Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - lordlord
jak
lordlord
| 24. 3. 2019 16:41
Jak je to s poškozením na konci, např orvané boky od lidí, co neumí otvírat dveře?
Re: jak
Columbo
| 24. 3. 2019 17:12
Za poslední čtyři roky jsem měl na soukromo na operák dvě auta po dvou letech (od dvou různých společností). U prvního jsem řešil jen drobné škrábance a "běžné poškození" - právě po podobných excesů z parkovišť, od kamínků, apod. Při převzetí auta člověk dostane podmínky, co je ok a co ok není. V zásadě to bylo asi tak, že škrábanec byl ok, pokud nešel na základovku a pokud nebyl delší, než 10cm. Taky tuším jich nesmělo být víc na jednom dílu karoserie. Jediné, co jsem musel opravit, byl škrábnutý disk od nešikovného parkování.

Druhé auto jsem si odkoupil, protože momentálně je trh s operáky ve stavu, že je všechno strašně drahé. Tím pádem jsem opotřebení neřešil, během těch dvou let jsem měl dvě opravy řešené z havrijka, vše bez problémů.

Operák obecně je podle mě super. Když si budete počítat každou korunu, tak vždycky vyjde výhodněji auto koupit (leasingovky operák nedělají pro dobrý pocit, že?), ale když do toho zahrnu taky starosti spojené s vlastnictvím auta a jeho následným prodejem, tak mi operák vychýzí jako dobrá volba. Jen ne teď. Momentálně auto, které jsem bral před dvěma lety za 7200 měsíčně, stojí přes 10000 za stejných podmínek.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: jak
twistedTSD
| 24. 3. 2019 17:44
Taky se mi zdá, že to v posledních měsících nějak skočilo. ;-\
Re: Re: jak
Tycoon
| 24. 3. 2019 18:50
Teď to není strašně drahé, teď je to "normální" cena. Několik let zpět to bylo "nenormálně" levné vlivem měnové politiky ČNB, kdy se leasingovkám vyplatilo to tady levně koupit, rok nebo dva tady to někomu pronajmout a pak to skoro za tu samou cenu vyvézt do Západní Evropy.
Re: Re: jak
ACE_
| 24. 3. 2019 22:08
Dost kolegů má roční operák na škodu. Fabia do 4t oct. 5-6, Superb a Kodiak 7-8t měsíčně, samozřejmě s pojištěním atd. Už auta takhle točí roky.
Re: Re: Re: jak
andy2214
| 24. 3. 2019 22:37
Cena se krome vybavy a motoru, tedy ceny auta, odviji i od spoluucasti a najezdu km.
Re: Re: Re: Re: jak
ACE_
| 25. 3. 2019 12:20
Nájezd základ 20 000, pojištění tuším 5 nebo 10 pr. spoluúčast. Dá se to zjevně domluvit za naprosto jiných podmínek.
Re: Re: Re: jak
Gagarin235
| 25. 3. 2019 07:44
Já mám pravděpodobně to samé no a bohužel jsou tohle v dnešní době ceny za nižší výbavy co bych nechtěl (ano, u zaměstnaneckého leasingu škoda) . I ta blbá fábie se může vyšplhat bez poplatku za combi nebo dsg na 4500 měsíčně aniž by člověk zvolil úplně všechnu výbavu navíc (teď jí navíc teda vykastrovali uplně fest a v manuálu je maximum pětikvalt 70 kW). Oktávie za tyhle ceny bude buď ambition se slušným motorem nebo style s tříválcem ... atd ...
Re: Re: Re: jak
vondry87
| 25. 3. 2019 09:06
Nevěřím. Roční levné operáky už zmizely z trhu. Nebo pošli konkrétní nabídku na roční OL Superba za 7-8 tis. Předpokládám, že pokud takové operáky jsou, tak se za ně ty firmy nestydí a budou je inzerovat na internetu. A taky doufám, že to není nějaká zoufalost typu 1.4 TSI Active.
Re: Re: Re: Re: jak
ACE_
| 25. 3. 2019 16:26
Ten ale neinzerují, ten si musíš domluvit >:D Jak píšu, jedná se o konkrétně škodovky a že to funguje je tutovka Supa si kolega přebírá příští týden Tdi 110kW nějaká prostřední výbava cena kolem 7500 měsíčně, komplet. Kodiaq, stejný motor výbava taky něco adekvátního (detaily mě fakt nezajímaly) do 8t, 3 další mají oktávky, jeden Fabku (to je jen to co si vybavuju). Rapidy co měli předtím 3800 komplet i s pojištěním. Tomu říkám vcelku adekvátní cena co stojí za zvážení, to co píšou v článku, je pro ty co se nesnaží. A že roční operák funguje, dokazuje i reklama, jak je lepší si koupit zajeté auto že je to vlastně lepší než nové >:D
Re: Re: Re: Re: Re: jak
vondry87
| 25. 3. 2019 19:01
Ok třeba mám jen špatné vyjednávací dovednosti :-) Ale prostě mi to početně nevychází. Pokud kolega zaplatí za rok 12 x 7500 tzn. 90 000, ta firma z toho zaplatí pojistku, servis, dálniční známku, pneumatiky a já nevím co ještě a ještě na tom chce vydělat, tak by to rok staré auto museli prodat s minimální slevou oproti novému autu a to nikdo soudný asi nekoupí. Poslední dobou sleduju aukce vozů z operáků a trh je dost přesycený a tyhle auta se tam prodávají dost pod cenou, takže na každém takovém autě ta firma musí dost tratit, takže moc nerozumím tomu, kde se takové nabídky berou a proč to ty firmy dělají. Každopádně asi nebude náhoda, že na takové nabídky narazí 5 kolegů, takže proto předpokládám, že se asi jedná o nějaké speciální zvýhodnění pro zaměstnance konkrétní firmy a nebude to nabídka pro běžného zákazníka. Pokud ano, klidně napiš, jaká firma to nabízí. Věřím tomu, že se za reklamu zdarma a další příval zákazníků zlobit nebudou :-!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak
ACE_
| 26. 3. 2019 08:17
Dej mi odkaz, kam můžu napsat.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak
philip1
| 26. 3. 2019 09:47
To co píše ACE_ je operativní leasing od ŠKODA Auto pro zaměstnance a zaměstnance dealerské sítě. Čili DOTOVANÝ operativní leasing. Buď jsi zaměstnanec ŠA, nebo dealera Škoda, nebo tam máš známého, kdo ti to na svoje triko dá.

Je to DOTOVANÝ, proto ty ceny jsou z říše snů. Škodovka do toho rve prachy a dealer taky, protože je to benefit pro zaměstnance. Chceš takový operák, pracuj pro Škodovku, nebo jejího dealera...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak
ACE_
| 26. 3. 2019 10:14
Ano to celkem souhlasí, až na to že není bezpodmínečně nutné dělat pro škodovku ani tam mít známého. Všem co to mají (myšleno v mém okolí) stačilo pár prodejců obejít a domluvit si to. Je pravda, že ne každej na to slyší. Ale jak říkám točí to už dost let a je to v různých částech republiky. A dotované to samozřejmě není, jen je ten produkt za cenu z nižším ziskem. (jinak řečeno, ceníková cena je pro ty, co jsou ochotni ji bez debat zaplatit, ale to pochopitelně neplatí jenom pro škodu)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jak
vondry87
| 26. 3. 2019 12:56
Za každý tip budu rád, časem to určitě budu řešit - klidně napiš na vondry87@seznam.cz - předem díky moc. Když jsem před 2 lety Supa na OL sháněl, tak nikdo nechtěl jít pod 12 tis. bez DPH, tak mě prostě přijde divný, že by to šlo za 7 - 8 tis. Pokud by ty marže byly tak obrovský, tak by se přece trh a konkurenční prostředí postaralo o to, aby se ty ceny srazily, nebo ne? Zvláštní. Každopádně jsem Superba/Passata/Mondeo na OL poptával u několika prodejců a všichni mi řekli, že než slevu, to radši nic. Tak jsem nakonec auto koupil, protože OL se prostě za těch podmínek nevyplatil. Ale kdyby bylo možné sehnat operák za cenu,co píšeš, tak bych nikdy auto nekupoval a rozhodně bych preferoval operák. A až se za dva roky budu Passata zbavovat, určitě budu operák zase zvažovat. A za tuhle cenu bych klidně rovnou vzal i Karoq/Kodiaq pro manželku :-!
Cena masakr
Michy123456789
| 24. 3. 2019 16:56
U nás ve firmě ve výbavě highline cena s nájezdem 30.000 za rok 7700.. tady ta cena je brutální 17.000 měsíčně 😂😂
Re: Cena masakr
Columbo
| 24. 3. 2019 17:02
Taky mi ta cena přijde úplně mimo. I na operák na 12 měsíců. Zajímala by mě konfigurace auta/ceníková cena.
Re: Cena masakr
adamzprahy
| 24. 3. 2019 17:25
Tu cenu vůbec nechápu. Zřejmě je to s DPH, ale i tak... Passaty Highline se dají sehnat okolo nebo lehce nad 10k vč DPH. Asi reklama, aby si neználek myslel že když dostane někde Golfa za 12k tak je to super kauf :D
Re: Re: Cena masakr
vondry87
| 25. 3. 2019 08:38
Tak roční operáky hodně zdražily, protože už je těžké najít pitomce, co koupí rok staré auto za cenu nového. Ten Passat za 10k vč. DPH těžko bude na rok. Já sháněl Passata Highline na 2 roky a pod 10k bez DPH jsem nenašel.
Re: Cena masakr
vondry87
| 25. 3. 2019 08:36
Já jim tu cenu nevěřím. Tahle hloupej není snad nikdo. Ani když to platí firma a člověka to "nebolí". Stejně bych vzal radši levnějšího Passata Alltrack 4Motion a nechal se ve firmě pochválit, že jim ještě šetřím peníze :-)
Cena a poškození
Xylo
| 24. 3. 2019 17:03
Tohle bývala úplně normální cena (okolo 17 tis.) ještě tak před deseti lety pro tuhle třídu aut (např. Focus kombík 1,6 nebo Golf 1,6). Poškození se např. u LeasePlanu moc neřešilo, ale Sixt kasíroval za poškození laku standardně ;-)
Poskozeni na konci leasingu
Richard007
| 24. 3. 2019 17:04
Vše o operativním leasingu při zadání do googlu profimobilita
tak
holden1
| 24. 3. 2019 17:16
17 litru by za to dal opravdu jen tvor rozumu mdleho.
Opravdu výhodné??? Pane redaktore, stačí jen hledat. Špatně
Martin Kazda
| 24. 3. 2019 19:03
To samé , stačí porovnat.
https://www.driveto.cz/operativni-leasing/volkswagen/golf/golf-vii-variant-2017/1-5-96-kw-benzinovy-predni-manualni/comfortline/f5010af6/#mileage:25000;contractLength:24;priceOffer:e41ad4e6-bee3-4a72-9e3e-776c38321cf8
Vyhoda
shpoony
| 24. 3. 2019 20:45
Jenom premyslim, v cem je ta vyhoda operaku, kdyz cena to neni. OK, vezmu, uzivam, odevzdam, ale basic Golfa za 17tis mesicne? 8-s
Mozna lepsi pridat krapet starosti, koupit a pak v klidu prodat. Neresim kilometry, pseudoposkozeni co mi nakonec strhnou a ve finale zbyde zustatkova hodnota na nove auto.
Re: Vyhoda
michalpneu
| 24. 3. 2019 22:22
Spousta firem od toho poslední dobou ustupuje, protože se to nevyplatí. Měli jsme jednu firmu, která kupovala jen operáky, na konci roku jich asi 12 odevzdala a koupili si místo toho svoje auta. Třeba u ALD jsou ty pokuty za poškození nesmyslné. Vím, že se správce parku rozčiloval, že za škrábnuté zrcátko jim naúčtovali celé nové asi za 15 tis km, pak dostali pokutu i za více opotřebený kožený volant na jedné straně věnce, kde řidič volant držel nejčastěji.

Já osobně tohle moc nechápu. Systém platit za něco poměrně vysokou částku, co pak odevzdám a mám houby mi nepřijde ekonomické.
Re: Re: Vyhoda
adamzprahy
| 24. 3. 2019 22:51
Jenže v praxi to nestojí 17k, ale sotva polovinu. Cena v článku je úplně mimo, nechápu co to má být. Jestli ALD takhle ojebává, tak je to smutné, ale vnější poškození se vždy řeší havarijním pojištěním. Měl jsem a mám na operák více aut a nikdy nebyl problém. U mých známých to stejné. Prostě něco ukecáte, něco už ne, ale od toho je to havarijko. Každopádně v tomhle jsou krátkodobé operáky nevýhodné, protože když se vám třeba víckrát během 3 let škrábnou dveře, tak u 3 letého OL to je 1 událost, pokud byste měl auto každý rok nové, tak jsou to 3 a to už pak výhodné není. Je to vše o podmínkách, které si domluvíte. Kdyby všechny operáky na Golfy stáli 17k, tak si ho koupí asi jen blázni ze Světa motorů, ale podle mě je to spíš jen reklama.

Teď je teda fakt, že operáky zdražují, protože před 2 lety to leasingovky přepískli a teď neví co s těma všema 1-3 letýma autama dělat. To byli časy Passata za 6k bez DPH, Audi A5 za 8k apod. To legendární holátko s S-Line paketem je teď vidět všude po bazarech. To už je pryč.

Z toho důvodu jsou firmy, které nedostávají nabídku jakou měli předtím a auta radši kupují, protože už nemají tak výhodné nabídky.
Re: Re: Re: Vyhoda
holden1
| 25. 3. 2019 06:22
sakra nauč se i/y, nebo nepiš
Re: Re: Re: Re: Vyhoda
adamzprahy
| 25. 3. 2019 09:43
Omlouvám se profesore, moc jsem to neřešil >:D Příště se tedy raději k operáku na Golfa za 17k měsíčně nebudu vyjadřovat, ačkoliv mám na firmě několik (dražších) aut včetně VW za úplně jiné ceny a nedalo mi to se nevyjádřit...
operak
Petrskr
| 25. 3. 2019 09:52
Teď už jsou dvouleté operáky úplný nesmysl, splátka je třeba o 1600 měsíčně dražší, než u tříletého. Já za měsíc vracím po dvou letech Fabii a vypadá to takto vč. DPH:

Pořizovací cena: 369 221 Kč. Sleva: 31 220 Kč.
Cena po slevě: 337 991 Kč.
Splátka celkem (včetně pojistek a servisu, bez pneu): 183 792 Kč
Cena, kterou mi nabídli při odkupu: 240 000 Kč

Pokud bych se tedy rozhodl si auto nechat, vyšlo by mě na 423 792 Kč. Tedy vč. pojistek a servisní prohlídky (tato částka bude řekl bych tak 25-30 000 Kč). Takže asi nějakých cca 400 000 Kč za Fabii Style 1,2 TSI 81 kW color concept. Přeplatil bych tedy nějaých cca 70 000 Kč. Což je podle mě asi tak stejné, jako kdybychom ji brali na klasický finanční leasing. S tou výhodou, že se nemusela dávat žádná akontace a měli jsme dva roky na to si rozmyslet, jestli bychom to auto chtěli nebo ne.

Další operák na Karoq už si beru tříletý.
Re: operak
Petrskr
| 25. 3. 2019 12:26
názed celkem 35 000 km, spoluúčast 5 %
Cena
andy2214
| 25. 3. 2019 10:33
Cena je vskutku divna, ja mam nabidku Octavia 110kw TDI DSG Ambition+ kombi cenikova cena 724 tis na 24 mes pri 5% spoluucasti a celkovem najezdu 100 tis km za 17900 mesicne s DPH pri najezdu 160 tis km 20 tis mesicne s DPH, prejety km koruna s DPH nedojety km to same, volna hranice 5000km k prejeti, zustatkova cena 222 tis kc s DPH. Coz mimojine znamena ze pri odkupu to auto vxjde na 700 tis vc. dvou let povinka a havarijka ktere jinak ma taxi stoji kolem 25 tis, takze 650 tis coz víceméně sedi s tim, za co bych si to auto koupil asi realne s 10% slevou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku