To Facko ma cenu mozna 150 tisic pro nejakeho ultra fandu.... a uz prestante blabolit o tom ze skodovky s motorem vzadu jsou "youngtimery" a podobne nesmysly.... ty auta byly sra*cky v dobe sveho vzniku a jsou to nezajimave a plechovky i dnes.... mozna se par jedincu nachyta na falesnou nostalgii, ale to je tak vsechno.... za ty penize se da koupit stary Mercedes nebo BMW, proste auta co psala historii a i dnes se hezky svezete..... tahle falesna nostalgie za socialisticky hnusem je priserna, za chvilku bude nekdo z panelaku s umakartovym jadrem delat zazitkove bydleni.... 8-s
Tak si vlez do BMW a nelez na články pro fanoušky historie a nedělej ze sebe šamšulína. Vlez si do svojeho BMW co jsi dostal od tatínka a nepiš ty svoje rozmazlený výplody. :no:
... neber to tak osobne.... ;-) proste chtit za auta typu S120 vic nez 10.000kc je neskutecna drzost..... kdo chce stare auto tak at koupi neco jineho nez Skudku, lip se sveze a nebude na ceste zaclanet.... ty zlatokopy se staryma mrd*ama z Boleslavy fakt nesnasim....
Mr.Murphy co ze za stary sracky jak jsou BMW a Mercedesy no to jde videt ze jses fanda vidim takovych sracek a srotu do zeleza >:D >:D >:D >:D nejlepsi auta jsou Škodovky nez nejaci krapy BMW a Mercedesy *** a sem nelez
Ty jsi tady ten debil BMW nebo mercedes je mnohem lepší ty vole nikdo nechce tu starou sracku smradlavou a jestli se ti líbí tak si tam vlez a odjeď někam dorpdele🖕
jmneuje se to neomarxisti.....piráti si to říká u nás a je tím polezlá celá evropa. Křížený se zelenejma mozkama a genedrovýma aktivistama je to horší jak komunisti :-)
Mas pravdu v technike. Na druhu stranu, ked vstupia do hry emocie a nostalgia ide racio bokom. A tak je to dobre. Osobne rozumiem aj bmw taboru aj schade fans :)
Nech bolo auto aké chcelo, od určitého veku má proste cenu. Absolútne nezáleží na tom, ako to jazdilo alebo či to bolo kvalitné alebo nie, alebo či to bolo komunistické vozítko z núdze. Staré Spartaky, Octavie, 1000MB alebo aj 110R sú dnes plnohodnotné veterány, aj keď nenosili na maskách hviezdu alebo ľadvinky. Nejde o žiadnu falošnú nostalgiu, ale o pravú nostalgiu, to ovšem dnešné buržoázne deti nemajú šancu pochopiť.
dobre ale píšeš, že DNES ! Takže tento Favorit bude plnohodnotným veteránom tak o koľko ? 40 ? rokov? A tomu teda táto konkrétna cena veľmi nezodpovedá, aj keď je to nové v podstate nejazdené auto. Sa inak čudujem, že ho neodkúpila od poliaka priamo automobilka do múzea. :)
Zas nepreháňaj. Ale byť majiteľom, tak to proste zakonzervujem a odložím. Na jazdenie to dnes už nemá zmysel a cenu ešte len bude mať. Tých 500 tisíc považujem za trochu unáhlený pokus, ale ktovie...
Je vidět podle fotek, že je to vážně netknuté, ale je to jen LX holobit a nejspíš se 40Kw motorem. Tj dokážu si představit, že by za to někdo dal cca 80-100tis Kč. S přihlédnutím k minimálnímu nájezdu spíš k té horní hranici a musel by to být ultrafanda Škodovky :-)
Spíš bych hledal 50kW speciální edici Silver nebo Black Line s plné výbavě. Ale kolik jich je v rozumném stavu ještě naživu, jak šafránu ;-) I tak bych za Fáčko víc jak 100tis nedal...
Ak je cena prestrelená, auto sa nepredá a budú z nej strihať dole. Ale ktovie, zberatelia to možno vidia inak a niekto ho vezme aj za tie prachy. Cena je mimo našich predstáv, čo by sme boli ochotní za Fávo dať, ale nie každý na to musí pozerať cez rovnaké okuliare.
No ale nemusí to tak byť, ja fakt netuším s akou výbavou sa predávali posledné Favority do Poľska či trebárs na západ. To že u nás to nebolo štandardom, neznamená opak na spomenutých trhoch. Si spomeň (ak si pamätník) aké 746 aj M-ka smerovali na západ a čo sa dostalo na trh domáci.