Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 13:24
Vím že se tu bude asi brečet, ale V12 sice každý chce ale nikdo si ho nekoupí. Daleko důležitější mi přijde úroveň a přežití standardních motorů jako V8.
Avatar - pradeda777
Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 15:31
Salámová metoda kamaráde.....i ty V8 skončí a po nich i R6 a V6..... :-(
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 15:49
Dnešní R4 má výkon ve svý době suprovýho BMW 850i

Co jinýho bys s tim dělal = šestiválce eště chvíli budou = tam se neni třeba bát = dneska sou už přes 500 koní http://www.autoforum.cz/…vrat-na-vysluni/ :yes:

V8 bude taky = ale nejspíš hlavně v supersportech a obecně autech cenově mimo dav. Doby kdy si normální člověk moh koupit R6 nebo V8 = tu vládli komunisti :-!
Když přivedli státy kde násilim vládli do bankrotu = moc lidí na pořádný motory nemělo. No a dneska = na výkon toho BMW 850i V12 = stačí už i ten 4válec :-|
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 17:04
Zapomínáš, že vývojem prošli i ty v12, přes 580k žádný čtyřválec neumí. Tak 450k a to je něco spec, jako saleen, v konfekci, kterou je i 760i, jdou čtyřválce max kolem 300 koní, takže pro v12 furt slušnej náskok.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 18:13
Proč myslíš?

Píšu že aktuální R6 má až 510 koní = to 850i který sem zmínil mívalo těch 300 koní co zmiňuješ. 270 koní měl už před lety Pažout z 1.6

Mimochodem ten náskok se spíš snižuje. 4válce prostě dneska dávaj to co nedávno neuměly ani V12 https://autobible.euro.cz/…de-mit-400-koni/

Taky mi zní líp V12 nebo V8 nebo aspoň to B, R nebo V6 ale to je holt vývoj
Avatar - Dinar
Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 18:23
V konfekčních autech mívají nejvyšší výkon ve čtyřválcích většinou HH, ve dvanáctiválcích lux lima nebo lux kupé/gt. To platilo na začátku 90. let (doba tebou uvedené 850i) a platí to i dnes. Stejně platí i proporce výkonového rozdílu mezi jejich motory, slušný HH zač 90. let měl kolem 150k, V12 v kupé/ lux limu kolem 300k. Dnes má HH kolem 300k, kupé/lux limo kolem 600k. Pořád je to dvojnásobek.
Jakkoliv argumentovat srovnáváním výkonu 30 let staré v12 s dnešním r4 je nesmysl.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 18:41
No smysl to samozřejmě má = to je trend a PROTO přestávaj mít V12 trochu smysl. Ono totiž nemá smysl dál zvyšovat výkony = už dávno překonaly limity daný silnicema

Viz odkaz výkon HH dál roste a teď sme se doslali na 400 koní = výkony V12 už spíš moc neporostou = V12 Mercedesu i koncernový W12 končej. Pro BMW Rolls Royce V12 nějakej dramatickej nárůst výkonu už nepřijde = jeho polovina nový R6 má 510 koní = V12 s 1020 koňma se už nedočkáme
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 21:41
.....že ty si nejazdil ešte žiadnu V12, pretože by si ju nikdy nedával do = s R4 kvôli výkonu, ktorý mala V12 pred 30 rokmi.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 6. 4. 2019 06:48
Nojo dneska má holt V6 v Giulii daleko větší výkon = mě to přijde logický a normální. Otázka proč tobě ne ;-)

Mám netetu co měli Ferrari V12 a byl sem z toho auta celej vedle. Dneska má vyšší výkon V6 od stejnýho výrobce = v sedanu střední třídy Giulia :-)

A ty R4 už i v Hyundai maj prostě výkon toho nedávnýho ve svý době asi skvělýho V12. A ta podstata kterou se zdá se nikdo nepochopil je = že vlastně proto KONČEJ ;-\
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 6. 4. 2019 06:33
Tak dnes jsi to opět rozbalil. Nesmyslně vytahuješ R4 oproti výkonům V12 před 30-ti lety. BMW by nemělo problém poslat výkon k 800 koním.
To, že ti nic neříkají dvanáctiválce mě u kluka, který se sice baví trolením, ale auta by měl mít rád, docela překvapuje.

Řekni tetičce, třeba ti ke svátku věnuje jízdu s nějakým V12.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 6. 4. 2019 06:43
Stalo se = zajímavý jak BLBĚ se to všichni snažíte pochopit = a tlačit to absurdnim směrem :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 6. 4. 2019 07:28
To zrušení editací to je mimo další ZHORŠENÍ ZNEPŘEHLEDNĚNÍ VŠEHO fakt DĚS BĚS

Proč Jag už nedělá V12? Je mi to líto = ale prostě s tim nic nenaděláme

V Rollsech určitě eště nějakou delší dobu bude = a díky tomu snad asi v BMW

Ale kecama o trolení = což je jen nepochopení = se to co sem napsal nezmění = furt to prostě bude fakt :-)

BMW z toho tehdejšího motoru V12 6,1 vyrazilo v nejsilnější verzi 680 koní = pro McLaren F1. McLaren dneska používá čtyřlitr V8 = s vyššíma výkonama = nejvyšší je myslim zrovna těch 800 koní co si zmínil ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi br
| 6. 4. 2019 17:54
1. To je typické porovnávání hrušek a jablek. BMW V12 v McL F1 s 680 hp byl atmosféricky plněný motor, už tehdy by nebyl problém dostat z něj přeplňováním daleko větší výkon.
2. Důvod proč automobilky ustupují od více válcových motorů v žádném případě není růst výkonů čtyř nebo šestiválců. Kdyby to bylo na automobilkách, tak dvanáctiválce dál nabízí, protože jde také o prestiž, kulturu chodu, točivost, reakci na plyn, podání výkonu a konec konců i o ten absolutní výkon, z atmosférického dvanáctiválce dnes není problém dostat 800 koní a z přeplňovaného hodně přes 1000. Důvodem proč je automobilky možná budou muset opustit (a to nejspíše jenom v EU) je jenom a pouze nesmyslná regulace CO2 a pokuty za překročení jejich limitů. To, že má dnes čtyřválec 400 hp a šestiválec 700 hp není absolutně žádný důvod pro rušení dvanáctiválců, tím důvodem jsou limity CO2.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vím že se tu bude as
| 6. 4. 2019 20:35
2. vidim že se fakt vyznáš = bude jen v EU :-!

1. Tak tehdy atmo by šlo víc než dneska s přeplňovánim? To je zajímavý = rozvedeš to? ;-)
Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 6. 4. 2019 09:18
To nepopírám.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 6. 4. 2019 12:37
Sakra = co v tomhle nepřehlednym mistu za kterej si Machala & spol. zasloužej.. sakra co nepopíráš? :-)
Avatar - Blue Sun
Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 16:51
Chtěl jsem napsat to samé. To je furt "dvanáctiválec, dvanáctiválec" a pak koupí třílitrovou naftu.
Avatar - Dinar
Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 17:09
Souhlas, mnohem podstatnější pro udržení technického odskoku premie od mainstreamu je zachování šestiválců, tam se láme chleba.
Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 21:49
Reálně spíš tříválcový litr. >:-[]
Avatar - Dinar
Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 17:00
Pokud jde o bmw, tak pro mně je pro zachování charakteru značky důležitějši přežití R6. Ale v12 je/bude samozřejmě škoda, pro 7er, 8er je to prostě fajnšmekrovská volba, z motorářského hlediska neoddiskutovatelný vrchol.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 6. 4. 2019 16:09
Zatím s R6 dělá BMW good job. X3 M comp. 510k a 600Nm..... :yes:
Re: Vím že se tu bude asi brečet
| 5. 4. 2019 20:42
Můžeš být fanouškem Monetových obrazů a přitom nemít doma ani jeden...

Nicméně doufejme, že ohroženým druhem není spíš spalovací motor jako takový...
.... čert vem V12....
| 5. 4. 2019 18:19
.... hlavně aby v nabídce zůstala ta fialová barva..... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: .... čert vem V12....
| 5. 4. 2019 18:41
:yes: :-)
Avatar - 3_diamanty
ake to prekvapko
| 5. 4. 2019 23:27
>:D
Avatar - Beefcake
Xxx
| 7. 4. 2019 09:50
No hotova katastrofa ...
Viac valcov-viac Adidas.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku