Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízda s Peugeotem 508 SW na českých silnicích: Jezdí stejně dobře, jak vypadá

Ještě před uvedením atraktivního kombíku na český trh jsme dostali unikátní příležitost prvních jízd. A máme dobré zprávy. Líbivý vzhled koresponduje s jízdními vlastnostmi.
Zpět na článek
9. 4. 2019 15:11
9. 4. 2019 18:44
9. 4. 2019 19:51
10. 4. 2019 08:59
9. 4. 2019 15:11
PED 2019
Na letošních Peugeot Emotion Day bude na jízdy jak 508 Liftback,tak SW. :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2019 15:37
Hezké auto
Zvenku velmi pěkné, k tomu interiéru bych však výhrady měl. Zejména ten klavír je naprosto příšerný.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
9. 4. 2019 15:44
Re: Hezké auto
Je to krásné auto, ale pořád bych nepřekousl interiér a jeho i cockpit. Dokud se daji u konkurence koupit i jiná auta , hezká a svět i cockpitu, 508 bych si odpustil. Zajímave je, že už se nějaký ten pátek prodává liftback a i na západě je potkat v provozu takový kousek skoro svátek. Vybavují si pouze 2ks v Belgii .
Avatar - 3_diamanty
10. 4. 2019 07:41
Re: Hezké auto
mne sa tiez ten i-cocpit nelubi ( z malej kamaratovej 208 ktoru som mal v rukach viem ze neprinasa teda aspon mne ziadnu uchopitelnu vyhodu voci klasickemu kokpitu ) .. auto to ale dozaista moze byt fajn ako celok ... a kto i-cocpit ma rad alebo chce zmenu toho moze 508 oslovit :yes:

ja by som v tejto triede ale radsej arteona s 2.0tsi pripadne optimu s t-gdi :yes:
9. 4. 2019 16:04
Re: Hezké auto
Věc vkusu, já ten klavír třeba naprosto žeru a nejsem sám ... Je to něco "novýho" jedinečnýho a prostě PSA se nebojí experimentovat a v tom u mě mají palec nahoru. Narozdíl třeba od koncernu, kterej pro mě dělá naprosto nudná a nezajímavá auta. ...

508 je opravdu parádní, co ale parádní není je cena, která je spíš k smíchu a proto hlavně v ČR to auto někde vidět bude asi zázrak ...
9. 4. 2019 21:20
Re: Hezké auto
100 lidí 100 chutí, mně vadí jak je to lesklý, jsou na tom vidět otisky, lepí se na to prach, odráží se od toho sluníčko, za mě klavírní lak rozhodně ne.
Avatar - iudex
9. 4. 2019 16:30
Podvozok dobrý, ale čo motory?
Tak Standa v zásade potvrdzuje iných testérov, že 508 jazdí prekvapivo dobre a isto, žiadna húpačka, ale podvozok zodpovedá dynamickému looku auta. Druhá vec sú motory, škoda, že redaktor testoval len naftu, mňa viac zaujímajú benzíny a tam som čítal prvé dojmy, vrátane tunajších diskutérov, že tá 1,6ka pocitovo nezodpovedá papierovému výkonu (kolega Dany šoféroval 1,6ku, mysliac si, že je to 132 kW verzia a povedal, že to išlo tak primerane, až dodatočne zistil, že to bol 165 kW topmodel no a na ten výkon to vraj rozhodne nešlo).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
9. 4. 2019 17:34
Kam kráčí prémiová konkurence
"Na nabídku prostoru po vzoru Škody Superb zapomeňte, i když jde o stejnou třídu. Na druhou stranu stejným směrem dnes už kráčí i prémiová konkurence."

Jak to myslíte? Prémiová střední přece s každou generací docela výrazně roste, ne? Posledním příkladem budiž bavorská 3er...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
9. 4. 2019 17:55
Re: Kam kráčí prémiová konkurence
Zrejme to myslel tak, že prémia je menšia, ako strednotriedny mainstream (zvonku i zvnútra), každopádne vyjadril to nešťastne tak, akoby sa prémiové modely medzigeneračne zmenšovali.
10. 4. 2019 06:20
Re: Kam kráčí prémiová konkurence
Vysvětlil to extra špatně, prémiová konkurence ne dnes, ale vždy byla menší než mainstream.
9. 4. 2019 18:02
polarizujuci dizajn
Budem mozno jeden z mala, ale co sa tyka dizajnu, v danej kategorii by som vybral nieco ine. Podla mna je tu az vela extravagancie, ktora za chvilu omrzi. A to nie som fanda konzervativnych vzhladov bez napadu. Kazdopadne vzhlad novej 508 by som hodnotil ako velmi polarizujuci. Niekomu sa paci a niekomu nie. Nic medzi (ako napriklad novy nudny Focus) nevidim.
Rozbalit vlákno
1
9. 4. 2019 19:46
Re: polarizujuci dizajn
Polarizující bych tedy 508 nenazval. Všeobecně se ve většina shoduje, že jde o krásné tvary s nápadem. Polarizující může být např. FL 7er, P508 mi tak nepřipadá.
Kromě klů má klasicky hezké tvary, stárnout by měla s grácií.
Avatar - Avanti
9. 4. 2019 18:44
Web
To bolo zámerom, aby sa nadpisy nezobrazovali celé? Alebo je to trend ako získať viac kliknutí?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
9. 4. 2019 19:51
Re: Web
Těžko říct = jistota naopak je že to je shit diskuzní platforma ve všem horší než původní
9. 4. 2019 20:33
Francouzi prozřeli.
Tak u pežotů konečně zjistili, že německý dobře padnoucí střih je lepší než francouzská avantgarda (teda až na ty "kly" a volant proklatě nízko; to si prostě odpustit nemohli). V době SUV udělat jakž takž auto schopné konkurovat passatu, to je velký progres. Možná je někdy prodejně doženou.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Emel
9. 4. 2019 21:19
Re: Francouzi prozřeli.
Peugeot má přece vlastní historii elegantních a relativně konzervativních modelů, typicky myslím 405-406, ale můžeme jít i dál do minulosti... já v tom třeba vidím rysy 504
http://ruylclassics.nl/wp-content/uploads/peugeot-504-2-0-pininfarina-coupe-maart-1981-11-11-2017/001.jpg
Takže mi nepřijde úplně fér se tvářit, že si ten střih Peugeot "vypůjčil" v Německu...
Avatar - Dinar
10. 4. 2019 08:24
Re: Francouzi prozřeli.
Já to vidím spíše tak, že se peugeot po úspěšných generacích svých střednětřídních sedanů, zejm. 405, 406 pokusil o extravaganci ve stylu citroenu (zatímco ten po xantii vytvořil zoufale nijakou C5) a udělal 407, která sice mohla být pro někoho designově zajímavá, ale byla nepraktická a dala tak prostor proniknout do třídy nováčkům typu superbu. Zpátečku peugeot hodil hned v další generaci (408), která ale byla opačným extrémem, příliš nijaká. Tato nová generace je dalším designovým obratem v pořadí, souhlas s odkazy na 504 i s tím, že jde o origininální auto. Z mého pohledu ale výsledek zase není dobrý, je to opět (jako v případě 407) vítězství formy nad funkcí, a to pro designéry rodinně/manažerského auta stř. třídy není dobrá vizitka. Elegance bezrámových oken vykoupená hlukem, vnitřní prostor menší než u lepších kompaktů, manýra icockpitu... Vím, že u nás to tak spousta lidí nevidí, protože superb je okoukaný, stojí na každém rohu, ale právě ten je autem, které ukazuje 508ce, jak má vypadat designový majstrštyk, není o nic míň elegantní a šmrncovní, přesto má nesrovnatelně lepší obestavění vnitřního prostoru a je bez ergonomických chyb. Tak se, z hlediska designu, dělá špičkový střednětřídní mainstream. A jestli si někdo u peugeotu myslí, že novou 408 vleze do zelí prémii, tak aspiruje na cenu naivka roku automobilového průmyslu.
Avatar - Dinar
10. 4. 2019 08:56
Re: Francouzi prozřeli.
Škoda, že nefunguje edit, mohl bych si ty 408ky opravit na 508. ;-\
10. 4. 2019 10:13
Re: Francouzi prozřeli.
súhlas, len jedna vec. Hoci je sup dizajnovo ok, pežot má oproti nemu francúzsky šmrnc. Sup pôsobí pri ňom ako otesánek.
Avatar - Dinar
10. 4. 2019 10:49
Re: Francouzi prozřeli.
Mě to tedy nepřipadá, 508 se mi líbí, ale že bych tam viděl nějaký šmrnc navíc?

https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/superb-estate-2015-001.jpg?itok=5AmvvOmi
https://cdn-s-www.ledauphine.com/…FC277-9546-484F-

AB0B-4587E7B02E44/LDL_V0_12/fabrique-a-mulhouse-comme-sa-soeur-berline-ce-508-sw-conserve-une-ligne-sportive-et-basse-sp-1543257365.jpg

Podle mně je to spíš dáno tou okoukaností superbu a obecně sdíleným klišé o francouzském šmrncu. ;-)
Avatar - Dinar
10. 4. 2019 10:50
Re: Francouzi prozřeli.
http://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/superb-estate-2015-001.jpg?itok=5AmvvOmi

8-sw-conserve-une-ligne-sportive-et-basse-sp-1543257365.jpg" rel="nofollow" target="_blank">http://cdn-s-www.ledauphine.com/…p-1543257365.jpg
Avatar - Dinar
10. 4. 2019 10:51
Re: Francouzi prozřeli.
Tímto se zřejmě s aktuální podobou diskusního fóra rozloučím. Je to jak u blbejch... :-(
Avatar - iudex
10. 4. 2019 11:01
Re: Francouzi prozřeli.
Súhlasím tak napoly. Pri liftbacku ten šmrnc jednoznačne je, je to štíhle, športovo-elegantné a dynamické. Ale v kombíku sa ten šmrnc (tvorený najmä kupé-líniou strechy u liftu) logicky stráca a zadná časť pôsobí konvenčne, nijak nevystupuje z línie Superbu a spol.
Inak ako písal Dinar, Sup je u nás proste opozeraný, takže sa naňho nepozeráme úplne porovnateľne ako na novinky typu 508, ale objektívne treba uznať, že je to stále elegantný, dynamický a vyvážený dizajn, ktorému sa nedá nič vytknúť:
https://www.auto4drive.cz/…-Sportline-3.jpg
10. 4. 2019 11:28
Re: Francouzi prozřeli.
je fakt, že dnes ma obiehal lift sup a povedal som si, že ma moc nebere, ale je fakt, že je tu dlho, okukaný a že kombíky sú podobnejšie. Mne sa fakt zdá smrncovnejší a elegantnejší aj kombík pežot, pôsobí (asi aj je) nižšie, širšie a tým, že nejde za krabicovým priestorom pridáva trochu atraktivity navyše. Ale nič proti supu, ten je ok tiež, len svojím spôsobom.
Avatar - Blue Sun
10. 4. 2019 20:55
Re: Francouzi prozřeli.
Je zajímavé, jak o všem od Škody se povídá, jak to je nadčasový design a nebude stárnout, a po třech, čtyřech letech je už okoukaný.
Superb i Octavia jsou tříčtvrteční auta. Ze tří čtvrtin OK, ale zádě jsou zoufalý důsledek kufrového megalomanství. Totéž i Kodiaq. Paradoxně tak pro mne líp vychází Scala vůči Octavii nebo Karoq vůči Kodiaku.
Avatar - Dinar
11. 4. 2019 08:23
Re: Francouzi prozřeli.
Dlouho mám podezření, že jsi prostší než se děláš, tak tedy polopaticky, kdybys bydlel třeba ve Florencii, denně chodil do práce kolem radnice, tak už nebudeš vnímat, že tam jsou nějaké sochy a jak jsou krásné, viděls je xkrát, prostě je máš okoukané, a ty vzdychající davy turistů pod nimi jsou z nich paf, protože je uvidí jednou dvakrát za život. Snad to, na takto extrémním příkladu pochopí i tříčtvrtinový blue sun.
Avatar - Blue Sun
11. 4. 2019 17:29
Re: Francouzi prozřeli.
Ne, skutečně to není tím, že ta auta vídám na každém rohu. Tohle jsem kritizoval od počátku, ale fanatici to vidět nechtějí.
Takže neděkuji za upozornění, dál si nechám svůj názor a tvé komentáře k mé osobě... od hloupého to vlastně i potěší.
Avatar - Emel
10. 4. 2019 10:17
Re: Francouzi prozřeli.
A Talisman je vítězství funkce nad formou :-D ?

Jako jo, ale já bych to s 508 tak černě neviděl... já bych si kombíka v garáži představit uměl a největší blok je ten iCock... ale tam zase beru, že to spoustě lidí očividně nevadí nebo dokonce vyhovuje.
Avatar - speedfred
10. 4. 2019 16:00
Re: Francouzi prozřeli.
Talisman je aspoň sedan, ja by som lifta vôbec nechcel.To už asi radšej to kombi aj keď by mi bolo zbytočné.
9. 4. 2019 22:07
Re: Francouzi prozřeli.
Tak tento Peugeot rozhodně není německý střih. Naštěstí.
10. 4. 2019 06:21
Re: Francouzi prozřeli.
V čem jakž takž konkuruje Passatu?
10. 4. 2019 09:03
Re: Francouzi prozřeli.
... oproti passatu je to auto uvnitr male. zejmena na zadnich sedadlech a pak v kufru. vnitrnimi rozmery se pohybuje spise v nizsi stredni, kde vladnou hatchbacky a kombiky (az na ten ulet v cr, ktery se jmenuje octavia).
Avatar - Ham.
10. 4. 2019 11:55
Re: Francouzi prozřeli.
No já mám pocit, že design 508 je dostatečně jiný a odlišný od německého střihu a že právě Passatu nekonkuruje, nebo jenom zcela okrajově. Pokud něčemu od VW konkuruje, tak je to spíš Arteon.
Avatar - Emel
10. 4. 2019 12:56
Re: Francouzi prozřeli.
Filosofií je to spíš Arteon, to souhlas... na druhou stranu, Arteon je docela znatelně větší než Passat a rozměrově má 508 blízko spíš k tomu Passatu.
Avatar - Ada je zase tady
10. 4. 2019 08:24
jezdí, jak vypadá
Ten, kdo si to koupí i přes naprosto špatně umístěnou přístrojovou kapličku, musí být praštěný pytlem hnoje. A takový člověk s tím vehiklem bude jezdit přesně tak, jaký je. Tedy praštěným způsobem. :no:
Rozbalit vlákno
7
10. 4. 2019 10:31
Re: jezdí, jak vypadá
Necítim sa byť praštený mechom hnoja a nie som ani majiteľom modelu 508, ale...mne osobne, ako človeku s výškou 171 cm i-cocpit úplne vyhovuje. Mám možnosť sa v nových Peugeotoch sem tam previezť a nemám s tým žiaden problém. Uznávam, snaha byť iný a originálny za každú cenu nemusí byť šťastným riešením, ale predaje značky hovoria, že zákazníci to zožrali. A čo sa týka jazdenia prašteným spôsobom....na základe osobných skúseností som si vytvoril skupinu s diagnózou „ľudáci“, ktorú tvoria z 90% majitelia Škody (hlavne Octavia) a VW (hlavne Passat) s kusmi v stave klinickej smrti, ktorí sa na cestách chovajú ako primitívne hovädá.
Avatar - Blue Sun
10. 4. 2019 20:57
Re: jezdí, jak vypadá
Znám plno lidí v různých výškách, od nějakých 160 cm do 185 cm a všichni si spokojeně i-cockpity svých Peugeotů pochvalují jako něco skvělého. Tak nevím... chyba asi skutečně nebude v autě.
11. 4. 2019 04:34
Re: jezdí, jak vypadá
Všichni zaměstnanci pažoutího šourůmu? Ano, tomu bych věřil. Jinak je to nesmysl.
11. 4. 2019 06:58
Re: jezdí, jak vypadá
Vsak dobre, nevies si za to sadnut - to uz vieme, ale aspon by si mohol prestat klamat sameho seba, ze nikomu to nevyhovuje. Mne to vyhovuje ovela viac nez konvencne riesenie a z daleka nie som sam a nie len tu na fore. V prvom aute som si to vyskusal, hadaj ake som kupil dalsie?
Avatar - Blue Sun
11. 4. 2019 17:31
Re: jezdí, jak vypadá
Čemu ty věříš a nevěříš, je mé Dokonalosti zcela jedno. Vím, co vím, a názory zaslepených fanatiků mě vůbec netrápí. Nakonec... pravda je na mé straně, i dle prodejů.
10. 4. 2019 13:11
Re: jezdí, jak vypadá
Tohle je nejstupidnější příspěvek za poslední půlrok..
Avatar - Blue Sun
10. 4. 2019 20:56
Re: jezdí, jak vypadá
Četl jsi jeho ostatní? Jestli jo, pak bys tohle nikdy nenapsal, tohle je jeho slabší standard.
10. 4. 2019 08:59
Coze?
... Ze "jezdi stejne dobre jak vypada"? ... Tak to musi byt ta jizda neco priserneho... Treba uz jenom ta prid vypada jak naroubovana z jineho auta ;-)
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku