Jo to jsou Moraváci kvůli kterým potom nadávají ostatní Moraváci Pražákům a přitom si vůbec neuvědomují že běh věci ovlivňují hlavně jejich soukmenovci z Moravy a taky Slováci, kteří všichni do Prahy přišli za dobrým bydlem.
Nebudu jmenovat. Ale primátora máme v Praze po Olomoučákovi a Sloveně nějakého Houbu z nějaké malé vísky na střední či jižní Moravě.
Prezidentem máme objímače stromů z Vysočiny a premiérem gazdu akéhosi také ze Slovenska.
Proč nevím, ale dle rok starého plánu SFDI je na rok 2020 plánováno zahájení výstavby D35 v úseku Mohelnice - Staré Město (což je obec u Moravské Třebové)
Tohle je snad přání všech řidičů, co cestují po celé republice. Takže jen tak dál a stavte, co to jde ;-) D35 není otázka peněz, ale času. Co nejrychleji a pořádně. Pak se můžou konečně vrhnout na Pražský okruh a D3, ať už je alespoň základ hotový ;-)
12.6km za 3.389mld, tedy 1km 269mega po rovine
nedavno zahajeny usek D3 kolem CB - 13km za 7mld, tedy 1km 538mega
a D11 z HK az na polske hranice ma stat v prumeru 480mega/km
kde je tech 150mega za kilometr, za ktery udajne stavi trestne stihany StBak babis, jak nam tvrdi ??
v porovnani s temahle cenama rebicko-kalouskovych 350 mega za kilometr nevypada az tak spatne, jak se nam StBak babis snazi namluvit
jestli pristi rok MD prijde o 15mld jak nedavno prosaklo z MF, tak budeme radi, ze se dostavi to co se ted stavi a nic dalsiho se zacinat nebude, protoze nebudou penize
Re: Proč se nestaví rovnou až na Mohelnicí najednou?
Cílem mafie která tu už dlouhý roky drží výstavbu dálnic a která má dneska svýho člověka šéfem ministerstva dopravy = neni co nejrychlejš nebo nejlevnějš postavit dálnice. Ale získávat veškerý prachy který stát a EU dá na výstavbu = v reálu hodně odlišný cíle
Re: Proč se nestaví rovnou až na Mohelnicí najednou?
Opravuje se D1 a velká část kapacit stavebních firem, které to umí, je vázána do roku 2021 (včetně) tam. Každá dálnice na světě se staví na úseky, protože si nedovedu logisticky představit třeba 150 km úsek, který by se stavěl najednou. Někam se musí odvézt vytěžený materiál, odněkud přivézt nový, někde ubytovat dělníky a rozvážet je na stavbu... Prostě na 150 km děsný bordel, prach atd.
Skvele. 27km ze 103 ma byt dle planu za 3 roky hotovo. Realne po zdrzenich, opravach atd tak za 5. Kdyz budem mit stesti, za 15-20 let by mohlo byt hotovo az do Olomouce. A to se vyplati.
Když si vzpomenu, že D35 měla už být celá dávno postavená, tak to, že začali stavět další kilometry od Opatovic mi připadá trochu směšné, ale buďme rádi aspoň za to. Když přišel Ťok k veslu, zvěřejnil, že za celé ty roky kašpárci od socanů a ODS nedokázali vykoupit pozemky a zařídit stavební povolení. Tak jak se pak má stavět v termínech, když se tam zaměstnanci ministerstva a ŘSD flákají.
Praha záměrně sabotuje D35 i D52 a upřednostňuje D3, aby to měli Pražáci snadněji v létě k moři a v zimě do Alp....je to jasný jak facka....mě starého vlka rohlíkem neopijí....