Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Diskuzní platforma 911
| 6. 4. 2019 12:15
Diskuzní platforma tu bejvala špičková = takový Porsche 911

Teď je.. kdo vymyslí lepší příklad? ;-)

A zřejmě po těžký bouračce = protože oprava ne do původního 911 ale do stavu kdy tahle starej bez výbavy Favorit aspoň pojede = prej potrvá (nespecifikované) týdny

A našel se jeden Ozzy = co tomu věří :-)
Avatar - Mikesus
Re: Diskuzní platforma 911
| 6. 4. 2019 16:35
Jelikož jsem z IT oboru, tak taky věřím, že alespoň nějak to dají dohromady. A také bohužel věřím, že to bude trvat týdny, nejspíše i měsíce.
Rozhodně je chyba zadavatele, že před nasazením to nevyzkoušel
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Diskuzní platforma 911
| 7. 4. 2019 14:05
Viz Machala pod JEŠTĚ NĚCO MÁLO K DISKUZÍM dnes v 13:36


https://www.auto.cz/diskuse/69051/1?…
992
| 6. 4. 2019 16:04
Veľmi zaujímavé auto. Jazdil som s ním tento týždeň po nie moc kvalitných cestách u nás na Orave a bol som prekvapený podvozkom. Motor má úžasný záber a myslím, že aj zvuk výfuku je podstatne lepší ako bol v predchádzajúcej generácie.
Avatar - pradeda777
Re: 992
| 6. 4. 2019 16:19
Zvuk výfuku lepší? A to i s GPF? Divné. Všude jinde si stěžují, že s přidáním částicového filtru šel zvuk do kopru...což by dávalo smysl, protože je to další resonátor.
Re: Re: 992
| 6. 4. 2019 16:45
Áno mne osobne sa zvuk páči viac ako na predchádzajúcej generácii.
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: 992
| 6. 4. 2019 17:25
Ok. Proti gustu žádný dišputát..... ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: 992
| 6. 4. 2019 20:28
Znalost a slušnost je tu oceňována :no: ;-)
Avatar - white label
Re: 992
| 6. 4. 2019 17:03
Je třeba srovnávat srovnatelné, např. musí jít v obou případech o příplatkový sport. výfuk, ale celkově zvuk s OPF/GPF určitě lepší není. Celkově se všemi (a není jich vůbec málo) změnami v souvislosti se dvěma filtry pevných částic přišla 911ka o charakteristickou směs mechanických zvuků a zvuk výfuku je tím pádem logicky více dominantní, protože místo původního "orchestru" zůstalo hlavně jeho sólo.
Avatar - white label
Re: 992
| 6. 4. 2019 17:14
Přechozí g. měla zhruba dvě třetiny vysokopevnostní oceli a jednu třetinu hliníku.
Dnes je to naopak a přesto šla mezigeneračně hmotnost znatelně nahoru. To není zrovna na moc velkou chválu, přesto, že to kompenzují navýšením výkonu (+30PS).
Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 06:27
Kolik ztloustla?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 08:29
Nechce se mi skoro věřit = ale rozdíl je docela šílenej = podle různejch údajů 150 až 200 kilo? :-|
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 13:06
150 až 200 kg je samozřejmě nesmyl, je to polovina ze tvého prvního/menšího nesmyslu.
Není to drama, ale není to ani zanedbatelné, vzhledem k okolnostem o kterých jsem psal.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 13:26
Co je to = menší nesmysl?

Viz zdroje = já je uved = ty ne

A zdroje řikaj = že třeba jen 20 kg ;-)

Já zůstal u tý Carrery 4S = a uved zdroj.
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 13:31
150 byl menší nesmysl, než 200.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 13:44
To neni nesmysl = ale jen různý zdroje = jak sem NAPSAL

Takže nesmysl = byla možná tvoje reakce

Docela nesmyslně působí i tvejch +75 kg v 13:00 a 50 kg v 13:36

Já od začátku píšu o víc zdrojích který se lišej = a že čísla který vycházej sou fakt divný = a že to maximum 150-200 kg = je fakt absurdních a že se tomu nechce věřit

Tak na kolik to vidíš teď = 50 nebo 75 kg? ;-)
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 14:08
Zdroj stránky Porsche
50kg je rozdíl 991.2 4GTS vs 992 4S, 55kg je rozdíl 991.2 4S a 992 4S.
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 14:32
Těch 50kg (ze 13:36) byla reakce na šimpanzových 20kg jako nárůst u 4x4 u současné g. 992 S/4S.
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 13:00
+75kg
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 14:09
Oprava +55kg.
Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 09:16
Carrera S má v současné generaci (992) curb weight (DIN) uváděnou 1515 kg, minulá (991) měla 1495 kg. Ne že by to bylo na chválu, ale 20 kg až takové drama není.
Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 09:57
4S má písané 1640
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 13:30
A minulá 4S měla podle různejch zdrojů pohotovostní hmotnost 1430-1450 kg

20 kg by bylo skoro fuk, whitovejch +75 kg bez udání zdroje = už docela dost. Tohle by bylo už = fakt hodně
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 09:59
Odkud to máš? Podle automobilrevue má např. stará Carerra 4S (991) pohotovostní hmotnost DIN 1430 kg. Podle Bureše a tabulky tady v článku 1565 kg

To by u takovýhohle auta už docela drama bylo :-)

Když to začal asi by měl říct white odkud to má a jestli mluví o konkrétních kilech nebo ne
Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 10:05
Mám COC odfotené z toho čo som mal tento týždeň požičané
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 10:14
Tam by to mohlo bejt správně :-)

Podle autoevolution mela minula generace s PDK 1450 kg = takže viz já 8:29?

To se fakt nechce skoro věřit
Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 10:21
Myslím, že by se mělo srovnávat srovnatelné. Čili spíše rozšířená 991 GTS s nově rozšířenou 992 S.
991 GTS: 1470 kg DIN
992 S: 1515 kg DIN
Ještě srovnání čtyřkolek:
991 4 GTS: 1515 kg DIN
992 4S: 1565 kg DIN
GTS ale možná ušetří pár kilo menšími zadními brzdami (350/330 vs. 350/350 u 992) a sportovním výfukem. Ale stejně bych ten nárůst váhy neviděl jako nějaké drama. Něco taky určitě udělají větší zadní kola u 992.
Celkové rozměry jsou +- stejné a budou způsobené spíše sportovními nárazníky a podvozkem u GTS:
991 GTS: 4528/1852/1284
992 S: 4519/1852/1300
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 12:57
Píšeš o srovnání srovnatelného přitom srovnáváš 4S se 4GTS, která bývá už v základu více/lépe vybavená, než 4S, taky proto měla 4GTS/991.2 o 25 kg víc, než 4S/991.2
Takže mezigenerační rozdíl je u verzí 4S celých 75kg (je to zanedbatelné?), a to přes použití větší míry hliníku, na úkor vysokopevnostní oceli (o cca jednu třetinu), což celkový rozdíl eliminuje ve prospěch 992, bez toho by to dopadlo ještě hůř. Mimochodem slovo drama jsem tu v této souvislosti nepoužil.
A jinak, jediná změna, ke které bylo (nejen) Porsche opravdu donuceno, byla aplikace OPF , jinak ale Porsche nikdo nenutil ke sjednocení rozchodu zadních kol u všech verzí (doposud od GTS nahoru + modely 4), nebo k větší zadním kolům (jako u GT2/GT3).
Pro Porsche je to logistické zjednodušení a zaplatí to zákazník v ceně vozu, ale není to důvod ke všeobecné radosti, Slabší/lehčí zadokolkové užší verze měly logiku a své přednosti.
Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 11:12
Přímo ze stránek německého Porsche
http://www.porsche.com/…odels/carrera-s/
Rozdíl mezi srovnatelnými verzemi což je zatím jenom S a 4S je 20kg.
Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 11:39
4S by snad srovnat šlo, ale Ska srovnávat nemůžeš. Nejen že 991 S byla užší, ale taky měla užší kola a pneumatiky. Takže zadokolky jdou srovnávat 991 GTS vs. 992 S.
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 13:36
Podle aktuálních stránek Porsche je ten rozdíl 50kg. S/4S 1515kg/1565kg (Leergewicht DIN).
Což by měl být stejný rozdíl jako u předchozí g. (rozšíření/nerozšíření).
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 7. 4. 2019 18:44
Já nemluvím o rozdílu S vs 4S v této generaci, ale o rozdílu S (991) vs S (992), který je 20 kg, (1495 vs 1515 kg). U 4S je to také 20 kg, 991 1545 kg, 992 1565kg. Takže předpokládám, že až uvedou GTS a další stupně, tak plus mínus těch 20kg mezi starou a novou generací tady pořád bude.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 8. 4. 2019 00:00
Tohle vyznělo trochu jinak:
"Rozdíl mezi srovnatelnými verzemi což je zatím jenom S a 4S je 20kg.
Ale to je problém, že tady chybí tlačítko s odkazem na příspěvek na který bylo reagováno.
Pokud si to mysle tak, jak teď píšeš, tak je to ovšem také nesmysl.
Leergewicht DIN (příp. vyšší hodnota EU) se dá u 992 S/4S s PDK najít přímo na stránkách Porsche, stejně jako se tam dá dohledat 991.2 GTS/4GTS (s man. i PDK). Ale 991.2 S/4S už tam nenajdeš, protože byly nahrazeny novou generací. Kdes tedy vzal ten podivný údaj o hmotnosti 991.2 S/4S (mimo jiné nepleteš to s 991.1)? A mělo by také jít o údaj v normě DIN se kterým to srovnáváš u současné generace?
S/4S/992 máš správně (hodnota v DIN), S/4S/991.2! nikoli.
Obě tvá špatná čísla totiž mají až podezřele stejně blízko (v obou případech rozdíl jen 5kg) k hodnotám 991.1 v normě EU, viz např. wiki.de.
Správné hodnoty v DIN! jsou u 991.2 S/4S (obě s PDK) - 1460kg/1510kg.
Pro kontrolu se můžeš podívat na stránky porsche, kde ještě najdeš hodnoty 991.2 u GTS/4GTS a Téčka. U 991.2 byl rozdíl hmotnosti 4S vs GTS + 5kg u S vs GTS +10 kg (rozdíl navíc o dalších + 5kg k vůli odlišnému rozchodu/šířky vzadu) a rozdíl hmotností odlehčené verze T vs GTS +25kg.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 992
| 8. 4. 2019 00:05
Sorry, ke konci jsem měl samozřejmě na mysli rozdíl hmotnosti 4S vs 4GTS + 5kg, nikoli "4S vs GTS", vypadla mi tam ta čtverka a editace je pořád v pr.deli.
Avatar - white label
Re: 992
| 6. 4. 2019 17:16
Každá 911 je velmi zajímavé (mírně řečeno) auto, o tom žádná.
Avatar - speedfred
Re: 992
| 6. 4. 2019 20:41
Neviem kde si jazdil,ale povedal by som že na Orave máme celkom dobré cesty. ;-)
Avatar - white label
Překlep
| 6. 4. 2019 17:06
"Maximální rychlost činí 306 km/h (308 km/h u Carrera 4S)"
logicky je to naopak
Mimochodem už od 160 zrychluje lépe naopak zadokolka.
Avatar - Hammunasakra
Re: Překlep
| 6. 4. 2019 17:43
..logicky zadokolka ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Překlep
| 6. 4. 2019 20:26
Tak ty dostaneš samý :yes: já doplnim že i ten druhej údaj je logickej a :no: :no: :no: >:D
Avatar - white_labels
Re: Re: Re: Překlep
| 6. 4. 2019 20:43
Kouzlo osobnosti. :-!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Překlep
| 6. 4. 2019 21:07
Asi bych si sem měl dát taky svou fotku = jako ty :-)
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Překlep
| 6. 4. 2019 23:41
Tak to máš smůlu, samotný avatar ti s osobností určitě nepomůže...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Překlep
| 7. 4. 2019 07:43
Jako že se eště musim CHOVAT jako ty? Tak do toho nejdu = do toho už nejdu :-)
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Překlep
| 7. 4. 2019 10:27
Kiež by sa každý choval podobne ako wl. Ty sa bojíš vyliezť z internetovej ulity.
Re: Překlep
| 6. 4. 2019 18:55
Byl jsem na představení 911 v Praze a dostal jsem nádhernou knihu. Na poslední straně jsou parametry:

0-100 : 3.5s / 3.4s
0-200 : 12.4s / 12.7s
V max: 308 / 306

První číslo je zadokolka, druhá 4s.
Avatar - white label
Re: Re: Překlep
| 6. 4. 2019 23:48
To jsou hodnoty zrychlení s Launch Control, který je (u eSka) součástí příplatkového Sport Chrono Paketu.
Avatar - white label
Kde je?
| 6. 4. 2019 17:09
Kde je nějaké VAŠE krátké video?
Avatar - white_labels
Oprava
| 7. 4. 2019 13:30
Vzhledem k tomu, že zde stále nefunguje editace, musím touto formou opravit předchozí tři příspěvky ohledně rozdílu hmotnosti.
Není to 75kg, ale 55kg, zapomněl jsem, že současná S/4S má zatím pouze PDK, proto se zatím udává hmotnost pouze s PDK, což je +20kg.
Takže i rozdíl hmotnosti předchozí 4S a 4GTS nebyl +25kg, ale jen +5kg.
Avatar - Hammunasakra
Re: Oprava
| 7. 4. 2019 13:45
Tenhle příspěvek je :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Oprava
| 7. 4. 2019 13:49
To zrušení editace = je fakt DĚS BĚS :no: ;-\

Ale timhle příspěvkem se vracíme na začátek týhle diskuze kterou si rozjel ty 6.4. v 17:14 tvrzenim že hmotnost šla znatelně nahoru

Vtipný že si dovoluješ pak psát o velkejch a malejch nesmyslech :-!
Avatar - white_labels
Re: Re: Oprava
| 7. 4. 2019 14:12
55 kg (cca pytel cementu ) považuji za znatelný rozdíl, nikoli dramatický.
Avatar - CHerokee
Re: Re: Oprava
| 7. 4. 2019 15:15
Nejen to, celé je to málo přehledné.
Css
| 9. 4. 2019 12:58
Hnusnější přední nárazník by jeden pohledal.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku