Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aktuální Renault Clio ještě nekončí: Výroba do jara 2020!

V letošní Ženevě Renault představil novou, v pořadí pátou generaci Clia. Její příchod ale neznamená ukončení produkce stávajícího čtvrtého vydání. Nabídka motorů a výbav se však zredukuje.
Zpět na článek
Avatar - Blue Sun
7. 4. 2019 15:13
Re: skvela sprava
Uz jsem to psal i jinde, i ja mel se starym TCe problem. Spatna davkovatelnost vykonu, neplynuly nastup i pokles. Kdyz jsi pustil plyn, auto sebou strasne cuklo, jako kdybys zaroven pribrzdil.
Avatar - WinDiesel
7. 4. 2019 10:41
Re: Kdo si ještě dnes koupí auto se zastaralým zážehov
ty si to wole představuješ 10x denně, za nás za všechny, tak aby ti z toho nepraskla žilka :*)
7. 4. 2019 10:33
Re: skvela sprava
Čo myslíš "podivnou charakteristikou motora"? Ja som sa s ním previezol síce len raz, ale prišiel mi úplne vpohode, do mesta ideál. Interiér nepatrí k najpriestrannejším, ale plač, aký je maličký, mi príde dosť z cesty. Clio je vrátane podvozka fajn auto bez výrazných slabín, koniec-koncov, je preto dosť obľúbené. Áno, je obľúbené aj pre svoj sympatický dizajn, cez ktorý, zdá sa mi, sa niektorí nevedia preniesť.Každopádne lacnejšia alternatíva je za súčasného stavu výborná správa. Nie každý má dosť peňazí na aktuálny model a túto možnosť určite dosť ľudí privíta. Nakoniec, robila to aj Škoda s Octaviou, aj Peugeot...
Avatar - Hammunasakra
7. 4. 2019 07:47
Re: Kdo si ještě dnes koupí auto se zastaralým zážehov
Měl by sis přečíst Srovnání 150 koní v Superbu co vyšlo v SPECIÁLU o TECHNICE = 2.0TDI vs o čtvrtinu menší objem 1.5TSI = jeden dostal pěkně na *** a jeden docela zklamal = furt ten stejnej

Napovim ti = ten co používá 2x zvýhodněný palivo :-!

Si představ že to zvýhodnění zrušíš CO PAK ;-)
7. 4. 2019 03:23
Re: skvela sprava
Clio IV zvenku líbivé, uvnitř ale spíše pro trpaslíky. Je až s podivem, jak dokázal Renault u tohoto modelu totálně zazdít vnitřní prostor auta, které má na délku lehce přes 4m a poslední kapkou byl motor 0,9TCe s velmi podivnou charakteristikou a velmi problémová 1,2 TCe. Doufám, že Clio V nepůjde stejně hloupou cestou, aby podřídilo vše pouze venkovnímu designu, když aspoň ty nové motorizace vypadají nadějně. Nedivím se, že se třeba Clio II vyrábělo ještě celkem dlouho po boku Clio III, ale současná výroba Clio IV s Clio V nedává žádný smysl, kromě nižší prodejní ceny.
Avatar - Ada je zase tady
7. 4. 2019 00:55
Kdo si ještě dnes koupí auto se zastaralým zážehovým motorem
Takový člověk to nemůže mít pod čepicí v pořádku :no: Navíc s tak šíleným interiérem... :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
6. 4. 2019 23:21
skvela sprava
hlavne aj pre zaujemcov o clio v kombiku... ktori si takto este aj na dalsi rok v r 2020 budu moct nadalej kupit nove male kombi auto od renaultu ... ( kedze predpokladam ze to uplne nove clio uz kombik za rok za dva nedostane ) ..... obcas sa proste vyrobcom podari spravit model ktory nepotrebuje menit kazdych 5-6 rokov... a som toho nazoru ze to este sucasne clio by v pohode vydrzalo vo vyrobe este aj dalsie dva tri roky bez nejakeho pocitu "nadsluhovania" .... ale tak chapem.... ktory vyrobca na to ma tak meni modely uz castejsie ( aby bol technologicky vzdy top ) hoc to ani nemusi byt tak nutne z hladiska potencialu stale este aktualneho modelu ..... ale asi aj preto je nove clio defakto uz len evoluciou toho sucasneho kedze tu uz ani nebolo moc co menit ...

PS: pamatam ked aj feldy sa kedysi vyrabali az do maja 2001 .... pritom jej nastupca s menom fabia sa uz medzitym cely rok a pol vyrabal a predaval ( od konca 1999 ) .. takze obcas to tak chodi ze ten "predchodca" nie a nie skoncit a funguje aj nadalej popri generacne novsiemu "nastupcovi" .... :-)