Profi
Pro auta a autobusy poháněné elektřinou neexistuje žádná rozumná a dlouhodobě použitelná alternativa.
Ne?
CNG nic, vodík nic.
Jinak pro zajímvost, Irán má zásoby ropy při současné úrovni těžby na 115 let, Venezuela na 680 let, Kanada na 45 let, USA včetně břidlic na 40 let, Saudská arábie na 25-50 let, Mongolsko 230 let , rusko 15-90 let dle lokality.
Asi tolik....
CNG nic, vodík nic.
Jinak pro zajímvost, Irán má zásoby ropy při současné úrovni těžby na 115 let, Venezuela na 680 let, Kanada na 45 let, USA včetně břidlic na 40 let, Saudská arábie na 25-50 let, Mongolsko 230 let , rusko 15-90 let dle lokality.
Asi tolik....
Kdo dneska CHCE MÍT DIESEL ČISTÝ, MÁ HO PRAKTICKY BEZ NOX A BEZ PEVNÝCH ČÁSTIC.
Investice do takových trolejbusů jsou neekonomické, musí se postavit troleje, rozvodny a baterkotrojejbus neustále vozí sebou těžké a drahé baterie.
ne, moc těchto kříženců Praha asi mít nebude, navíc je směšné kde je používají, na sídlištích je vzduch ok díky blokovým zdrojům tepla, na okrajových panelových sídlištích mnoho kouřících komínů není, příspěvek k ekologii se tedy nekoná.