Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
GeekStar
Byl to apríl, nebo ne? Mám na stole nabídku na Lexus IS 300h a parkování v Praze je spolu se skvělou hifi nejsilnější argument pro, tak bych to potřeboval vědět. 😄
Jelikož to rada MHMP skutečně na programu měla, tak něco bude. Ale usnesení zatím není oficiálně.
Pokud tomu tak bude, ke to od extrému (teď extra benevolentní) až do současného navrhovaného ( pouze plug-in nebo čisté elektro). Kdo zajistí, že ten plugin opravdu bude mít nabitou baterku, aby prvních 100km najel za slibované emise? Nebo bude po praze jezdit spoustu pluginů, které oficiálně mají nízké emise, ale protože je nebudou majitelé nabíjet, tak budou mít vyšší spotřebu než full hybridy ( z důvodu hmotnosti ).
Pokud tomu tak bude, ke to od extrému (teď extra benevolentní) až do současného navrhovaného ( pouze plug-in nebo čisté elektro). Kdo zajistí, že ten plugin opravdu bude mít nabitou baterku, aby prvních 100km najel za slibované emise? Nebo bude po praze jezdit spoustu pluginů, které oficiálně mají nízké emise, ale protože je nebudou majitelé nabíjet, tak budou mít vyšší spotřebu než full hybridy ( z důvodu hmotnosti ).
Prsím
Do 1.5. bude ještě povoleno zažádat o registraci a mít tak parkovaní za 100 Kč. Po prvním květnu to již možné nebude, bohužel....
zatímco fosil je fosil a EV je EV.
někdo si může myslet že kombinace spalovák plus baterky plus elektromotory je kombinací nejškodlivější.
Sice má hybrid "polobaterie" ale má "celomotor" a k tomu elektromotory.
Spalovák = 1 + 0 + 0 = 1 motor + 0 LION baterky + 0 elektromotorů
Hybrid = 1 + 0,5 + 1
Elektromotor = 0 + 1 + 1
Omlouvám se za obrovské zjednodušení ale taky na tom něco je.