Dopravní podniky prodělaly proti minulému roku 400 000 000 Kč takže moc peněz na podobném investice nebude.
Kdo dneska CHCE MÍT DIESEL ČISTÝ, MÁ HO PRAKTICKY BEZ NOX A BEZ PEVNÝCH ČÁSTIC.
Investice do takových trolejbusů jsou neekonomické, musí se postavit troleje, rozvodny a baterkotrojejbus neustále vozí sebou těžké a drahé baterie.
ne, moc těchto kříženců Praha asi mít nebude, navíc je směšné kde je používají, na sídlištích je vzduch ok díky blokovým zdrojům tepla, na okrajových panelových sídlištích mnoho kouřících komínů není, příspěvek k ekologii se tedy nekoná.
Ropu, zemní plyn nebo vodík si doma nebo ve vlastní firmě nevyrobíš. Elektřinu jo, a nejen lidi, ale třeba i dopravní podniky. Ne teď, ale o 10 let to bude podstatně levnější řešení než kupovať drahou naftu...
Čím si tu elektřinu doma vyrobíš, snad ne solárem nebo větriníkem. Větrníku stačí bezvětří nebo naopak vichřice a nevyrobí ti nic a soláru stačí písečná bouře nebo vrstava sněhu a taky konec
Jinak pro zajímvost, Irán má zásoby ropy při současné úrovni těžby na 115 let, Venezuela na 680 let, Kanada na 45 let, USA včetně břidlic na 40 let, Saudská arábie na 25-50 let, Mongolsko 230 let , rusko 15-90 let dle lokality.