spotřebu řeší LPG, pojištění se řeší podle věku, bydliště a bonusů resp. ceny vozu (havarijko), takže rozdíly proti V8 nepatrné takže to smysl nedává. Stejně jako stát s Mustangem denně v kolonách.....
O jednom takovém člověku vím z mého blízkého okolí - a tak teda dodám, že je to taky pro lidi, kteří to auto nemají ani tak na zábavu jako spíš na dojíždění a tak - a když člověk v každodenních kolonách nevyužije ani potenciál ecoboostu, natož pětilitru, a k tomu čtyřvál žere o tři-čtyři litry méně a je levnější na pojištění, silniční daň (hlavně v zahraničí, v česku je to pár korun) a tak, tak ten ecoboost prostě dává smysl. Pokud teda člověk netrpí na představy, že jeho okolí zajímá, co má pod kapotou, a že ho na základě toho snad budou nějak posuzovat nebo co.. ale v takovým případě bych spíš řešil, jak obměnit svou sociální bublinu.
Ale pokud to má člověk jako víkendovku a čistě pro zábavu, pak je asi V8 lepší volbou... :-)
Ty změny, jak technické (upřímně jsem jich tolik nečekal, dobrý package!) ale i vizuální vypadají super, a tak silné auto s lehčím 4válcem pojede fajn. Ale ruku na srdce: to auto stejně nemá charakter. Navíc v EU podtuněné verzi je to zlo a tohle se tu asi ani nedostane.