Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Auto na operativní leasing: Náš operativní život s pronajatým golfem

David Šprincl
Diskuze (36)

Není nad to, vyzkoušet si velkolepě inzerované nabídky v praxi. Jednou takovou je pobyt Volkswagenu Golf Variant ve Světě motorů – poprvé v dějinách na operativní leasing.

Roční služba Volkswagenu Golf Variant na operativní leasing pomalu spěje do svého cíle. Nakonec nám po tři čtvrtě roce trčí jako hlavní potíž omezení na ujetí 25.000 kilometrů za rok. Neřekli bychom, jak žalostně málo to pro nás je. Ale přestřelit znamená doplatit podle smlouvy za každý kilometr navíc 2,52 Kč – a to je docela dost...

„Také bych řekl, že sledovat kilometrový nájezd je u operativního leasingu skoro nejdůležitější,“ říká Lukáš Cankař ze společnosti Volkswagen Financial Services, kde pečují o stovky prodejců celého koncernu VW a kde jsme si domluvili i náš operativní leasing – v rámci testu pouze na rok, což nebývá obvyklé.

„Počet kilometrů si člověk zvolí podle svých potřeb. V případě, že limit nedodrží, platí za to. Dále je potřeba dbát na to, že vůz se má vrátit ve stavu odpovídajícím běžnému opotřebení, případné nadměrné poškození je tedy potřeba opravit v rámci pojištění, nebo bude klientovi vyúčtováno po vrácení vozu. Případně se jde domluvit s prodejcem na odkupu auta. Klient v tu chvíli nemusí řešit přejeté kilometry nebo ono opotřebení. Ale podle našich zkušeností většina zvolí pronájem nového vozu. Což je vlastně ta výhoda, kterou operativní leasing umožňuje. Zvolit si nový, modernější vůz dle aktuálních potřeb,“ uzavírá Lukáš Cankař.

Kolik nás stojí golf na rok  
Úvodní splátka při podpisu smlouvy 6 250 Kč
11 splátek vždy k 1. dni v měsíci 17 326 Kč
Poslední, 12. splátka před vrácením 11 233 Kč

Jaké služby leasing obsahuje

  1. Poskytnutí samotného vozu
  2. Přihlášení i odhlášení vozu včetně poplatků
  3. Povinné ručení u ČP s limitem 100.000.000 Kč
  4. Havarijní pojištění u ČP se spoluúčastí 5 %, minimálně 5000 Kč
  5. Pojištění všech skel s limitem plnění 10 000 Kč
  6. Pojištění právní ochrany
  7. Údržba a servisní náklady
  8. Přezutí včetně zimních pneumatik
  9. Silniční asistence pro ČR a EU (10 dnů)
  10. Další poplatky typu silniční daně nebo poplatků za poslech rádia

David Šprincl
Diskuze (36)

Doporučujeme

4. 10. 2021 08:28
Re: Cena masakr
Já sem si bral Octavii Combi Active 2.0 TDI 85 kW https://podbabaoperak.cz/…a-octavia-combi/ na 24 měsíců za 8 840 Kč, ale chci vyměnit za benzín 110 kW protože jezdím kratší cesty. Konfigurace mají různé ale jen od 24 měsíců. Jinak je to pěkné auto se kterým jsem spokojený.
16. 10. 2019 07:48
Auto na úvěr
Také jsem vyřizoval úvěr přímo na pobočce áček, protože dostanete daleko lepší úrok, než když půjdete do banky, nebo to jsou alespoň moje zkušenosti.
15. 10. 2019 21:07
Půjčka na auto
Potřeboval jsem nutně koupit nové auto, na které jsem vyřídila leasing přímo na pobočce AAA auto, a to mi ušetřilo opravdu hodně času.
30. 9. 2019 10:43
Re: jak
Ahoj všem,
chci se podělit o zkušenosti s operativním leasingem od VW financial services (Škofin). Vzal jsem si Golfa 1.0 81 kW Maraton edition, pronájem 09/2017-09/2020, tedy 3 roky, měs.splátka 5550,- CZK, nájezd za 3 roky 45.000 km + 5.000 tzv.volných za doplatek 1,77 Kč/km. Smlouva bez nějakých výjimečných služeb typu zimní gumy (ty jsem si musel koupit sám), servis v ceně, spoluúčast minimálně 5.000 - což se ukázalo jako nevýhodné.
Vše bylo v pořádku do té doby než jsem se musel z důvodu narození druhého potomka přestěhovat a jezdit do práce 150 km denně. Nájezd se rapidně navýšil a mě bylo jasné že tři roky rozhodně nebude trvat dokud nenajedu 45.000. Před pár dny, tedy po uplynutí dvou let běhu smlouvy, jsem se ptal VW na možnosti dřívějšího vrácení vozu. Ty jsou v zásadě dvě:
1. vůz se dá do aukce /do komise na základě znaleckého odhadu. Po prodeji se od ceny nového vozu odečte co jsem zaplatil na pronájmu, za kolik se prodalo auto a zbytek doplatím (tedy značné riziko že budu doplácet raketu vyšší než součet zbývajících splátek)
2. vůz si nechám a budu splácet do konce smlouvy s tím že NENÍ MOŽNÉ abych jim auto alespoň odvezl aby si ho ustájili. Jakmile bych jim auto odvezl tak by spustili proces v bodu 1. I přes mé upozornění že vůz používat nehodlám a že tedy bude někde rok stát na parkovišti, zabírat místo, materiály a díly budou degradovat. Je jim to úplně jedno. Takže klidně nechají shnít téměř nové auto. Zajímavý přístup od automobilky s globálním průserem za podvody při emisích.

Očekával jsem alespoň náznak nějakého kompromisu, ale byl jsem příšerně naivní :-)
Další nepříjemná zkušenost (ale předvídatelná) spočívá ve spoluúčasti. Jakmile Vám nějaký idiot na parkovišti auto odře (2x během dvou let, samozřejmě Středočeský kraj, území s mimořádně debilními řidiči), tak hlásíte škodu a automaticky si chystáte bůra. Takže i prkotina, kterou byste na vlastním autě nijak moc neřešili, protože je třeba sotva vidět, se zde projeví jako drahá legrace.
26. 3. 2019 12:56
Re: jak
Za každý tip budu rád, časem to určitě budu řešit - klidně napiš na vondry87@seznam.cz - předem díky moc. Když jsem před 2 lety Supa na OL sháněl, tak nikdo nechtěl jít pod 12 tis. bez DPH, tak mě prostě přijde divný, že by to šlo za 7 - 8 tis. Pokud by ty marže byly tak obrovský, tak by se přece trh a konkurenční prostředí postaralo o to, aby se ty ceny srazily, nebo ne? Zvláštní. Každopádně jsem Superba/Passata/Mondeo na OL poptával u několika prodejců a všichni mi řekli, že než slevu, to radši nic. Tak jsem nakonec auto koupil, protože OL se prostě za těch podmínek nevyplatil. Ale kdyby bylo možné sehnat operák za cenu,co píšeš, tak bych nikdy auto nekupoval a rozhodně bych preferoval operák. A až se za dva roky budu Passata zbavovat, určitě budu operák zase zvažovat. A za tuhle cenu bych klidně rovnou vzal i Karoq/Kodiaq pro manželku :-!