Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Scénic TCe 160 GPF Intens – Dobré auto, výborný motor

Tak jako další Renaulty se i MPV Scénic přizpůsobilo emisním normám Euro 6 d-Temp. A to znamená nasazení nových motorů, jejichž vrcholem je testované TCe 160.
Zpět na článek
5. 4. 2019 08:33
5. 4. 2019 12:42
5. 4. 2019 12:38
5. 4. 2019 15:57
5. 4. 2019 19:30
5. 4. 2019 20:56
6. 4. 2019 18:02
7. 4. 2019 11:55
9. 4. 2019 21:52
5. 4. 2019 08:41
5. 4. 2019 08:48
5. 4. 2019 08:51
5. 4. 2019 09:56
5. 4. 2019 10:06
5. 4. 2019 11:19
5. 4. 2019 10:01
5. 4. 2019 11:32
5. 4. 2019 10:04
5. 4. 2019 10:39
5. 4. 2019 11:08
5. 4. 2019 11:27
5. 4. 2019 11:43
5. 4. 2019 12:32
5. 4. 2019 19:15
5. 4. 2019 12:32
5. 4. 2019 13:22
5. 4. 2019 13:36
5. 4. 2019 14:30
5. 4. 2019 11:10
5. 4. 2019 14:20
5. 4. 2019 14:35
5. 4. 2019 19:17
5. 4. 2019 14:35
5. 4. 2019 15:47
5. 4. 2019 15:50
5. 4. 2019 13:35
Avatar - xxc
5. 4. 2019 08:10
Pozor na aerodynamicky hluk
Scenic je velmi tiche auto tak do rychlosti 70 km/h. Potom zacne narastat aerodynamicky hluk a vo vyssich rychlostiach je neznesitelny. Kto chodi po dialniciach, pripadne rychlejsie, pred kupou si auto dobre vyskusajte, ci toto chcete :-)
Rozbalit vlákno
33
Avatar - speedfred
5. 4. 2019 08:56
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Prečo si si nevyskúšal toho svojeho keď si ho kupoval ? Momentálne mám požičaný Scénic II a 5 rokov som vlastnil Scénic III a tie autá sú celkom tiché aj nad 100km/h a nie iba do 70 ako píšeš.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 09:58
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Lebo som nevedel, ci ma testovacie auto zaplatenu dialnicu a nepredpokladal som, zeby Renault vymyslel taku blbost. Dovtedy to kazdy chvalil. Neviem, ci si ludia bezne nove auta testuju vo vysokych rychlostiach a v dazdi. Ako som pisal, po meste a pomaly je to ok. A bavne sa o aktualnom modeli, nie II, III a pod. S tymi boli ludia spokojni.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 10:42
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Měl bych na tebe jednu otázku, je auto, které by se ti líbilo opravdu tak, jak je a nehledáš na něm jen "blbosti" ? Myslím to zcela vážně :)
Avatar - xxc
5. 4. 2019 11:06
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Kazde auto ma klady aj zapory. Na to je diskusia, aby sme upozornili na zapory a vyzdvihli klady. Ja aj svoje auta hodnotim triezvo. Ze ho vlastnim, neznamena, ze som fanatik a nevidim chyby (v tomto pripade dost vyrazne).
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 11:07
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Na mne spíš působíš dojmem, že ti žádné auto není dost dobré, taky vidím chyby na svých autech, ale kdybych byl takhle nespokojený, tak si to auto vůbec nekoupím, nebo ho prodám :D
Avatar - xxc
5. 4. 2019 11:18
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Nemam peniaze na nove, a je nezmysel nove auto predavat (s akym svedomim by som to komu predal?) a kupovat druhe. Ale nie som skodoradostny a rad upozornim druhych, nech neopakuju moje chyby.
5. 4. 2019 13:46
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
pozri, aero hluk je najpríjemnejší z auto hlukov, určite príjemnejší ako hluk od kolies alebo motora, takže aspoň ti prekryje tie nepríjemnejšie. Pri čelnej ploche a la van je aero hluk vždy vyšší. Ale mám skúsenosť so smartom, tam bol aero hluk určite vyšší ako pri sceniku a nebolo to na nevydržanie (do 140), takže sa mi zdá, že si na to auto fakt nejak vysadený. Ale aspoň vieme, na čo dať bacha, lepšie ako keby si ho nekriticky chválil jak ja svišťa :-)
Avatar - xxc
5. 4. 2019 15:35
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Prečo potom v C4 Picasse sa dá normálne cestovať a neučí? Keď ma veľkú čelnú plochu? Hluk je tam oveľa menší a pohodlie oveľa väčšie. Veď preto píšem, nech si rozumní ľudia dajú bacha. Nie z nenávisti a určite to nie sú hlúposti, iba potvrdené a vyskúšané veci.
5. 4. 2019 17:37
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Už jsem to psal na Renault fóru, jedná se pravděpodobně o problém některých kusů. Mám model 2018 1.3 TCe verzi bez GPF a podobné problémy nemám, řešil jsem slícování dveří řidiče, 5. tých dvěří a přišla mi uvolněná kapota motoru, vše vyřešeno v prvních dnech a hluk rozhodně nepozoruji. Bylo by dobré se obrátit na prodejce a věc řešit. Velký hluk dělala právě kapota a často špatně slícované přední dveře. Mám služebního nového Superba a tam jsem také řešil podobné věci, tam i teklo do auta při první návštěvě myčky, ale je již klid. Tedy bylo by dobré tento názor nebrat jako problém Scenicu IV, ale prostě konkrétních kusů. Já pro vyřešení reklamací nemám problémy, prostě ne každé auto se na lince povede, to platí naprosto všude.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 17:56
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Samozrejme som to reklamoval, ďalší nový Scénic hučal úplne rovnako. Tak sme to uzavreli ako vlastnosť auta. Teraz neviem, či mám ďalšie skúšať, či všetky vyrobené mám preveriť :-) Dvere je pravda, že sú osadené približne, ale vraj by to nemalo veľký vplyv.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 18:54
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Inak prečo sa nepochválite, že prečo máte 2018 verziu? Že ste pred tým mali staršiu verziu a tá sa kazila toľko, že ste to predali? To sa tiež nepodarilo? Alebo ktoré autá sa podarili? Ja som ešte nápravu nemenil na svojom a to už mám 25 000 km. Tie autá, čo hučia, sú reálne vystavené ako nové autá a ľudia by o tom mali vedieť, keď sa budú zaujímať o kúpu scénicu. A čo ten chudák, čo kúpil toho pôvodného kaziacého sa Senica?
Avatar - speedfred
5. 4. 2019 21:45
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
No vidíš ,ja som môjho dával preč po 5rokoch a 110.t km kvôli tomu že mi ho nabúral jeden kamioňák. Takze za mňa OK.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 22:27
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Scenic IV nie je ani 5 rokov na trhu. Nemiesajme modely. Stary Scenic je ina platforma, uplne ine auto a suhlasim, ze ludia s nim boli spokojni.
6. 4. 2019 14:02
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
A jakej Scénic teda máš ??? Pátou generaci ???? Pak se nediv, že máš problémy, protože je to zřejmě testovací kus nové generace, která se teprve začne vyrábět, neboť v článku testovaná generace je ta IV. , která se podle tebe už 5 let nevyrábí. >:-[]
5. 4. 2019 11:30
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Ty jsi koupil auto bez vyzkoušení? Tak to bych si nedovolil...
Avatar - xxc
5. 4. 2019 11:32
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Niektoré auta sa nedajú vyskúšať. Ako píšem vyššie, na diaľnici 160 som s tým nebol.
5. 4. 2019 13:27
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Bez zkoušení nekupovat...
Avatar - xxc
5. 4. 2019 15:37
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Nikto za 2 dní, čo si požičia predvádzacie auto, všetko neotestuje. Napríklad kto na aute testuje spätné zrkadlá v daždi? (v scénicu v daždi nevidno nič vo vonkajších spätných zrkadlách)
6. 4. 2019 14:05
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
A zase ta zrcátka >:-[] Ty snad jezdíš pozpátku, že jsou pro tebe největší slabinou.
Avatar - xxc
6. 4. 2019 15:14
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Nie, ja nepotrebujem vidiet dozadu, evidentne ani ludia v Renaulte :-)

Dnes zase mierne prsalo: https://***/2VyXrq4
7. 4. 2019 10:27
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
V první řadě potřebuješ vidět před sebe, protože ve většině případů jedeš dopředu. A nevěřím, že i kdyby hodně pršelo, že ve venkovních zrcátkách nic, ale vůbec nic nevidíš a navíc máš ještě vnitřní zrcátko.
7. 4. 2019 10:34
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Teď jsem kouknul na video a nechápu, jak by sis představoval lepší viditelnost, za sebe můžu říct, že přijíždějící auto, např. v levém pruhu dálnice bych viděl v pohodě i přes tu vodu na skle. vidět jestli za volantem toho přijíždějícího auta sedí kozatá bloncka v minisukni v tuto chvíli fakt nepotřebuju. :-)
Avatar - xxc
7. 4. 2019 11:49
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Vnútorné je nanič, keďže žena sedela vzadu v strede. To bol len mierny dážď a nízka rýchlosť, je to len na ilustráciu. Nie je dôležité, v čo veríte, ale ako je to naozaj.
7. 4. 2019 17:31
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Naozaj je to prostě tak, že děláš z komára velblouda (podle tebou natočeného videa) a že ani nevíš jakou generaci Scenicu máš, když o něco výše tvrdíš, že IV. už se 5 let nevyrábí.
Avatar - xxc
7. 4. 2019 17:58
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Viem, aku generaciu mam, len asi ste si zle prelozili zo slovenciny, alebo nepochopili. Tak som to uz neriesil. "Scenic IV nie je ani 5 rokov na trhu." Po slovensky to znamena, ze este nie je 5 rokov na trhu, cize diskutujuci nemohol dat prec tento model Scenicu po 5. rokoch so 110 000 km (ospevuje generaciu, ktora s tymto nema nic spolocne).

Ci z komara volbluda robim, nech uz posudia diskutujuci, ale nemoznost pouzivat spatne zrkadla je dost velka bezpecnostna chyba. S nefunkcnym spatnym zrkadlom neprejde auto cez stk. Ked takto pristupuje automobilka k bezpecnosti, kolko este chyb tam nechala (mnou neodhalenych)?
9. 4. 2019 08:08
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Ok, uznávám svojí chybu, špatně jsem si to přečetl a za to se omlouvám.

Podle videa můžeš bez problémů používat venkovní zrcátka, viditelnost není tak strašná jak popisuješ neustále ty.........
Nevím, jak funguje STK na Slovensku, ale u nás se za nefunkční zrcátko považuje takové, které by mělo poškozenou odrazovou plochu, tedy jakkoliv prasklé apod. Pokud je namontováno originální zrcátko výrobce a není poškozena odrazová plocha, tak na ho STK víc neřeší. Rozhodně kvůli tomu nepolévají auto vodou, aby zjišťovali kolik toho vidíš při dešti. Ze stejného důvodu by dneska byla nefunkční spousta aut se směšně malými zadními stěrači. Pokud by to co pořád píšeš bylo nebezpečné pro provoz, tak by to u vás žádnej úřad neschválil do provozu. Homologace se přece provádí pořád.
Avatar - xxc
9. 4. 2019 16:19
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Veď aj pre mňa je záhada, ako to prešlo homologáciou, ale pravdepodobne to netestujú v daždi.
Avatar - xxc
9. 4. 2019 20:51
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Inak ja to auto mam, cize ked napisem, ze spatne zrkadla su nepouzitelne, tak asi to mam vyskusane a stalo sa mi to. Ano, daju sa pouzivat, ma to indikator mrtveho uhla a to dost pomaha. Ale vo vyssej rychlosti v tych zrkadlach nevidno skoro nic, hlavne v noci treba dobre rozlisovat svetla a ich dynamiku na dialnici. Aby to bolo absolutne nepouzitelne sa mi stalo iba raz za ten rok a pol. Ale nevidim dovod ich nepouzivat normalne a nie skreslene cez vrstvu vody, ked ostatne automobilky to zvladaju bez problemov (pripadne s par kvapkami vody) a nie je to ziadna veda.
Avatar - speedfred
5. 4. 2019 11:31
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
S týmto Scenicom som jazdil iba ako pasažier keď nás rozvážali v Spa na F1,takze posúdiť hlučnosť neviem ale komfort v malých rýchlostiach nebol špatný. Samozrejme Espace či Koleos boli priestorovo lepšie.
5. 4. 2019 11:26
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Zase skučíš?
Avatar - xxc
5. 4. 2019 11:33
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Áno a to som ešte zrkadlá nespomenul 🤣
9. 4. 2019 21:29
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
Pokud vím, není problém auto kupované u dealera Renault/Dacia, vyzkoušet ať už na předváděcí jízdě, případně se s prodejcem domluvit na zapůjčení na den či dva. Mám pocit, z toho co píšeš, že Ti auto vybral někdo jiný.
Avatar - xxc
9. 4. 2019 21:49
Re: Pozor na aerodynamicky hluk
A ked ten den, alebo dva dni neprsi, ako si clovek vyskusa spravanie spatnych zrkadiel v dazdi? Vy ste tiez testovali pozicane auto s najazdenymi 300 km v 160 km/h na dialnici? Auto som vyberal sam, kto mal vediet, ze to objednane a vyrobene o par mesiacov neskor bude cele vrzgat + bude mat vyssie spominane chyby a vlastnosti?
Avatar - xxc
5. 4. 2019 08:33
Prostornost
Ako moze byt u kratkeho Scenicu medzi plusmi prostornost, ked dozadu kvoli tym stolcekom nevojde detska sedacka (protismerna pre male deti)? Ale ma to riesenie, treba priplatit Grand. Potom cely test vyznieva nedoveryhodne, akoby autor auto neskusal a nerozmyslal. Dalej preco u Scenicu predpoklada autor defenzivnu jazdu?
Rozbalit vlákno
16
5. 4. 2019 11:31
Re: Prostornost
Tam se obecně nevejde, nebo jen v nějaké konfiguraci sklonu a posunu předních sedadel?
Avatar - xxc
5. 4. 2019 12:42
Re: Prostornost
Ked sa predkloni predne sedadlo a posunie dopredu, tak uz potom vojde. Lenze aj na prednom sedadle potrebujeme pouzit autosedacku, alebo tam aspon sadnut a to uz celkom nebolo mozne.
5. 4. 2019 11:41
Re: Prostornost
Riešenie? Kúpiť výbavu bez stolíkov. Pripláca sa v pakete.
U auta určeného pre rodinu, hlavne pre rodinu s menšími deťmi sa defenzívny štýl jazdy predpokladá logicky. Vieš, čo je to logika?
Avatar - xxc
5. 4. 2019 12:38
Re: Prostornost
Nie, neviem co je logika a ja ked vylozim deti do skolky a mam volnu cestu, tak idem normalne, nie defenzivne :-) Cize toto logika nie je.

Inak vybava bez stolikov pribudla neskor, na zaciatku nebola moznost vyberu. Az neskor asi pridali, kedze tam nevosli ludom ani autosedacky :-)
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 15:37
Re: Prostornost
Z tejto reakcie mám hlavne pocit, že netušíš aký je to defenzívny spôsob jazdy. :-)
Avatar - xxc
5. 4. 2019 15:57
Re: Prostornost
To je ako keď na forde s max kritizujú, že kto by s mpv jazdil športovo. No napr. ja, keď vyložím deti a ponáhľam sa do práce :-) Netreba mať predsudky, ľudia majú rôzne potreby.
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 19:14
Re: Prostornost
Defenzívna nie je zákonite pomalá jazda, ale určite nie bezhlavá a agresívna. Takže nevieš.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 19:30
Re: Prostornost
Urcite nejazdim bezhlavo a agresivne, cize jazdim defenzivne :-)
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 20:40
Re: Prostornost
Písal si, jazdím normálne, nie defenzívne. :-)
Avatar - xxc
5. 4. 2019 20:56
Re: Prostornost
A co je normalne? Bezhlavo a agresivne? Zase nestracajme sa v definiciach. Jazdim tak, aby som sa co najrychlejsie a najprijemnejsie a najekologickejsie dostal tam, kam potrebujem.
Avatar - wakantanka
6. 4. 2019 17:05
Re: Prostornost
Zbytočne obkecávaš kravinu ktorú si napísal najprv.
Avatar - xxc
6. 4. 2019 18:02
Re: Prostornost
Prvních pět pravidel defenzivního způsobu jízdy automobilem formuloval v padesátých letech 20. století Harold Smith v USA pod názvem Smith System Of Defensive Driving:

Předvídejte (naučte se dívat 15 sekund do budoucnosti, co by mohli udělat ostatní účastníci silničního provozu, nekoncentrujte se pouze na auto před sebou)
Používejte periferní vidění (monitorujte velký prostor a předvídejte riziko – chodce, otevřené dveře auta, děti v okolí silnice, ostatní motoristy apod.)
Mějte oči v pohybu (nefixujte svůj pohled pouze před sebe)
Monitorujte stále okolí svého vozidla (používejte zpětná zrcátka)
Buďte vidět (používejte signály – houkačku, světla, oční kontakt, blinkry, brzdová světla)
7. 4. 2019 10:39
Re: Prostornost
Je zbytočné kŕmiť trolla.
Avatar - xxc
7. 4. 2019 11:55
Re: Prostornost
Toto je fakt zbytočné akademicky diskutovať nad defenzivnou jazdou. Hlavne, keď sa reálne neodlišuje od normálnej jazdy.
9. 4. 2019 21:39
Re: Prostornost
Protože je Scénic MPV a tento typ aut je cílen na typologicky jiného zákazníka než na sportovce, pro toho je Megan GT čì R.S.. Co se prostoru týká, v ZENu stolečky nejsou.
Avatar - xxc
9. 4. 2019 21:52
Re: Prostornost
Zen je mimo, bez vybavy. A Intens ma stolceky stale. Do megane gt mi nevojdu 3 autosedacky a na jazdne vlastnosti sa u Scenicu velmi nestazujem. Len ma udivuje, v com ma clovek jazdit, ked potrebuje vozit aj rodinu.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 08:41
Výzva redakci
Ahoj, jelikož není jiná možnost, jiný článek k tomu určený, ten poslední je týden neaktualizovaný, nenavštěvovaný, bez reakce a zapadl někde zapomění, napíši to sem a doufám, že se k mé výzvě přidá co největší množství stejně smýšlejících diskutérů.
CO BUDE S DISKUZEMI ? A s profily registrovanými zde na ACZ ?
Machi se přes týden odmlčel, bohužel k žádné nápravě nedošlo, ale ani k žádným informacím od NIKOHO z redakce.
- Pořád je diskuze při větším množství příspěvků nepřehledná
- Pořád nelze vkládat odkazy
- Pořád nefungují SZ !!!!
- Pořád se dost diskutérů nemůže přihlásit
Já jsem byl trpělivý a čekal jsem, dokonce jsem se vás i zastával, věřil, že se něco změní, ale že je totální ticho a ignorace, to je mi upřímě dost líto. Pokud je Machi někde mimo, to tu není nikdo z redakce, kdo by ho zastoupil a napsal nám, co se děje a jak dlouho a jestli vůbec máme na změnu čekat ? Postihne tento nešvar i Moje.Auto.cz ? A blog ?
Nejsmutnější je, že cenzura zde už zasáhla a nevhodné příspěvky za poslední týden smazala, ale nikdo z redakce nebyl schopen odpovědět byť na jeden dotaz, co se bude dál dít ? Já pořád doufám, že se neděje nejhorší scénář - necháte to vyhnít a nic se nezmění.
Píši to záměrně pod páteční test, který bývá nejfrekventovanější a doufám, že se alespoň někdo z redakce vyjádří a dá alespoň nějakou odpověď.
Děkuji.
Rozbalit vlákno
62
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 08:49
Re: Výzva redakci
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 08:54
Re: Výzva redakci
Je to nejspíš to co okamžitě správně popsal Karel = totální amatérština nepochopitelnejch rozměrů

Na nekonečnym seznamu chyb třeba teď přibylo že nejde otevřít článek z hlavní strany "Na co při prodeji auta nezapomínat" a objeví se ti Chyba 404 = jak sem už psal jinde otvírání odkazů ne do dalšího okna ale místo stávajícího = to se dá brát taky jako amatérština

Takže jak hned napsal ten Karel "Machi zadal nové stránky nějakýmu dementnímu příbuznýmu = a tohle z toho vzniklo" a z toho není cesta ven. Schovávání se šéfa redakce už 3 týden dřív vyplnění 2 zásadními SLIBY který byly CHYBY to jen dokazuje

Sorry ale tohle auto.cz :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 08:57
Re: Výzva redakci
Jojo, potvrzuji nefunkční článek.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 09:06
Re: Výzva redakci
V původním příspěvku, týden starém, který už zapadl Martin odpověděl na naše dotazy... bohužel jsme si toho nikdo nevšiml až na Floyda.

Zkráceně: Úprava prý potrvá v řádu týdnů, odkazy vkládat snad budeme moci dřív a SZ jsou problém, snaží se spojit se starým systémem, na kterém jede MACZ.

Ta diskuze či článek by měl někde viset pořád na hlavní stránce, protože takto infomrace těžko někdo dohledá.
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 09:34
Re: Výzva redakci
V původní verzi před 2 týdny Machi slíbil = návrat k původní verzi.
V další verzi slíbil = po domluvě s ajťákama = určitý změny zitra
Do třetice = za týdny?

Souhlasím že by měl viset někde kde je dobře vidět = ale ne článek :-!
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 09:37
Re: Výzva redakci
Dole jsem to napsal celé :D
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 15:52
Re: Výzva redakci
Už si vymyslel = na kolik tejdnů tě teď Machi jednou větou vyřadil? :-)

Včera si byl nabitej kritikou = a jedna věta stačila.. ;-)

Udělat změnu typu = vrátit místo Nejčtenější nejdiskutovanější = je chvilka = už si vymyslel = proč to co se dá udělat za víkend = bude trvat tejdny? :*)
Avatar - iudex
5. 4. 2019 09:30
Re: Výzva redakci
Tiež sa obávam, že to bude politická taktika "nechajme to vyhniť, veď to ľudí prestane baviť opakovane kritizovať". :-(
Inak dôsledkom tohto skripleného systému diskusie je to, že píšem oveľa menej príspevkov, ako by som obvykle písal, proste ma nebaví sa zakaždým prihlasovať, radšej sa na to vykašlem.
Tipujem, že sem ešte nabehne Martin a s veľkou pompou ohlási, ako makajú na vylepšení a možno (ale len možno) ohlási ako bombastický pokrok návrat jednej pôvodnej (a faceliftom odstránenej) funkcionality. Ale to je maximum, čo očakávam. Skôr teda to "vyhnívanie". :-(
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 09:33
Re: Výzva redakci
Já jen postnu tu odpověď, která zapadla a byla od Machiho 2.4. . Názor ať si každý udělá vlastní, já pořád doufám, že to tady neskončí...

"teď jsem se vrátil z další porady, do konce týdne mi sdělí časovou náročnost úpravy diskuzí podle nového návrhu. To zabere nejvíc času, asi tak v řádu týdnu? Budu upřesňovat. Odkazy by měly být rychleji, budu urgovat, každopádně od vývojářů mám přislíbenou nápravu. Soukromé zprávy jsou zatím největší problém, nejnovější info - pokud půjdou navázat na starší verzi systému, na kterém stále běží mojeauto.cz, zase takový problém by to být nemusel. V opačném případě je to prý na dlouho. Jak jsem nakoupil...
Budu dál informovat,
díky,
Martin"
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 09:38
Re: Výzva redakci
Ona nezapadla = to je furt jen práce a zodpovědnost = šéfa redakce

Je to furt jen to = na největší měření slíbim ale měřící zařízení neshodám = furt sliby chyby

A ty mu je furt a furt
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 09:41
Re: Výzva redakci
Doufat a přát si něco, je jiné, než slepě věřit ;)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 10:02
Re: Výzva redakci
Doufaj a přejí si snad všichni ne? Slepě znova a znova věříš = už asi jen ty

Ale alespoň už nekritizuješ = kritiku dalšího a dalšího neplnění slibů

Dneska to bohužel trefil asi index = ty přes zkušenosti jako obvykle..

Připomenu ti že před 8 dny = po konzultaci s autory! = slíbil nápravy do zítra! Teď = za několik týdnů

Sorry :yes:
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 10:03
Re: Výzva redakci
Sakra tohle je fakt děsnej software = takže: Sorry :no:
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 10:04
Re: Výzva redakci
Teď jsme si vyměnili role a ty kritizuješ zase mojí kritiku, že není dostatečná :D Každý máme svůj postup, slušností jsem vždy došel dál, tak se toho držím, ale cíl máme stejný.

Asi už dnes nemám co více k tomu napsat, vše jsem shrnul výše, Martinovi níže odpověděl, tak teď zase nezbývá, než čekat...
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 10:09
Re: Výzva redakci
Ne to rozhodně nevyměnili!!!

Ty = se chováš furt stejně

My ostatní = se chováme furt stejně
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 10:21
Re: Výzva redakci
Ty = přes další a další okecávky = pokaždý věříš = že teď už to bude pravda

My sme tim samym = víc a víc znechucení

Už proto že
a) to není práce na týdny
b) před týdnem to mělo být zítra
c) každodenní používání týhle břídilštiny = při vzpomínce na to co zrušili = prostě vyvolá znechucení

Kolik týdnů = teď budeš hodný spokojený a zase Machimu věřit? :-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 10:28
Re: Výzva redakci
A co tedy chceš? Abych mu dal sirku do zvonku, poslal výhružný dopis, zaplatil dva ukrajince, aby mu zlomili nohu? :D nebo co? :D

Věřit a přát si, aby se to změnilo, to je rozdíl. Já pro to udělal to, že jsem, stejně jako vy, stížnost několikrát napsal.

Co tedy jiného dělat ? Buď to budu psát dokola, nebo sem přestanu chodit.... Já ten web sám nepředělám, kdybych mohl, udělám to :D

Znechutit tě to může, takže máš stejné možnosti, jako já, buď budeš pokračovat ve stížnostech, nebo sem přestaneš chodit....:D

Proč zbrojíš proti mne i po té, co jsme si oba vyříkali ,že máme stejný cíl - zlepšit diskuze, nechápu ?
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 10:48
Re: Výzva redakci
Zbrojíš? Jen se to shrnul = my furt nespokojení a dál machimu nevěříme
Ty = už si mu to zase zbaštil

Tak = kolik týdnů teď počkáš? Než budeš jako my ostatní? ;-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 10:51
Re: Výzva redakci
Co to je, než budu jako vy? Že odejdu? Mne se odcházet nechce... zatím... takže ti neumím odpovědět :)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 11:12
Re: Výzva redakci
Nevykrucuj se ;-)

Kolik týdnů = teď budeš čekat? :-)

Jak ti Machi vysvětlil to 1. nesplnění vime. Jak ti vysvětlil nezsřízení měření víme. Jak ti vysvětlil ten minulého tejden? Po konzultacích!

Neni nejsnazší vysvětlení = to co napadlo všechny od Karla, Floyda po iudexe? 🤗 ;-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 11:15
Re: Výzva redakci
Jsem optimista.... když mne to bude vytáčet víc a víc, přestanu sem chodit :D Nebo začnu psát Blog a MACZ, tam je to ještě ok :D
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 11:59
Re: Výzva redakci
KOLIK týdnů?

Na kolik týdnů tě opil rohlíkem tentokrát? :-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 12:06
Re: Výzva redakci
Opiju se až večer, možná si dám Blue Label... :D
Avatar - speedfred
5. 4. 2019 13:45
Re: Výzva redakci
Ja by som radšej pil s White Labelom
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 13:59
Re: Výzva redakci
Viz Futurista 13:55 sem v tý nepřehledný amatérský v všem horší platformě = nejdřív myslel že to je na tebe = no SEDÍ to na tebe = jak ulitý :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 13:59
Re: Výzva redakci
Jak vidno TOHLE = oblbnout = Machi umí. Škoda že tak neumí = i tu profesionální část svý práce ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 13:55
Re: Výzva redakci
Já by sem ROZHODNĚ radši pil Blue Label ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 09:34
Re: Výzva redakci
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
5. 4. 2019 11:06
Re: Výzva redakci
Je zajímavé, že přihlášení mi tedy u všech počítačů drží, několik dní dokonce na všech současně, tj. pracovní, domácí a mobil.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 11:08
Re: Výzva redakci
To mne zrovna taky, 3x PC s Windows, 2x Mobil s Androidem. Ale na MACZ se musím vždy znovu přihlásit.
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 15:40
Re: Výzva redakci
Mňa na mobile s Androidom vždy odhlási, rovnako tak dvoch kompoch.
5. 4. 2019 11:34
Re: Výzva redakci
Nepochopím jednu věc.

NEOPRAVUJ TO, CO NENÍ ROZBITÉ!

Ta dohaj.zlu proč někdo musí strkat pracky do něčeho funkčního, aby z toho vytvořil disfunkčního kry.pla.

Jako jít na odstranění mateřského znaménka a někdo se rozhodl, že zároveň bude amputovat nohu i ruku. ;-\
Avatar - Emel
5. 4. 2019 11:46
Re: Výzva redakci
Nejspíš proto, že máš v tom starém nějaké omezení, které není řešitelné. Třeba ani nemusí být na straně čtenářské, klidně to může souviset s indexovatelností pro vyhledávače, reklamou a tak.

A jinak je dost běžné, že zahazuješ IT řešení, které sis za léta vymazlil... a místo něj nasadíš řešení, které toho momentálně umí 80%, ale do budoucna má větší potenciál. Akorát by to mělo být těch 80% a ne 50%.
Avatar - jazva
5. 4. 2019 12:31
Re: Výzva redakci
Páni, ja teda prispievam minimálne, ale na appke v mobile žiadne zmeny nevidím a aj prihlásenie išlo relatívne v pohode... 😊
5. 4. 2019 14:24
Re: Výzva redakci
A ja som myslel, že si už umrel...
Avatar - jazva
5. 4. 2019 18:58
Re: Výzva redakci
Neumrel... 😉
Re: Výzva redakci
Ahoj Ozzmana, psal jsem poslední příspěvek do článku tuším v úterý, s nejnovějšími informacemi. Tedy napíšu ještě zde. Pokud jde o novou grafickou úpravu podle návrhu, který jsem dával do článku, zrovna včera jsem urgoval programátory, aby mi sdělili alespoň časovou náročnost. Bez odpovědi. Tedy se znovu připomenu. Popravdě sám nerozumím tomu, proč stále nefungují odkazy. Znovu je budu prudit.
Ondro, prosím tě a všichni ostatní. Pište mi prosím do mailu, whatsupu, SMS, když budete mít pocit, že nereagujeme, nevenujeme se vám. Nechci se vymlouvat, ale já jsem od uterka služebně pryč, David Bureš byl mimo pondělí až středa, Standa pondělí a úterý. 775619263
Díky!
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 09:56
Re: Výzva redakci
Ahoj Martine.

Tady ani nejde tolik o tebe samotného, já třeba chápu, že máte na práci i jiné věci ,než se nám věnovat, ale třeba pověřit někoho z redakce, aby občas do diskuze mrknul a odpověděl, to by nešlo ? Nějaká asistentka není? :D Jsi jediný, kdo sem mezi nás zavítá a napíše.... dlouhodobě.... Opravdu nechci prudit na osobní mail/SMS/Messenger...

Tvou odpověď jsem dohledal dnes ráno, taky jsem ji sem vložil, takže za to se omlouvám, ale jak jsem psal výše, zapadla do článku, který je dávno někde zapadlý.

Možná by bylo fajn udělat nový článek a někam ho i s diskuzí pověsit na stálo na viditelné místo, aby nezapadl a mohli jsme to řešit jen tam ?

Doufám, že se to brzy vyřeší...
5. 4. 2019 10:54
Re: Výzva redakci
Pardon pane Machala,

máte evidentně v práci průšvih jak Brno (a je jedno kdo za co může, viz. jak píši níže), hrozí výrazný odliv čtenářů a Vy nám tady v klidu napíšete jak si jezdíte, celá redakce, po služebkách???

Promiňte, ale obvykle, když je v práci průšvih, či něco extrémně důležitého, tak se ruší služebky, dovolené a usilovně se maká na nápravě. A šéf týmu, který je v tomto případě odpovědný za komunikaci, nežádá o to, aby mu klienti psali na mail či SMS s tím, že to na dálku nějak zbastlí dohromady...

Jako umíte si představit šéfa programu Apollo (třeba šéfa PR), že si 16.-24.07.1969 odjede služebněně do Kanady, protože je to domluvéné? Další člen týmu si střihne New York a poslední si vezme dovču, protože to se ženou mají už dlouho naplánovaný? >:-[] ;-)

Každopádně - přeji ať vše nakonec zvládnete a krize bude zažehnána.

Ps.: Asi jsem zatím jediný, ale mě se ty smajlíky líbí ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 11:02
Re: Výzva redakci
:yes: :yes: :yes:

Teda až na ty smajlíky :-)
5. 4. 2019 11:11
Re: Výzva redakci
Nazdar Lukas, hele, ať jsou ztráty jakýkoliv, pak stačí napsat nadšenej test jakýkoliv škodovky a ztráty jsou minulostí. ;-) V tomhle je Machi machr. A na podzim Náplavka, a hned je dobře. Jooo Machi, to je holt šéredaktor...
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 11:12
Re: Výzva redakci
:yes: :yes: :yes:
5. 4. 2019 11:38
Re: Výzva redakci
Taky, občas kluci zkuste rozumně i když jste renaulťáci...
5. 4. 2019 13:55
Re: Výzva redakci
Pajo, od tý doby, co jsi s Machim jedna ruka, s tebou fakt o tomhle diskutovat nejde. Bylo v tom malinko ironie. I když spíš míň, než víc. Byla s tebou dříve lepší komunikace, ale je mi jasný, že když někoho znáš, a ten někdo ti nabízí určitý výhody, těžko se mu do očí říká, že něco ***, nebo že nemá pravdu... ;-)
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 13:56
Re: Výzva redakci
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
8. 4. 2019 10:51
Re: Výzva redakci
Přesně tak, jen mu to nandej, určitě mu Machala přivezl chlebíček z nějaké škodovácké prezentace. >:D >:D

Svatá prostoto, to je tady materiál...
8. 4. 2019 11:38
Re: Výzva redakci
Podívej se na můj příspěvek v 11:34. Kde tam vidíš jakoukoliv obhajobu. Soudnost kvůli tomu, že dodavatel IT servisů dostane zadání. To, že nefunguje tak, jak by mělo není důvod zastavit běžný chod redakce. Nebo snad ano?
5. 4. 2019 11:37
Re: Výzva redakci
Lukáši, nenapadlo tě, že redaktoři cestují za pracovními povinnostmi? Co bychom tu asi tak četli?!

Trochu rozumu ;-)
5. 4. 2019 11:55
Re: Výzva redakci
To samozřejmně chápu. Ale v rámci nějaké nestandardní situace, jako je třeba start komplet nového webu, asi nepojedu coby šéf redakce ausgerechnet v tu dobu na prezentaci do Španělska, ne? A když ten průšvih s přechodem fakt nastane, tak překopu itinerář, místo sebe pošlu kolegu, nějakou akci zdvořile a slušní odmítnu - protože mám prostě v práci průšvih a musim ho řešit!

Jinými slovy - právě že si myslím, že "trochu" toho rozumu mám. ;-)
Avatar - Emel
5. 4. 2019 11:59
Re: Výzva redakci
Je fakt, že v dnešní době mobilních dat by neměl být problém si i na té služebce, třeba na letišti nebo tak, najít půl hodiny na komunikaci.
5. 4. 2019 12:09
Re: Výzva redakci
Víš co, ono to asi nebude jen o tom - musíš řvát na ajťáky (to obvykle zabírá mnohem víc při osobním kontaktu), musíš vysvětlit vedení co je za problém a jak je velký - aby to tam někdo pochopil a řval na ty ajťáky taky. ;-)

Aneb - tohle evidentně je průšvih, nikomu z redakce ho nepřeji, naopak jim přeji ať se vše co nejdříve dá dokupy.

Ale napsat svým, vcelku hodně a oprávněně naštvaným, čtenářům jak redakce jezdí na služebky... nevím no.
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 13:15
Re: Výzva redakci
:yes: :yes: :yes:
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 15:46
Re: Výzva redakci
A čo ako nie ITčkar vyriešiš? Sadneš ku kompu a naprogramuješ to sám? :-) Navyše nepredpokladám že niekto z redakcie vôbec osobne pozná niekoho z tých diletantov čo toto zbadali.
5. 4. 2019 09:56
Re: Výzva redakci
Teda už sice přispívám do diskuzí minimálně a samotné ACZ navštěvuji výrazně méně často než před lety, ale stejně mi to nedá nereagovat - přeci jen pár tisíc příspěvků na kontě mám, užil jsem si spoustu jak plamenných, tak příjemných diskuzí, při koupi posledních tří vozů mi moc pomohly recenze uživatelů a konfiguraci posledního jsem řešil s Futuristou a Ronaultem přes SZ (ještě jednou díky pánové)...

A teď je mi smutno,protože tohle si ACZ nezaslouží. Na rozdíl o některých jiných naštvaných diskutérů chápu, že na spoustu věcí nemá redakce ani šéfredaktor vliv - rozhodnutí o změně nejen vzhledu, ale evidentně kompletního naprogramování stránek. Nejsou ani topmanagement vydavatele, ani IT specialisté (kteří to dorasili teda hodně).
Ale jsou zodpovědní za komunikaci se svými čtenáři (klienty), neb ti je v konečném důsledku živí (to ostatně i toho vydavatele a ajťáky). A tady je to prostě tragédie - jak si může šéfradaktor vyrazit někam do Španělska v době spouštění nových stránek? Jak může narychlo něco naslibovat, pak zjistit že je to nerealizovatelné, odvolat to, chtít reakce od čtenářů, slíbit něco jiného a pak se prostě odmlčet a dělat mrtvého brouka, stejně jako zbytek redakce?
Pánové, to vás fakt ani nenapadlo článek o nové podobě webu nechat na úvodní stránce, aktualizovat ho a hlavně se svými čtenáři/klienty o problému aktivně diskutuvat?
Já tenhle příměr používám nerad a málokdy, ale na tohle sedí - kdybych takto dělal svou práci já, už jsem na dlažbě. A umírají lidé.

Každopádně přeji ACZ ať tuto krizi překoná a to dobré ať s námi zůstane - vždyť je to i v zájmu nás, čtenářů.

Ps.: Pokud tento postup - necháme to vyhnít alá agent Bureš - dostala redakce od vedení befelem, omlouvám se.
Každopádně to zde moc fungovat nebude, na to skočí pouze ta nejhloupější část populace. A takových mezi vašimi čtenáři moc není...
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2019 10:06
Re: Výzva redakci
:yes: :yes: :yes:
5. 4. 2019 11:15
Re: Výzva redakci
Tak doufám, že slouží, já krom 5 servisek do servisu nemusel. Jen už jsem měnil baterku. SS a bezklíč, to je peklo. Ani žárovka nepraskla. Dokonce už jsem měl nakonfigurovaný novýho Grandtour GT 1,6 TCe (dokud byl v nabídce), a už jsem měl domluvený slevy, ale přišla ze dne na den hypotéka a bylo vystaráno. Tak holt jezdím dál, a jsem spokojenej. ;-)
5. 4. 2019 11:50
Re: Výzva redakci
Ahoj,
až na problém mnoha majitelů - zvýšená konzumace oleje - snad dobrý. Teď prostě měníme po půl roce (cca 9tkm), dealer dal na výměnu oleje výraznou slevu, takže vlastně je vše v pohodě i ekonomicky. Jinak najeto cca 75tis a nic - ani ta žárovka, jak píšeš.

GT jsem měl v hledáčku také, u mě se to jmenuje rekonstrukce bytu. Drahá. ;-) Takže mezitím GT zmizelo z nabídky. Zítra jdu projet kombíka s 1.3 160 (tzn. motor co je tady v testu). Těším, uvidím.
Příští rok by mělo něco nového být, asi nás doma čeká drsná hádka - já tvrdím, že spotřeba okolo 9/100 je u 280hp motoru cajk, žena si myslí opak. Taky chystáme projet, pak se uvidí jestli to RS protlačím. ;-)
Nebo bude mít GT nástupce, to by bylo ideální...
5. 4. 2019 14:04
Re: Výzva redakci
Hele, já vůbec nedolejvám (mám 65t km), olej měněn dle nájezdu buď po roce, nebo když nebyla dovolená, tak kvůli menšímu nájezdu po dvou, ale je pravda, že v rodině máme ještě dva Megany 1,2 TCe, ty 85 kW, a jeden už má naprosto bez řečí vyměněnej motor (poklona AutoKout Brandýs), druhej drží. Takže buď jsem chytil dobrej kus, nebo mám štěstí, nevim. Každopádně, Evropu jsem s ním procestoval, a jsem naprosto spokojenej. Včetně navi. Ta mě třeba v Marseille prováděla naprosto s přehledem. Vyplatí se koupit celou Evropu, a aktualizace doma je paráda. Nehledě na to, že mi jednou aktualizace i upgradovala celej systém auta, včetně zobrazování čidel kolem auta, zobrazování navigace atd. Prostě tak by to mělo bejt. Teď jsme zrovna přemejšleli, jaký auto bude dál, až bude příležitost něco koupit. Manželka by chtěla něco vyššího, mně by se líbil Talisman 1,8 TCe, to je parádní. Tak uvidím.
5. 4. 2019 14:08
Re: Výzva redakci
Jo a ještě jsem zapomněl, že já už novou 1,3 jezdil, aje to teda rozdíl. Akustickej, pocitovej, super. ta TCe140 je naprosto dostačující, dokonce jsem přemejšlel, že nemá moc smysl připlácet za tu 160, ten rozdíl už by mně osobně za to nestál.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 15:51
Re: Výzva redakci
Vraj sú to rovnaké motory a na lepší stačí za 300 € nahrať nový software. Pokiaľ to nejak nechránia.
Avatar - Allo
5. 4. 2019 08:48
Proč
Proboha proč zase v manuálu?? Jaký je důvod kupovat nové auto pro rodinu v manuálu??
Zase o automatu ani zmínka, jak se chová jak se s nim projíždí atd.. přecejen je to stále dvojspojka...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 08:51
Re: Proč
Protože se třeba za automat připlácí a většinou sebou nese i vyšší spotřebu. Takže pro rodinu může být priorita někde jinde... tohle není limuzína.
Avatar - kari.laz
5. 4. 2019 09:56
Re: Proč
Díky bohu, že v manuálu. Díky bohu za každé auto v manuálu. Bohužel jich je čím dál méně, obzvláště těch se silnějším motorem.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 10:06
Re: Proč
Tak záleží, co to je za typ auta. Souhlasím, že rodinné auto - Kombik, MPV, SUV by asi už s automatem nebyl problém, sám jsem u toho taky skončil a manuál do takového auta zpět nechci, ale do menších aut, které by měli mít i nějaký "fun" factor, ideálně v točivém benzinovém motoru, bych taky manuál preferoval, pokud by to nebylo jen poskakování po Praze v kolonách.
Avatar - kari.laz
5. 4. 2019 11:19
Re: Proč
I tak je to věc názoru. Já se silně kloním k manuálu, ať je to v čem je to. Ale tak je to preference každého, bohužel preference manuálistů je poslední dobou celkem omezena možností výběru >:D
Avatar - xxc
5. 4. 2019 10:01
Re: Proč
Automat je v pohode a v podstate jedina volba, lebo manualy u Renaultu odchadzaju :-) Menia spojky a casti prevodovky uz nove auta. EDC osobne povazujem jazdne za lepsiu prevodovku ako Aisin u konkurencie.
5. 4. 2019 11:32
Re: Proč
Keby si nekecal, trúbka.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2019 10:04
Re: Proč
automat v drvivej vacsine pripadov je o nejakych 1000-2000 eur drahsi ako manual... rovnako automat v drvivej vvcsine pripadov zozerie aj o nejaky ten pol-liter az liter viac ako manual.... takze racionalne uvazujuci otec rodiny ktory nebyva zrovna kdesi v rusnom preplnenom centre mesta si iste vie spocitat kolko je dva a dva .. rovnako ked ma obe ruky zdrave a rad "jazdi" ( tym nemyslim len pridavanie plynu na dialnici ) si iste manual kupi este aj radsej ako akykolvek automat... navyse scenic je stale primarne auto pre rodinu kde sa pozera stale kusok aj na tu financnu stranku dostupnost vozu co najsiriemu okruhu zakaznikov tak preco zazdit aj cenou inak dobre auto kvoli prevodovke ktoru v tejto cenovej aj velkostnej kategorii aut dve tretiny vodicov stale "nechce" nepotrebuje alebo ani na nu nema... inak automat ma este aj par dalsich nevyhod .. automat dokaze byt inak aj o 50kg tazsi ako manual.... cize to ide zase ruka v ruke aj s dynamikou .. proste je toho viacej preco automat nemusi byt len vyhra.... hadam som pomohol ;-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 10:39
Re: Proč
Trochu si odporuješ.

Z ekonomického hlediska máš pravdu - pořizovací náklady, vyšší spotřeba ( i když né o moc), ale z pohledu jízdy to nemusí být vždy prohra. Automat ti radost z jízdy může usnadnit a nemusíš hned bydlet v centru města. Né každá jízdu přeci krouháš zatáčky a řadíš jak o závod, ale ploužíš se někde za kamionem, vesnicí, dálnicí a v těchto všech situací je moderní automat příjemější a když si to chvíli vyzkoušíš, pochopíš.

Do rodinného auta se automat hodí, ale né vždy je to ekonomicky výhodné. Pokud bych tu měl vedle toho Scénika Mégana HB s tímto motorem, tak bych ten manuál vzal spíš do něj, než do Scénica.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 11:08
Re: Proč
Ale toto nie je rodinne auto, maximalne tak na rozvoz deti po meste. Mimo mesta sa Scenic nehodi. To je dost dolezite a nebolo spomenute v clanku. Inak suhlasim, automat mi vobec radost z jazdy neznizuje, prave naopak.
Avatar - speedfred
5. 4. 2019 11:27
Re: Proč
My sme mali Scénic ako rodiné auto (3deti) a nejako sme nestrádali.Dokonca sme s ním zašli aj pár krát k moru. Podľa čoho sa pozná rodiné auto,tvoj názor?
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 19:15
Re: Proč
Netreba trocháriť, aspoň MB Capa-City. :-)
Avatar - xxc
5. 4. 2019 12:32
Re: Proč
Ale novy Scenic, ci nejaky stary model? Aj my sme s nim boli raz pri mori a sme sa zhodli, ze toho roku ideme radsej Citroenom. Sice je kratsi a mensi, ale pohdlnejsi a nehuci na dialnici (10 hodin cesta po dialnici).

Moj nazor na rodinne auto je taky, ze ked tam sadne cela rodina a ide niekde na vylet, mali by sa aspon moct vediet porozpravat (co v Scenicu kvoli hluku nie je celkom dobre mozne).
Avatar - speedfred
5. 4. 2019 13:22
Re: Proč
Vy musíte mať uši ako netopiere.
5. 4. 2019 11:10
Re: Proč
Naviac optikou penazi nebude nikdy kupa auta ekonomicky vyhodna.
Avatar - Allo
5. 4. 2019 14:20
Re: Proč
Dražší je to je pravda, s tou spotřebou dneska je to rozdíl 00nic obzvlášť když se jedná o dvojspojku a ne HDM, navic s automatem se jezdí bezpečněji na mokru/sněhu, ne každý tu spojku umí ovládat,
+ jednoznačně komfort jízdy
+ Bezpečnost
+ u verze Tce160 +10Nm
- snad jen ta spotřeba
- případně servisní intervaly
A ta spotřeba + výdrž manuálu záleží taky na schopnosti řidiče :)
Každopádně jsem přesvědčený ze 8stupnovy aisin co používá peugeot je mnohem lepší, ale osobně se mi renaulty líbí víc ale interiér má lepší Peugeot...
Manuál jako druhe auto na vykend proč ne ale jako daily/rodinné přibližovalo není k tomu jediný důvod...
Avatar - Emel
5. 4. 2019 14:35
Re: Proč
S tou bezpečností si teda nejsem úplně jistý... se spojkou jsi schopný pracovat mnohem citlivěji, navíc jsi schopný spojku vyšlápnout třeba při vyhýbacím manévru apod... co uděláš s automatem?
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 19:17
Re: Proč
Brzdíš, točíš volantom, spoliehaš sa na asistentou a veriaci strúhnu aj modlitbu. :-)
Avatar - Emel
5. 4. 2019 14:35
Re: Proč
S tou bezpečností si teda nejsem úplně jistý... se spojkou jsi schopný pracovat mnohem citlivěji, navíc jsi schopný spojku vyšlápnout třeba při vyhýbacím manévru apod... co uděláš s automatem?
Avatar - xxc
5. 4. 2019 15:47
Re: Proč
S automatom len sa pustí plyn a automat sám vyradí. Tam až taký problém nie je, aj keď chápem obavy.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 15:50
Re: Proč
Ste presvedčený, alebo ste niečo najazdili a viete porovnať? Lebo ja mám 6 stupňový Aisin a 7 stupňový edc a viem porovnať. Ale 8 stupňový Aisin už asi bude niekde inde zase.
5. 4. 2019 13:35
Re: Proč
Dvouspojka při jízdě celkem OK. Zbytečně brzo podřazuje a nevyužívá točivý moment, při pojíždění zmatkuje.
5. 4. 2019 08:53
Průměrné jízdní vlastnosti
U aut běžné konfekce jsem dost na pochybách o novinářských názorech, kteří zhodnotí jízdní vlastnosti během víkendu či týdne testování.
V drtivé většině jde totiž jen o zvyk a sžití jak podvozek či řízení pracuje, navíc většina lidí dnes už stejně nemá žádný cit a umí zhodnotit jen, že tvrdé a tuhé = sportovní. A měkké a lehké = průměrné či nestabilní.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pradeda777
5. 4. 2019 09:00
No, nekup to....
...třináctistovka za 700 táců..... :-)
Rozbalit vlákno
72
Avatar - pradeda777
5. 4. 2019 09:02
Re: No, nekup to....
......v manuálu.... :-)
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 09:07
Re: No, nekup to....
Když tu byla 100 koňová Oktávka 1.2 TSI přes 1M, tak se taky těžko polovině lidí vysvětlovalo, že je to novinářská konfigurace.
Avatar - iudex
5. 4. 2019 09:35
Re: No, nekup to....
To by som až tak vážne nebral, proste ako píše Ozzy, je to novinárske auto.
Skôr ma zaujalo, ako autor chváli dynamiku nového motora a potom pozriem do technických údajov a tam stovka za 10s, to je na úrovni 1,0TSI. Od 160 koní v kompaktnom aute by som čakal viac, niekde na úrovni 8+. Čo potom autorom odporúčaný Grand Scénic.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 09:40
Re: No, nekup to....
To je hodně zvláštní, Mégane TCE 140 to má za 10,3. Taky jsem čekal, že ten motor bude lepší.
Avatar - miromen
5. 4. 2019 11:20
Re: No, nekup to....
Když jsem byl maly tak jsem listoval ve velkem sešitě, kde si otec lepil zadni stranky z tehdejšiho světa motoru, kde byly ruzne modely aut včetně technickych udaju. A nejlepši nejen auto, ale vlastně i motor byl ten, ktery měl uvedenou nejvyšši maximalku a nejnižši zrychleni z nuly na sto a to jsem si tak nějak vysnival. Ale z toho jsem už vyrostl a vim, že jen o nějakych papirovych udajich to zdaleka neni.
Jinak na to nove TCE jsou docela rozporuplne nazory a nejlepe je se o jeho vlastnostech přesvědčit sam.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 11:31
Re: No, nekup to....
Jak psal dole Emel, o dynamice to něco řekne, proto by byl zajímavý srovnávací test v této třídě a měřit i pružné zrychlení.

Přemýšlím, že si někam půjdu půjčit Mégana, zajímá mne hodně, o to víc, že takový Mégane lze koupit kolem 400 tisíc...
Avatar - miromen
5. 4. 2019 11:47
Re: No, nekup to....
Něco to sice řekne, ale v realně to muže byt jinak a navic muže byt značna rozdilnost v celkovem chovani a projevu ruznych motorizaci. Jinak pro mě je megan uplně nezajimave auto, ano cenově asi fajn, ale i tak bych se zřejmě poohližel jinde v připadě finančnějši tisně.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 11:57
Re: No, nekup to....
Mégane s tím 140k TCE se dá sehnat kolem 400 tisíc i jako kombi, podobně motorizovanou koupíš snad jen i30tku...

Nenapadá mne moc konkurence
Avatar - miromen
5. 4. 2019 12:09
Re: No, nekup to....
No jo no, kombiky nejsou pro mě a navic ja jsem na auta a ne na "přepravniky". A třeba ja jsem dost tvrdohlavy v tom, že pokud by to mělo byt auto segmentu C tak trvam na viceprvku.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 12:10
Re: No, nekup to....
Jsou výrobci, kteří dávají víceprvek pro slabší motory právě jen do kombíku ;-)
Avatar - miromen
5. 4. 2019 12:13
Re: No, nekup to....
No a pak jsou tu bohužel ti, kteři ji nenabizeji vubec. U hondy to trvalo 2 generace a nově mě to mrzi předevšim u nove M3 na kterou jsem byl zvědav vic než jinde.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 13:09
Re: No, nekup to....
Uvidíme co AWD. Ale jinak se zdá, že to Mazda zvládla dobře...
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 12:14
Re: No, nekup to....
Opovaž se to vytahovat :D
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 12:15
Re: No, nekup to....
To mi ale moc neodpovídáš na tu otázku, co by si pořídil, byť jako HB okolo 400 tisíc lepšího. Samotného mne to zajímá :)
Avatar - miromen
5. 4. 2019 12:19
Re: No, nekup to....
Rad bych napsal, ale vubec nemam přehled. Placnu, ale snad ceed hm
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 12:22
Re: No, nekup to....
Ten se taky dá s 1.4 T-GDi, ale na 400 začínají skladovky. Já bych asi jen radši Renault, než K/H
Avatar - kari.laz
5. 4. 2019 09:59
Re: No, nekup to....
Čítám na ten motor samou chválu, tak mě také představilo, že v nejsilnějším provedení v nijak velkém autě to má až za 10 sekund.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 10:35
Re: No, nekup to....
Tady se rýsuje náměnt na velkou srovnávačku, nižší střední v poslední roce aktualizovala motorizace i v těchto "silnějších" motorech.

Renault TCE 1.33333
VW TSI 1.5
Ford Ecoboost 1.5 R3

Ideálně bych přidal K/H 1.4 TGDi....
Avatar - kari.laz
5. 4. 2019 11:16
Re: No, nekup to....
co jsem tak našel zde je celkem zajímavé:

http://www.zeperfs.com/…09-7756-6050.htm


Tady ještě s manuály, výše to je většina v automatu, ale podle mě Renault zrovna jen v manuálu, ten jsem v automatu nenašel.

http://www.zeperfs.com/…09-7513-6050.htm
5. 4. 2019 10:32
Re: No, nekup to....
Třeba ta hodnota o ničem nevypovídá. To tě nenapadlo? Důležité je spíš, jak ten motor jede. Nějaké číslo, které je v případě Renaultu měřeno v Eco módu, nikoho normálního nezajímá. Proto je tento motor všude chválen.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 10:50
Re: No, nekup to....
Hodnota vypovídá o dynamice auta... ne úplně, ale líp než co jinýho. Nechápu, proč by se 0-100 mělo měřit v Eco módu... ačkoli mám teda pocit, že s manuálem a plynem na podlaze na tom módu asi moc nezáleží.
Avatar - Blue Sun
5. 4. 2019 11:10
Re: No, nekup to....
Záleží na tom taky, Eco má jinou mapu vstřikování a tím pádem nepouští motor tak ochotně do otáček jako v ostatních režimech. V té chvíli bys mu hádal tak 100 koní, ne víc.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 11:43
Re: No, nekup to....
Jinou mapu určitě má. Ale mapa je závislá na poloze plynu a je otázka, jestli se nějak liší i pro tu variantu "cihla", nebo třeba jen pro ty situace, kdy plyn není na podlaze.

Anyway... údaj 0-100 by se podle mě měl udávat jako to nejlepší, čeho je auto schopné (na rovince bez větru se standardizovaným zatížením a předepsaným tlakem v pneu). Nejlépe na nějak standardizovaném povrchu, ale tohle po pravdě netuším jak je upravené.
Avatar - Blue Sun
5. 4. 2019 12:47
Re: No, nekup to....
To ti řeknu rovnou - nijak. Každý si to měří podle své chuti. Proto u některých aut udávané hodnoty ani nedosáhneš, u jiných ji naopak hravě překročíš.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 13:15
Re: No, nekup to....
No ne, tak čekal bych, že se to měří na "normálním" asfaltu, kdybych si udělal dráhu a prvních třeba 30m potáhnul třeba tím červeným povrchem co se dává před semafory, tak bych to zřejmě zajel rychleji. Definice normálního asfaltu ale netuším jak se řeší.

Z mého pohledu - mělo by se udávat nejlepší možné - když správně pustím spojku, bleskově přeřadím a tak.
7. 4. 2019 10:31
Re: No, nekup to....
A na co tam tam teda u Renaultu to přepínání módů je, když je podle tebe jedno jestli tam máš Eco, Normal nebo Sport?
Avatar - xxc
7. 4. 2019 11:52
Re: No, nekup to....
Eco vypína klimatizáciu, normál je asi normálny a šport pridáva športový zvuk do reprákov a mení správanie prevodovky. Plus podľa mňa až nezmyselne prituhne riadenie.
Avatar - Ozzman
5. 4. 2019 10:57
Re: No, nekup to....
Tak, ty aby ses Renaultu nezastal i kdyby měl stovku za 20s, ale co to znamená, že je to měřeno v Eco modu ? Tak proč se to neměří v nějakém jiném - sport modu ? Jak píše Emel, něco to o dynamice vypovídá...
7. 4. 2019 10:52
Re: No, nekup to....
U Renaultu to nevypovídá o ničem. Podívej se třeba na Autoexpress, kde se reálně měří pružnost motoru. A tam je TCe 140 vždy lepší než TSI 150. A i v udávaném zrychlení z 0-100/km je TCe 140 u Nissanu QQ (9,0s) lepší než TSI 150 u Karoqu (9,2s).
https://www.autoexpress.co.uk/renault/kadjar/106530/renault-kadjar-vs-skoda-karoq-vs-peugeot-3008
Avatar - Emel
7. 4. 2019 19:00
Re: No, nekup to....
Jenže jen v udávaném :-) . Kadjar s ním má změřeno 9,9s. Mimochodem, i ten test končí celkem nepřekvapivým pořadím - It’s another victory for the Karoq ;-)
5. 4. 2019 10:59
Re: No, nekup to....
Tak je to MPV, velký kola a taky otázka je, jak je to zpřevodovaný.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 11:13
Re: No, nekup to....
Sprevodovane je to dobre, len tie motory su take ake su :-) Ale toto je asi z lepsich.
Avatar - pradeda777
5. 4. 2019 11:52
Re: No, nekup to....
ECU je nastavené tak, aby vůz "prošel" Euro 6d TEMP/WLTC...... :-( Proto se motor chová tak jak se chová.... :-(
Avatar - Emel
5. 4. 2019 11:34
Re: No, nekup to....
Velký kola jo, ale zase úzký... to by nemělo být na dynamice moc znát.
5. 4. 2019 12:10
Re: No, nekup to....
Jak píšu dole. Průměr kola představuje v podstatě další převod. Takže ty velký kola hlavně v malých rychlostech hrát roli budou.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 13:16
Re: No, nekup to....
To je zjednodušující. Další převod bys teoreticky dokázal beze zbytku kompenzovat jiným stálým převodem. To, co hraje roli, je setrvačnost samotného kola a dalších věcí od hřídele dál. Upřímně si netroufám to počítat.
Avatar - iudex
5. 4. 2019 11:46
Re: No, nekup to....
Ad 1:
Je to MPV s väčšou čelnou plochou ako hatch, ale odpor vzduchu hrá rolu pri vyšších rýchlostiach, nie pri zrýchlení z nuly.
Ad 2:
Veľké kolesá to nemá, priemer rolu nehrá, význam má šírka (z hľadiska jazdných odporov) a tá je úplne bežných 195mm.
Ad 3:
Sprevodovanie, to majú dnes všetky autá robené na spotrebu/emisie, takže ani tu sa nedá hovoriť, žeby bol Scénic nejak znevýhodnený ťažkými eko prevodmi.
5. 4. 2019 11:57
Re: No, nekup to....
Tak zrovna aerodynamiku má možno lepšiu ako SUV aj keď horšiu ako napr. nízky kombík. Zrýchlenie z nuly môže byť pomalšie kvôli kratšej jednotke alebo aj dvojke, svoje do toho určite hovorí aj pomerne veľká hmotnosť auta, Scenic nie je žiadne tintítko.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 11:57
Re: No, nekup to....
Ad 2) Nějaký minimální vliv to asi má - čím je kolo větší, tím dál je hmotnost od osy otáčení, tím větší je setrvačnost a výkon potřebný k roztočení toho kola (i jeho zabrždění). Na druhou stranu - při stejné obvodové rychlosti kola (např. 100km/h) se hřídel a náboj točí menší rychlostí. Celkově je to asi zanedbatelné.
5. 4. 2019 12:05
Re: No, nekup to....
Ad 1: Nějaký vliv ta vyšší stavba má + možná hmotnost, ale tady hádám, nevím jak je na to Scenic s hmotnostní oproti průměrném hatchi
Ad 2: Průměr kola hraje roli taky (viz. Emel). Průměr kola představuje v podstatě další převod
Ad 3: OK, nevím jak je Scenic zpřevodovaný. Nějaké rozdíly tam určitě jsou.

Každopádně všechny tyhle 3 věci dohromady klidně můžou 1 - 2 s udělat. Hodně by napovědělo pružní zrychlení.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2019 12:30
Re: No, nekup to....
mne pride ta sirka kola mala... vzhladom na velkost vozu aj jeho vahu a aj vzhladom na priemer kolesa posobi uzko ta pneu ... ale iste sa tam daju kupit aj nejake povedzme proporcne lepsie posadene 205tky 17tky :yes:
Avatar - xxc
5. 4. 2019 12:34
Re: No, nekup to....
nedaju sa kupit a treba si to vyskusat a kolesa su uplne v poriadku
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2019 12:40
Re: No, nekup to....
tak nastastie scenic nie je moja salka kavy... ;-)
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 19:25
Re: No, nekup to....
To sa teda modli, aby sa ti nepodarili dvojčatá či nebodaj trojčatá, to sa potom prídem mrknuť, ako sa naskladáte do Pola :-)
Avatar - speedfred
5. 4. 2019 21:48
Re: No, nekup to....
Túto situáciu vyrieši ASX či Outlander. >:-[]
5. 4. 2019 21:49
Re: No, nekup to....
Tak zase scenic pre 3 deti tiez nie je moc userfriendly. ALe netreba sa bat, pri prvom pojde kupit minimalne outlandera.
Avatar - Verny_2013
5. 4. 2019 15:08
Re: No, nekup to....
Nedají, v techničáku máš zapsaný jen ten jeden rozměr.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2019 10:08
Re: No, nekup to....
za podobnu cenu je uz hadam aj 6 miestny outlander.... alebo dve lodgy .... ale je fakt ze u nas vidim hodne malo tychto novych scenicov dnes uz... zhodou okolnosti jeden takyto "orandzovo-zlaty" na tych 20-tkach mame tu nedaleko .... ale okre mneho nevidim nidke ziadny iny v okoli... pritom starsich scenicoj je fakt hodne... tento typ aut a aj v takejto cenovke dnes uz u nas nefrci... dnes si rodina uz preto asi radsej kupi nove berlingo kedze tieto vsetky navonane "lajfstajlove" vajcoidne MPVecka uz idu akousi divnou cestou ktora ale nakoniec stejne vieme kde smeruje.. paradoxne k ich zaniku.....
5. 4. 2019 11:08
Re: No, nekup to....
Neznám žádnou rodinu, co by si koupila místo MPV osobní dodávku.Většinou jsou to v první řadě služební (pracovní) auta, teprve pak plní roli rodinného, většinou druhého auta na rozvoz školáků a na nákupy. Já bych na dovolenou 1600km berlingem nejel. Švagr si nedávno koupil už třetího GScenica. Ale že by uvažoval o autě typu Berlingo, to fakt ne, a to má 3 už větší děti. To samé kolega, teď mění trojkovýho GS za novýho. Je pravda, že většinou berou Granda, ale i krátkej má něco do sebe.
Avatar - Blue Sun
5. 4. 2019 11:13
Re: No, nekup to....
U nás v okolí vím o dvou. Měli Scénicy a místo toho koupili nově Berlinga. Grand Scénicy mění spíš už za Espace, i když nám tu teď přibývají Berlinga XL (které se mi zoufale nelíbí, je to divný jezevčík).
5. 4. 2019 14:12
Re: No, nekup to....
Fakt? V tom případě beru zpět. U nás do těchto dodávek zatím nikdo nešel...
5. 4. 2019 11:50
Re: No, nekup to....
Mal som Scenica a vymenil som ho za Kangoo. Pomaly zreje čas na výmenu a vyzerá to, že sa rozhodnem medzi GrandScenicom a Kangoom.
Nové Berlingo je už veľmi blízko k osobáku, jazdne to už zďaleka nie je len pracovný stroj. Ale, žiaľ, približuje sa aj cenou, resp. už sa vyrovnáva. Vybavené Berlingo už cenovo šlape na päty podobne vybavenému GrandScenicu, u nás ho pod 20 tisíc v slušnej výbave nedostaneš...
Avatar - Emel
5. 4. 2019 12:03
Re: No, nekup to....
A co Dacia - třeba Lodgy? Za ty peníze je to pořádnej kus auta a proti Kangoo by tam nemusel bejt velkej rozdíl v komfortu... nebo jo?

PS: jeden známý vybírá nástupce za Logan MCV... tak mě zajímají názory.
5. 4. 2019 12:14
Re: No, nekup to....
Lodgy je ale docela úzký ve srovnání s Kangoo/Berlingem, ale i se Scenicem.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 13:19
Re: No, nekup to....
To asi jo, ale zadání je 2 děti + pes + bagáž, takže to je asi ok. A parkování na standardizovaných parkovacích místech.
Avatar - wakantanka
5. 4. 2019 19:28
Re: No, nekup to....
Kamoš s 5 deťmi vymenil Espace III za Lodgy a nevie si vynachváliť. Dokonca s tým boli v plnom počte na dovolenke pri mori s rakvou na streche. :-)
Avatar - xxc
5. 4. 2019 12:35
Re: No, nekup to....
Len nech berie Grand Scenica, drzim palce.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 13:11
Re: No, nekup to....
GS vůbec ve hře není.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 15:44
Re: No, nekup to....
To bolo pre Traveldrive, on nech si kúpi grand scénic a známemu poraďte, nech si scénic vyskúša na diaľnici. Aj keď oproti loganu už nemusí byť veľký rozdiel, ale logan stojí polovicu a mieri inde :-)
7. 4. 2019 10:47
Re: No, nekup to....
To vieš, že si kúpim, a predstav si dokonca, že aj v daždi budem vidieť do zrkadiel...
Avatar - xxc
7. 4. 2019 11:57
Re: No, nekup to....
Nebudete vidieť v daždi, ale ste taký hlupák, že vám to vadiť nebude :-)
7. 4. 2019 22:09
Re: No, nekup to....
A na to si ako prišiel?
Avatar - Blue Sun
5. 4. 2019 12:50
Re: No, nekup to....
Lodgy jako nástupce za Logan - OK.
Lodgy jako nástupce za staré Kangoo (1. generace) - tak na nule, kvalita a komfort budou srovnatelné.
Lodgy jako nástupce za cokoli modernějšího - velký krok zpět. Tam jít fakt jen v případě, že potřebuješ velký prostor levně.
Avatar - Emel
5. 4. 2019 13:23
Re: No, nekup to....
Máš to projeté? Osobně bych čekal, že proti "osobním dodávkám" typu Caddy, Kangoo a spol. by ten rozdíl nemusel být až tak markantní...

Já koukal akorát na fotky a třeba interiér mi přijde už na dost slušné úrovni, když si vedle toho dám fotku Kangoo tak mi to přijde +- totéž
http://canexback.com/…-kangoo-2019.jpg
https://img2.auto.cz/…ull/3962987_.jpg
Avatar - Blue Sun
5. 4. 2019 15:25
Re: No, nekup to....
Projetou Lodgy nemám, jen "osezenou". Kvalita interiéru je fakt tak na úrovni prvního Kangoo nebo Berlinga. Už druhá generace byla pocitově dál a třetí generace Berlinga je jak osobák. Mám projetého nového Logana, poměrně dost, a Lodgy se o moc lišit nebude. Věřím, že směrem k trochu vyššímu komfortu, Logan je přeci jen dělaný levněji.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2019 12:38
Re: No, nekup to....
zase nevyhodou berlinga voci scenicu je za mna to ze v benzine ti neponukne 4 valce.... ale tak moze clovek miesto berlinga zase skusit doblo ( ak teda zvazuje benzin a chce aspon 4 valce ) ... to sucasne doblo je stale podla mna "in" a facelift v r 2015 z neho spravil uz bezchybneho rodinneho pracanta .. a vidim ho casto aj ako rodinne auto ...a uz s nejakym 1,4 T-jet s 6M podla mna slo a aj cena sa mi javi ako este prijatelna a uchopitelna...
5. 4. 2019 11:15
Re: No, nekup to....
všetky mpv idú do kopru, lebo pre ľudí už nie sú atraktívne ako suv. Ostatní ich vyraďujú z výroby, renolt aspoň skúsil niečo spraviť. Mne sa aj nápad s 20 pozdáva, lebo tým chceli zvýšiť atraktívnosť vzhľadu. Ak to nemá vplyv na jazdu, prečo nie? Neviem, či scenik prežije, ale za koniec mpv môže nový trend suv.
Avatar - 3_diamanty
5. 4. 2019 12:44
Re: No, nekup to....
tak ono novy scenic je uz tiez taky polocrossover... ta jeho povodna praktickost tam uz asi nebude... rovnako som zvedavy co bude s velkym espacom... ten tiez pada z roka na rok predajmi a to sa este ani poriadne nerozbehol... jednoducho tadial cesta nejde....
5. 4. 2019 13:34
Re: No, nekup to....
je to taký polocros, skúšali to trochu posunúť, lebo klasiky padali a padali, ale zrejme sa to zastaviť nedá. Kto dnes nemá suv akoby nebol.
Avatar - xxc
5. 4. 2019 15:55
Re: No, nekup to....
A aký je rozdiel od suv? Sedí sa vyššie, svetlú výšku ma tiež vyššiu. Nápad je to veľmi dobrý, škoda tých pár chýb.
5. 4. 2019 17:12
Re: No, nekup to....
rozdiel je v tom, že to nie je suv a nie je to trendy
5. 4. 2019 11:19
k novému diskusnému vizuálu
najprv sa zastanem redakcie, týždeň pri takejto veci nie je žiadny čas, firmy nemajú len jedného zákazníka a preprogramovať web, vychytať muchy a pod. nie je na hodinu. Ja by som dal tomu mesiac, potom sa uvidí. Mne vadí, že nicky sa teraz píšu čiernou a zaniká to v texte a vadí mi aj, že mi teraz píše text bledo sivou, ktorú skoro ani nevidím. Dovi, dopi.
Rozbalit vlákno
0
5. 4. 2019 15:51
servisy v Praze
Grand Scenic se mi velmi líbí, ale obávám se servisů v Praze (bydlím v Modřanech). To auto je fajn, kvalita výroby ve fabrice ve Francii je ok, ale to auto vyžaduje pravidelnou údržbu, je to tam bolestivější než u menších aut a když se to neudělá, zničí se to. Do Auto Dispo jsem jezdil ještě kdysi se Škodovkou a odešel kvůli kvalitě a přístupu k BenCaru. Co jsem pročítal diskuzi na Renault Clubu, nezměnilo se tam nic. Poptal jsem se pár kolegů z práce, co mají dražší auta od Renaultu (Espace, osobní Traffic a pár Lagun) a v Praze neservisuje ani jeden - buď je špatná kvalita nebo cena, u těch kvalitních se navíc dlouho čeká. Škoda, že do tohodle Renault nedává více prostředků, nejspíše to u mě bude důvod k no go. Přitom to auto je fakt parádní, zaujalo mě více než Peugeot 5008, komfort se vůbec nedá srovnávat s osobními dodávkami, tohle je čistokrevné MPV :(
Rozbalit vlákno
11
Avatar - xxc
5. 4. 2019 16:03
Re: servisy v Praze
To je úplná blbosť, kvalita výroby vo fabrike vo Francúzsku je strašná, auto je z montované približne. Veď si ho choďte pozrieť niekde do predajne. Stačí si všimnúť, ako do seba zapadajú plasty, aké sú medzery medzi dverami, lištami, tesneniami a pod. Tak isto auto má vyššie uvedené chyby, čiže ťažko nazvať to auto fajn. Rovnaký problém majú espace a Talisman.
Avatar - lamal
5. 4. 2019 16:46
Re: servisy v Praze
To co ty siris za spravy pripomina najprizemnejsi hoax, minule som si ta sice zastaval pri debate o masaznej funkcii sedadiel (dlzka doby), ale vidim ze ty si chorobne posadnuty tym kydanim na renault a pises uz uplne bludy...

Predaj to uz konecne a snad ti to zavrie drzku, jako fakt nechapem niekoho co si kupi auto, kt. si nevyskusa a neporovna s konkurenciou s tym, ze cely cas nasledne siri hate pri kazdej moznej prilezitosti... fakt to predaj a nepis tu uz nic o renaultoch, to sa neda citat.

SICK !
Avatar - xxc
5. 4. 2019 17:16
Re: servisy v Praze
Nepredam ho, dovody som pisal vyssie. Ziadny blud to nie je, kvalita vyroby zo zavodu v Douai je hrozna.
Avatar - lamal
5. 4. 2019 20:09
Re: servisy v Praze
vies to dokazat ? snad nie si jediny kto si to vsimol :-)
Avatar - xxc
5. 4. 2019 20:33
Re: servisy v Praze
Kludne, nemusim ani ja dokazovat, chodte si to pozriet k najblizsiemu predajcovi. Inak svoj mam v garazi v Kosiciach.
Avatar - lamal
5. 4. 2019 22:42
Re: servisy v Praze
To iste mozem ja tvrdit o VW, ak neveris chod si to pozriet >:D
Avatar - xxc
5. 4. 2019 22:55
Re: servisy v Praze
Ved kludne, ja tu nebudem nadavat, ze to je SICK a pod. Snad mate s VW skusenosti. Ja nemam, nikdy som s nicim od VW nejazdil, ani nevlastnil.
Avatar - speedfred
6. 4. 2019 20:44
Re: servisy v Praze
Tak toho Scénárika zapáľ a budeš mať pokoj. Možno niečo aj dostaneš z poistky. >:-[]
Avatar - xxc
6. 4. 2019 22:11
Re: servisy v Praze
To je rada nad zlato. Z poistky nedostanem nic, ked to sam zapalim.

Jedine sa s tym zabijem, ked niekomu nechtiac vojdem do cesty na dialnici v dazdi :-) tu je ilustracne video https://***/2VyXrq4
7. 4. 2019 10:48
Re: servisy v Praze
Nepíš mu také veci, vidíš že tá trúba zoberie každý heft vážne...
5. 4. 2019 17:05
Re: servisy v Praze
Zdravíčko, i když teda označení blbost mi přijde nadnesené, část přesně sedí na to na co jsem byl upozorněn. Servisní manuál si sice možná seženu, ale pouštět se sám do nějakého seřizování vážně nebudu, proto mě právě zajímají ty servisy, zda tu vůbec někdo umí a opravdu chce tahle auta servisovat, když tam budu pravidelně jezdit. Moje 3 poslední auta byly Seaty a ty mi dokázali v menších servisech i třeba na Jarově vždy seřídit parádně, ale chápu, že koncern je tady více doma. Ale tohle nepíšu abych tu mluvil o konkurenci, jsem zvědavý, zda tu má někdo s Renaultem v Praze pozitivnější zkušenosti.
5. 4. 2019 18:13
servisy v Praze
To CMDR MrMarkusCZ: Mám dobrou zkušenost s AutoKout v Brandýse, což je kousek od Prahy, jinak stojí pražské servisy za viliž ***. Snad nejhorší je dlohodobě AutoAvant a Renault Zličin (firemní servis Renault ČR). Neslyšel jsem ani nic dobrého na Renault Průhonice. Naopak dobré reference jsou i na nový Tukas.
Rozbalit vlákno
1
5. 4. 2019 18:46
Re: servisy v Praze
Děkuju, i když mám Brandýs z ruky, tohle také potvrzuje zkušenosti jiných majitelů z mého okolí, též mi byl Brandýs doporučen.