V podstate temer kazdeho, kdo dostane dostatecnou dotaci/danovou slevu pripadne dalsi vyhody. Jak je videt napriklad v Norsku, kde je e-Golf levnejsi nez Golf, mnoho lidi nad spatnymi parametry privre oko.
To dá rozum. Proto takyTesla nestačí vyrábět. A ostatní roční produkce stále navyšují. Vlastně aha. Vy říkáte pravý opak než se ve skutečnosti děje. To je tedy divné..
Milý pane bez rozhledu. V Číně se dnes prodá 2x více elektromobilů než ve zbytku světa. v USA produkují elektromobily po statisících. A tyto elektromobily se dováží do EU a prodává se jich tu co rok to dvojnásobek. Jestli něco bude příčinou masivního propouštění v automobilkách tak toto. A vy si myslíte, že příčina proč evropské automobilky začínají vyrábět elektromobily je EU ?? Naopak. Je to jediná věc co můžou vśichni dělat, aby v Evropě zachránili alespoň zbytky autoprůmyslu.
kdes to cet?
zdroj??
za 8 roku pokles o 15% a za dalsi pouhej rok o taky 15% a za dalsi rok dokonce o 20% ???
tedy prvnich 8 roku pokles cca o 2% rocne, ale desatej rok o 20% rocne, tedy 10x vic????
to postrada logiku
klasicky kydani knoje, priste to lip promysli, takhle to je moc pruhlednej blabol
Po tech 10 letech to prodas bud duchodci, kteremu 50% bude porad stacit, nebo si za 100-150 tisic vymenis baterku. Kdyz vidim, kolik lidi v mem okoli nasypalo penez do oprav par let starych benzinovych motoru nebo nedejboze naftovych motoru, tak myslim, ze ve vysledku ta baterka vyjde levneji.
Bez znalosti o budoucích baterkách nemůžeš dodat nic.
A co cena výměny baterek, která se nikde neuvádí. Co jsem tak četl, tak :
Stáří baterie
8 let 15% kapacity kaput
9 let 30% kapacity kaput
10 let 50% kapacity kaput.
Pokud ještě odečteme kapacitu, která se nesmí vybít, tak je to opravdu poskakovadlo.
Myslim si, ze toto elektroharasenie, ku ktoremu tlaci EU automobilky skonci masivnym prepustanim, mozno niektore krachnu a potom geriatriu EU ludia defenestruju. >:-[]:no: