Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
pendoch
Nemůžu si pomoct, ale pokaždý když vidím Atecy interiér, tak vidím plasty. Šedý. Tvrdý. Hlavně okolo displeje a středové konzole. Jsem jediný komu to tak přijde?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No pri tej cene by mohlo byt pouzitej trosku viac alcantary. Ale tak co cakat od koncernu, za vela penazi malo muziky.
Jo jo, není nad alcantaru na středové konzole.
Tvrdy cierny plast a fejkovy dekor carbonu je pri cene 50t€ lepsia volba.
Pro všechny plastofily: jděte se bodnout se svými plastíky >:D Tohle auto je o něčem jiném a pokud to nechápete je to váš problém ;-)
Budeš se divit, ale existují i jiné materiály. Třeba lepší plast, kůže...
Fejkový dekor karbonu mi v rámci kategorie i ceny přijde v pořádku. Pořád to není D3 za 2mio.
Alcantaru mám rád, ale na palubku bych ji nechtěl ani zadarmo.
Takhle, být to Mazda, ani nepípneš, to je jasný.
Fejkový dekor karbonu mi v rámci kategorie i ceny přijde v pořádku. Pořád to není D3 za 2mio.
Alcantaru mám rád, ale na palubku bych ji nechtěl ani zadarmo.
Takhle, být to Mazda, ani nepípneš, to je jasný.
Jo mají to tak snad všechny Seaty. Holt Leon (všech verzí) není levnější než Golf jen tak. O Atece to platí naprosto stejně. Nejvíc mě na nich vadí ta plastová páka pro otevírání dveří.
Nejsi jediný. Podle mě to bude jeden z hlavních důvodů, proč nemají tak dobré prodeje jako VW a Škoda. Ty interiéry jsou prostě hnusný plastový.
To je slabina seatů, ošklivé interiéry. U auta za 400k se to dá přežít, u těchto "prémiovek" za 1,2 je to hamka. Zatím jsem asi žádnou takovou Cupru nepotkal, divil bych se, kdyby jí dal někdo přednost před BMW nebo MB.
A kde za cenu Cupry seženeš BMW nebo MB? Natož pak s 221 kW.
Vrchní část dveří se mi taky nelíbí a myslím, že pokud by Ateca dostala infotainment ze Škody nebo VW, tak by interiér hned působil o dost líp.
Vrchní část dveří se mi taky nelíbí a myslím, že pokud by Ateca dostala infotainment ze Škody nebo VW, tak by interiér hned působil o dost líp.
Jde o to, co bude pro zákazníky důležitější. Většinový zákazník ti odpoví ve stylu, kde seženeš u Cupry tu kvalitu, prestyž, služby a třeba příjemné materiály atp.
A myslíš, že někdo kdo se bude dívat na Cupru za nějakých 1,25 mio, se bude zároveň dívat na MB za 1,7 mio a to stejně s cca o 80 kW menším výkonem?
Netuším, neznám nikoho, kdo by takové peníze za Seata dal. Ani na cestách je nepotkávám. I ostrého Leona musí vždy nejdříve prodejce hodně zlevnit, aby se prodal.
Myslím, že zvláště v této třídě, jde výkon úplně stranou. To nejsou sportovní auta. Nechci být špatným prorokem, ale když se levná značka snaží být něco jiného, nedopadá to dobře. Viz Citroen a jeho řada DS.
Myslím, že zvláště v této třídě, jde výkon úplně stranou. To nejsou sportovní auta. Nechci být špatným prorokem, ale když se levná značka snaží být něco jiného, nedopadá to dobře. Viz Citroen a jeho řada DS.
Plácáš tady úplný nesmysly.. to se nedá číst fakt. Racionálně smýšlejícího zákazníka zajímá na prvním místě produkt chápeš ten výrobek. Cupra Ateca nemá široko daleko za to kolik stojí konkurenci. Pokud někdo jedná iracionalně a volí o dost dražší auto s tím, že dostane ještě méně výkonu než Cupra Ateca.. jenom proto aby si honil ego kvůli tomu že jsi snad velkej kluk když máš bmw nebo MB tak je to jeho problém.. To co tady předkládáš je osobní preference značek.. a mě ta tvoje fakt nezajímá. Žádný jiný auto mi nedá za peníze Cupry Ateca to co tohle auto. A myšlenka Cupry je úplně jiná než u DS to jsem netahej.. Už jsi slyšel o tom že Cupra a DS má odlišný zaměření ?
A pokud je někdo ochoten si připlatit za měkčí materiály v interiéru tučný statisíce navíc tak ať si poslouží >:D já je nepotřebuju s autem totiž jen jezdím.. tedy nesouložím >:D
Ano vidíš dobře, jsou to plasty. Ovšem otázka je u které konkurence najdeš vyjma plastů nějaké přírodní materiály? Nevšiml jsem si, že by někdo vyjma luxusních a prémiových značek (a u těch jenom za velmi vysoké příplatky) používal na palubce něco jako pravý americký mahagon, kůži z alpských býčků, broušený hliník nebo jiné "neplastové" materiály.
Odporucam si poztiet prvu jazdu novej mazdy3. Ako vyzeraju dverove vyplne, stredova konzola, vrchna cast palubnej dosky, kovove kryty reprakov bose, taktiez klucky dveri nie tie otrasne plastove co tam vidim pri Atece. Proste ten interier vyzera velmi velmi lacno.
Proboha, prvně si do toho sedněte a pak kritizujte. Popíšu Leona Cupru, který je skoro stejný jako Ateca:
1) Výplně dveří - luxus (Alcantara) ve srovnání třeba s Oktávkou RS
2) Přístrojová deska - měkčený plast naprosto srovnatelné s čímkoliv ve stejné kategorii
3) Středová konzola - tvrdý plast stejně jako u Golfa, Oktávky + měkčená opěrka ala kůže opět jako všude jinde.
4) Sedačky - ve všech recenzích co najdete Seat je chválen.
5) Ergonomie - velice dobrá, vše je po ruce, display je nahnutý na řidiče jako u starých BMW
6) Vzhled - na fotkách možná špatný, ale realita je dobrá.
Ve firmě máme různá auta (Kodiaq, Oktávka, Superb) a nemůžu říct, že interiéry vypadají hodnotněji.
1) Výplně dveří - luxus (Alcantara) ve srovnání třeba s Oktávkou RS
2) Přístrojová deska - měkčený plast naprosto srovnatelné s čímkoliv ve stejné kategorii
3) Středová konzola - tvrdý plast stejně jako u Golfa, Oktávky + měkčená opěrka ala kůže opět jako všude jinde.
4) Sedačky - ve všech recenzích co najdete Seat je chválen.
5) Ergonomie - velice dobrá, vše je po ruce, display je nahnutý na řidiče jako u starých BMW
6) Vzhled - na fotkách možná špatný, ale realita je dobrá.
Ve firmě máme různá auta (Kodiaq, Oktávka, Superb) a nemůžu říct, že interiéry vypadají hodnotněji.
Naprosto stebou souhlasím. :yes: na fotkach vypadaji interiery asi lacině, hlavne leon cupra 280, ale uz ve verzi 290, kdy pridali do interieru choromovou linku kolem infoteimentu vydechu apod. je na zivo ten interier uplne na pohodu a absolutne nepusobi levne nebo staře, třeba MB GLA na me osobne pusobi o dost hur uvnitr a co uplne nemuzu vystat je jak se linka palubky vubec neshoduje s linii dveri. Ta obrovska propast mezi premii a nepremii co se interieru tyce je uz pryc. Dnes uz i renaulty jsou vevnitr krasne slicovane a nepusobi levne. Takovy megane gt je paradicka :-)
×
Sdílení komentáře
×
Běžně se používá GPF (z angličtiny - Gasoline, ne Petrol), nebo OPF (z němčiny).
Podstatné je, jaké zkratky používají samotné automobilky (GPF/OPF) potažmo žurnalisti.
Zkus si dát do googlu PPF. ;-)
Já jsem to dát do googlu zkoušel a nic společného s filtrem mi to nevyplivlo.
Jeden odkaz z Anglie, druhý Austrálie.a třetí z babybmw
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]