Po kazdej zmene sa vzdy najdu ludia, co zacnu nadavat :-) Proste vzdy, aj keby sa dizajn zlepsil.
Inak PSA uvidime, ked Tavares vyhodil vsetkych kontrolorov kvality a testerov (v Renaulte ich tiez nemali), tak tie predaje dlho take vysoke nevydrzia.
Před rokem chtěli PSA po GM vrátit půlku kupní ceny že je podvedli při prodeji a dnes je Opel zázračně po 20 letech v zisku 859 mil.€ tak se ptám katy prachy šli v GM?Optimalizace daní?
Pofrancouštělý Opel už není pro většinu zákazníků atraktivní
Nemyslím si, že by koupě Opelu koncernem PSA zvedla jeho atraktivitu u zákazníků, z hlediska image je tomu právě naopak a tento trend bude do budoucna spolu s čím dál větším přejímáním francouzské techniky a technologií jen sílit... :-( Opel už se asi nebude moct nadále spoléhat na lichotivé označení "Vyvinuto v Německu".
Re: Pofrancouštělý Opel už není pro většinu zákazníků atrakt
Naprosto souhlas. Pokud byl dosud Opel brán jako stále ještě německá alternativa pro VW, Ford, Škodu, tak teď je v kolonce "FS", rozuměj french shit. Už tak byl Opel jednou z posledních možností při zvažování výběru auta. A rebrandy těch malých městských jakože-SUV Crossland apod. jasně naznačují budoucí směřování "vývoje" Opelu. Bohužel. Kdyby radši pitomci investovali do zkvalitnění výroby, vývoje, výstupní kontroly, než kupování a ku*vení dalších značek. Holt typický francouzský přístup: nejde nám to, tak to rozje*eme ještě jinde. :no: