Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
eLzyx
u nás v Bílině tramvaje ani trolejbusy nemáme, přesto všechny BUSy jsou na baterky. Takže to jde.
Jasně, že to "jde", ale za jakou cenu? Mnohem lepší jsou městské busy se spalovacími motory na plyn!
jen do 1. výměny baterií
v Kanadě se vraceli od CNG ještě rádi k naftě
v Kanadě se vraceli od CNG ještě rádi k naftě
BUSem nejezdím, ale i tak budu rád, když zůstaneme u elektrobusů. Proč? Protože to má velice pozitivní vliv na hlučnost ulic. Dřív jsem doma mohl podle MHD odhadovat kolik je hodin. Vždycky když projel kolem, tak ten nafťák duněl, supěl a ještě do toho obvykle řadil. Dnes vůbec netuším jestli vůbec nějaký BUS jede ... leda když se kouknu ve správný okamžik z okna.
Ony se časy od dýchavičných Ikarusů a 25 let starých Karos dost změnili víme, ono už i moderní bus nevydává takový hluk, kouř atd.
Bez započítání výměny baterií je jakokoliv úvaha zbytečná.
stačí jim že jim eu poskytne dotaci