Mitsubishi plní co slíbilo. Po klasickém Lanceru s tříprostorovou karoserií příjde ještě pětidveřový hatchback, který by hlavně v Evropě mohl výrazně zvýšit odbyt značky Mitsubishi.
No, já na BSG ujíždím teď. Od roku 2004 totiž začal vycházet remake původního seriálů, který ovšem, na rozdíl od různých podobných vykrádaček, je o několik světelných let napřed.
Mne sa to nepaci :no: , pre keru je tam zadok z profiku tak zdvyhnuty ? naco je tak vyssie oproti celeu autu, a ide este dohora...nechapem ze tu skoro vseci otom basnia, vobec sa to ktomu nehodi, aj pohlad zozadu...nehovoriac otom ze cez to okno neuvidite nic, je to divné, sedan je rozhodne krajsi.
Aby se neřeklo, dávám sem pár dalších obrázků - interiér, kufr a tak - plus míry a váhy. Doufám jsem nepřehlídnul, že by to sem někam už umístila redakce. Kufr vypadá poměrně velký, pečlivěji zpracovaný než u sedanu a zase je v něm pořádný subwoofer od R.Fosgate, takže muzika bude vyhrávat jak na pouti >:D Interiér okolo volantu se drží sedanu,v civilu to zase bude příjemně jednoduché. [odkaz]
som velky fanusik lancera obzvalast lancerla evolution a to kazdej generacie.. lebo z generacie na generaciu su lepsi a lepsi :yes:
ale toto prevedenie vo mne vyvolava divne pocity.. z bolu ten zad je skoseny ako u facusa ale aj zo zadu ten prechod zo sikmej casti do kufra... cisty focus :-) ... a svetla mi strasne pripomiju Imprezu...
ale inak to vyzera fajt.. je to take dravsie a asi az moc japonske civilna verzia bude viac uhladena....
ale aj tak na lancer evolution X sedan to urcite nema :)))
som velky fanusik lancera obzvalast lancerla evolution a to kazdej radry.. lebo z rady su lepsi a lepsi :yes:
ale toto prevedenie vo mne vyvolava divne pocity.. z bolu ten zad je skoseny ako u facusa ale aj zo zadu ten prechod zo sikmej casti do kufra... cisty focus :-) ... a svetla mi strasne pripomiju Imprezu...
ale inak to vyzera fajt.. je to take dravsie a asi az moc japonske civilna verzia bude viac uhladena....
ale aj tak na lancer evolution X sedan to urcite nema :)))
Samozrejme nejsou vetsina prodanych Mitsubisi EVA, to si nemuze myslet ani blazen. Vetsina lidi ho kuluje kvuli vybornym jizdnim vlastnostem, spolehlivosti a "nemasovosti". Vsechny tyhle parametry bude nejspis splnovat i tenhle Lancer, proto nevidim duvod, proc by mel ztratit vyznamnou cast zakazniku, naopak, konecne svym designem vyleze z nudne japonske ulity a zaujme i lidi, kteri by si jinak ani nevsimli - ukaze jim svoje kvality a muze se prodavat mnohem lepe nez starsi model.
mea culpa, správně - Battlestar Galactica se to jmenovalo, už jsem to dlouho neviděl, ale jako čerstvý teenager jsem na tom ujížděl na satelitních programech z Reichu ;-) Kamfstern Galactica se to myslím u nich jmenovalo >:-[]
No vezmeme si k ruce sériový sedan a vidíme s velkou pravděpodobností, jak bude vypadat civilní verze. Fundamentalisti značky si počkají na některou splašenou verzi s násoskami v haubně a velkým křídlem a určitě se jí taky dočkají a mají na to plné právo. Přesto bude civilní verze vypadat jedním slovem dobře, Mitsu se vrací hluboko do 90. let "ke kořenům" a tentokrát to není retro vyjádřené nějakými stopkovými páčkami nebo archaickým budíkem (aspoň doufám), ale samotnou linií karosérie. Tohle jsou zkrátka proporce správného hatche, skoro liftu, předtím, než se jako symbol krásy prosadily kratiny s ustřeleným zadkem a nafouknutými boky. Ber nebo nechej být, tohle není napomádovaný šudla, který se ti vtírá. Dialog s Lexusem a Subaru je zřejmý, takže i začlenění do kategorie. Jediná starost jsou zatím opravdu motory, stávající trojlístek osazovaný do sedanu budí trochu rozpaky, to měl kdysi GTI pravdu, musím zpětně uznat. Pohled na osmnáctku od Hondy nebo na dieselovou špičku zabolí. A když už, tak bych se přimlouval dát pár kaček ještě do dvouosého volantu, aby se nedělo to, co v sedanu, že po optimalizaci sezení se hlava řadičky octne dost daleko mimo ideální místo pod dlaní ruky. Předpokládám, že podvozek zůstane stejný, čili téměř dokonalý, a vnitřní prostor kabiny stejně velkorysý, abychom se tam my čeští důchodci mohli pěkně rozvalovat :-)
Legendy nezničíš. Legendami zůstanou původní generace a nové buď mohou potvrdit, že jsou legendou a nebo zmizet v zapomnění nástupnických generací. Věř tomu, že pokud hatchbackový koncept bude úspěšnější, bude z něj nová legenda. Kdyby ta dvě auta byla legendární kvůli vzhledu, neměnili by ho. Ale u nich byly důležité jízdní vlastnosti a zejména v extrému. A ty jsou u nových hatchů ještě lepší, podle prvních zpráv.
Věřím tomu, že kdyby Impreza dostala design podobný například Focusu ST, nikdo by se ani neozval, protože to je líbivé auto. A to přesně Japonci nechtěli.
Podle mně je to celkem fajn. Ten předek mi připomíná čumák stíhaček ze seriálu Starship Galactica (pamatujete někdo?), celkově se mi zdá, že se jim povedl asi líp než hatch u Subaru (i když ta SRX STi taky nevypadá špatně)
Vidím, že nejsem sám, komu příď se zádí dohromady neladí. Myslím, že v tomto případě si mohou fanoušci obou znepřátelených táborů (Subaru a Mitsubishi) v klidu podat ruce.
Se nerozplakej :-) Lancer předchozí generace byla obludnost vzniknuvší v dobách největšího úpadku automobilky, tedy těsně po povalení skandálů se zatajováním vad. Na tom autě to bylo vidět, a vůbec, viděl jsi někdy Lancer sedan předposlední generace v běžném provedení? Kdyby ano, tak tady neplácáš o snech fanoušků. Poslední hezký Lancer byla verze 93-97.
Ale no tak, v Německu a Británii se prodá nejvíce Mitsu z celé EU, tudíž německý důchodce bude velmi důležitým zákazníkem. Věř tomu, že většina prodaných Lancerů nejsou tyto EVO poluce místních pubescentů, ale tuctovky, průměrné tuctovky, které vynikají pouze svou spolehlivostí. Tudíž prodávat takto agresivně tvarovaný vůz běžným zákazníkům hodnotím jako chybu, čas ukáže :yes:
snaha udelat neco jako novou Imprezu se nezdarila...Ten zadek je prisernost + navaznost na celkovy auto, jak Clio Grand nebo co to tedka vylezlo od Renaultu. Jinak predek opet v konceptu, jinak evo X vypada mnohem strizliveji, nez puvodne a uz vubec ne jako sportovni nacini
No ještě aby tam dali traktor 2.0 TDI... >:D Majitel tohoto vozu s tímhle motorem by měl pěknou ozdobu před dům, ale po nastartování by se mu všichni zasmáli >:D
Předek nového Lanceru s obrovskou tlamou vypadá přeplácaně... 8-s Maska vypadá jak hubice od příručního vysavače. Je to trochu škoda, že tuhle legendu a sen mnoha motoristických fanoušků takhle přeplácali. Ale nic to nemění na i tak perfektním vozidle, jen jakožto klasik bych zůstal věrný sedanu :yes:
Hmm..
za A) nevzhlednost je jen tvuj pohled. Jestli chces celej zivot koukat na defakto porad stejny auto, kup si Golfa
za B) nemeckej duchodce asi nebude nejdulezitejsi cilova skupina v planech prodeje tohoto auto, pouzivej mozek
za C) ad "votuzidla" - prijde mi stejne nevkusny kdyz chce mit polovina Cechu nudne a v nicem nevynikajici auto typu passat jako oplastovana skodovka s dunici aparaturou
VW 2,0 TDI u Mitsubishi skončil... A skončil i u Dodge a u Chrysleru (budou mít motory Mercedes).
Nová generace Lanceru bude mít motor Mitsubishi, 2,0 nebo 2,2 DI-D.
Je to nepraktické a nevzhledné. Toto se zkrátka moc nepovedlo, podivná zakulacená záď naroubovaná na aresivní příď. Má-li tento vůz tím hlavním tahákem, který přinutí německého důchodce ke koupi, tak jsem docela skeptik.
hosi tak toto je fakt po dlhej dobe pecka, vyzera perektne len nechcem vidiet ako bude vyzerat bezna verzia. Pokial to ma tak byt aj v skutocnosti tak dole klobuk
Zo ziskanej slavy sa neda zit vecne, tak tu mame Lancer v "europskejsom" hatchback prevedeni. Posobi dramatickejsie ako nie celkom podarena Impreza, to musi uznat aj fanusik Subaru. Trojdverove prevedenie by mohlo byt tiez fajn, pokial bude. Na druhej strane, doba drsnych sportovych japonskych sedanov sa zda, pomaly konci, hlada sa mainstream, oslovenie sirokeho publika=zisk, a najvacsie podiely na predaji Lanceru bude mat asi tento hatch s VW motorom 2.0 TDI.