Myslim si, ze toto elektroharasenie, ku ktoremu tlaci EU automobilky skonci masivnym prepustanim, mozno niektore krachnu a potom geriatriu EU ludia defenestruju. >:-[]:no:
Milý pane bez rozhledu. V Číně se dnes prodá 2x více elektromobilů než ve zbytku světa. v USA produkují elektromobily po statisících. A tyto elektromobily se dováží do EU a prodává se jich tu co rok to dvojnásobek. Jestli něco bude příčinou masivního propouštění v automobilkách tak toto. A vy si myslíte, že příčina proč evropské automobilky začínají vyrábět elektromobily je EU ?? Naopak. Je to jediná věc co můžou vśichni dělat, aby v Evropě zachránili alespoň zbytky autoprůmyslu.
To dá rozum. Proto takyTesla nestačí vyrábět. A ostatní roční produkce stále navyšují. Vlastně aha. Vy říkáte pravý opak než se ve skutečnosti děje. To je tedy divné..
V podstate temer kazdeho, kdo dostane dostatecnou dotaci/danovou slevu pripadne dalsi vyhody. Jak je videt napriklad v Norsku, kde je e-Golf levnejsi nez Golf, mnoho lidi nad spatnymi parametry privre oko.
Bez znalosti o budoucích baterkách nemůžeš dodat nic.
A co cena výměny baterek, která se nikde neuvádí. Co jsem tak četl, tak :
Stáří baterie
8 let 15% kapacity kaput
9 let 30% kapacity kaput
10 let 50% kapacity kaput.
Pokud ještě odečteme kapacitu, která se nesmí vybít, tak je to opravdu poskakovadlo.
Po tech 10 letech to prodas bud duchodci, kteremu 50% bude porad stacit, nebo si za 100-150 tisic vymenis baterku. Kdyz vidim, kolik lidi v mem okoli nasypalo penez do oprav par let starych benzinovych motoru nebo nedejboze naftovych motoru, tak myslim, ze ve vysledku ta baterka vyjde levneji.
kdes to cet?
zdroj??
za 8 roku pokles o 15% a za dalsi pouhej rok o taky 15% a za dalsi rok dokonce o 20% ???
tedy prvnich 8 roku pokles cca o 2% rocne, ale desatej rok o 20% rocne, tedy 10x vic????
to postrada logiku
klasicky kydani knoje, priste to lip promysli, takhle to je moc pruhlednej blabol