Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePokračuje výstavba severní alternativy D1. Staví se dalších 12 kilometrů dálnice D35
23 komentářů
ericn
Tohle je snad přání všech řidičů, co cestují po celé republice. Takže jen tak dál a stavte, co to jde 😉 D35 není otázka peněz, ale času. Co nejrychleji a pořádně. Pak se můžou konečně vrhnout na Pražský okruh a D3, ať už je alespoň základ hotový 😉
topten
12.6km za 3.389mld, tedy 1km 269mega po rovine
nedavno zahajeny usek D3 kolem CB - 13km za 7mld, tedy 1km 538mega
a D11 z HK az na polske hranice ma stat v prumeru 480mega/km
kde je tech 150mega za kilometr, za ktery udajne stavi trestne stihany StBak babis, jak nam tvrdi ??
v porovnani s temahle cenama rebicko-kalouskovych 350 mega za kilometr nevypada az tak spatne, jak se nam StBak babis snazi namluvit
jestli pristi rok MD prijde o 15mld jak nedavno prosaklo z MF, tak budeme radi, ze se dostavi to co se ted stavi a nic dalsiho se zacinat nebude, protoze nebudou penize
nedavno zahajeny usek D3 kolem CB - 13km za 7mld, tedy 1km 538mega
a D11 z HK az na polske hranice ma stat v prumeru 480mega/km
kde je tech 150mega za kilometr, za ktery udajne stavi trestne stihany StBak babis, jak nam tvrdi ??
v porovnani s temahle cenama rebicko-kalouskovych 350 mega za kilometr nevypada az tak spatne, jak se nam StBak babis snazi namluvit
jestli pristi rok MD prijde o 15mld jak nedavno prosaklo z MF, tak budeme radi, ze se dostavi to co se ted stavi a nic dalsiho se zacinat nebude, protoze nebudou penize
Petriso
Tohle rozdělování na úseky je porod..
Cílem mafie která tu už dlouhý roky drží výstavbu dálnic a která má dneska svýho člověka šéfem ministerstva dopravy = neni co nejrychlejš nebo nejlevnějš postavit dálnice. Ale získávat veškerý prachy který stát a EU dá na výstavbu = v reálu hodně odlišný cíle
Opravuje se D1 a velká část kapacit stavebních firem, které to umí, je vázána do roku 2021 (včetně) tam. Každá dálnice na světě se staví na úseky, protože si nedovedu logisticky představit třeba 150 km úsek, který by se stavěl najednou. Někam se musí odvézt vytěžený materiál, odněkud přivézt nový, někde ubytovat dělníky a rozvážet je na stavbu... Prostě na 150 km děsný bordel, prach atd.
Papezja
Skvele. 27km ze 103 ma byt dle planu za 3 roky hotovo. Realne po zdrzenich, opravach atd tak za 5. Kdyz budem mit stesti, za 15-20 let by mohlo byt hotovo az do Olomouce. A to se vyplati.
Zkus myslet - jde o dva úseky započaté v současné době. Další rok přibudou další, takže se bude stavět naráz třeba pět úseků.
Praha záměrně sabotuje D35 i D52 a upřednostňuje D3, aby to měli Pražáci snadněji v létě k moři a v zimě do Alp....je to jasný jak facka....mě starého vlka rohlíkem neopijí....
Zase >😁
Nebudu jmenovat. Ale primátora máme v Praze po Olomoučákovi a Sloveně nějakého Houbu z nějaké malé vísky na střední či jižní Moravě.
Prezidentem máme objímače stromů z Vysočiny a premiérem gazdu akéhosi také ze Slovenska.
[odkaz]