebo jsou přesvědčení že jsou tak skvělí chlapíci že si bez problémů najdou jiná dobře placená místa. trošku se obávám že dobře placených míst nemusí být zase až tolik k mání.

výroba EV = obrovská ztráta pracovních míst nejen v automobilkách a u prodejců aut - ve službách je zaměstnáno obrovské množství lidí
přesun výroby na východ = další obrovská ztráta pracovních míst

ale my jsme v pohodě, na Titaniku se tančí, orchestr hraje a tančíme rituální tanečky
však ona se nějaká Eura natisknou a cílem není aby lidi pracovali, cílem je aby drželi hubu a krok a "manažeři" už jim to nějak naplánují

naštěstí je tady global warming, jistě se k nám přestěhují kobylky, můžeme je pochytat a žrát