bych si uměl představit zoufalejší barvu na kupé/kabrio než je ta na tomto novinářském kusu. :'-(
Obecně, jestli mám chuť někoho vzít pod krkem, tak právě ty z bmw, kdo jsou odpovědní za barevnou paletu současných modelů, to je absolutní tragedie! :no:
Dal bych odkazy, ale tenhle dementní systém je neumí, takže níže jen slovně, jsou to barvy z individálu, každá z nich by mohla být v normální nabídce, páč bmw ve standardní nabídce i indiv. barvy má (říká tak metlám s větším příplatkem), jenže tam jsou dva druhy hovn.ové, jedna béžová, jedna stříbrná něco, a jedna černá míň/víc černá než standard. Prostě bída.
Mě by se spec. na 8er líbily živější, byť nevulgární, barvy, např. Byzantium, Sakhir orange, Mexico blue a jestli šedá, tak aspoň něco jako Stratus gray, ne tahle hrůza v odstínu zrajícího betonu. ;-)
Chlapci, zřejmě jste tu barvu (Dravit Grey) nejen, že neviděli naživo, ale ani jste si pořádně neprojeli galerii (detaily laku) k článku, protože jestli takhle umí vypadat "šedý základ", nebo "zrající beton", tak já jsem čínský Bůh srandy sloužící Zemanovi na jeho služebních cestách.
Bohužel zde stále nejdou dát odkazy...
Nejsou špatné a dobré barvy, jsou jen špatné a dobré odstíny...
Myslím, že BMW má možnost volby barvy dle přání. Je to pekelně drahé, ale zákazníci kupující toto auto na to zřejmě mají. Takže auto může být třeba starorůžové do oranžova, ale je pak o pár statisíců dražší.
Jo, individual, barva od 80 do 150 tis., podle odstínu, na 8er už to stojí za to, ale jak píšu, problém je to u bmw obecný, napříč modelovým portfoliem, a těžko si můžou myslet, že jim dá někdo za barvu na x1 nebo 3er osm pětek, možná tak od 5er nahoru a i u ní je to ještě na vážkách, pořád se bavíme o konfekčním daily caru.
Podobně jako u S-coupé, přijde mi k tomuhle autu paleta šedivých, černých a dalších "přízemních" odstínů velmi příhodná. Potenciálnímu kupci bude pravděpodobně minimálně 40 a na nějaké excesy ho neužije. Nicméně, s M8 určitě budou i výraznější barvy. Každopádně si myslím, že to není M3/4, které občas vodí mlaďoši...
Něco jiného jsou ty nemetalické odstíny, které vypadají jako balakryl...
Byly doby, kdy život po čtyřicítce nutně nemusel končit v šedi. Vybral jsem schválně jaguar xjs, auto i značka, kterou si mladí v té době zcela jistě nekupovali, a když se zeptáš na typickou barvu, tak si někdo vzpomene max. na britisch racing green, a přesto: http://car-from-uk.com/…ll/ebay31859.jpg http://www.jaguarforums.com/…paper-%24_20.jpg
http://www.classiccarshq.co.uk/wp-content/uploads/2016/01/Jag311-500x272.jpg http://s1.dyler.com/…upe-1994-red.jpg http://assets.dyler.com/…red-for-sale.jpg
http://imganuncios.mitula.net/jaguar_xjs_1995_1995_jaguar_xjs_celebration_convertible_for_sale_1000131549988245176.jpg
http://uploads.carandclassic.co.uk/uploads/cars/jaguar/6418957.jpg http://i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
http://www.parkwayspecialistcars.co.uk/uploads/product/JAGUAR_XJS_4.0_COUPE_Insignia_Edition.jpg
Barvy, barvy, žlutá, zlatá, červené, modré, zelené... samý "exces" >:D
U auta za tyhle peníze si vážně můžeš navolit jakoukoliv barvu individuálně a vzhledem k pořizovací ceně to bude naprosto zanedbatelná položka.
A věřím tomu, že u ostré verze budou i výraznější a pastelové barvy.
Nicméně já bych si stejně klidně vybral nějakou tu šedivou. Je nesmírně praktická a elegantní zároveň. Nebo černou. Prostě něco "dospělého".
Pěknýma barvama disponuje LC 500...
Píšu tu o tom, že bmw nabízená barevná škála je mizerná, napříč modely. To, že ty bys šedou a já ne, je věc jiná, problém je v tom, že bmw ty jiné barvy nenabízí. Teď jen odpovídám na tvůj argument, že je to velké kupé/cabrio pro dospělé a ti barvy nechtějí, tak na příkladu xjs ukazuju, že to není/nebyla otázka nechtění, pokud se něco nenabízí, těžko si to někdo koupí. O tom, že těch 8er v individuál barvách bude jezdit spousta vůbec nepochybuju.
No ale tys mi ukázal odkazy z historie. Není možné, že se třeba vkus změnil? Před pár lety by nechtěl bílou nikdo a dneska v ní vyjíždí většina nových aut...
nechtěl jsem psát, že ty barvy jsou prostě příšerné a nic z toho bych na autě nesnesl... protože to je můj osobní vkus:)
problém výrazné barvy je, že se rychle okouká. což u černé/stříbrné/šedé nehrozí, ta je okoukaná už na začátku:)))
když si představím ty letní čtyřicítky, kdy je v kabroši na chcípnutí, a když se rozhlídnu kolik otevřených aut potkávám teď o víkendech v současném IDEÁLNÍM počasí, tak bych opravil titulek: "Cabrio: kéž by léto nikdy nepřišlo!"
Presne, kdyz se k tomu pripoctou rozjebany silnice a uzky okresky 2 a 3 tridy, tak s takovou almarou neni u nas ani kam vyrazit. Pred putykou a u hriste to taky nejde nechat.
Ze tlumi, neznamena ze auto netrpi a kdyz auto trpi, trpim i ja. Ja mam k vecem vztah, takze urcite vybiram kde je nechavam. O autech to plati dvakrat. Jestli ty jsi na veci lempl, nebo jezdis s nejakou zdechlinou, je vas vetsina, me to neprekvapuje.
Mimochodem, tady po okreskach jezdi SLS, na uzkych silnicich musi pri mijeni hoblovat pankejt a je to on, kdo jede jak podelanej, ne ti co jedou proti nemu. Proste ma narok jenom na pulku silnice. Tohle BMW bude totez.
Pred zadnym autem nepadam na p*del, na splatky je nekupuju, k autu se nemodlim.
Ta tvoje druha veta je zase uplne mimo misu jako vzdycky. Co taky od tebe cekat? Stravil jsem s BMW kabrio 9 let i s klimatizaci a bylo malo prilezitosti s nim v parnem lete nekam vyrazit s otevrenou strechou. Spousta kabrioletu v lete jezdi se zavrenou strechou, jenom par smazek, buzen a metrosexualu jezdi bez i kdyz slunce pere jako krava. Zadna klima neuchladi spalujici paprsky slunce.
Jen jednou sem ulit a jel z Madarska bez strechy. Na jednom kyvadlovem semaforu sme vytvrdli a slunicko nam obema spalilo kuzi na nohach i pres kalhoty . Skoda ze sem nezapnul klimatizaci, mel sem ti zavolat abys mi to moudro poradil mudrlante.
Manželka měla Z4 takže ti rozumím. Do toho auta foukalo už od 60 km/h a nešlo v podstatě najít pozici, ve které to bude lepší. Byla to daň za nízkou sportovní stavbu vozu. Ve čtyřce je to o hodně lepší, vracel jsem se z Černé Hory a celých 1300 km jsem jel se staženou střechou a užíval si to. K tomu nakonec cabrio je...
Nejspíš hlavně proto, že jsem metrosexuál, buzna a smažka navíc :yes::yes::yes:
něco mi říká, že ani Spálený to nekoupil na splátky, to byla jen náplast na tvůj pokus o nadřazené řeči. tady rozhodně nepadly na úrodnou půdu, pane " jezdím v zimní bundě, topit netřeba"
a do xDrive ano? :-) nebo jak tomu mám rozumět? ano, po 206cc, 207cc přesedla do Z4 a úroveň turbulencí byla daleko vyšší, což nám trochu zklamalo, ale i tak to auto milovala. nebyl jsi to ty sám, kdo psal, že když se jelo s načesanou manželkou na rodinnou oslavu, musela být střecha nahoře? budeš se divit, ale docela si ty tvoje pindy pamatuju, stejně jako ten s tou zimní bundou:)))
a Ostrava ne, toho času Brno, už posledních 15 let... tajtrlíku:)
Ty si pamatujes jen to co chces. Uz sem to psal, ale nejak si to vypustil
Prvni verze Z4 mela hadrovou strechu a pouze 2 bocni okna na kazde strane. druha verze Z4 s nazvem sDrive mela plechovou strechu a !!! 2 pary !!! bocnich oken. U obou byl priplatkovy windshot mezi operkama. Rozdil ve vnitrni aerodynamice byl znacny. Mezitim co my jsme jeli pri okolni teplote kolem 10-12 st. v tricku, kamaradi si ve stare verzi s hadrovou strechou balili nohy do deky. Hlavu to cuchalo tak i tak. Pokud nebyl windahot, bylo to tragicke u obou verzi. Pocitam ze treti verze Z4 bude mit stejny problem jako ta prvni. Tvoje pani zrejme jela s tou prvni verzi s hadrovou strechou. S xDrive to nema nic spolecneho experte. Ty mas toho bawora zrejme jen na policce mezi hrackama.
Tu bundu nema smysl znova komentovat, stejne bys to do rana neudrzel. Jsi jak kolovratek. No moravak, co jineho od moravy cekat. Od vychodu k nam nikdy neslo nic peknyho.
Je to windschott, to jen tak na začátek.
Druhá generace se nejmenovala S-drive, tak se označují modely s pohonem zadních kol.
Moje paní měla verzi s plechovou skládací střechou, stejně jako jsi měl ty. Vzhledem k nízkému čelnímu sklu do ní hodně foukalo. To u čtverky neznám, a pokud je clona, nefouká ani zezadu na krk. Ta clona je tam především kvůli turbulencím zezadu na krk, zepředu nefouká ani normálně.
Ale copak to má smysl vysvětlovat tobě? S autíčkem do zásuvky? Já se k BMW nemodlím, ale znalosti mám proti tobě opravdu zásadně lepší, a to hlavně proto, že ty o těch autech nevíš naprosto nic, takže jsem zde jednooký mezi slepým králem:)
Je mi jedno jak se to pise, proste je to vetrna clona mezi operkama.
Tak naposledy, uz mi to s tebou hodne nebavi, ale tady mas cerne na bilem jak to mas v hlave pomotany. https://suchen.mobile.de/…euge/search.html?…;52&sfmr=false&vc=Car
E85 je Z4
E89 je Z4 sDrive
a tak by se dalo pokracovat, ale jak rikam jsi demagog a s tema se diskutovat stejne neda
Já na tebe tak hezky a ty na mě tak ostře a zcela zbytečně osobnř. Auto asi trpí, ale ty to nevíš protože dobře tlumí. A to holt k autúm i patří že se opotřebovávají. Musíš si auto pojistit, nebo si koupit adekvatní k tvé výplatě a pak ho klidně můžeš nechat kde potřebuješ. Auto má sloužit, ne abys byl jeho otrokem.
tak ono kabrioletov je coraz menej na trhu tak logicky clovek ich dnes uz vidi menej casto ako kedysi no... a tych starsich kuskov je tiez coraz menej kedze majitelia sa ich postupne uz zbavuju kedze vek nepusti ... ved este donedavna sa dala steretnut taka 206CC celkom bezne... ale posledyn rok dva akoby sa uz aj po nich zalahla zem.. rovnako nejake to kupatko ako P406 ci fiat coupe si pred 5-6 rokmi este tu a tam stretol.. dnes? nikde nic.. uz taketo vozy skoro nestretnes... pproste postupne nam miznu aj tie starsie kusky z ciest a nove v ponuke uz vyrobcovia nemaju... takze suma sumarum... kabria a kupatka su coraz menej viditelne na cestach
je to takový obecný nešvar: automobilky volí u “lepších” aut nudné barvy. Je to škoda: vše je pak šedé, černé, maximálně bílé a stříbrné. Třeba u Superba se mi líbí zelená, je to taková výjimka. Třeba odstínů žluté jsou mraky, ale nenabízí se.
Co je na kulatém volantu špatně? Já bych naopak řekl, že ten volant je v interiéru jedno z toho nejlepšího, jestli něco v interiéru nesedí, tak je to ta pežoťácká kaplička přístrojů, ta za tím luxusním volantem působí jak když jí designer dostal jako cenu útěchy na střelnici na vesnické pouti.
Nebyla to ironie... Chápu, že s praktičností to nemá nic společného, ale prostě tak nějak sploštělý volant dole mi evokuje prvek sportovního interieru. Jen subjektivní názor... Měl jsem ho v minulém autě, mám rád volant v co nejnižší pozici a pak mi jeho sploštění zlehčuje nastupování....
Víš kdy má zploštělý volant opodstatnění? U závodního auta, kde na z neitrální pozice do vracáku dáváš něco kolem 90st. Tam, kde musíš přehmatávat je useklý volant jedině na škodu.
mne sa nahodo uten volant paci.. konecne pekny volant od bmw navyse mi hodne pasuje prave k takemuto kusku ako je kabrio :yes:
"PS: napriklad ja mam prave taky ten splosteny volant dokonca uz v beznom pole s 90 konikmi a poviem uprimne.. este som nejak ani po vyse 2 rokoch denno denneho jazdenia "nepocitil" jeho vyhody v beznej premavke voci nesplostenemu volantu povedzme z lancera ci felicie alebo fabie a podobne... pride mi to skor len ako taky dizajnersky prvok... sice nicomu neublizi ( lebo je fakt pekny aj masivny ten volant ) ale ani nepomoze ... proste cudny ten dnesny autosvet.... male hatcje maju splostene volanty a pri sportovom naslapanom kusku kde by si to cakal ovela skor mas uz naopak klasicke kormidlo ... ono vsetko je dnes uz kusok naopak ... rovnako ludia po mestach jazdia dnes uz radsej v SUVeckach na co najvacsich pneu ako v daleko sikovnejsich a obratnejsich mini/malych autach... a bla bla... a takto by sme mohlo hladat dalsich 150 "nelogickych" veci dnesneho autosveta ... takze asi lepsie to neriesit vobec ako sa s tym zatazovat ... ved mame stejne inych starosti dnes uz v tomto uzasnom svete kazdy iste dost ;-)
tak toto vyzera na riadneho dravca v coraz prazdnejsich vodach ich vlastneho teritoria .... ten "transparentny" volic automatu je tiez zaujimavy a musim povedat ze uz na pohlad mi aj celkovo ta kabina ladi ku DNA auta aj kabriu ako takom .. aj samotny volant je moc pekny a stredova konzola s displejom tiez dokonale k takemuto "otvorenemu kusku" pasuje :yes:
PS: v tabulke bude kusok asi chybicka pri 6 valci... lebo za 5,9 litra nejazdi ani moje o jednu tonu lahsie male auto s stvrtinovym vykonom voci tomuto kusku ... teda obcas pod 6 sa mi sice podari v priemre dostat uznavam, ... ale aj tak neverim ze 2 tonovy kolos s vyse 300 konikmi ( navyse este v 4 kolke ) to da pod 6 co i len v "setriacom" mode aneb teda jazdou na spotrebu s lahkou nohou ;-) .. ale povedzme uz za tych 8 litrov by to jazdit pri maximalnom sebazapreni sofera v praxi mohlo... co je ale nadalej super cislo na takehoto "zraloka" .... :yes:
este jedno PS: teda este k ladvinam.... hoc aj tu mi pridu nevkusne tak k celkvoemu dravemu looku auta mi pasuju tentokrat uz podstatne lepsie ako povedzme tie mega prasacie rypaky na 7 er ci SUVeckach X5 a X8 :yes: