Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Magister
oxymóron
Magister
| 18. 3. 2019 13:28
Opel dělá vše jen ne sportovní auta. A OPC je minulost. A tento projekt to taky nevytrhne.
Avatar - 3_diamanty
oxymóron
3_diamanty
| 18. 3. 2019 15:43
v malom segmente to moc o sportovani stejne nie je ani nikdy nebolo ( to len dnesne ego nepusti a tak je pootrebne nahanat koniky vsade logike navzdory aj ked predaje takehoto kusku budu pod bodom mrazu ) ... takze aspon teda mne je uplne jedno ci bude elektricka na vodik alebo na stlacene pr.dy... skor ma stve kde sa opel celkovo nachadza ... lebo ako bokovku PSA ho uz ani po technickej ani po moralnej aj duchovnej stranke vobec nemusim

inak za mna uz nepotrava dlho a o nejakom "sportovani" ( a nahanani maximaliek ci zrychlenia a casov na ringu ) jazdenie uz vobec ale vobec nebude... a nejde len o corsu.... ale celkovo
Avatar - wakantanka
oxymóron
wakantanka
| 18. 3. 2019 15:54
Aha, takže prvé Corsy GSi boli čo? Leňochody? Malé mrštné ľahké a zábavné a relatívne cenovo dostupné. To o OPC sa už povedať nedá.
Avatar - 3_diamanty
oxymóron
3_diamanty
| 18. 3. 2019 15:54
??? o com tocis?

ja predsa nemam nic proti malemu mrstnemu autu s nejakymi 100kw ... ale tie vytunene dnesne 200-220 konove hot male auta za 20 a viac tisic eur su uz fakt za mna nieco co mi v danom segmente chybat nikdy nebude
Avatar - CHerokee
oxymóron
CHerokee
| 18. 3. 2019 18:41
Tak zrovna třeba s Fiestou ST (s 2,0 atmo nebo 1,6 ecoboost) byla a je docela legrace. Polo GTI mi taky celkem smysl dává. Navíc nyní s dvoulitrem to bude držák.
Avatar - wakantanka
oxymóron
wakantanka
| 18. 3. 2019 19:27
Aha takže 100 kW teda cca 160 HP je akurát a 200 HP je už príliš veľa? To vážne? Nejakých 12-13 za základ je v pohode a 20 za raz taký silný top model je už veľa? Koľko myslíš že tie top modely stáli povedzme pred 20 rokmi? Tiež to v pomere k výplatam tej doby nebolo málo.
Avatar - xxc
Prečo nie
xxc
| 18. 3. 2019 17:44
Keď tam dajú 3 isofixy, bude to mať matrix led svetlá, a bude odhlučnené, mohlo by to byt dobré auto na cestovanie do práce. Len musí byť lacné.
Avatar - CHerokee
Prečo nie
CHerokee
| 18. 3. 2019 18:42
Elektrické a lacné? Takové neznám.
Avatar - miromen
Smutne
miromen
| 18. 3. 2019 19:37
Od začatku je mi lito, že Opel šel pod PSA a tohle je jedna ze zprav, ktera zamrzi. Zřejmě i u nove 208 to bude stejne jako s OPC u corsy. Tak ještě, kdo vi jak to bude s novym cliem. Ford ještě naštěsti stihl přijit s "normalnim" ST, ktere se navic povedlo na vybornou.
[odkaz]
Avatar - CHerokee
Smutne
CHerokee
| 18. 3. 2019 20:22
2-3 válec ve třídě hot hatchů je všechno, jen ne normální. A to při vší úctě k fordu, předchozí Fiestou ST denně jezdím a neměnil bych. Navíc je hodně drahá.
Budoucnost Opelu
adamzprahy
| 18. 3. 2019 23:53
Co Opel vlastně čeká? Zatím to vypadá, že PSA jen chce chrlit jeden přebrandovaný model za druhým, kam to spěje?

Nejsem nějaký fanda Opelu, ač mám Astru J OPC, což je první a kromě nové Insignie GSi i poslední model co mě od Opelu vyloženě zaujal. Nicméně Astra K a nová Insignia jsou podle mě solidní auta a mrzí mě, že to zřejmě půjde pryč a všechny další modely budou jen auta PSA v konzervativním hávu...

U OPC to vyloženě zabolí. Chápu, že je tam přetlak když třeba i Hyundai dělá hothatche, ale tímhle se pasují jen do role montovny Peugotu. To z nich bude nakonec Dacia? Smutné.
Opel na cestě do záhuby
Arese
| 19. 3. 2019 09:15
Předělat malý mrštný, hravý a lehký hot-hatch na těžký, drahý a nudný elektropohon bez řazení, to může napadnout jen naprostého bezmozka! 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku