Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Aktuální Renault Clio ještě nekončí: Výroba do jara 2020!

6. 4. 2019
35
7
Zobrazit náhledy (35)
Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio Renault Clio

V letošní Ženevě Renault představil novou, v pořadí pátou generaci Clia. Její příchod ale neznamená ukončení produkce stávajícího čtvrtého vydání. Nabídka motorů a výbav se však zredukuje.

Čtvrtá generace Clia se představila v roce 2012. O rok později dorazila karosářská verze kombi Grandtour, kterou nabízelo už třetí vydání modelu. V souvislosti s představením páté řady Clia na autoshow v Ženevě mnozí očekávali brzký konec čtvrté generace. Jak napsal specializovaný server na vozy Renault a Dacia RNews, dosavadní Clio se ovšem do důchodu zatím nechystá. Renault má v plánu jej vyrábět až do března 2020 a to v obou karosářských variantách – hatchbacku a kombi Grandtour.

Vzhledem k příchodu nové generace modelu však bude nabídka výbav výrazně omezena. Clio v karosářské verzi hatchback tak bude nabízen pouze ve výbavě Zen, která ale v současné době na českém trhu není k dispozici. Kombi Grandtour bude možné dle informace serveru RNews zakoupit ve dvou výbavách, a sice Advantage a Limited. Na rozdíl od hatchbacku jsou tyto výbavy v současné době v Grandtour v českém ceníku. Prodloužená výroba v obou karosářských verzích počítá pouze se dvěma pohonnými jednotkami a sice TCe 75 a TCe 90. Tedy s přeplňovaným zážehovým tříválcem o objemu 0,9 litru.

360p720p1080p

Clio Grandtour TCe 75 ve výbavě Advantage dnes vyjde na částku 271.900 korun, výkonnější TCe 90 je o 10.000 korun dražší. Obdobně ve výbavě Limited jsou ceny 296.900 Kč, respektive 306.900 korun. Pětidveřové Clio dnes startuje s motory TCe 75 a TCe 90 na částce 256.900 korun respektive o 10.000 korun více. 

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Blue Sun
Re: Re: Re: skvela sprava
Blue Sun
| 7. 4. 2019
Uz jsem to psal i jinde, i ja mel se starym TCe problem. Spatna davkovatelnost vykonu, neplynuly nastup i pokles. Kdyz jsi pustil plyn, auto sebou strasne cuklo, jako kdybys zaroven pribrzdil.
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Kdo si ještě dnes koupí auto se zastaralým zážehovým
WinDiesel
| 7. 4. 2019
ty si to wole představuješ 10x denně, za nás za všechny, tak aby ti z toho nepraskla žilka :*)
Avatar - traveldrive
Re: Re: skvela sprava
traveldrive
| 7. 4. 2019
Čo myslíš "podivnou charakteristikou motora"? Ja som sa s ním previezol síce len raz, ale prišiel mi úplne vpohode, do mesta ideál. Interiér nepatrí k najpriestrannejším, ale plač, aký je maličký, mi príde dosť z cesty. Clio je vrátane podvozka fajn auto bez výrazných slabín, koniec-koncov, je preto dosť obľúbené. Áno, je obľúbené aj pre svoj sympatický dizajn, cez ktorý, zdá sa mi, sa niektorí nevedia preniesť.Každopádne lacnejšia alternatíva je za súčasného stavu výborná správa. Nie každý má dosť peňazí na aktuálny model a túto možnosť určite dosť ľudí privíta. Nakoniec, robila to aj Škoda s Octaviou, aj Peugeot...
Avatar - Hammunasakra
Re: Kdo si ještě dnes koupí auto se zastaralým zážehovým mot
Hammunasakra
| 7. 4. 2019
Měl by sis přečíst Srovnání 150 koní v Superbu co vyšlo v SPECIÁLU o TECHNICE = 2.0TDI vs o čtvrtinu menší objem 1.5TSI = jeden dostal pěkně na prdel a jeden docela zklamal = furt ten stejnej

Napovim ti = ten co používá 2x zvýhodněný palivo :-!

Si představ že to zvýhodnění zrušíš CO PAK ;-)
Re: skvela sprava
Marekx
| 7. 4. 2019
Clio IV zvenku líbivé, uvnitř ale spíše pro trpaslíky. Je až s podivem, jak dokázal Renault u tohoto modelu totálně zazdít vnitřní prostor auta, které má na délku lehce přes 4m a poslední kapkou byl motor 0,9TCe s velmi podivnou charakteristikou a velmi problémová 1,2 TCe. Doufám, že Clio V nepůjde stejně hloupou cestou, aby podřídilo vše pouze venkovnímu designu, když aspoň ty nové motorizace vypadají nadějně. Nedivím se, že se třeba Clio II vyrábělo ještě celkem dlouho po boku Clio III, ale současná výroba Clio IV s Clio V nedává žádný smysl, kromě nižší prodejní ceny.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku