Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Elektrobusům se zatím u nás moc nedaří. Problémem je cena

10 komentářů

PowerHouse
Chybí v něm přepokládaná životnost baterií, které v tomto případě dostanou hodně zabrat.

Bez započítání výměny baterií je jakokoliv úvaha zbytečná.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
tak daleko se zájemci o elektro dívat nechtějí
stačí jim že jim eu poskytne dotaci
Avatar - eLzyx
eLzyx
u nás v Bílině tramvaje ani trolejbusy nemáme, přesto všechny BUSy jsou na baterky. Takže to jde.
Arese
Jasně, že to "jde", ale za jakou cenu? Mnohem lepší jsou městské busy se spalovacími motory na plyn!
Avatar - eLzyx
eLzyx
nejsou tak bezpečné, jak se zdají.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jen do 1. výměny baterií
v Kanadě se vraceli od CNG ještě rádi k naftě
Avatar - eLzyx
eLzyx
BUSem nejezdím, ale i tak budu rád, když zůstaneme u elektrobusů. Proč? Protože to má velice pozitivní vliv na hlučnost ulic. Dřív jsem doma mohl podle MHD odhadovat kolik je hodin. Vždycky když projel kolem, tak ten nafťák duněl, supěl a ještě do toho obvykle řadil. Dnes vůbec netuším jestli vůbec nějaký BUS jede ... leda když se kouknu ve správný okamžik z okna.
Avatar - Anonym
Anonym
Ony se časy od dýchavičných Ikarusů a 25 let starých Karos dost změnili víme, ono už i moderní bus nevydává takový hluk, kouř atd.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co je špatného na CNG busech?
Avatar - Anonym
Anonym
v Praze těch CNG busů několik jezdí a pohoda