Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

LPG jedé a Bureš takýýý :))
Kharl.ANTIDIESEL
| 26. 3. 2019 10:04
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) jj
SOUDLUZI : Naše strana a vláda rozhodla že i nadále se fčeských autodebilkách budou vyrábět popelnice spalující následující srašky http://petrol.cz/aktuality/archiv/2014/46/premiove-benziny-versus-standard-4581.aspx :
PŘEHLED HLAVNÍCH ADITIV DO BENZINU A JEJICH FUNKCE
1. Přísady zvyšující oktanové číslo, což mohou být některé sloučeniny kovů (jelikož se již nesmí používat olovo, jsou to pentakarbonyl železa, karbonyl niklu, ferocen nebo tetraethylcín)
2. Detergenty neboli čistící přísady, které odstraňují úsady v sacím systému motoru. Jsou to amidy mastných kyselin, sloučeniny isobutylenu s anhydridem kyseliny jantarové, deriváty alkylfenolů a jiné dodávané naředěné vhodnými rozpouštědly.
3. Antioxidanty neboli inhibitory oxidace, které zabraňují tvorbě pryskyřic, když je benzin delší dobu vystaven světlu nebo vyšším teplotám. Lze použít např. alkyl-p-fenylendiaminy, alkyl-p-aminofenoly a alkylfenoly, které rozkládají peroxidové radikály.
4. Inhibitory koroze, kterou způsobuje v palivovém potrubí přítomnost vody. Mohou to být např. vyšší alkoholy, mastné kyseliny nebo jejich aminy, které vytvářejí na povrchu kovů tenký hydrofobní ochranný film zabraňující kontaktu s vodou.
5. Deaktivátory kovů, které katalyzují oxidační reakce a tím snižují účinek antioxidantů. Velmi účinné jsou sloučeniny mědi, příkladem přísady tohoto typu je N, N´-disalicyliden-1,2-propandiamin.
6. Mazivostní přísady. Dříve se do benzinu přidával olej v poměru 1:400, nyní se používají mazivostní přísady, které navíc snižují tření. Právě v tomto případě se pravý účinek této přísady může třeba na spotřebě projevit až po ujetí několika tisíc km.
Mezi dalšími látkami jsou ještě aditiva proti "zatloukání" ventilových sedel, přísady proti vymrzání vody z paliva neboli tzv. antiiceing aditiva, či aditiva omezující růst oktanového požadavku.
Takže tyhle všechny srašky dýchate díky Burešovi kerý nemá rád elektromobily https://www.idnes.cz/ekonomika/doprava/au
tyoe kerej administrátor ňouma ten perfektní dískuzní model
Kharl.ANTIDIESEL
| 26. 3. 2019 10:07
to je strašný, prasopsata nevymřeli ani na autí.cézet :))))))))))))))))))))))))))))))))

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/etanol-e10-benzin-tankovani-benzinka.A181219_162233_automoto_fdv
dyt to neumí vkládat odkazy!!!
Kharl.ANTIDIESEL
| 26. 3. 2019 10:08
coste to zatepily!!!! fuj, hotovo iděm, žádné cihlý nebůdu, kůvy šikmovoké
Avatar - Ozzman
Re: dyt to neumí vkládat odkazy!!!
Ozzman
| 26. 3. 2019 10:30
Proč ze všech zrušených diskutérů a profilů si přežil zrovna ty? ;-\
No,
steny007
| 26. 3. 2019 10:36
hodně najezdí????
Vypočtená vzdálenost 22tis. km je nic oproti tomu, kolik je běžně potřeba najet v dieselu, aby se vyplatil ten příplatek za motor.
O elektromobilu ani nemluvím, protože ten při svém minidojezdu nikdy požadovanou vzdálenost neujede. >:D
LPG
xpaja
| 26. 3. 2019 11:37
Už jsem to tu kdysi psal, tak to jen zopakuji.
Obecně jsou problémy s tím, že LPG je sušší, má delší dobu hoření a hoří při vyšší teplotě. Při chudé směsy pak může docházet k podpalování ventilů.
Pro LPG je ideální kombinace Hydraulických zdvihátek ventilů, které si sami upravují jejich vůli, tvrzených ventilovych sedel a nepřímého vstřiku. Bohužel dnes už se tahle kombinace snad ani nevyskytuje. Boom hydroštelů byl na přelomu osmdesátých a devadesátých let, od začátku tisíciletí od nich výrobci houfně ustoupili a používají podložky či kalíšky. U některých motorů ventily nelze seřídit v podstatě vůbec. To je ale v článku zmíněno.
Přímý vstřik nemá cenu předělávat, musí se přivstřikovat benzín, aby to vydrželi benzínové vstřikovače a úspora nákladu pak mizí v nenávratnu.
Je tu sice možnost vstřiku kapalné fáze benzinovymi vstřikovači, ale s kvalitou CZ LPG houfně odchází čerpadla a ani čerpadlo, ani zapečené vstřiky nejsou levná záležitost. Neřekl bych, že s tím nejsou zkušenosti. Dealerské přestavby Subaru měli právě kapalné Vialle už v r. 2007. Jen ty zkušenosti nejsou dobré kvůli těm čerpadlům. Zajímavé že na západ a sever od nás problémy s čerpadly nejsou. Procentuelní rozdíl ceny přímovstřikového LPG a přímovstřikového kapalného LPG taky není až tak markantní. Ale stejně se nevyplatí ani jedno.
Pak tu je pár posledních nepřímovstřikových motorů.
Tohle jsou motory, co jdou předělat (nové, případně se dají sehnat v nějaké ojetině mladší 10. let).
1) FCA 1,2 51kw; 1,4 57 kw; 1,4T 88-103 kw; 2,4 129-137 kw; 3,6 v6 208+kw; HEMI V8 270+ kw
2) Opel (GM) 1,4T 85 a 103 kw; 1,8 104kw; 1,6 91kw (RIP 2013); Vortec V8 300+ kw
3 ?) Kia 1,0 cvvt 51kw; 1,4cvvt 73kw
4 ?) Subaru 2,5i 123-129kw
5) Renault (Dacia) 1,2 53kw; 1,6 75kw; 2,0t 125-162kw (RIP 2015)
6) VW 1,4mpi 63kw; 1,6 mpi 75kw
7 ?) Mitsubishi 1,6 86kw; 2,0 110kw
Ty s otazníkem za číslem mají i tak problém s měkčími ventilovými sedly a klidně už po 100kkm se mohou objevit zaklepaná ventilová sedla a p
Re: LPG
xpaja
| 26. 3. 2019 11:41
Ty s otazníkem za číslem mají i tak problém s měkčími ventilovými sedly a klidně už po 100kkm se mohou objevit zaklepaná ventilová sedla a podpálené ventily. U Mitsubishi je ten problém horší než u Subaru. Japonské motory je obecně lepší vynechat protože mají měkká ventilová sedla.

O přínosu Flashlube a podobných maziv se dá spekulovat, neexistuje snad žádná studie, která by jejich přínos potvrzovala. Do turbo motorů se bežně nepoužívají, i když v dněšní době existuje i přímaz "pod tlakem". Někteří plynaři o nich mluví jako o zbytečnosti bez valného přínosu jiní naopak. Proto jedni montují Flashlube všude a druzí raději volí přívstřik benzinu ve vysokých otáčkách (v objemu do 10% vstřiku LPG).
Re: Re: LPG
Marekx
| 26. 3. 2019 19:20
Jelikož jezdím v rodině s vozy na LPG již někdy od roku 2005 a o problematiku kolem LPG se dosti aktivně zajímám, protože nevhodnou přestavbou si moc nepomůžete, spíše si tím zaděláte na drahé problémy, tak se dá v článku s mnohým souhlasit. Nicméně ono podtlakové přimazávání ventilů jsou doslova vyhozené peníze. Je zde hned několik závažných nedostatků, o kterém plynaři moc nemluví, protože to chtějí prodat. Jedním je to, že dávkování je odkapáváním a ve finále neděláte nic jiného, než to stále štelujete, tedy je to opruz a naprosto neúsporné na provoz vs. cena maziva. Daleko větší problém je však to, že se jedná o podtlakový systém. Největšího podtlaku je však dosahováno na volnoběh, čili tady je mazání nejúčinnější, ale při jízdě to prakticky nemaže vůbec nebo zcela nedostatečně. Natož, aby to zvládlo mazat všechny ventily stejně, čili je to úúúúplně k prdu. Elektronický přímaz ventilů je již zcela o něčem jiném a cena o několik tisícovek vyšší. U asijských vozů provozovaných na LPG doslova nutnost. Nicméně se to vyplatí, maže to stále stejně za každého provozního režimu motoru a je zde i značná úspora maziva. Kupovat vůz s již zabudovaným LPG se nemusí vyplatit, protože většina majitelů ani netuší, že to má nějaký filtr plynné a kapalné fáze a jak často se vůbec mění. Tím spíše, že hlavně v Čechách, kde kraluje Kralupol, je kvalita LPG doslova mizerná. Tomegas, který je především na Moravě je ale ok. Takže LPG vstřiky můžou být již před smrtí, nebo to dotyčný nechal namontovat do naprosto nevhodného motoru a ke všemu ještě tu nejlevnější LPG sadu, což je většinou totální šunt. Proto je vždy lepší si koupit vozidlo bez LPG a do něj si to nechat namontovat u ověřeného a zkušeného plynaře, který se vyzná. Všehoschopných LPG garážníků je tady stále dost a to pak za ty problémy opravdu nestojí. Ze svého okolí znám pouze dva takové z toho množství, kteří se tím profesně zabývají, zbytek je doslova tragédie.
Re: Re: LPG
Tycoon
| 26. 3. 2019 20:44
Někteří Korejci a Japonci zvládnou zaklepat ventily klidně po 30 až 50 tkm.
Avatar - Dzakobo
Re: LPG
Dzakobo
| 26. 3. 2019 12:56
Ještě mě napadlo pár motorů:
FCA - 1.4 multiair 125 Kw, 3.2 V6 (Cherokee), Maserati GT 4.2 V8
KIA Hyundai - 1.6 mpi 92 kW
Ford - 1.6 mpi 77/88/92 kW a V6 + V8 v Mustangu
Honda - 1.8VTEC 108 kW atd.
VW/Škoda/Seat - 1.0 mpi 44/55 kW; 1.2 mpi 55 kW
Volvo 2.5T 184 kW
Toyota - 1.6 mpi 97 kW atd.
Kolíňata
Avatar - Dzakobo
Re: Re: LPG
Dzakobo
| 26. 3. 2019 12:59
Suzuki - 1.2;1.6;2.4 (Kizashi)
Re: Re: LPG
Marekx
| 26. 3. 2019 20:11
1.8 VTEC / 103 kW, což měl Civic 8G vs. LPG fakt ne, pokud tem motor máte rád. Navíc je na svůj objem a pružnost poměrně úsporný již sám o sobě, takže nemá ani moc význam jej ničit LPG.
Re: LPG
Marekx
| 26. 3. 2019 19:58
Už jsme spolu o tom tady před časem diskutovali, nicméně u těch asiatů a hromadné absenci hydroštělů je to prostě problém vždy, nehledě na motorizaci. Ani u svého Subaru s motorem 2,0R / 121kW DOHC jsem se tomu při cca. 160tkm nevyhnul a raději s předstihem sedla sacích ventilů nechal vyměnit za sedla z mnohem odolnějšího materiálu (byly již menší vůle) a to se jedná o motorizaci, kde byla automobilkou přestavba LPG prodejcům odsouhlasena. Nicméně nemělo to elektronický přímaz od novoty, ale až od cca. 120tkm, takže celkem pozdě. Jinak, co se kultivovanosti jízdy na LPG a Subaru týče, naprosto spokojenost, tj. bezproblémový systém BRC v kombinaci s LPG od Tomegas. Výměnu filtrů a zkoušky na případné úniky po jejich výměně si dělám sám a pro jistotu v garáži mám i LPG čidlo napojené na alarm. Filtry jsou při výměně i celkem čisté, až se tomu divím, takže kvalita LPG od Tomegas je na Severní Moravě skvělá. Velké problémy se zaklepáváním měl Hyundai a Mitsubishi. Mitsu to v tichosti stáhlo z nabídky a zase se to po nějaké době v nabídce u jednoho modelu objevilo. Když jsem se o tom průšvihu u Mitsu zmínil v diskuzi na jednom serveru při představování nového modelu ASX, tak byl ten příspěvek v tichosti smazán. Očividně prodejci chtějí, aby se na ten průšvih zapomnělo :-)
U toho Renaultu je to taky ošemetné, protože třeba motorizace 1,2 / 55kW není vhodná k předělávkám na LPG, protože také postrádá hydroštěly. Vhodná byla 8V motorizace 1,2 / 43kW, která měla i LPG od výroby a i tady výrobce přímo v manuálu k vozidlu doporučoval kontrolu ventilových vůlí co 30tkm, stejně jako u Subaru. Motorizace 1,2 / 54kW (např. Clio IV a Sandero) tady už to hydroštely snad má, ale zatím mi to nebyl schopen nikdo potvrdit, takže tady bych to taky raději nepokoušel. Naopak se velmi dobře předělává oturbený tříválec 1,0 TCe / 66kW, protože je to nepřímovstřik a vykazuje zatím dobrou spolehlivost i na LPG provoz. Z koncernových motorů jsou to všechny motorizace MPi, čili i 2.0, který ti
Avatar - Warrual
ACZ jako vážně?...
Warrual
| 26. 3. 2019 13:03
Opravdu se vracíte někdy do roku 2009 kdy také nešly zvětšit obrázky v galerii??? Opravdu tu necháte tento divný model diskuze? Proč kazíte to, co trochu fungovalo?
OCTAVIA COMBI I 1.6 MPI 75KW LPG
Lucass
| 26. 3. 2019 16:33
Mám Octávku 1. generace v motorem 1.6 MPI 75kw Na LPG bez přimazávání ventilových sedel ,tak byla přestavěna na 172000km a teď má najeto 306000 km. Nádrž místo rezervního kola o objemu 72 litrů a natankuji max 65 litrů plynu. Prostor v kufru není dotčen a to díky dvojité podlaze v kufru. Co se týká servisů plynu, tak jak bylo už napsáno v článku..jezdím 1 ročně na kontrolu a cena je opravdu v řádu stokorun. Jediný problém nastal po natankování LPG v Dánsku na cestě do Norska, tak tam mají zřejmě opravdu né moc kvalitní plyn a dokázal zalepit ventil přivádějící plyn ke směšovači. Naštěstí se po několika pokusem vždy otevřel. Po návratu do ČR jsem nechal ventil vyčistit což trvalo asi 3 minuty a zase vše šlapalo.
Spotřeba po městě teď v zimě je cca 10 litrů a na dálku 8 a při klidné jízdě do 120 km/h se dá i 7 až 7,5 l Dojezd na plnou nádrž je při ježdění po městě 650 km a mimo město a dálnice jsem se dostal na 800 km.
Co se týká startování, vždy nechávám motor běžet na benzín a po zahřátí se sám přepne na plyn.Je totiž možnost startovat rovnou na plyn, ale to nedělám. Samotné přepnutí i když je venku mráz trvá max za 2 km, když trasa vede alespoň po rovině a motor se má šanci ohřát.
Zrovna jsem se před pár dny vrátil z Rakouska a ve 4 lidech s plných kufrem a boxem na střeše jsem měl spotřebu 7,5 l a náklady 1,15 Kč na 1km
Tedy toť menší info uživatele, který vlastní přestavěné auto na LPG a jen škoda, že v EU již nelze koupit auto s tímhle motorem.
Re: OCTAVIA COMBI I 1.6 MPI 75KW LPG
car
| 26. 3. 2019 19:07
Mám podobnou zkušenost s Renaultem Scenic 1.6 81kw.Auto má 200tkm úplně v poho..jen asi hloupej dotaz..nevíš jakou spotřebu ukazuje PC?Ukazuje to spotřebu plynu,ne benzínu?
Re: Re: OCTAVIA COMBI I 1.6 MPI 75KW LPG
Lucass
| 26. 3. 2019 20:16
Ukazuje mě to aktuálně spotřebu paliva na které jedu. Jen bych řekl, že když jedu na plyn ukazuje to třeba o půl litru méně. Hodně záleží zda jedu dlouhou trasu na plyn a nebo popojíždím po městě a z toho 20 procent jede na benzín, tak rozdíl je klidně na PC i větší. Tedy PC ukazuje menší spotřebu než je reál.
Re: Re: OCTAVIA COMBI I 1.6 MPI 75KW LPG
Marekx
| 26. 3. 2019 20:18
Palubák samozřejmě ukazuje vždy spotřebu na benzín. Mám dojem, ale nejsem si jistý, že to uměla origo LPG vestavba u Octávky, čili namontované na výrobní lince. Všechny LPG dodatečné předělávky ukazují vždy pouze spotřebu na benzín, čili při provozu na LPG je to nesmysl a je potřeba se řídit počítadlem km a pak si to přepočítat.
Re: Re: Re: OCTAVIA COMBI I 1.6 MPI 75KW LPG
Tycoon
| 26. 3. 2019 20:42
Přesně tak, s dodatečnou přestavbou ukazuje palubák hypotetickou spotřebu benzínu. Přepočet je principiálně jednoduchý. Spotřeba LPG je 1,3krát vyšší než spotřeba benzínu. Vstupuje do toho pak samozřejmě studený start na benzín.
Re: OCTAVIA COMBI I 1.6 MPI 75KW LPG
Marekx
| 26. 3. 2019 20:05
Tyhle staré MPi koncernové motory nemají s LPG sebemenší problém, ale to bejvávalo ;-)
CO TO JE ZA HLOUPÝ ZÁVĚR
proton
| 26. 3. 2019 17:10
Proč by se mělo LPG vyplatit tomu kdo "hodně" jezdí, když při nákladu 30 000,- je zpět za 22 000 km?
Doplnenie článku + vlastné skúsenosti s LPG
dzozifko
| 26. 3. 2019 20:31
V článku ma snáď najviac prekvapilo, že pri vymenovávaní výrobcov nebol uvedený ten najlepší a najkvalitnejší - holandský PRINS. Je to jediný výrobca, ktorého majitelia predávaných áut uvádzajú priamo v nadpise. Ďalšia menšia nepresnosť je v objemoch nádrže. Ja mám v dvojkovej Octavii nádrž v priestore rezervného kolesa a tá má objem 82 litrov. Bez nejakých veľkých problémov len na plyn absolvujem aj 600 km.
S LPG nie sú extra veľké problémy, pokiaľ majiteľ dodržuje pár základných pravidiel. V opačnom prípade môže chodiť od jedného servisu k druhému.
Úplný základ je splyňovač od kvalitného výrobcu. U mňa pripadajú do úvahy len dvaja - obaja z Holandska - PRINS a Vialle. Všetko ostatné považujem za zvýšené riziko. Talianski výrobcovia sú taký stred a nejaké no-name firmy predstavujú problémy v budúcnosti.
Pri montáži si namontovať domazávač - nie každý typ domazávača sa hodí na každý typ splyňovača. Takže už pri voľbe splyňovača treba uvažovať o tom, že zvoliť taký typ, aby sa dal použiť elektronický domazávač. Pollitrová nádobka vystačí tak na cca 15.000 kilometrov. A je úplne jedno, či sa jedná o japonské, nemecké či kórejské auto, domazávačom sa nedá nič pokaziť. Nenainštalovaním domazávača sa dá naopak pokaziť veľmi veľa. Zvlášť citlivé na absenciu domazávača sú japonské autá. Nemecké autá, resp. škodovky sú z tohto pohľadu najmenej citlivé.
Ja som si pred pár rokmi doviezol z Nemecka Octaviu so 100.000 kilometrami a LPG namontovaným hneď po kúpe auta (auto bolo z Drážďan a montáž PRINS-u bola v Poľsku :-) ).
Re: Doplnenie článku + vlastné skúsenosti s LPG
dzozifko
| 26. 3. 2019 20:31
Domazávač som si namontoval ja až doma po kúpe. Odvtedy som najazdil cca 70.000 kilometrov. Spotrebu mám v lete 8,7 až 9 litrov LPG + trochu benzínu, v zime logicky viac. Po diaľnici však jazdím max. 115-120. Najväčším problémom bolo pred pár rokmi menšia aféra s nekvalitnou dodávkou poľského plynu, kedy autá hromadne jazdili do servisov na vyčistenie. Moja Octávka aj toto zvládla relatívne v pohode - bez drahého čistenia. Odvtedy si ale čerpačky dávajú pozor, aby sa to nezopakovalo - stálo ich to dosť úsilia, aby sa to nedostalo do médií. Ten domazávač je veľmi dobrý aj pre takéto prípady - keď je nekvalitnejší plyn.
No a tretia dôležitá vec sú sviečky. Jediné, ktoré sa mi dlhodobo osvedčili, sú japonské NGK určené špeciálne pre autá s LPG. V porovnaní s konkurenciou majú 3 hroty, ktoré hádžu iskry, a tak nie je problém so zapaľovaním. Sú ale podstatne drahšie.
A kde tankovať? Najlacnejší, ale zároveň aj najmenej kvalitnejšie LPG je na Dalioil. Oni používajú stále poľský plyn. Najkvalitnejší je naopak asi na Slovnafte - tam v poslednom časte tankujem aj ja.
Krátke zhrnutie: s LPG sa dá hodne ušetriť, pokiaľ nešetríte na nesprávnom mieste. Najskôr si treba vybrať kvalitný splyňovač a sviečky, namontovať domazávač a tankovať kvalitné LPG. Potom môžete šetriť. Ak budete chcieť šetriť hneď na začiatku na hardvéri, tak ušetrené peniaze rýchlo miniete v servisoch pri nastavovaní LPG a riešení ďalších problémov. Ak kupujete ojazdené auto s LPG, a hlavne japonské, tak len také, ktoré už má domazávač už nainštalovaný. Predstava, že niekto na japonskom aute s LPG najazdil 100.000 či viac km bez domazávača, nie je moc optimistická... Skrátka to smrdí problémami.
Re: Doplnenie článku + vlastné skúsenosti s LPG
Tycoon
| 26. 3. 2019 20:49
Já jsem měl obyčejný polský Elpigas, na radu plynaře jsem jen připlácel za kvalitnější vstřikovače ... a najel jsem 190 tkm bez problémů ... přimazávání jsem nepotřeboval, jelikož jsem kupoval kupoval auto s hydroštely a tvrzenými sedly.
Re: Re: Doplnenie článku + vlastné skúsenosti s LPG
Marekx
| 27. 3. 2019 15:27
Ono je to taky o kvalitě map v ŘJ od LPG a nejdůležitější je právě kvalita LPG vstřiků a nezanedbávat výměnu obou filtrů. V opačném případě můžou být vstřiky sebelepší, ale půjdou pak stejně brzo do kopru. Do svých aut již nechávám montovat pouze Landi Renzo a BRC. Ostatní je již zbytečně drahé, nebo šunt. Nejhorší systém, co jsem v autě měl, byl od Lovato systém Easy Fast, který byl neskutečně poruchový a extra háklivý na kvalitu LPG. U Landi nebo BRC nechám namontovat a již pouze jezdím a měním pravidelně filtry a nemusím řešit ani háklivost systému na kvalitu LPG.
Aký motor na LPG
Robo91
| 26. 3. 2019 22:48
S LPG mám niekoľkoročné pozitívne skúsenosti, kde ešte otec jazdil na starom Forde Sierra, neskôr Fabia MPI, ja na vlastnom Formane a uplynulých 5 rokov a viac ako 100 000 km bez problémov na Renault Megane. V článku spomínaný Ford 1,25 Zetec žiaľ tiež z osobnej skúsenosti poznám, kde po 30000 km na LPG šiel motor na výbrus hlavy kvôli podpáleným ventilom. Nejaký čas uvažujem nad novším autom ako je Megane a chcel by som poprosiť o tip na spoľahlivý motor do objemu 2,0 litru vhodný na LPG. Ďakujem
Re: Aký motor na LPG
Marekx
| 27. 3. 2019 15:11
Z nových aut pro spolehlivou přestavbu LPG z hlediska životnosti motoru, už není z čeho vybírat, natož pak z kategorie dvoulitrů. Je nutno sáhnout už leda po ojetinách a až na vždy dosti rizikové Asiaty (absence hydroštelů a nedostatečně tvrzené sedla) ten seznam motorizací vhodných na předělávku již uvedl xpaja v diskuzi výše, i když některé bych z toho seznamu vyloučil a některé tam dodal. Jistota jsou staré koncernové MPi. Také bych se vyhnul předělávce koncernových TSFI, TSI. Přímovstřiky na předělávku jsou stále drahé a návratnost dlouhá, jak v článku správně zaznělo. U té životnosti přímovstřik. motorů při provozu na LPG to je taky velký otazník, navíc jich moc překopaných na LPG ani není. Motorizace u toho nového Megana jsou všechny TCe s přímovstřikem, takže loterie ;-)
Avatar - Barrichello
Osvědčené motory na LPG
Barrichello
| 27. 3. 2019 11:10
jsou 5,7 a 6,4 V8 HEMI. Při kvalitní instalaci fungují velmi spolehlivě

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku