Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
KANKUNEN
| 21. 3. 2019 13:17
Mazda dělá chybu se Skyactiv D. Nechce moc přiznat problémy s první generací a proto nemůže prohlásit, teď už je ten motor bez problémů. A ten motor jede a nežere.
Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
_Teddy_
| 21. 3. 2019 13:52
Bol tam tusim daky problem s materialom vacky, ktora sa podbrusovala ci co. Viem o cloveku ktory si takto zadrel CX5-ku (smola ze par mesiacov po zaruke).

Na druhej strane, povedz mi ktory vyrobca nemal s prvou generaciou noveho motora absolutne ziadne problemy? Kazda nova technika potrebuje cas na to, aby sa vychytali vsetky chyby...
Re: Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
emkejx@...
| 21. 3. 2019 14:33
tiez by ma zaujimali dlhodobe skusensto prave so Skyactiv D teda 2.2 liter v CX5 ci 6tke 2014-2015. Cital som len v podstate strucne clanky o prvej generacii Skyactiv D a tieto 2.2 ked nestihli odist v zaruke tak po zaruke odchadzali statocne a smrt ich stihla aj skor nez najazdili 150.000km. A prave stymi vackami a jej obrusovanim a teda zanesenim systemu bol problem v prvej generacii. Co je skoda, a nenasiel som ziadne info ze fcl Mazda 6 teda od 2015 uz ma motor upgradnuty pripadne to iste aj CX5. Velmi ma oslovili tieto auta. Ale vzhladom na to co sa traduje o SkyActiv dizli ich uz ani nepozeram. Necudujem sa ze plne vybavenu 6tku v kombi sa da kupit za 13-15.000€ a s km v pohode do 150.000km, ktovie preco :-!
Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
kacko
| 21. 3. 2019 19:13
Kolik platí Mazda za napsaní takto klamavé reklamy?
Nafta v oleji je technický nesmysl. Tím že tam dali třetí bod na měrku, který měří naftu v oleji je jasný důkaz podvodu.
V Mazdě ne jenomže prodívají auta s výrobní, konstrukční vadou, ale je ještě ohrožují lidi na zdraví a životech, S těmi pilinami, šponami jsem najel cca 15.000 km, než jsem byl pozván na svoláváčku kde mi byl vyměněn olej s pilinami a šponami a od té doby mi teče nafta do oleje a šmejdi doporučují měnit olej každých 10.000 km. Aby ne, když jsou poškozeny kroužky, válce i písty od těch pilin.
https://svetmotoru.auto.cz/.../editorial-je-tezke-zustat...
Tady to pěkně popsal troll Shr3k a majitel fóra mazdaklan.cz, ale ten odkaz už raději smazal. na štěstí to mám vše nafocené 🙂
Tak toto napsal @shr3k Tak se pochlubte, už vás také svolali?
Jak se nám (potencionálně postiženým, tedy těm, kteří mají auto vyrobené cca před polovinou září 2013) tak pěkně zadírají naše výfukové vačky (viz vedlejší téma), tak po motoru kolují kovové piliny a ty nám ucpávají vakuovou pumpu posilovače brzd. Jeden z příznaků je i to, že auto přestává brzdit v okamžiku, kdy motor pracuje na volnoběh, např. při popojíždění po parkovišti a je opakovaně šlapáno na brzdový pedál. Copak u aut s automatickými převodovkami, tam jen hrozí, že se leknete, že auto najednou nemůžete udržet na místě, aniž byste nebyli vzpříčení mezi sedačkou a pedálem brzdy, tak prostě vyřadíte. Ale hodně lidí s manuálem vyřazuje při jízdě z kopce a tam by někteří mohli být najednou velmi nemile překvapeni, když by potřebovali zabrzdit a ono jim to ve stovce neposilovalo.
Tento příspěvek troll Shr3k alias Kokeš už raději zablokoval, protože se sami usvědčují..
A takto to dopadá. Reklamace se neřeší tak to původní majitele hned jak zjisti prodávali dal protože nemají nervy na spor s Mazdou. Takže podvedených je hned 2x!!!
http://garaz.autorevue.cz/download/file.php?style=2...
Vážený Pane Kiriakovský, o toho pána se taky postaráte? stejně jak jste
Re: Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
kacko
| 21. 3. 2019 19:22
Vážený Pane Kiriakovský, o toho pána se taky postaráte? stejně jak jste se postarali o moje auto? jak jste se vyjádřil ve SM viz. příloha. o všechny jsme se postarali i ty co měli auta po záruce. Nikdo nic neplatil 🙂 Nevypadá to na to, že by se k těm podvodům někdo hlásil.
Zdravím pánové, dnes jsem byl v Mazdě Car Star Praha- mám auto od min. týdne - a potvrdili mi že spadám pod blbou sérii s vačkou. Projevil jsem zájem o preventivní výměnu vačky, bohužel mi nedokázali říct, kolik by to stálo. Cenu mi pošlou emailem - OK. Co mi řekli hned - že nějaká kulance nepadá v úvahu. Auto je z ČR koupeno 2014 (výroba ale 2013) a jezdilo na prohlídky, já jsem 2 majitel. Dal jsem řeč s kamarádem technikem z jiného servisu a ten mi řekl, že takhle šmahem je to celkem divný, že by to měli nějak minimálně posoudit a ne že hned mi přejímací technik řekne, že ne. Ale třeba to ví, to já nevím, nejde mi o technika. Napsal jsem tedy žádost na Mazdu před webový formulář a teď konečně ty dotazy
- máte někdo zkušenost jestli po záruce byla Mazda vstřícná nějak se fin. podílet?
- kolik tak koštuje výměna vačky, ví někdo?
Nechci to samozřejmě nechat do KO motoru. Auto je krásný, tak myslím, že když vyřeším vačku, jsem v poho.
Ď.
To pán ještě netuší, že to není jenom o tom vyřešení vačky. Ten problém je daleko hlubší, brousil se mu tam vačkový hřídel s vačkami, co mělo za následek piliny, špony v oleji. A špony v oleji znamená poškození pístů, válců i kroužků. A to je na GO motoru, nebo se pletu? To je to mlžení a lhaní co trollové radí, vypalování filtru, nebo krátké trasy a další neskutečné bláboly, nafta v oleji nevadí (MirecBA) a nejlépe bude když to prodám. Druhý majitel už to reklamaci řešit nebude a šmejdi budou vysmáti za vodou.
https://www.mazdaklan.cz/threads/vacka.2666
Avatar - Lackey
Re: Re: Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
Lackey
| 21. 3. 2019 19:53
Ach, Bože,
môže byt milión spokojných užívateľov hocčoho, ale stačí aby sa na internete objavil jeden psychicky chorý troll, so svojimi bludnými fake myšlienkami, ako že zemegula je plochá a celý svet vznikol a pretrváva a existuje iba kvôli tomu, aby škodil práve jemu a slušná diskusia je v prd*eli , no a potom už aj taký Trump-eta v usa šíri svoje fake-news...lebo sloboda slova

"kacko" , že Ťa to ešte baví, vymýšlať rôzne nicky, pod ktorými, vždy a všade šíriš svoje choré, bludné myšlienky a os*eraš mazda CZ.

V mojom okolí bol tiež jeden taký protispiklenecký bojovník, ale dostal sa k správnemu psychiatrovi a už je v pohode...
Re: Re: Re: Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
kacko
| 21. 3. 2019 20:10
Jeden psychický troll? Spíš stovky podvedených a trolly si na netu platí Mazda a celou farmu.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2595

http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2700

http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4
Avatar - Lackey
Re: Re: Re: Diesel od Mazdy je neproblémovější část auta
Lackey
| 21. 3. 2019 19:59
Ach, Bože,
môže byt milión spokojných užívateľov hocčoho, ale stačí aby sa na internete objavil jeden psychicky chorý troll, so svojimi bludnými fake myšlienkami, ako že zemegula je plochá a celý svet vznikol a pretrváva a existuje iba kvôli tomu, aby škodil práve jemu a slušná diskusia je v prd*eli , no a potom už aj taký Trump-eta v usa šíri svoje fake-news...lebo sloboda slova

"kacko" , že Ťa to ešte baví, vymýšlať rôzne nicky, pod ktorými, vždy a všade šíriš svoje choré, bludné myšlienky a os*eraš mazda CZ.

V mojom okolí bol tiež jeden taký protispiklenecký bojovník, ale dostal sa k správnemu psychiatrovi a už je v pohode...

Tento clanok o diesel motoroch mazda je o uplne inom motore mazda, ktorý si Ty, ani nevidel
Avatar - Ada je zase tady
zlatý TDI
Ada je zase tady
| 21. 3. 2019 13:50
co dodat... :-)
Re: zlatý TDI
Petrko
| 21. 3. 2019 15:10
>:D >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
Ty stránky dělal twindebil
KANKUNEN
| 21. 3. 2019 14:07
Nadpis začíná v reklamě.
Avatar - Lackey
R2 skúsenosť
Lackey
| 21. 3. 2019 14:55
(Ne)Pribudanie oleja má priamu súvislosť s kvalitou tankovanej nafty. .
Premiové palivá vyvolávajú regeneráciu DPF po 5-600 km-och a žiadne pribúdanie nafty v oleji medzi výmenami oleja.
U mňa pribúdanie oleja sa nevyskytlo nikdy, odkedy jazdim s R2 (8 rokov).

Obyčajná, tesco kvalita nafty, spúšťa regeneráciu po 300-350 km-och a pribúda nafta v oleji.
Záleži iba na majiteľovi auta akú naftu si natankuje do auta a či si spôsobí sám sebe problém s pribúdaním nafty v oleji.
Ani prilievanie aditív do nadrže v aute z mizernej nafty, kvalitnu naftu nespravi.

Samozrejme, majitel vozidla nikdy nie je vinný
Zodpovední za jeho problémy, sú ako vždy a stále ....iní.
Avatar - KANKUNEN
Re: R2 skúsenosť
KANKUNEN
| 21. 3. 2019 17:07
A viděl si test, kde PapOil měl lepší naftu než slavný Shel V diesel
Re: Re: R2 skúsenosť
emkejx@...
| 21. 3. 2019 17:54
Tiez si nemyslim ze je to tesco naftou. Potom by si kludne takto mohol oznacit aj hypernova ci metro cerpacky, kto ti garantuje ze im nevozia zvysky z rafinerky. To su take dohady.
Lhaní, mlžení a podvod
kacko
| 21. 3. 2019 19:18
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2700
http://garaz.autorevue.cz/download/file.php?style=2&id=71127&mode=view&fbclid=IwAR2i_Ac2dRisEWpk-nuniqfgzJRbes26rcm478El-ivS-r5YNML8XRdD0BA
https://svetmotoru.auto.cz/clanek/svet-motoru-diesel/5286/editorial-je-tezke-zustat-v-klidu.html?fbclid=IwAR2kBbeFoInBhFB4jYDUWvbA5VrWpuwlRRPGqRzbXUP1dR2SbffqoR7kRd8
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2595

Mám pokrčovat?
Avatar - Lackey
Re: Lhaní, mlžení a podvod
Lackey
| 21. 3. 2019 20:00
Nie už nepokračuj, už bude večierka na psychiatrii
Re: Re: Lhaní, mlžení a podvod
kacko
| 21. 3. 2019 20:26
Čím se to ubožáku živíš? Trolením na netu? To si už víc vážím bezdomovce co vybírá popelnice, než chudáky tvého typu? A že vas je.

Je prokázané, že Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to máš:http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodli za směšné peníze tak to prodali na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. :-(
Re: Re: Re: Lhaní, mlžení a podvod
stealth01
| 22. 3. 2019 06:45
On spíše chtěl naznačit, ze to lehce přeháňíš. Proste mas smůlu na špatný kus auta. Příště si Mazdu nekoupis a jede se dal. V čem je problem?
Ja jsem měl s novou Mazdou 3 od začátku (od novoty) jen problémy. Po třech vážných zavadach jsem ji proste vrátil a k této značce se asi už nevrátím.
Re: Re: Re: Re: Lhaní, mlžení a podvod
kacko
| 22. 3. 2019 07:44
Nic nepřeháním. Nejedná se o jeden nepovedeý kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenánapdně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje s podvodu. Nafta v oleji nemná co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřbuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit.
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2700
http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4
Avatar - J@...
Prostě pořád bohužel platí:
J@...
| 21. 3. 2019 21:18
chceš benzín - jdi do Mazdy, chceš naftu - jdi do koncernu VW. :-!
Re: Prostě pořád bohužel platí:
kacko
| 21. 3. 2019 22:49
to není o naftě a benzínu to je o brousicí se vačce - kazítku a to se mohlo klidně vloudit i do benzínu. To se muže stát, ale tady to je hlavně o chování lidi kolem Mazdy co se na těch poškozených ještě snaží vydělat a proto bych si u nich už nekoupil ani čepičku na ventilek.
Re: Re: Prostě pořád bohužel platí:
emkejx@...
| 22. 3. 2019 13:15
su to roky ale otec mali vo firme kedysi Mazdy, povedal by som ze flotili... Xedos 6, 9, 626tky a 323. Teraz po vyse 20 rokoch ked sme sa tak bavili tak mi spomenul ake to boli hnidy v Mazdeuz vtedy. Xedos (benzin) po neviem kolko tisic km mal problemy s motorom. Vtedy asi neboli 3 rocna zaruka este. Netusim ani on uz nepamatal. Ale viem co mi povedal ze to zralo liter oleja na 100km!!! To bol Xedos. 323 ktoru mal toho casu on ako sluzobak rocnik 1995 1,8L benzin bola super vybava a vtej dobe ked vsetci v rodine jazdili na feliciach ci favoritoch a 120tkach to pre mna ako chlapca bol luxus :) Mala jeden vyrobny problem a sice tesnenie na zadnych dverach okolo okna pustalo vo wapke vodu... Ale to neva. Vravim mu teraz ked sme sa rozpravali ze ale inak to bolo super auto. A on, ano co to najazdilo cez 100.000km urcite, mozno niekde pod 200.000km skoncilo, ale spolahlive nebolo, pravidelne krmenie olejom bolo bezne. Mazda to teda zdedila. Hoc su toto technologicky motory uplne inde a v kazdom motore sa moze vyskytnut vyrobna vada ale vyrobca sa ju ma snazit odstranit s cielom uspokojenia zakaznika, nie oklamania a tvarenia sa ze ake su tie auta super. Je to hamba, navyse tie auta hrdzaveli rychlejsie ako favority >:D No mali smolu, lebo zvazovali vtedy este Hondy s Mazdami, slovo padlo na Mazdy, ktore nakoniec po rokoch zamenili za Hondy Accord... Poslednu co mal a uz ma vo vlastnictve ako druhe auto je 2004 1,8, auto uz tiez asi rok pyta oleja po niekolko tis. km... Ale ma to 15 rokov, skoda len ze to brutalne hrdzavie lemy blatnikov, prahy, hrany dveri.a to garazoval to auto.
Avatar - Lackey
Re: Re: Re: Prostě pořád bohužel platí:
Lackey
| 22. 3. 2019 14:55
Tvoj Otec sa nepamata ci mazdy mali 3 rocnu zaruku ... vtedy ?!
Ale s istotou sa pamata,ake boli jeho mazda auta hnidy ?????
Zaujimavy selekcny vypadok pamaete.

Odkazujem tvojmu otcovi ze Mazdy od pociatku predaja v CSR mali 3 rocnu zaruku a 100.000 km.
Prve zarucne prehliadky boli urcene medzi 1000-1500 km a nasledne po 10.000 km-och. Zacinal som s mazdami v roku 1994 a pamatam sa na vsetky typy, ktore uvadzas a viac som z nich aj vlastnil.
Vsetky som ich predaval s viac ako 200.000 bezproblemovymi km-ami a este dlho potom jazdili, jazdia.

Jediny mazda motor ktory mal fakticky problem so spotrebou oleja bol 1.8 benzin, ale aj to iba v porovnani s ostatnymi mazda motormi, ktore olej od vymeny do vymeny nezrali ziadny.

Je mi jasne, ze za vsetkmi problemami aut, moze stale a vzdy niekto iný a nie lajdacky majitel auta
Avatar - J@...
Re: Re: Re: Re: Prostě pořád bohužel platí:
J@...
| 22. 3. 2019 15:53
Spíš to vypadá na příspěvek někoho, co si ten xedos, nebo 323 koupil teď po 15-20ti letech a chytračí. Žádná mazda v benzínu tehdy problémy se spotřebou oleje neměla, pouze klasicky /jako ostatní auta té doby/ po cca. 100 tis. a 4 letech už někdy potřebovala mezi výměnami trochu dolít. A to říkám jako bývalý majitel dvou xedosů a jedné 323. Samozřejmě xedos vyžadoval přesnou výměnu oleje, a pak spolehlivě fungoval.
Re: Re: Re: Re: Re: Prostě pořád bohužel platí:
kacko
| 22. 3. 2019 17:01
Tak to není. S dovolením vysvětlím. To je normální chování školených trollu na netu. Neřeší problém, ale nenápadně změní téma a pak napíšou stránky nesmyslu jen aby podstata věci zapadla. Když to bude někdo neznalý číst a přečte si dvě věty tak to zabalí a dál to už nečte. A o to jim jde. Je docela možné, že si ten Slovák píše sám se sebou. Ani bych se nedivil, po těch zkušenostech na forech kde to má Mazda obsazené celou trollí farmou. Nic bych za to nedal, že tam se jmenuje MirecBA . třeba tady: http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=805&t=1263048&st=0&sk=t&sd=a&start=2700
takže pro jistotu to zopakuji aby to nezapadlo:

Je prokázané, že Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to máš:http://www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodli za směšné peníze tak to prodali na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut.
Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzín

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku