Východní Německo bylo automobilovou velmocí východního bloku, kterou reprezentovala řadu původních značek. Do dnešních dnů přežila jen jediná a tou je Multicar.
Nevim jestli víc Multikáry místo fakt slušně udělanýho testu Giulia QV vs Stelvio QV nebo ta platforma = obojí ale :no::no::no:
Neuvěřitelný jak ACZ pod Machiho řízenim ztrácí = jinde dou i nahoru, třeba stránky z toho odkazu = no a tady obsahově kulhání a nová diskuzní platforma = to už nejsou francouzský hole to je invalidní vozík = navíc fakt pomalej
Co ty na ten 2test = chápu že ti silně imponuju a nutí tě to o mě furt mluvit, ale umíš říct něco = k těm autum místo ke mě? :-!
Praga nic malého nedělala, ty dělali tzv český unimog s Typy UV-80, následně další typy pod názvy Alfa, Grand a NTS. výroba v Čáslavi ale skončila někdy v roce 2004 a doprodej skladovek někdy v roce 2008
Přesně tak, ten Canter má šířku kabiny v provedení "S" 1700mm a motor je derivát IVECO F1C. Dá se to dost brutálně přetěžovat, zadní náprava i rám jsou opravdu náklaďácké.
Žel 4x4 se dělá až s celkovou hmotností 6t, ale i ta Multikára 4x4 snad byla standardně 4250kg.