Novinky
Že se vůbec ptáš. To auto je na diskuzi auto.cz zcela neprodejné a to z důvodů zde již mnohokrát vyřčených - museální motor, elektrika, absence ruční brzdy, špatně budíky na špatném místě atd. Že je pekelně rychlé a obarvuje trencle na hnědo přece nikoho nezajímá. 😉
Pakliže nástupce 488 použije V6, velký supersport zřejmě přejde z V12 na V8. S hybridy nevím, aby auto mělo dobré kombinované emise na měřených 100 km, při spotřebě cca 25 kWh / 100 km by vůz měl ujet min. 70% na elektřinu = baterie o cca 18 kWh = velká hmotnost = horší jízdní vlastnosti = líp už bylo ;-\
Kamioňáci běžně krotí +500 a ještě u toho závodí na silnicích >😁 . Hybridy by snad teoreticky mohly podle mě zahránit V12 😉
Nejde jenom o absolutní výkony, u V12 modelů jde i o určitou urozenost, proto si myslím, že se jich u Ferrari jen tak nevzdají.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Samozřejmě, že bude škoda, že Ferrari neudrží atmosféry a možná ani V12. A také je jasné, že tento hon za výkonem je nesmyslný. Nicméně, když jde o Ferrari, tak nám to může být v 99 % jedno. To mě spíše iritují ty srandovní tříválce, nucení do hybridů, elektroaut a podobných slepých uliček v Evropě.
To sice ano, ale poptávka po Ferrari je taková, že si zřejmě mohou dovolit z běžné produkce V12 vypustit. Třeba Ford GT má jen V6 3.5EB a kupce si najde.
Když se dobře navrhne V8 (F355, 360 modena), ani bych po V12 netoužil. Pravda, byly to atmosférické motory, turbomotory zvukem ztrácejí. Kdyby nepanoval nesmyslný hon za výkonem, tak V8 z 458 o výkonu 600k + např. 200 - 300 elektrokoní - komu by skoro 1000 koní nestačilo? Málokdo umí zkrotit 400+ natož tohle...