Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Motory Mazda 2.0 MZR-CD a 2.2 MZR-CD: Odolný, s několika výjimkami

Než přišla Mazda s motory v rámci techniky SkyActiv, zastupovaly její dieselovou techniku čtyřválce RF, později nahrazené R2. Čím se obě generace liší a co mají naopak společné?
Zpět na článek
21. 3. 2019 15:10
21. 3. 2019 14:55
Avatar - KANKUNEN
21. 3. 2019 13:17
Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
Mazda dělá chybu se Skyactiv D. Nechce moc přiznat problémy s první generací a proto nemůže prohlásit, teď už je ten motor bez problémů. A ten motor jede a nežere.
Rozbalit vlákno
8
21. 3. 2019 13:52
Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
Bol tam tusim daky problem s materialom vacky, ktora sa podbrusovala ci co. Viem o cloveku ktory si takto zadrel CX5-ku (smola ze par mesiacov po zaruke).

Na druhej strane, povedz mi ktory vyrobca nemal s prvou generaciou noveho motora absolutne ziadne problemy? Kazda nova technika potrebuje cas na to, aby sa vychytali vsetky chyby...
Avatar - emkejx
21. 3. 2019 14:33
Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
tiez by ma zaujimali dlhodobe skusensto prave so Skyactiv D teda 2.2 liter v CX5 ci 6tke 2014-2015. Cital som len v podstate strucne clanky o prvej generacii Skyactiv D a tieto 2.2 ked nestihli odist v zaruke tak po zaruke odchadzali statocne a smrt ich stihla aj skor nez najazdili 150.000km. A prave stymi vackami a jej obrusovanim a teda zanesenim systemu bol problem v prvej generacii. Co je skoda, a nenasiel som ziadne info ze fcl Mazda 6 teda od 2015 uz ma motor upgradnuty pripadne to iste aj CX5. Velmi ma oslovili tieto auta. Ale vzhladom na to co sa traduje o SkyActiv dizli ich uz ani nepozeram. Necudujem sa ze plne vybavenu 6tku v kombi sa da kupit za 13-15.000€ a s km v pohode do 150.000km, ktovie preco :-!
24. 4. 2019 11:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2019 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lackey
21. 3. 2019 19:53
Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
Ach, Bože,
môže byt milión spokojných užívateľov hocčoho, ale stačí aby sa na internete objavil jeden psychicky chorý troll, so svojimi bludnými fake myšlienkami, ako že zemegula je plochá a celý svet vznikol a pretrváva a existuje iba kvôli tomu, aby škodil práve jemu a slušná diskusia je v prd*eli , no a potom už aj taký Trump-eta v usa šíri svoje fake-news...lebo sloboda slova

"kacko" , že Ťa to ešte baví, vymýšlať rôzne nicky, pod ktorými, vždy a všade šíriš svoje choré, bludné myšlienky a os*eraš mazda CZ.

V mojom okolí bol tiež jeden taký protispiklenecký bojovník, ale dostal sa k správnemu psychiatrovi a už je v pohode...
21. 3. 2019 20:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lackey
21. 3. 2019 19:59
Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
Ach, Bože,
môže byt milión spokojných užívateľov hocčoho, ale stačí aby sa na internete objavil jeden psychicky chorý troll, so svojimi bludnými fake myšlienkami, ako že zemegula je plochá a celý svet vznikol a pretrváva a existuje iba kvôli tomu, aby škodil práve jemu a slušná diskusia je v prd*eli , no a potom už aj taký Trump-eta v usa šíri svoje fake-news...lebo sloboda slova

"kacko" , že Ťa to ešte baví, vymýšlať rôzne nicky, pod ktorými, vždy a všade šíriš svoje choré, bludné myšlienky a os*eraš mazda CZ.

V mojom okolí bol tiež jeden taký protispiklenecký bojovník, ale dostal sa k správnemu psychiatrovi a už je v pohode...

Tento clanok o diesel motoroch mazda je o uplne inom motore mazda, ktorý si Ty, ani nevidel
Avatar - Ada je zase tady
21. 3. 2019 13:50
zlatý TDI
co dodat... :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
21. 3. 2019 14:07
Ty stránky dělal twindebil
Nadpis začíná v reklamě.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lackey
21. 3. 2019 14:55
R2 skúsenosť
(Ne)Pribudanie oleja má priamu súvislosť s kvalitou tankovanej nafty. .
Premiové palivá vyvolávajú regeneráciu DPF po 5-600 km-och a žiadne pribúdanie nafty v oleji medzi výmenami oleja.
U mňa pribúdanie oleja sa nevyskytlo nikdy, odkedy jazdim s R2 (8 rokov).

Obyčajná, tesco kvalita nafty, spúšťa regeneráciu po 300-350 km-och a pribúda nafta v oleji.
Záleži iba na majiteľovi auta akú naftu si natankuje do auta a či si spôsobí sám sebe problém s pribúdaním nafty v oleji.
Ani prilievanie aditív do nadrže v aute z mizernej nafty, kvalitnu naftu nespravi.

Samozrejme, majitel vozidla nikdy nie je vinný
Zodpovední za jeho problémy, sú ako vždy a stále ....iní.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
21. 3. 2019 17:07
Re: R2 skúsenosť
A viděl si test, kde PapOil měl lepší naftu než slavný Shel V diesel
Avatar - emkejx
21. 3. 2019 17:54
Re: R2 skúsenosť
Tiez si nemyslim ze je to tesco naftou. Potom by si kludne takto mohol oznacit aj hypernova ci metro cerpacky, kto ti garantuje ze im nevozia zvysky z rafinerky. To su take dohady.
21. 3. 2019 19:18
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Lackey
21. 3. 2019 20:00
Re: Lhaní, mlžení a podvod
Nie už nepokračuj, už bude večierka na psychiatrii
21. 3. 2019 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 3. 2019 06:45
Re: Lhaní, mlžení a podvod
On spíše chtěl naznačit, ze to lehce přeháňíš. Proste mas smůlu na špatný kus auta. Příště si Mazdu nekoupis a jede se dal. V čem je problem?
Ja jsem měl s novou Mazdou 3 od začátku (od novoty) jen problémy. Po třech vážných zavadach jsem ji proste vrátil a k této značce se asi už nevrátím.
22. 3. 2019 07:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
21. 3. 2019 21:18
Prostě pořád bohužel platí:
chceš benzín - jdi do Mazdy, chceš naftu - jdi do koncernu VW. :-!
Rozbalit vlákno
5
21. 3. 2019 22:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - emkejx
22. 3. 2019 13:15
Re: Prostě pořád bohužel platí:
su to roky ale otec mali vo firme kedysi Mazdy, povedal by som ze flotili... Xedos 6, 9, 626tky a 323. Teraz po vyse 20 rokoch ked sme sa tak bavili tak mi spomenul ake to boli hnidy v Mazdeuz vtedy. Xedos (benzin) po neviem kolko tisic km mal problemy s motorom. Vtedy asi neboli 3 rocna zaruka este. Netusim ani on uz nepamatal. Ale viem co mi povedal ze to zralo liter oleja na 100km!!! To bol Xedos. 323 ktoru mal toho casu on ako sluzobak rocnik 1995 1,8L benzin bola super vybava a vtej dobe ked vsetci v rodine jazdili na feliciach ci favoritoch a 120tkach to pre mna ako chlapca bol luxus :) Mala jeden vyrobny problem a sice tesnenie na zadnych dverach okolo okna pustalo vo wapke vodu... Ale to neva. Vravim mu teraz ked sme sa rozpravali ze ale inak to bolo super auto. A on, ano co to najazdilo cez 100.000km urcite, mozno niekde pod 200.000km skoncilo, ale spolahlive nebolo, pravidelne krmenie olejom bolo bezne. Mazda to teda zdedila. Hoc su toto technologicky motory uplne inde a v kazdom motore sa moze vyskytnut vyrobna vada ale vyrobca sa ju ma snazit odstranit s cielom uspokojenia zakaznika, nie oklamania a tvarenia sa ze ake su tie auta super. Je to hamba, navyse tie auta hrdzaveli rychlejsie ako favority >:D No mali smolu, lebo zvazovali vtedy este Hondy s Mazdami, slovo padlo na Mazdy, ktore nakoniec po rokoch zamenili za Hondy Accord... Poslednu co mal a uz ma vo vlastnictve ako druhe auto je 2004 1,8, auto uz tiez asi rok pyta oleja po niekolko tis. km... Ale ma to 15 rokov, skoda len ze to brutalne hrdzavie lemy blatnikov, prahy, hrany dveri.a to garazoval to auto.
Avatar - Lackey
22. 3. 2019 14:55
Re: Prostě pořád bohužel platí:
Tvoj Otec sa nepamata ci mazdy mali 3 rocnu zaruku ... vtedy ?!
Ale s istotou sa pamata,ake boli jeho mazda auta hnidy ?????
Zaujimavy selekcny vypadok pamaete.

Odkazujem tvojmu otcovi ze Mazdy od pociatku predaja v CSR mali 3 rocnu zaruku a 100.000 km.
Prve zarucne prehliadky boli urcene medzi 1000-1500 km a nasledne po 10.000 km-och. Zacinal som s mazdami v roku 1994 a pamatam sa na vsetky typy, ktore uvadzas a viac som z nich aj vlastnil.
Vsetky som ich predaval s viac ako 200.000 bezproblemovymi km-ami a este dlho potom jazdili, jazdia.

Jediny mazda motor ktory mal fakticky problem so spotrebou oleja bol 1.8 benzin, ale aj to iba v porovnani s ostatnymi mazda motormi, ktore olej od vymeny do vymeny nezrali ziadny.

Je mi jasne, ze za vsetkmi problemami aut, moze stale a vzdy niekto iný a nie lajdacky majitel auta
Avatar - Uživatel_5340709
22. 3. 2019 15:53
Re: Prostě pořád bohužel platí:
Spíš to vypadá na příspěvek někoho, co si ten xedos, nebo 323 koupil teď po 15-20ti letech a chytračí. Žádná mazda v benzínu tehdy problémy se spotřebou oleje neměla, pouze klasicky /jako ostatní auta té doby/ po cca. 100 tis. a 4 letech už někdy potřebovala mezi výměnami trochu dolít. A to říkám jako bývalý majitel dvou xedosů a jedné 323. Samozřejmě xedos vyžadoval přesnou výměnu oleje, a pak spolehlivě fungoval.
22. 3. 2019 17:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 6. 2019 09:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
9. 1. 2020 15:03
Mazda cx5 motor 2,2 110KW
Najwačši nepodarok aky mazda pustila von za opravu som už zaplatil 2300eur a stale nejde všetci mechanici davaju ruky preč a vyhovaraju sa na najhorši motor na svete aky mazda vyrobila teraz mi bolo navrhnute aby som kupil novy motor ,auto je nepojazdne už tri mesiace je to najhoršie auto ake som mal nikdy viac§§§!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0