Prej čekačka 9 měsíců teď :-) Škoda se zase trefila. Využívání německé kvality a ohybání do české podoby jim jde skvěle. Konečně tam dali slušnej dynamickej motor, se kterým se to auto netrápí. Výbavy OK, top verze jsou už pohledný.. kromě pohledu zezadu, to je děs ta utopená kola. Zvažovat velké SUV, tak je tohle jedna z možností :yes:
podla mna uz bezne 2.0 tsi je plne postacujuce a trapenie ani tu nehrozi ;-) ... ale asi nemas skody moc rad chapem . .. ved v pohode .... inak ja sa uz neviem dockat noveho outlanderu za rok... :yes:
Zda se mi to, nebo Skodovka uz zase šetří za materiál na pravé zrcátko? Ten čelní pohled by tomu napovídá... Nebo se snad nastavuje celá skořepina a ne jen zrcadlo?
Přijde mi, že je tam mírně jinej úhel. U toho levého je vidět vyboulení na té vnitřní hraně, u pravého je ta čára rovná. Tipuju, že krytka je stejně velká.
BTW, myslím, že se to dělalo spíš kvůli aerodynamice.
Že SUV je z principu blbě a že lepší benzin než dotovaná nafta o tom žádná = že se víc prodává to nejblbější teda naftový SUV místo toho nejlepšího teda benzinových kupé = to neni divný = to je realita :-)
Nejlepší samozřejmě je = jeden typ auta. Že někdo potřebuje to nebo ono = na tom nic nemění žejo :-)
Je to jako s hifi = prostě někdo chce x-kanálový domácí kino = ale test je o tom co hraje nejlíp. Nebo v případě auta jezdí nejlíp, mění se s nim pruhy nejlíp mívá i nejlepší tuhost atd. = prostě nejlepší ;-)
Abych to trochu zkomplikoval https://www.auto.cz/…-na-svete-128297 >:D
Abych to zkomplikoval eště trochu = velkej fanda dieslů považuje obě V8 co se tam dávaly za skvělý = ale ten benzínovej V8 upřednostňuje >:-[]
Ale bez kyklopovejch výlevů absolutní neznalosti = že 2 a 2 sou 4 = nejlepší auto je samozřejmě kupé = a lepší je nižší těžiště a tak vůbec no.. :-)
Já nemám guru ty jo? Já ale rozlišuju jestli něco k technice napsal např. Vaculík nebo Dusil :-)
Viz co sem v 16:07 napsal = ne tos napsal blbě ;-)
Jak se tohle dá poplést = to už skoro nechápu. Tak ocituju toho jehož zveš guru >:D
"Nízkootáčkový benzínový osmiválej je naprosto spolehlivý motor. Nemá hydraulická zdvihátka ventilů, která po letech vždy zlobí. Systém nastavení ventilových vůlí výměnnými přesnými podložkami není u mechaniků oblíbený, zde však nevyžaduje pozornost. Hlava válců je tak kvalitní, že vůle se nezvětšují"
Jinak odstavec věnovanej motorum má název "Diesel je skvělý, benzín zázrak" :-)
Ale s tou naftou si mi připomněl ten velmi pochvalnej text k MB E kupé novej R6 benzín= kde neopomněl jako poslední rok skoro nikdy = nejlepší motor poslední dekády kterej ho fakt dostal = řadovej šestiválec diesel 400d :yes::-)
Sakra jak nejde editovat tak = novej R6 benzín mild hybrid = ale že eště menší spotřebu má R6 400d ;-)
A Machi včera odp. v diskuzi slíbil že tuhle novou hrůůůzu ukončí a vrátí se k pro diskuze velmi dobře fungující původní verzi = no tak je pátek 20:00 a nic :no: ;-\
>:D No a ty myslíš že cokoli z toho co sem tu napsal = nemá snad pravdu? :-|
Nebylo to Okta II ale III = a ne že je lepší ve smyslu jízdních vlastností , ale je jen zmíněná jako klasická česká volba v podobný ceně. To že BMW F30/31 má docela mouchy a problémy se spolehlivostí = na to nepotřebuješ Vaculíka = to neni zrovna tajemství
Problém runflatů + použitejch tlumičů + chování na nekvalitní silnici = je bohužel taky asi realita. Naopak chování na kvalitní německý silnici = správně i Vaculík zdůrazňuje = tam že tohle spojení funguje a chválí že super jede i jen verze 320d
To že generace F30 šetří oproti staršim na zavěšení kol = to je smutná realita. Já abslutně nemám technický znalosti aut MT nebo Vaculíka = ale na tohle dám sakra hodně = to je podstata. Takže s touhle kritikou = pochopitelně taky souhlasim = tady sou bohužel na vině použitý runflaty = ale cena je příliš vysoká. Mimochodem dneska už to uměj = v týhle generaci se to učili = a viz výše na kvalitní německý silnici je to v pohodě. Na český.. měkkej silentblok prostě nefunguje = teda vyměkne a chování podvozku se citelně zhorší. Asi se ti nelíbí zrovna tahle oblast = ale to je prostě pravda. Když už ne jiný zavěšení který by to řešilo = tužší a často měnění silentbloky = to docela řešej
Mám BMW teda já hlavně Alpinu docela rád. Jako hodně rád = ale Vaculíkovo nenadšení z benzínovýcho 4válce 330i = je prostě taky realita. Nemám rád koncern = ale to byla doba kdy koncernoVWej 2litrovej 4válec = byl fakt asi lepší ;-\
Poruchovost týhle generace = je prostě dohledatelná statistika. Je to obecně období kdy místama sice docela vtipná a zábavná ale válka nejen o výkony mezi BMW a Audi vedla = k smutnýmu propadu spolehlivosti
Plus správně tam kritizuje chování lidí = jak otvíránim dveří bouchnou = do sousedních aut. Byl sem u toho když idiotská rodina táta máma dítě se zelenou Škodovkou tohle udělala do nový stříbrný Subřeny netety = to jak se vymlouvali že ta zelená čára na stříbrnejch dveřích
Je zajímavý jak se zvrhla už úvodní diskuze k tomuhle videu i tady na ACZ = vůbec nebrali v potaz o čem se tam mluví.
Výjímka je třeba riderhenry = no a fakt asi jiný video má na něj reagující woody-alien ;-)
Na tebe správně pravdivě fakticky = reaguje kompre
Zajímavý kolik lidí mluví o Oktě II = když jako "implicitní česká volba" = za podobnou cenu = je zmíněná Okta III
Jak to procházim = to že Vaculík je d8vka = koukám opakuješ docela často :-)
Tak zkus konkrétnosti = co konkrétně tam řiká špatně. Protože jak už v původní diskuzi k videu vysvětluje riderhenry = žádný srovnávání krom podobný pořizovací ceny v bazarech = tam neprobíhá. Je to jen vysvětlení = proč je ta cena v bazaru podobná. A důvod je smutná (ne)kvalita a poruchovost + chování auta na našich silnicích.
No zkus teď vynechat d8vky = a napsat co se ti nelíbí konkrétně. Ne negativní pocit = ale konkrétně co je tak špatně = že ti z toho vyšel nespočet d8vek >:D
Jo a ten Vaculík = nadšenej z MB E 53 mildhybrid motor M256 :yes:
Krátkej citát: "Časté plachtění je umožněno skvělou aerodynamikou vozu. Při jízdě si uvědomíte kolik paliva vyplýtvají dnešní SUV jen proto, že lidé mylně považují vyšší auto za bezpečnější" = párkrát sem tu dřív něco podobnýho napsal = krom rozumnejch znalejch lidí typu MT byla reakce.. >:D
No fakt, prej že má Škodovka problém, že naráží na příliš vysokou cenu Kodiaqu RS a asi ho teda nikdo nechce... jo a prej že Toyota předběhla Škodu v prodejích ;-)
Počítat dneska Kodiaqy na našich silnicích je jako plivat do senkrovny. Tak jsem si při nedávné cestě počítal, v kolika z nich budou víc než dva lidi. No, bylo jich přesně tolik, kolikrát se ozvalo jméno Járy Cimrmana na konferenci Dědicové Komenského pro učitele škol druhého cyklu. >:D
Anžto jsem člověk s velkým darem empatie, dodám jen, že každý svého štěstí strůjcem jest. ;-)
Já měl tu možnost si krátce projet 140kW diesel Kodiaq v maximální výbavě a je to pomalé (i když člověk řadí pádly) ... doufám, že RS je na tom se 176 kW a turbem navíc lépe.
o tom bez debaty... a zrovna RS verzia nie je podla mna ani moc krasna ale chapem.. ved podobne vykonna premia stoji kludne aj dvojnasobok a k tomu ani praktickejsia urcite nebude.... ono kodiaq sa mi pacil uz od prveho momentu.. aj palubovka je dokonala... takto to ma vyzerat... skoda ma neskutocne eso v rukave a vsadim sa ze aj v usa by kodiaq mal sance ... rovnako ( cinsky ) kodiaq GT .. skoda .. ale nevadi.. raz mozno :yes:
F-pace je o 3cm dlhsi ako kodiaq a zaroven este o par mm nizsi a napriek tomu jazvecikovo neposobi tak preco kratsi a vyssi kodiaq by mal.. vobec nie... jazvecikovo posobi mozno este superb II. alebo fabia II. kombi .... ale za mna urcite nie novy kodiaq
GLE jsem neviděl naživo, ale X5 je opticky vysoká až dost, docela mi to vadí. Tureg/Cayenne vypadají kompaktněji, pokud to jde napsat o takhle velkým autě.
To zas jo. Ale musí být v nějaké lepší verzi, jinak mi přijde, že se celkem rychle okoukala. Karoq je přece jen zajímavější, i když třeba ta zadní světla nejsou úplně dle mého gusta. Teď v zimě se vyrojily na plecháčích a to je samozřejmě peklo.
dnes uz aj astra kombi je dlhsia ako kodiaq... takze za mna v tomto nic tragicke... samozrejme nie je to auto do mesta... tam bude lepsia fabia.... ale ako rodinny kriznik je kodiaq dokonaly... a to aj rozmerovo :yes:
Že se lépe prodává je ale jasný, kompakt se bude vždycky prodávat líp, než řádově dražší auto střední třídy... ten rozdíl je spíš překvapivě malý, v evropských číslech cca. 7000 vs. 6000
Zacina na 50k ? To je fakt komicke. Uz premiova cena za total mainstream. Na tej istej cene zacina V6 3l novy Touareg.
To je riadny cenovy optimizmus v podani Skody.
Potom nech sa ludia necuduju, ake ceny vyrobcovia sekaju za male auta, pokial toto kupi nejaky statisticky
vyznamny pocet ludi.