Ojetiny
(Ne)Pribudanie oleja má priamu súvislosť s kvalitou tankovanej nafty. .
Premiové palivá vyvolávajú regeneráciu DPF po 5-600 km-och a žiadne pribúdanie nafty v oleji medzi výmenami oleja.
U mňa pribúdanie oleja sa nevyskytlo nikdy, odkedy jazdim s R2 (8 rokov).
Obyčajná, tesco kvalita nafty, spúšťa regeneráciu po 300-350 km-och a pribúda nafta v oleji.
Záleži iba na majiteľovi auta akú naftu si natankuje do auta a či si spôsobí sám sebe problém s pribúdaním nafty v oleji.
Ani prilievanie aditív do nadrže v aute z mizernej nafty, kvalitnu naftu nespravi.
Samozrejme, majitel vozidla nikdy nie je vinný
Zodpovední za jeho problémy, sú ako vždy a stále ....iní.
Premiové palivá vyvolávajú regeneráciu DPF po 5-600 km-och a žiadne pribúdanie nafty v oleji medzi výmenami oleja.
U mňa pribúdanie oleja sa nevyskytlo nikdy, odkedy jazdim s R2 (8 rokov).
Obyčajná, tesco kvalita nafty, spúšťa regeneráciu po 300-350 km-och a pribúda nafta v oleji.
Záleži iba na majiteľovi auta akú naftu si natankuje do auta a či si spôsobí sám sebe problém s pribúdaním nafty v oleji.
Ani prilievanie aditív do nadrže v aute z mizernej nafty, kvalitnu naftu nespravi.
Samozrejme, majitel vozidla nikdy nie je vinný
Zodpovední za jeho problémy, sú ako vždy a stále ....iní.
kacko
http😐/garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
http😐/garaz.autorevue.cz/…ownload/file.php?…
https😐/svetmotoru.auto.cz/…tat-v-klidu.html?…
http😐/garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
Mám pokrčovat?
http😐/garaz.autorevue.cz/…ownload/file.php?…
https😐/svetmotoru.auto.cz/…tat-v-klidu.html?…
http😐/garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
Mám pokrčovat?
Nie už nepokračuj, už bude večierka na psychiatrii
kacko
Čím se to ubožáku živíš? Trolením na netu? To si už víc vážím bezdomovce co vybírá popelnice, než chudáky tvého typu? A že vas je.
Je prokázané, že Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to máš😒a href="http😐/www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4" title="http😐/www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4" rel="nofollow" target="_blank">http😐/www.mazdaclub.cz/…77-000-km-179412?…
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodli za směšné peníze tak to prodali na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. 😒
Je prokázané, že Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to máš😒a href="http😐/www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4" title="http😐/www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4" rel="nofollow" target="_blank">http😐/www.mazdaclub.cz/…77-000-km-179412?…
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodli za směšné peníze tak to prodali na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut. 😒
On spíše chtěl naznačit, ze to lehce přeháňíš. Proste mas smůlu na špatný kus auta. Příště si Mazdu nekoupis a jede se dal. V čem je problem?
Ja jsem měl s novou Mazdou 3 od začátku (od novoty) jen problémy. Po třech vážných zavadach jsem ji proste vrátil a k této značce se asi už nevrátím.
Ja jsem měl s novou Mazdou 3 od začátku (od novoty) jen problémy. Po třech vážných zavadach jsem ji proste vrátil a k této značce se asi už nevrátím.
kacko
Nic nepřeháním. Nejedná se o jeden nepovedeý kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenánapdně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje s podvodu. Nafta v oleji nemná co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřbuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzínu nevadí. Cituji: Olejová měrka. Na ní najdete klasické rysky minima, maxima a pak ještě o něco výše rysku „X“. Pokud k ní olej dostoupá, musí se neprodleně vyměnit.
http😐/garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
http😐/www.mazdaclub.cz/…77-000-km-179412?…
http😐/garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
http😐/www.mazdaclub.cz/…77-000-km-179412?…
chceš benzín - jdi do Mazdy, chceš naftu - jdi do koncernu VW. :-!
kacko
to není o naftě a benzínu to je o brousicí se vačce - kazítku a to se mohlo klidně vloudit i do benzínu. To se muže stát, ale tady to je hlavně o chování lidi kolem Mazdy co se na těch poškozených ještě snaží vydělat a proto bych si u nich už nekoupil ani čepičku na ventilek.
su to roky ale otec mali vo firme kedysi Mazdy, povedal by som ze flotili... Xedos 6, 9, 626tky a 323. Teraz po vyse 20 rokoch ked sme sa tak bavili tak mi spomenul ake to boli hnidy v Mazdeuz vtedy. Xedos (benzin) po neviem kolko tisic km mal problemy s motorom. Vtedy asi neboli 3 rocna zaruka este. Netusim ani on uz nepamatal. Ale viem co mi povedal ze to zralo liter oleja na 100km!!! To bol Xedos. 323 ktoru mal toho casu on ako sluzobak rocnik 1995 1,8L benzin bola super vybava a vtej dobe ked vsetci v rodine jazdili na feliciach ci favoritoch a 120tkach to pre mna ako chlapca bol luxus 😊 Mala jeden vyrobny problem a sice tesnenie na zadnych dverach okolo okna pustalo vo wapke vodu... Ale to neva. Vravim mu teraz ked sme sa rozpravali ze ale inak to bolo super auto. A on, ano co to najazdilo cez 100.000km urcite, mozno niekde pod 200.000km skoncilo, ale spolahlive nebolo, pravidelne krmenie olejom bolo bezne. Mazda to teda zdedila. Hoc su toto technologicky motory uplne inde a v kazdom motore sa moze vyskytnut vyrobna vada ale vyrobca sa ju ma snazit odstranit s cielom uspokojenia zakaznika, nie oklamania a tvarenia sa ze ake su tie auta super. Je to hamba, navyse tie auta hrdzaveli rychlejsie ako favority >😁 No mali smolu, lebo zvazovali vtedy este Hondy s Mazdami, slovo padlo na Mazdy, ktore nakoniec po rokoch zamenili za Hondy Accord... Poslednu co mal a uz ma vo vlastnictve ako druhe auto je 2004 1,8, auto uz tiez asi rok pyta oleja po niekolko tis. km... Ale ma to 15 rokov, skoda len ze to brutalne hrdzavie lemy blatnikov, prahy, hrany dveri.a to garazoval to auto.
Tvoj Otec sa nepamata ci mazdy mali 3 rocnu zaruku ... vtedy ?!
Ale s istotou sa pamata,ake boli jeho mazda auta hnidy ?????
Zaujimavy selekcny vypadok pamaete.
Odkazujem tvojmu otcovi ze Mazdy od pociatku predaja v CSR mali 3 rocnu zaruku a 100.000 km.
Prve zarucne prehliadky boli urcene medzi 1000-1500 km a nasledne po 10.000 km-och. Zacinal som s mazdami v roku 1994 a pamatam sa na vsetky typy, ktore uvadzas a viac som z nich aj vlastnil.
Vsetky som ich predaval s viac ako 200.000 bezproblemovymi km-ami a este dlho potom jazdili, jazdia.
Jediny mazda motor ktory mal fakticky problem so spotrebou oleja bol 1.8 benzin, ale aj to iba v porovnani s ostatnymi mazda motormi, ktore olej od vymeny do vymeny nezrali ziadny.
Je mi jasne, ze za vsetkmi problemami aut, moze stale a vzdy niekto iný a nie lajdacky majitel auta
Ale s istotou sa pamata,ake boli jeho mazda auta hnidy ?????
Zaujimavy selekcny vypadok pamaete.
Odkazujem tvojmu otcovi ze Mazdy od pociatku predaja v CSR mali 3 rocnu zaruku a 100.000 km.
Prve zarucne prehliadky boli urcene medzi 1000-1500 km a nasledne po 10.000 km-och. Zacinal som s mazdami v roku 1994 a pamatam sa na vsetky typy, ktore uvadzas a viac som z nich aj vlastnil.
Vsetky som ich predaval s viac ako 200.000 bezproblemovymi km-ami a este dlho potom jazdili, jazdia.
Jediny mazda motor ktory mal fakticky problem so spotrebou oleja bol 1.8 benzin, ale aj to iba v porovnani s ostatnymi mazda motormi, ktore olej od vymeny do vymeny nezrali ziadny.
Je mi jasne, ze za vsetkmi problemami aut, moze stale a vzdy niekto iný a nie lajdacky majitel auta
Spíš to vypadá na příspěvek někoho, co si ten xedos, nebo 323 koupil teď po 15-20ti letech a chytračí. Žádná mazda v benzínu tehdy problémy se spotřebou oleje neměla, pouze klasicky /jako ostatní auta té doby/ po cca. 100 tis. a 4 letech už někdy potřebovala mezi výměnami trochu dolít. A to říkám jako bývalý majitel dvou xedosů a jedné 323. Samozřejmě xedos vyžadoval přesnou výměnu oleje, a pak spolehlivě fungoval.
kacko
Tak to není. S dovolením vysvětlím. To je normální chování školených trollu na netu. Neřeší problém, ale nenápadně změní téma a pak napíšou stránky nesmyslu jen aby podstata věci zapadla. Když to bude někdo neznalý číst a přečte si dvě věty tak to zabalí a dál to už nečte. A o to jim jde. Je docela možné, že si ten Slovák píše sám se sebou. Ani bych se nedivil, po těch zkušenostech na forech kde to má Mazda obsazené celou trollí farmou. Nic bych za to nedal, že tam se jmenuje MirecBA . třeba tady: http😐/garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
takže pro jistotu to zopakuji aby to nezapadlo😒br />
Je prokázané, že Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to máš😒a href="http😐/www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4" title="http😐/www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4" rel="nofollow" target="_blank">http😐/www.mazdaclub.cz/…77-000-km-179412?…
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodli za směšné peníze tak to prodali na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut.
Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzín
takže pro jistotu to zopakuji aby to nezapadlo😒br />
Je prokázané, že Mazda prodávala auta s výrobní konstrukční vadou. Veřejně to přiznal i sám šéf zastoupení Mazda cz,sk p Kiriakovský. Tady to máš😒a href="http😐/www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4" title="http😐/www.mazdaclub.cz/forum-tema/pozarucni-reklamace-vacka-a-turba-2-2d-77-000-km-179412?kols=4" rel="nofollow" target="_blank">http😐/www.mazdaclub.cz/…77-000-km-179412?…
Následně to dva roky maskuje předčasnou VÝMĚNOU OLEJE A MĚREK. Třetím rokem ale už neuznává 3-letou záruku, kterou se už několik let chlubí v ČR. A když ti chudáci co naletěli už neví kudy kam, tak jim nabídnou, že to auto vykoupí, pochopitelně za hodně podhodnocenou cenu. To ale ti šmejdi mají zaplacené výrobní náklady auta s výrobní konstrukční vadou, které ale klidně můžou prodat dál jako prověřené a málo jeté vozidlo. Druhý majitel, než to zjistil tak už bylo i po tříleté záruce. A tak mu radí měnit olej po každých 10.000km, protže ma v 5-ti litrech oleje až jeden litr nafty. Spousta lidi ale než by jim to prodli za směšné peníze tak to prodali na inzerát nebo bazar. Takže těch podvedeních je hned 2x tolik, kolik bylo prodaných aut.
Nejedná se o jeden nepovedený kus. Jde o stovky aut s vyrobní konstrukční vadou. Ty měrky se měnili dodatečně, dokonce někde ve vši tichost, nenápadně. To, že se měnili měrky je samo o sobě usvědčuje z podvodu. Nafta v oleji nemá co dělat, je to čistě technický nesmysl, na to nepotřebuji ani maturitu. To je to samé jako kdyby tvrdili voda v benzín
kacko
Ten článek je napsán na objednávku Mazdy. Jináč by pan nemohl psát blbosti o naftě v oleji.
https😐/www.facebook.com/…187231771454367/
https😐/www.facebook.com/…656308988165375/
https😐/www.facebook.com/…187231771454367/
https😐/www.facebook.com/…656308988165375/
Najwačši nepodarok aky mazda pustila von za opravu som už zaplatil 2300eur a stale nejde všetci mechanici davaju ruky preč a vyhovaraju sa na najhorši motor na svete aky mazda vyrobila teraz mi bolo navrhnute aby som kupil novy motor ,auto je nepojazdne už tri mesiace je to najhoršie auto ake som mal nikdy viac§§§!!!!!!!
Na druhej strane, povedz mi ktory vyrobca nemal s prvou generaciou noveho motora absolutne ziadne problemy? Kazda nova technika potrebuje cas na to, aby sa vychytali vsetky chyby...
Vlastním Mazda6 Skyactiv 2013 s motorem 2,2D 175HP, nástupcem motoru v tomto videu, a měl koncem 16. srpna a podruhé za rok varování „Nízký tlak oleje“.
Tentokrát jsem nebyl schopen dokončit cestu domů a zachránil jsem se na dálnici.
Po dvou měsících jsem konečně dostal svou Mazdu6 zpět, nízký tlak oleje měl následující následky😒br /> - vačkové hřídele + kolébky + výměna krytu
- kompletní výměna turbo (osa zkroucená v důsledku špatného mazání)
- výměna tyčí
- náhrada kloubů vstřikovačů (to byla hlavní příčina)
- výměna filtru olejového čerpadla
- kompletní čištění motoru výměnou motorového oleje a filtru, výměna oleje převodovky, ...
Také zjistili, že baterie byla téměř mrtvá (jedná se o speciální baterii, která vyžaduje reset i-eloop) a také vakuovou pumpu.
Má být přidán do MRCC radaru, který zemřel, podruhé také několik měsíců před tím.
Celkové náklady, jen pro části, byly kolem 13K $ a Mazda za to nechtěla zaplatit, protože k selhání došlo po skončení záruky.
Přesně necelé 2 měsíce po ...
Garáž naštěstí našla způsob, jak tyto náklady snížit až na 7000 $, včetně radaru.
Nejsem s
i jistý, jak přesně to udělali, ale to zachránilo auto před vrakováním, protože když jsem slyšel o 13k $, začal jsem hledat náhradu ...
I když se teď auto zdá být v pořádku, naprosto jsem v něm a výrobce ztrácel důvěru ...
Zdravím pánové, dnes jsem byl v Mazdě Car Star Praha- mám auto od min. týdne - a potvrdili mi že spadám pod blbou sérii s vačkou. Projevil jsem zájem o preventivní výměnu vačky, bohužel mi nedokázali říct, kolik by to stálo. Cenu mi pošlou emailem - OK. Co mi řekli hned - že nějaká kulance nepadá v úvahu. Auto je z ČR koupeno 2014 (výroba ale 2013) a jezdilo na prohlídky, já jsem 2 majitel. Dal jsem řeč s kamarádem technikem z jiného servisu a ten mi řekl, že takhle šmahem je to celkem divný, že by to měli nějak minimálně posoudit a ne že hned mi přejímací technik řekne, že ne. Ale třeba to ví, to já nevím, nejde mi o technika. Napsal jsem tedy žádost na Mazdu před webový formulář a teď konečně ty dotazy
- máte někdo zkušenost jestli po záruce byla Mazda vstřícná nějak se fin. podílet?
- kolik tak koštuje výměna vačky, ví někdo?
Nechci to samozřejmě nechat do KO motoru. Auto je krásný, tak myslím, že když vyřeším vačku, jsem v poho.
Ď.
To pán ještě netuší, že to není jenom o tom vyřešení vačky. Ten problém je daleko hlubší, brousil se mu tam vačkový hřídel s vačkami, co mělo za následek piliny, špony v oleji. A špony v oleji znamená poškození pístů, válců i kroužků. A to je na GO motoru, nebo se pletu? To je to mlžení a lhaní co trollové radí, vypalování filtru, nebo krátké trasy a další neskutečné bláboly, nafta v oleji nevadí (MirecBA) a nejlépe bude když to prodám. Druhý majitel už to reklamaci řešit nebude a šmejdi budou vysmáti za vodou.
https😐/www.mazdaklan.cz/…reads/vacka.2666
môže byt milión spokojných užívateľov hocčoho, ale stačí aby sa na internete objavil jeden psychicky chorý troll, so svojimi bludnými fake myšlienkami, ako že zemegula je plochá a celý svet vznikol a pretrváva a existuje iba kvôli tomu, aby škodil práve jemu a slušná diskusia je v prd*eli , no a potom už aj taký Trump-eta v usa šíri svoje fake-news...lebo sloboda slova
"kacko" , že Ťa to ešte baví, vymýšlať rôzne nicky, pod ktorými, vždy a všade šíriš svoje choré, bludné myšlienky a os*eraš mazda CZ.
V mojom okolí bol tiež jeden taký protispiklenecký bojovník, ale dostal sa k správnemu psychiatrovi a už je v pohode...
http😐/garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
http😐/garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?…
http😐/www.mazdaclub.cz/…77-000-km-179412?…
môže byt milión spokojných užívateľov hocčoho, ale stačí aby sa na internete objavil jeden psychicky chorý troll, so svojimi bludnými fake myšlienkami, ako že zemegula je plochá a celý svet vznikol a pretrváva a existuje iba kvôli tomu, aby škodil práve jemu a slušná diskusia je v prd*eli , no a potom už aj taký Trump-eta v usa šíri svoje fake-news...lebo sloboda slova
"kacko" , že Ťa to ešte baví, vymýšlať rôzne nicky, pod ktorými, vždy a všade šíriš svoje choré, bludné myšlienky a os*eraš mazda CZ.
V mojom okolí bol tiež jeden taký protispiklenecký bojovník, ale dostal sa k správnemu psychiatrovi a už je v pohode...
Tento clanok o diesel motoroch mazda je o uplne inom motore mazda, ktorý si Ty, ani nevidel