Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot ukončí výrobu modelu 308 GT PureTech 225: Ostré GTi ale pojede dál!

Francouzská automobilka Peugeot zastaví výrobu sportovní verze GT modelu 308 se zážehovým motorem. Důvodem jsou stále se zpřísňující se emise a také nízké prodeje.  
Zpět na článek
12. 4. 2019 19:44
12. 4. 2019 18:16
Ja skôr čakám na novú generáciu 308...
... žeby už tento rok?
Rozbalit vlákno
2
12. 4. 2019 18:54
Re: Ja skôr čakám na novú generáciu 308...
Facelift byl minulý rok,takže na nový model je ještě brzo.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2019 19:42
Re: Ja skôr čakám na novú generáciu 308...
V roce 2020
12. 4. 2019 19:44
par cisel
Podla poslednych info co som mal, tak 308 v 2.0HDi predstavovalo menej ako 5%, benzinovu 1.6 ocividne este menej a aktualne najviac tiahne 1.5HDi + EAT8 - to tvori 50% predajov. Ten zvysok berie 1.2.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2019 20:05
Re: par cisel
Nedivim se nejsem na naftu ale 1.5 BlueHDI + EAT8 je bomba
Avatar - pradeda777
12. 4. 2019 20:16
Další oběti....
ekošílenců a neomarxistů z Bruselu.... >:-[]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - honzaHK
12. 4. 2019 20:51
Re: Další oběti....
No to je úplně jasný. Na aeronetu.cz jsem v sekci автомобиль četl, že v tom má prsty i Soros, jelikož "so" je maďarsky malý a "ros" pak objem.

Kájo, vždyť ten motor nikdo nekupoval. V roce 2018 jen 4 kusy. Zařízli to zákazníci.
12. 4. 2019 21:13
Re: Další oběti....
No já myslím, že jsou to první vlaštovky obrovské genocidy výkonnějších modelů a příprava na 95g CO2/km, které vstoupí v platnost za pár měsíců. Jakýkoliv benzín se spotřebou větší než 4 l/100 půjde na smeťák. Šéf Peugeotu to říká celkem jasně. 1.6 s 220 hp tak jak je dnes nemá nejmenší šanci přežít. Šanci má jedině jako plug-in hybrid, tedy totálně přepracovaná s elektromotorem a kýblem baterek s dojezdem alespoň 50 km.
https://europe.autonews.com/…electrify-lineup
Avatar - honzaHK
12. 4. 2019 21:33
Re: Další oběti....
Prodané 4 kusy uvedené motorizace za rok nejsou žádnou první vlaštovkou toho, cos napsal. To přece chápeš, ne? První vlaštovkou by to bylo, pokud by se jí prodaly stovky a více a oni by to stejně zařízli.

No a k obsahu komentáře - neviděl bych to tak tragicky, výkonná auta tady budou vždy. Jen to nebude zcela podle představ hrstky nás petrolhedů. Drtivé většině lidí to bude úplně jedno a svět se bude točit dál. Koneckonců mrkni na moje.auto, vše je to kolem 120kw, takový prdy tady budou vždy. Lidem je jedno, že tahají v SUV kila navíc, stejně šumafuk jim bude baterie.

No a Šimpanz si kdyžtak bude moci udělat radost a bez výčitek si koupit veterána s V8.
12. 4. 2019 21:49
Re: Další oběti....
Je úplně jedno kolik se kterých motorů prodá, pokud mají spotřebu nad 95 g CO2/km tak jsou dříve nebo později odsouzenci na smrt. Malé prodeje tu smrt mohou o něco urychlit, ale to je otázka jen pár měsíců, stejně by na ně došlo. Slova řady šéfů automobilek mluví jasně. Třeba šéf Seatu to řekl po lopatě, na nějaké benzínové HH s 300 hp rychle zapomeňte, příští HH bude plug-in s dojezdem 50 km a výkonem 180kW. Takže z nabídky vypadnou desítky současných motorizací napříč značkami. A drtivé většině lidí to rozhodně jedno nebude, elektrifikace znamená, že ceny půjdou rychle nahoru a většina lidí je na vyšší ceny dost citlivá, takže o petrolheady vůbec nejde.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2019 21:58
Re: Další oběti....
Výkonný auta samozřejmě dál budou = ale jen pro bohatší https://www.idnes.cz/…807_automoto_fdv

Doba kdy si běžnej pracující moh koupit 6ti válec holt skončila = my si jí díky komunistum moc neužili = chudší stát sme díky bolševikum bohužel dodnes

Nárůst počtu lidí který z vůle komunisty žili v chudobě = od Aše po Kamčatku a celou miliardovou Čínu = a dneska si už kupujou normální auta včetně těch hodně drahejch se už 30 let navyšuje = a teď holt přichází ochlazení. To neni spiknutí Bruselu = to je celosvětová ekonomika
12. 4. 2019 22:22
Re: Další oběti....
A v com je akoze problem? Beznemu zakaznikovi - rozumej ten, co realne plati automobilku, nie ten co o tom keca na internete a v krcme a kupi si dany model ako jazdenku o 6-10rokov, tak tomu je jedno co pod kapotou ma, pokial dynamika je na slusnej urovni. Pre mna za mna keby som aj jazdil na fritovaci olej - pokial by to bolo pohodlne tankovat, normalny dojazd a adekvatny vykon, je mi to jedno kolko to bude vazit aj ake ciselka budu na papieri detto ake pocty "spravnych" komponentov su pod kapotou. A Honza ti to napisal pekne + moj komentar vyssie. Ludia v tomto konkretnom aute kupuju prevazne 1.5hdi a nasledne 1.2eTHP. Zvysne motorizacie su skoro kusovky. Nerentabilny vyvoj a nerentabilna vyroba. Nove heslo "petrolheadov" by malo byt - kup V8, zachran motor.
12. 4. 2019 22:33
Re: Další oběti....
1. Petrolheadi mohou kupovat co chtějí a žádné V8 nezachrání. Za současných pravidel, kdy se emise CO2 počítají z reálně prodaných kusů platí, že čím víc se prodá motorizací s velkou spotřebou tím spíše je budou muset automobilky zaříznout (protože jim budou navyšovat průměr CO2).
2. To že se kupují 1.2 THP je pěkné, ale to je také motor, který se do 95 g v 308 nevejde, takže půjde do kytek. A bude muset být nahrazený hybridem, který stlačí spotřebu pod 95 g. No a hybrid znamená zdražení daného modelů. Takže většina lidí si prostě připlatí.
Avatar - speedfred
12. 4. 2019 22:35
Re: Další oběti....
To že tebe vyhovuje krypeľ R3 ešte neznamená že to je správne,sorry ako. My čo kupujeme niečo výkonnejšie ale neznamená že musíme o to prísť. Pritom v modeloch “R a GTI” bola tá 1.6 fantastická,ale na popud takých ako si ty bude stačiť aj 1.2
Avatar - honzaHK
12. 4. 2019 23:00
Re: Další oběti....
Jistě si něco výkonnějšího budeš moci koupit i v blízké budoucnosti. Na druhou stranu nemáš z jakékoliv pozice nárok na záruku, že o to nemůžeš přijít.

Možnost koupit si super Alfu je výsada dnešní doby. Je rychlá, silná, ale je to spíše maloobjemový šestiválec se dvěma turby - jak by byl nahlížen optikou petrolheda s V12 a 6 litry z devadesátých let? Už je to ústupek, ale ještě v rámci mezí. Když přibyde elektrika, ubyde válec a výkon se nezmění, je to už mimo mantinely?
12. 4. 2019 23:08
Re: Další oběti....
Ani jeden z Vas to nepochopil. Nehovorim o vykone ako takom vobec nic. Prave hovorim naopak - ze je jedno co pod kapotou je, pokial to vykon ma. Vykon ma aktualne tendenciu narastat. Zmensuje sa objem a emisie a prichadzaju nove jednotky. Ale vykon tu stale je. Takze o to neprides, len sa to transformuje na inu jednotku - mozno to strati zvuk a mozno smrad, ale to uz budes musiet akceptovat.
Avatar - honzaHK
12. 4. 2019 22:36
Re: Další oběti....
Zatím jde skutečně jen o úhel pohledu na budoucnost, já to černě nevidím. Změny nenastanou ze dne na den, bude to pozvolný děj, který najde určitou rovnováhu. Někomu se to líbit bude, někomu ne, tak to bylo vždy.
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2019 22:45
Re: Další oběti....
:yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
13. 4. 2019 15:14
Re: Další oběti....
To je samozřejmě nesmysl. Nikdo nebude zařezávat modely s vyššími emisemi, prostě si ten poplatek za emise zaplatí zákazník v ceně.
Ale chápu, v ČR je nutné ze všeho dělat hysterii a vyvádět, ideálně ještě nadávat na EU, jak nám ty motory kazí a ničí...
Avatar - Hammunasakra
12. 4. 2019 22:04
Re: Další oběti....
Prdy jak tomu řikáš sou normální všude podívej se na Německo jedinou zem s neomezenou rychlostí http://www.autoforum.cz/…-to-nema-obdoby/

Lidí co maj auta s vyššim výkonem je zlomek = a dění v planetární ekonomice tak nějak zařídilo = že jich dál zlomek zůstane :-!
13. 4. 2019 18:44
Re: Další oběti....
Nič nepôjde na smetisko, tak ako doteraz. Automobilky budú ľuďom tlačiť 1-litrové trojvalce a tí budú "doplácať/priplácať" na drahé výkonné autá.
Naozaj príkladná demokracia podľa Bruselu!! :-(
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2019 20:42
Re: Další oběti....
Viz já v diskuzi pod článkem CELKOVÉ PRODEJE U NÁS KLESAJÍ dnes 20:17
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2019 12:21
Re: Další oběti....
Koukám co příspěvek = to čistá debilita