Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Elektrobusům se zatím u nás moc nedaří. Problémem je cena

10 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
tak daleko se zájemci o elektro dívat nechtějí
stačí jim že jim eu poskytne dotaci
PowerHouse
Chybí v něm přepokládaná životnost baterií, které v tomto případě dostanou hodně zabrat.

Bez započítání výměny baterií je jakokoliv úvaha zbytečná.
Avatar - Anonym
Anonym
Ony se časy od dýchavičných Ikarusů a 25 let starých Karos dost změnili víme, ono už i moderní bus nevydává takový hluk, kouř atd.
Avatar - eLzyx
eLzyx
nejsou tak bezpečné, jak se zdají.
Avatar - eLzyx
eLzyx
BUSem nejezdím, ale i tak budu rád, když zůstaneme u elektrobusů. Proč? Protože to má velice pozitivní vliv na hlučnost ulic. Dřív jsem doma mohl podle MHD odhadovat kolik je hodin. Vždycky když projel kolem, tak ten nafťák duněl, supěl a ještě do toho obvykle řadil. Dnes vůbec netuším jestli vůbec nějaký BUS jede ... leda když se kouknu ve správný okamžik z okna.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jen do 1. výměny baterií
v Kanadě se vraceli od CNG ještě rádi k naftě
Arese
Jasně, že to "jde", ale za jakou cenu? Mnohem lepší jsou městské busy se spalovacími motory na plyn!
Avatar - eLzyx
eLzyx
u nás v Bílině tramvaje ani trolejbusy nemáme, přesto všechny BUSy jsou na baterky. Takže to jde.
Avatar - Anonym
Anonym
v Praze těch CNG busů několik jezdí a pohoda
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co je špatného na CNG busech?