Novinky
medveda s motorom z renaultu.... navyse za 700 tacov... neskutocne .... to radsej 4kolkove tivoli :yes:
Když Mercedes tak s německým motorem..!
To by byla pecka vidět Hamiltona v F1 s kouřícím francouzským motorem >😁
To by byla pecka vidět Hamiltona v F1 s kouřícím francouzským motorem >😁
Tež to bude dobrým koeficientem odporu vzduchu apod. Nicméně to je nedůstojný motor do tohoto vozu.
A kolko by mal tak stáť? menej ako polo? 120kw príde málo? Renault mal kopu výborných motorov nevidím problém.
Nerikam, ze nemci neumej obcas udelat dobrej motor, ale prilis mnoho lidi zapomina na legendy typu 1.2HTP a jejich kvetouci ventily, 2.5TDI V6, 2.0TDI prvni generace s commonrailem, 1.4TDI, preskakujici retezy jak na VW TSI, tak u BMW (16i), tak u rady M270 u Daimleru, legendarne nespolehlivej desetivalec v predminuly M5, AMG motory z prelomu tisicileti taky skoro bez vyjimky pruser za pruserem, a tak dale...
Ja bych se toho nebal, predchudce tohohle motoru pohanel leccos od Clia po Espace, a kdyby s nim byly nejaky vetsi prusery, tak jsou toho tyhle internety plny. Navic bych doufal, ze si Daimler kvalitu pohlida.
Dle myho laickyho nazoru (nejsem zadnej motorar) v soudobym provozu (ve mestech a na ucpanejch dalnicich) stejne ten motor vetsinou jede na relativne nizkou zatez, takze tam se opotrebovava a tepelne namaha maximalne tak stejne jako jeho "nevyhonenej" predchudce. Rozdil je akorat v tom, ze tam ten vykon je, kdyz ho clovek sem tam potrebuje.
Muzem se bavit o pripade, ze si tu jednatrojku koupi nekdo, kdo bude po ty dalnici skutecne jezdit tech 220kmh v kuse a dlouhodobe. A i pak jsou moderni motory pozoruhodne blbuvzdorny - hlavne termomanagement vcetne napriklad toho, ze snad vsechny motory dneska uz samy dochlazujou, takze si to clovek neuvari ani kdyz po dalnicnim kalupu sjede k pumpe a hned to vypne.. vem si 1.2TSI, to bylo taky vsude kecu jak se to bude s*at a dneska jsou bazary plny olitanejch aut s 300k+ na hrbu, ktery jsou motoricky uplne v pohode.
Dle myho laickyho nazoru (nejsem zadnej motorar) v soudobym provozu (ve mestech a na ucpanejch dalnicich) stejne ten motor vetsinou jede na relativne nizkou zatez, takze tam se opotrebovava a tepelne namaha maximalne tak stejne jako jeho "nevyhonenej" predchudce. Rozdil je akorat v tom, ze tam ten vykon je, kdyz ho clovek sem tam potrebuje.
Muzem se bavit o pripade, ze si tu jednatrojku koupi nekdo, kdo bude po ty dalnici skutecne jezdit tech 220kmh v kuse a dlouhodobe. A i pak jsou moderni motory pozoruhodne blbuvzdorny - hlavne termomanagement vcetne napriklad toho, ze snad vsechny motory dneska uz samy dochlazujou, takze si to clovek neuvari ani kdyz po dalnicnim kalupu sjede k pumpe a hned to vypne.. vem si 1.2TSI, to bylo taky vsude kecu jak se to bude s*at a dneska jsou bazary plny olitanejch aut s 300k+ na hrbu, ktery jsou motoricky uplne v pohode.
Na objemu dnes už tolik nezálěží. U některých aut by ten výkon člověk subjektivně neřekl, u jiných ano, což neznamená, že tam není.
Tady je spíš otázka, zda bude tak odolný jako jeho víceobjemové alternativy.
Tady je spíš otázka, zda bude tak odolný jako jeho víceobjemové alternativy.
Pro mne je etalonem corola 1.6 atmo (160 Nm), který se vytočí nad 4rpm, pokud je potřeba. Víc Nm nedá, ale corolu na 200kmh rozjede.