Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Kodiaq RS je trefa do černého. O nejvýkonnější verzi SUV je mimořádný zájem
63 komentářů
Futurista
Zda se mi to, nebo Skodovka uz zase šetří za materiál na pravé zrcátko? Ten čelní pohled by tomu napovídá... Nebo se snad nastavuje celá skořepina a ne jen zrcadlo?
Přijde mi, že je tam mírně jinej úhel. U toho levého je vidět vyboulení na té vnitřní hraně, u pravého je ta čára rovná. Tipuju, že krytka je stejně velká.
BTW, myslím, že se to dělalo spíš kvůli aerodynamice.
BTW, myslím, že se to dělalo spíš kvůli aerodynamice.
Emel
To je divný, Hamuna psal, že je prý moc drahej.
Fakt?
Že SUV je z principu blbě a že lepší benzin než dotovaná nafta o tom žádná = že se víc prodává to nejblbější teda naftový SUV místo toho nejlepšího teda benzinových kupé = to neni divný = to je realita 😄
Že SUV je z principu blbě a že lepší benzin než dotovaná nafta o tom žádná = že se víc prodává to nejblbější teda naftový SUV místo toho nejlepšího teda benzinových kupé = to neni divný = to je realita 😄
Nejlepší je benzinové kupé ? Pro koho nejlepší ? Pro mne ne, nic tam nenaložím... takže? Nechceš to přeformulovat ?
Ne nechci = nejlepší auto = je benzínový kupé. Nejhorší auto je.. 😉
Zrovna teď v posledni TECHNICE se tomu věnoval Vaculík
Když potřebuješ větší auto = holt si koupíš horší. Ale proto sou sporťáky typu Ferrari, Porsche atd. = 2 dveřový a ne na naftu 😄
Zrovna teď v posledni TECHNICE se tomu věnoval Vaculík
Když potřebuješ větší auto = holt si koupíš horší. Ale proto sou sporťáky typu Ferrari, Porsche atd. = 2 dveřový a ne na naftu 😄
Nejlepší z hlediska jízdních vlastností, ale ne prostorem , takže nejlepší nemůže být jen jeden typ auta, každý máme jiné požadavky 😉
Strácaš čas, len Vaculík vie čo je pre teba najlepšie >😒]
Nejlepší samozřejmě je = jeden typ auta. Že někdo potřebuje to nebo ono = na tom nic nemění žejo 😄
Je to jako s hifi = prostě někdo chce x-kanálový domácí kino = ale test je o tom co hraje nejlíp. Nebo v případě auta jezdí nejlíp, mění se s nim pruhy nejlíp mívá i nejlepší tuhost atd. = prostě nejlepší 😉
Abych to trochu zkomplikoval https😐/www.auto.cz/…-na-svete-128297 >😁
Abych to zkomplikoval eště trochu = velkej fanda dieslů považuje obě V8 co se tam dávaly za skvělý = ale ten benzínovej V8 upřednostňuje >😒]
Ale bez kyklopovejch výlevů absolutní neznalosti = že 2 a 2 sou 4 = nejlepší auto je samozřejmě kupé = a lepší je nižší těžiště a tak vůbec no.. 😄
Je to jako s hifi = prostě někdo chce x-kanálový domácí kino = ale test je o tom co hraje nejlíp. Nebo v případě auta jezdí nejlíp, mění se s nim pruhy nejlíp mívá i nejlepší tuhost atd. = prostě nejlepší 😉
Abych to trochu zkomplikoval https😐/www.auto.cz/…-na-svete-128297 >😁
Abych to zkomplikoval eště trochu = velkej fanda dieslů považuje obě V8 co se tam dávaly za skvělý = ale ten benzínovej V8 upřednostňuje >😒]
Ale bez kyklopovejch výlevů absolutní neznalosti = že 2 a 2 sou 4 = nejlepší auto je samozřejmě kupé = a lepší je nižší těžiště a tak vůbec no.. 😄
No, však jo... Na jízdu je to coupe.. jak jsem řekl... Na jízdu 😉
No a o to u auta de = když potřebuješ minibus = tak jasně = ale prostě neni lepší než 911
Ale podľa tvojho guru je najlepšie auto Land Cruiser v diesli nie ? 😄
Já nemám guru ty jo? Já ale rozlišuju jestli něco k technice napsal např. Vaculík nebo Dusil 😄
Viz co sem v 16:07 napsal = ne tos napsal blbě 😉
Jak se tohle dá poplést = to už skoro nechápu. Tak ocituju toho jehož zveš guru >😁
"Nízkootáčkový benzínový osmiválej je naprosto spolehlivý motor. Nemá hydraulická zdvihátka ventilů, která po letech vždy zlobí. Systém nastavení ventilových vůlí výměnnými přesnými podložkami není u mechaniků oblíbený, zde však nevyžaduje pozornost. Hlava válců je tak kvalitní, že vůle se nezvětšují"
Jinak odstavec věnovanej motorum má název "Diesel je skvělý, benzín zázrak" 😄
Viz co sem v 16:07 napsal = ne tos napsal blbě 😉
Jak se tohle dá poplést = to už skoro nechápu. Tak ocituju toho jehož zveš guru >😁
"Nízkootáčkový benzínový osmiválej je naprosto spolehlivý motor. Nemá hydraulická zdvihátka ventilů, která po letech vždy zlobí. Systém nastavení ventilových vůlí výměnnými přesnými podložkami není u mechaniků oblíbený, zde však nevyžaduje pozornost. Hlava válců je tak kvalitní, že vůle se nezvětšují"
Jinak odstavec věnovanej motorum má název "Diesel je skvělý, benzín zázrak" 😄
Ale s tou naftou si mi připomněl ten velmi pochvalnej text k MB E kupé novej R6 benzín= kde neopomněl jako poslední rok skoro nikdy = nejlepší motor poslední dekády kterej ho fakt dostal = řadovej šestiválec diesel 400d :yes: 😄
Sakra jak nejde editovat tak = novej R6 benzín mild hybrid = ale že eště menší spotřebu má R6 400d 😉
A Machi včera odp. v diskuzi slíbil že tuhle novou hrůůůzu ukončí a vrátí se k pro diskuze velmi dobře fungující původní verzi = no tak je pátek 20:00 a nic :no: ;-\
A Machi včera odp. v diskuzi slíbil že tuhle novou hrůůůzu ukončí a vrátí se k pro diskuze velmi dobře fungující původní verzi = no tak je pátek 20:00 a nic :no: ;-\
Vaculík je prodejná d8vka,která tvrdí, že Octavia II je lepší než BMW F30. Nezmiňovat zde prostituty prosím 😉
Je ostuda se opírat o prodejné a falešné šmejdy. 😄
Je ostuda se opírat o prodejné a falešné šmejdy. 😄
>😁 No a ty myslíš že cokoli z toho co sem tu napsal = nemá snad pravdu? 😐
Nebylo to Okta II ale III = a ne že je lepší ve smyslu jízdních vlastností , ale je jen zmíněná jako klasická česká volba v podobný ceně. To že BMW F30/31 má docela mouchy a problémy se spolehlivostí = na to nepotřebuješ Vaculíka = to neni zrovna tajemství
Problém runflatů + použitejch tlumičů + chování na nekvalitní silnici = je bohužel taky asi realita. Naopak chování na kvalitní německý silnici = správně i Vaculík zdůrazňuje = tam že tohle spojení funguje a chválí že super jede i jen verze 320d
To že generace F30 šetří oproti staršim na zavěšení kol = to je smutná realita. Já abslutně nemám technický znalosti aut MT nebo Vaculíka = ale na tohle dám sakra hodně = to je podstata. Takže s touhle kritikou = pochopitelně taky souhlasim = tady sou bohužel na vině použitý runflaty = ale cena je příliš vysoká. Mimochodem dneska už to uměj = v týhle generaci se to učili = a viz výše na kvalitní německý silnici je to v pohodě. Na český.. měkkej silentblok prostě nefunguje = teda vyměkne a chování podvozku se citelně zhorší. Asi se ti nelíbí zrovna tahle oblast = ale to je prostě pravda. Když už ne jiný zavěšení který by to řešilo = tužší a často měnění silentbloky = to docela řešej
Mám BMW teda já hlavně Alpinu docela rád. Jako hodně rád = ale Vaculíkovo nenadšení z benzínovýcho 4válce 330i = je prostě taky realita. Nemám rád koncern = ale to byla doba kdy koncernoVWej 2litrovej 4válec = byl fakt asi lepší ;-\
Poruchovost týhle generace = je prostě dohledatelná statistika. Je to obecně období kdy místama sice docela vtipná a zábavná ale válka nejen o výkony mezi BMW a Audi vedla = k smutnýmu propadu spolehlivosti
Plus správně tam kritizuje chování lidí = jak otvíránim dveří bouchnou = do sousedních aut. Byl sem u toho když ***ská rodina táta máma dítě se zelenou Škodovkou tohle udělala do nový stříbrný Subřeny netety = to jak se vymlouvali že ta zelená čára na stříbrnejch dveřích
Nebylo to Okta II ale III = a ne že je lepší ve smyslu jízdních vlastností , ale je jen zmíněná jako klasická česká volba v podobný ceně. To že BMW F30/31 má docela mouchy a problémy se spolehlivostí = na to nepotřebuješ Vaculíka = to neni zrovna tajemství
Problém runflatů + použitejch tlumičů + chování na nekvalitní silnici = je bohužel taky asi realita. Naopak chování na kvalitní německý silnici = správně i Vaculík zdůrazňuje = tam že tohle spojení funguje a chválí že super jede i jen verze 320d
To že generace F30 šetří oproti staršim na zavěšení kol = to je smutná realita. Já abslutně nemám technický znalosti aut MT nebo Vaculíka = ale na tohle dám sakra hodně = to je podstata. Takže s touhle kritikou = pochopitelně taky souhlasim = tady sou bohužel na vině použitý runflaty = ale cena je příliš vysoká. Mimochodem dneska už to uměj = v týhle generaci se to učili = a viz výše na kvalitní německý silnici je to v pohodě. Na český.. měkkej silentblok prostě nefunguje = teda vyměkne a chování podvozku se citelně zhorší. Asi se ti nelíbí zrovna tahle oblast = ale to je prostě pravda. Když už ne jiný zavěšení který by to řešilo = tužší a často měnění silentbloky = to docela řešej
Mám BMW teda já hlavně Alpinu docela rád. Jako hodně rád = ale Vaculíkovo nenadšení z benzínovýcho 4válce 330i = je prostě taky realita. Nemám rád koncern = ale to byla doba kdy koncernoVWej 2litrovej 4válec = byl fakt asi lepší ;-\
Poruchovost týhle generace = je prostě dohledatelná statistika. Je to obecně období kdy místama sice docela vtipná a zábavná ale válka nejen o výkony mezi BMW a Audi vedla = k smutnýmu propadu spolehlivosti
Plus správně tam kritizuje chování lidí = jak otvíránim dveří bouchnou = do sousedních aut. Byl sem u toho když ***ská rodina táta máma dítě se zelenou Škodovkou tohle udělala do nový stříbrný Subřeny netety = to jak se vymlouvali že ta zelená čára na stříbrnejch dveřích
Je zajímavý jak se zvrhla už úvodní diskuze k tomuhle videu i tady na ACZ = vůbec nebrali v potaz o čem se tam mluví.
Výjímka je třeba riderhenry = no a fakt asi jiný video má na něj reagující woody-alien 😉
Na tebe správně pravdivě fakticky = reaguje kompre
Zajímavý kolik lidí mluví o Oktě II = když jako "implicitní česká volba" = za podobnou cenu = je zmíněná Okta III
Jak to procházim = to že Vaculík je d8vka = koukám opakuješ docela často 😄
Tak zkus konkrétnosti = co konkrétně tam řiká špatně. Protože jak už v původní diskuzi k videu vysvětluje riderhenry = žádný srovnávání krom podobný pořizovací ceny v bazarech = tam neprobíhá. Je to jen vysvětlení = proč je ta cena v bazaru podobná. A důvod je smutná (ne)kvalita a poruchovost + chování auta na našich silnicích.
No zkus teď vynechat d8vky = a napsat co se ti nelíbí konkrétně. Ne negativní pocit = ale konkrétně co je tak špatně = že ti z toho vyšel nespočet d8vek >😁
Výjímka je třeba riderhenry = no a fakt asi jiný video má na něj reagující woody-alien 😉
Na tebe správně pravdivě fakticky = reaguje kompre
Zajímavý kolik lidí mluví o Oktě II = když jako "implicitní česká volba" = za podobnou cenu = je zmíněná Okta III
Jak to procházim = to že Vaculík je d8vka = koukám opakuješ docela často 😄
Tak zkus konkrétnosti = co konkrétně tam řiká špatně. Protože jak už v původní diskuzi k videu vysvětluje riderhenry = žádný srovnávání krom podobný pořizovací ceny v bazarech = tam neprobíhá. Je to jen vysvětlení = proč je ta cena v bazaru podobná. A důvod je smutná (ne)kvalita a poruchovost + chování auta na našich silnicích.
No zkus teď vynechat d8vky = a napsat co se ti nelíbí konkrétně. Ne negativní pocit = ale konkrétně co je tak špatně = že ti z toho vyšel nespočet d8vek >😁
To je zbytečný, i když tě člověk ukamenuje měřitelnými argumenty, stejnak to neuznáš.
Tak se ukaž = dej měřitelnej argument = jak tomu řikáš
Já sem holt součástí spiknutí = znalostí = v kterejch jede třeba i ten Vaculík. Jel v něm i tvuj učitel fyziky = a spousty spousty dalších >😒]
Já sem holt součástí spiknutí = znalostí = v kterejch jede třeba i ten Vaculík. Jel v něm i tvuj učitel fyziky = a spousty spousty dalších >😒]
Jo a ten Vaculík = nadšenej z MB E 53 mildhybrid motor M256 :yes😒br />
Krátkej citát: "Časté plachtění je umožněno skvělou aerodynamikou vozu. Při jízdě si uvědomíte kolik paliva vyplýtvají dnešní SUV jen proto, že lidé mylně považují vyšší auto za bezpečnější" = párkrát sem tu dřív něco podobnýho napsal = krom rozumnejch znalejch lidí typu MT byla reakce.. >😁
Krátkej citát: "Časté plachtění je umožněno skvělou aerodynamikou vozu. Při jízdě si uvědomíte kolik paliva vyplýtvají dnešní SUV jen proto, že lidé mylně považují vyšší auto za bezpečnější" = párkrát sem tu dřív něco podobnýho napsal = krom rozumnejch znalejch lidí typu MT byla reakce.. >😁
To je jedno, co ta d8vka napíše, lže kdykoliv dostane zaplaceno. Tady dostal nebo nedostal? Víš to?
No já tohle samý vim = a bohužel mi za to nikdo neplatí
MT se tu takovýhle věci snažil vysvětlovat = a díky mu za to že to tak dlouho vydržel = a myslim že taky zadara
No a Vaculík za to že to napsal = d8vka prachy fakt = bere :yes: >😁
MT se tu takovýhle věci snažil vysvětlovat = a díky mu za to že to tak dlouho vydržel = a myslim že taky zadara
No a Vaculík za to že to napsal = d8vka prachy fakt = bere :yes: >😁
O tom , že se platí za chválení produktu přeci víš sám dobře z Hifi , ne ? 😉
No oni to psali na autoforu přece.... 😉
Počítat dneska Kodiaqy na našich silnicích je jako plivat do senkrovny. Tak jsem si při nedávné cestě počítal, v kolika z nich budou víc než dva lidi. No, bylo jich přesně tolik, kolikrát se ozvalo jméno Járy Cimrmana na konferenci Dědicové Komenského pro učitele škol druhého cyklu. >😁
Anžto jsem člověk s velkým darem empatie, dodám jen, že každý svého štěstí strůjcem jest. 😉
Počítat dneska Kodiaqy na našich silnicích je jako plivat do senkrovny. Tak jsem si při nedávné cestě počítal, v kolika z nich budou víc než dva lidi. No, bylo jich přesně tolik, kolikrát se ozvalo jméno Járy Cimrmana na konferenci Dědicové Komenského pro učitele škol druhého cyklu. >😁
Anžto jsem člověk s velkým darem empatie, dodám jen, že každý svého štěstí strůjcem jest. 😉
Gagarin235
Já měl tu možnost si krátce projet 140kW diesel Kodiaq v maximální výbavě a je to pomalé (i když člověk řadí pádly) ... doufám, že RS je na tom se 176 kW a turbem navíc lépe.
3_diamanty
o tom bez debaty... a zrovna RS verzia nie je podla mna ani moc krasna ale chapem.. ved podobne vykonna premia stoji kludne aj dvojnasobok a k tomu ani praktickejsia urcite nebude.... ono kodiaq sa mi pacil uz od prveho momentu.. aj palubovka je dokonala... takto to ma vyzerat... skoda ma neskutocne eso v rukave a vsadim sa ze aj v usa by kodiaq mal sance ... rovnako ( cinsky ) kodiaq GT .. skoda .. ale nevadi.. raz mozno :yes:
Povedené SUV to je ...mohlo být o něco vyšší..je trošku jezevčíkovité. 😄
F-pace je o 3cm dlhsi ako kodiaq a zaroven este o par mm nizsi a napriek tomu jazvecikovo neposobi tak preco kratsi a vyssi kodiaq by mal.. vobec nie... jazvecikovo posobi mozno este superb II. alebo fabia II. kombi .... ale za mna urcite nie novy kodiaq
pradeda777
...na mě je Jezevčiaq zkrátka moooooc dlouhý....... 😒 Karotka je ok! Momentálně se i lépe prodává.
Asi nejlépe vypadá SEAT ATECA. 😉
To zas jo. Ale musí být v nějaké lepší verzi, jinak mi přijde, že se celkem rychle okoukala. Karoq je přece jen zajímavější, i když třeba ta zadní světla nejsou úplně dle mého gusta. Teď v zimě se vyrojily na plecháčích a to je samozřejmě peklo.
dnes uz aj astra kombi je dlhsia ako kodiaq... takze za mna v tomto nic tragicke... samozrejme nie je to auto do mesta... tam bude lepsia fabia.... ale ako rodinny kriznik je kodiaq dokonaly... a to aj rozmerovo :yes:
Že se lépe prodává je ale jasný, kompakt se bude vždycky prodávat líp, než řádově dražší auto střední třídy... ten rozdíl je spíš překvapivě malý, v evropských číslech cca. 7000 vs. 6000
Beefcake
Zacina na 50k ? To je fakt komicke. Uz premiova cena za total mainstream. Na tej istej cene zacina V6 3l novy Touareg.
To je riadny cenovy optimizmus v podani Skody.
Potom nech sa ludia necuduju, ake ceny vyrobcovia sekaju za male auta, pokial toto kupi nejaky statisticky
vyznamny pocet ludi.
To je riadny cenovy optimizmus v podani Skody.
Potom nech sa ludia necuduju, ake ceny vyrobcovia sekaju za male auta, pokial toto kupi nejaky statisticky
vyznamny pocet ludi.
Žádné elektro auta v SUV se prodávat nebudou..lidi chtějí silný naftový motor s dobrou spotřebou , velký krouťák a dojezd 1000 km. :yes:
Kodiaq RS je přesně takové auto.