Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hybridy mají podle všeho v Praze se zvýhodněným parkováním utrum

21 komentářů

Orm
Nemanipuluj - vůbec jsme slovo "velkoměsto" nepoužil. A samozdřejmě, že ekologická stopa hybridu je celkově větší, než spalováku nebo elektra - hybrid zanechává kombinovanou stopu jako spalovák tak i elektro - v oněco menší míře, nicméně v součtu je to víc.
Orm
Así ano - bohužel, protože hybridy zatěžují životní prostředí ze všech aut nejvíc.
Niemand
Ono to ma k polo batérii dosť ďaleko. Batérie v hybridných Toyotach majú cca 40kg. Z toho hneď časť ušetríš na menšej a ľahšej olovenej batérii. Odpadá prevodovka. e-CVT aj s motormi ma zástavbové rozmery a hmotnosť podobnú manuálu. A spalovák ma jednoduché periférie a emisné systémy. Takže v sume si na tom s hmotnosťou a spotrebou drahých kovov podobne ako pri diesli a majiteľ by sa mal racionálne rozhodnúť podľa toho kam smeruje väčšina jeho jázd.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
GeekStar
Byl to apríl, nebo ne? Mám na stole nabídku na Lexus IS 300h a parkování v Praze je spolu se skvělou hifi nejsilnější argument pro, tak bych to potřeboval vědět. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
tak to máš blbý 😐 … a to jsem to zjednodušil jak to šlo ...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ON PŘEHÁNÍ ALE faktem je že pro hybridy máš jak spalovák, tak baterky,
zatímco fosil je fosil a EV je EV.
někdo si může myslet že kombinace spalovák plus baterky plus elektromotory je kombinací nejškodlivější.
Sice má hybrid "polobaterie" ale má "celomotor" a k tomu elektromotory.
Spalovák = 1 + 0 + 0 = 1 motor + 0 LION baterky + 0 elektromotorů
Hybrid = 1 + 0,5 + 1
Elektromotor = 0 + 1 + 1

Omlouvám se za obrovské zjednodušení ale taky na tom něco je.
Petriso
apríl ne?
Avatar - Zetti
Zetti
Tematem clanku je parkovani v Praze. Vubec tvoji teorii nerozumim.
Avatar - Zetti
Zetti
mas to nekde napsany?
Prsím
Do 1.5. bude ještě povoleno zažádat o registraci a mít tak parkovaní za 100 Kč. Po prvním květnu to již možné nebude, bohužel....
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jelikož to rada MHMP skutečně na programu měla, tak něco bude. Ale usnesení zatím není oficiálně.
Pokud tomu tak bude, ke to od extrému (teď extra benevolentní) až do současného navrhovaného ( pouze plug-in nebo čisté elektro). Kdo zajistí, že ten plugin opravdu bude mít nabitou baterku, aby prvních 100km najel za slibované emise? Nebo bude po praze jezdit spoustu pluginů, které oficiálně mají nízké emise, ale protože je nebudou majitelé nabíjet, tak budou mít vyšší spotřebu než full hybridy ( z důvodu hmotnosti ).
Avatar - Fickroc
Fickroc
Pro příspívání zde na diskusi, by měla být podmínka, že pisatel by neměl bejt zhulenej.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
zase byl apríl
zase se zhulil
😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Toto jsem se názorně Zettimu snažilo demonstrovat ale nerozumí 😐
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ne ale Zetti nerozumí 😐
Orm
Použil jsem v příspěvku slovo "Praha" ?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hybridy zatěžují životní prostředí velkoměst = nejvíc? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten kočárek vypadá drsně ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale my se bavíme o = velkoměstě = a ty si nepoužil ani náznak = že to myslíš = jinak
Avatar - Zetti
Zetti
To mi vysvetli, cim v Praze zatezuji hybridy zivotni prostredi. Nicmene s rozhodnutim magistratu souhlasim, uz zacina byt v Praze docela tesno.