Nový Ford Mondeo není pouze obyčejné auto střední třídy, v novém Mondeu se svezl i James Bond. Auto agenta 007 jsme testovali s pětiválcem 2,5 Duratec 220 k.
Kupil som si nove Mondeo 2.0 Titanium X.
Predtym som mal tiez mondeo model 2001 2.0TDDi.
Novucke je premakane, Titanium ma krasny nielen exterier ale interier. Sportovo ladeny si pridu na svoje. Sedis ako v lietadle, sedacky da priam drzia. Radsej si pustam chladenie sedacky aby som sa tak nepotil ;-)
Kde kamos ide na A4 v zatacke 110km/h, ja idem 130 a rozmyslam poklial by ma asi pustila aletktronika. Mam ho obute seriovo na 235/45 R17 a je to citit, jede ako prilepene. Kedze v SR je problem s dodacimi lehotami, zobral som zo salonu benzin. Bol som zvyknuty na diesel, takze si zvykam. Odporucam pockat ma diesel, zacnite od 2.0. Mat tak 2.2, tak nepotrebujem STcko.
Prispevok v CT nehodnotim, chybicka se vloudi.
Mondeo jednoznacne odporucam!
Po delší době jsem si pustil Roadlook TV s mím nejoblíbenějším autem a musim říct, že jsem byl mile překvapen. Myslim že na Primě by se mohli nechat inspirovat.
Dík za pěknej test.
RL je velmi fajn - podstatne viac ma zaujimaju subjektivne dojmy redaktora, nez suchy vycet technickych parametrov (na to mam katalog od dealera, pripadne na webe)
Takisto ocenujem kreativny pristup k spracovaniu reportazi - "mirne otyly" James Bond je proste skvely :-)
Celkovo - thumbs up a nedjate sa odradit "hnidopichmi", ktori tu nemaju ani recenziu svojho auta a kritizuju z pohodlia obyvacky... :yes::yes::yes::yes:
Jen pokračuješ v utvrzování mě o své neznalosti. Motor 2.0 FSI se do Octavie dává pouze s automatickou převodovkou, srovnatelný s dvoulitrem v Mazdě je motor 1.8 TFSI, který má ještě větší výkon než dvoulitr v 6ce, samozřejmě při nižším povinném ručení, menší spotřebě atd.. Další věc - na Mazdu 6, tu co už oficiálně na stránkách mazda.cz ani nenajdeš v nabídce, byla poskytnuta sleva 140tisíc Kč, což je pálka jako vrata a to bylo vše jen díky tomu, že už končí její výroba, probíhal doprodej a nastupuje generace nová. Slova o předražené Octavii jsou úplně mimo, lidé by ji nekupovali, nevyhrával by testy po celém světě, nebyla by tak vysoce ceněna profi-novináři atd. Mazda 6 je MOŽNÁ v něčem lepší auto, ale ne tak výrazně jak popisuješ, jízdní vlastnosti - snad ano, ale to je diskutabilní, kvalita zpracování - pochybuji, bezpečnost - Octavia má navrch. prostoru nabídnou oba vozy dost a kufrem Octavia 6ku drtí. Co je ale totální nesmysl, že si tvrdil, že je dražší než auta střední třídy, to je nepravda, jediné k čemu ses nakonec dostal je srovnání s autem snad s největším importérskou slevou vůbec, přesto ve stejné výbavě stále není levnější a navíc, Mazda 6 první generace skončila, Octavia druhé se stále dělá a neprodělala ještě ani facelift. Řeči o Accordu a jakýchkoli dalších autech střední třídy a jejich nižší ceně jsou úplně mimo, cenový rozdíl ve stejné výbavě dělá od 100 do nějakých 300 tisíc rozdíl, nepočítaje v dané třídě zatím poněkud neúspěšné a hlavně ne zcela srovantelné korejce.
2.0 FSI - elegance - 714.900,-
2.0 MZR - TE Plus - 739.000,-
ale s tim, ze v octavii toho do vybavy M6 hooodne chybi. kdyz sem do octavie zacal hazet vybavu M6, prestalo me to bavit kdyz byla octavia na 750.000,-. musim rict, ze toho jeste dost chybelo. a stale pripominam. je to auto o tridu niz. M6 je celkove lepsi auto. a jak rikam - je za mensi penize (pokud si teda nekoupite octavii ve vybave žebrák...)
Mnohonásobně dráž? :-) to jen potvrzuje že za každou cenu chceš prosadit nesmysl. Vyhledej si prostě tady na auto.cz dohromady hesla octavia avensis a první článek si přečti, to nic nic neudělá. A jinak Mazda 6 je celoplošně slevněná, což je super, ale stále o něco dražší je např. méně bezpečná, přesto podle mého hezčí. Ale to je jedno, nebudu se s tebou dohadovat když nejsi ani ochoten se podívat na fakta a jen meleš nějakej vůj mylnej dojem z předněkolika měsíců, který ti uvízl v hlavě.
jenze v britanii sou mensi ceny za skodovky !!! a nebyla tam M6ani accord...
btw: uz nehodlam nic hledat. delal sem to asi pred 2 mesici a vyslo z toho, ze kdyz byla stejna vybava v octavii (kkonfigurator) a v M6, tak te vysla octavia mnohonasobne draz. myslim ze sem zkousel dvoulitr benzin. schvalne to taky zkus a uvidis...
A když to teda nebereš vážně, něco ti ukážu, podobný test tomu co jsem četl v Anglii.. a přečti si po sobě kolik nesmyslů si napsal a jak je tohle všechny vyvrací, nehádej se o něčem, o čem nemá páru a už vůbec netvrď že je např. dražší než auta střední třídy se stejnou výbavou, to je strašná blbost.. Přečti si toto news.auto.cz/…ritsky-casopis-w…
Mazda 6 je velice lákavá nabídka, sám bych šel spíš po ní než Octavii, ale že je levnější není tak úplně pravda, navíc je s velkou slevou, které na Octavie před nástupem další generace jistě také. O Accordu se nebudeme bavit, je nepoměrně dražší. A ano Focus je cenově srovnatelný s Octavií, doporučuji ti podívat se na nejnovější test Focusu tady na auto.cz, s 1.6 motorizací (115k) a velice dobrou výbavou se dostal na nějakých 620 tisíc, podívej se na srovnatelnou octavii, cena je velice podobná.
Prostuduj si prosím tě kolik stojí vybavená konkurence. Když si pořádně vybavíš Accorda, jdeš přes milion, relativně nadupané RS a s bohatou výbavou stojí něco přes 700.. tj. cena, kde začíná Accord v provedení kombi s dvoulitrem (stejně jako RS), ale horší výbavou. Díval jsem se na to teď... Tenhle tvůj argument prostě nestojí za nic.. Lidé chtějí maximum za co nejméně peněz a Octavia nabízí opravdu hodně. Je to běžné dilema - koupit si menší ale vyleice dobře vybavené auto nebo větší a nic moc s většími provozními náklady? Odpověz si sám.
Focusem v dieslu. Tak za dva roky už bude mít odslouženo, a pak půjdu určitě do Mondea (verze Titanium). Před třemi týdny jsem si ho na půl dne půjčil a byl jsem naprosto nadšený, skoro jsem ho koupil :-) Pak ale "zaúřadovala" manželka a vrátila mě do reality 8-s >:D
Ale vážně, než napíšeš takovou hloupost, zamysli se. Není dražší než auta ze střední - tečka. Pokud ano, uveď jeden příklad. A to důležité - kritizoval si blbost Čechů, že si kupují předražené Octavie a jako argument si použil cenu. Pokud se podíváš, Octavia v základu nestojí ani půl milionu, sice není vybavená jako Accord za 700tisíc (na takové hladině začíná), ale kvalitní auto s velkým kufrem (větším než u Accordu) zákazník dostane a o tom to je, přitom cenový rozdíl je zcela zásadní.
zpracovani je dobre, ale materialy sou divne vypadajici plasty s zadnym naznakem elegance jako u vozu stredni tridy. ale budiz, funguje to...
nevim co si porad nalhavas. octavia je proste draha. stejny objem motoru, stejna vybava a skodovka je proste drazsi. a to je o tu tridu niz. ikdyby byla na pomezi trid jak pises, tak je stale na spodni hranici stredni a je drazsi nez auta ze stredni, ktery tam neodmyslitelne patri...
no dobre. v zakladu je levnejsi. ale kdyz vezmes motory s objemem dva litry a jejich vybavu, tak se na cenu konkurence nedostanes ! a test kde octavia porazi accord, avensis, M6 a vectru... no to nemuzu brat vazne :-) ja v tom sedel. octavia muze vyhrat leda vetsim kufrem o par litru. a ano, skoda muze vyhrat jen u nas - nikde jinde ne.
tohle nemyslis vazne ne ? chces mi tady tvrdit, ze octavia je stejne draha jako jeji konkurence - FOCUS ! ?? focus je o tretinu levnejsi, golf z mnou nepochopeneho duvodu ne. a ano, je to mensi auto ale je to stejna trida. a vyhybas se tomu srovnani. M6 nebo accord sou totiz mnohem lepsi auta a jsou za mensi cenu nez octavie. a maji "taky" dobre zpracovany interier, dobre motory i podvozky a hlavne zaruku vysoke spolehlivosti. uvedom si, ze nerikam jak je octavia spatna. ja rikam, ze je DRAHA oproti konkurenci o tridu VYS ! ikdyz je na spici ve sve tride, konkurence o tridu vys je proste VYS. a ta vysoka cena octavie pak bije do oci...
To je jediné co dokážeš odpovědět? Začni se na svět dívat trochu reálně, Octavia není předražené auto, podívej se na ceny jiných aut nižší střední třídy, porovnej v čem je jaké lepší a pak cenu. Octavia rozhodně není levná, ale ty pořád vycházíš z mylného dojmu, že to je "jenom" Škodovka.. S kvalitou zpracování i spolehlivostí si nezadá se špičkou ve své třídě, proto také není nejlevnější, ale není ani nejdražší. Ještě více stojí podstatně méně praktický Golf a srovnatelně například Focus. A dodáváím - Octavii nevlastním a designu Škodovek příliš neholduju, přesto si nemůžu odpustit zareagovat na takové nesmysly. Mně osobně se líbí nový kinetický design Fordu nebo např. současný Civic, ovšem jenom proto, že mám jiný vkus než ten střízlivý pasovaný na Škodovky, nebudu šít nesmyslně do kvalitního vozu.
To je taky lež, například Accord je daleko dražší už v základu než Octavia. Mazda 6 je na tom s cenou sice velmi dobře, ale stále je dratžší. Je relativně levná především proto, že jsou poskytované velké importérské slevy a tento model dosluhuje. Nicméně podívej se na výsledky euro ncap, octavia i 6ka jsou tam testované ve stejné třídě (large family cars) a octavia dopadla o něco lépe. Nevím kdo tady nechce vidět fakta.. Viděl jsem také test, Britové testovali Avensis, Accord, tuším že 6ku, Octavii a Vauxhall Vectra, Octavia ačkoli znevýhodněná tím, že je menší, tento test vyhrála, díky prefektnímu zpracování, vynikajícím jízdním vlastnostem za velmi slušnou cenu oproti konkurenci. Bylo by dobré zahodit to maločecháčské přemýšlení co někteří stále mají a vidět věci reálně, Octacia není jen u nás, ale i ve světě uznávaná a velice dobře prodávaná a věř mi, ne pro nic za nic. A situace u nás? Všude samá Octávka, samá Fábka.. lidé jsou vždy tak trochu patrioti, není to jen u nás, ale uvidíš to ve Francii a jejich trojice značek nebo ve španělsku se Seatem, na svém trhu vždy daná značka vede, to je prostě fakt.
Víš to není tak jednoduché, Octavia je na pomezí nižší střední a střední třídy. Pokud ji tedy podle rozvoru zařadíme do nižší střední, pak prostě a jednoduše vykukuje zejména délkou a kufrem nad ostatní. A teď mi prozraď co konkrétně je na ZPRACOVÁNÍ interiéru Octavie II o tolik horší než napříkladu Mazdy 6, zapomeňme na design, kdy jde o zacílení na jiné zákazníky, ale pokud jde o materiály, jejich slícování atp., tak to si rád přečtu. Do toho..
zpracovani patri ke spicce sve tridy - nizsi stredni. kdyz s ni srovnam M6 nebo accorda, tak mi proste nejde do hlavy jak to ty lidi muzou vubec koupit...
splnuje dokonale podminky nizsi stredni tridy ale za cenu stredni. velky kudr ma i spousta jinych vozu stredni tridy a za stejne penize (i mensi) nez octavia, ktera je o tridu niz. a to nejen zarazenim ale i jizdnimi vlastnostmi apod. co nechces videt, neuvidis...
Blbost Čechů? :-O Kdo seš, že se povyšuješ nad celej národ? A vypadá to, že jsi ještě nevystrčil nos z míst, nad jehož obyvatele se povyšuješ nebo že mluvíš o něčem, o čem nemáš vůbec páru, protože Octavia je nejvyváženějším vozem, prodává se dobře po celém světě. Vyvyšuješ se nad celý svět? Všude jsou blbci, ale ty tomu dozajista rozumíš :no: Jak malí lidé umí být...
Ty si stále myslíš, že Octávku máš každej blb a ty máš nějakou stylovku nebo co. Octavia je kvalitní auto s kufrem větším než má mnoho aut o třídu výš a dost velkým prostorem pro posádku, o kvalitě zpracování nemusí být řeč, je prvotřídní. To auto splňuje vše, co od něj lidé očekávají, neoduzuj je za to.. Vlastnit zahraniční automobil např. Mazdu není již dnes v ničem výjimečné, to si uvědom, Škoda dávno dohnala ztrátu co měla a dnes má na mnohé navrch a to i Evropany.
To je nesmysl, nevěřím, že auto s jízdními vlastnostmi jako má fabia (a ty jsou ve své třídě i dnes na velmi vysokém standardu) by se dostalo do smyku dříve než Mazda z roku 93, což rozhodně není žádný zázrak ani po stránce jízdních vlastností ani kvality zpracování - k dnešním měřítkům, podle kterých je hodnocena fabia. Další a velmi důležitá věc - kolika palcová kola měla daná fabia, jaké pneumatiky a co ona mazda? Jinak na závěrečnou otázku odpovídám ne, co píšeš není nikterak objektivní. Je nesmysl srovnávat generačně tak rozdílná auta navíc v jiných třídách, ještě větší nesmysl je pak ta věc se smykem a nakonec i ono dostání se do smyku není zdaleka tím stěžejním při hodnocení bezpečnosti, to důležité poznáš až neubrzdíš s mazdou co fabia ano nebo až potkáš překážku, ve které posádka fabie náraz přežije, ale v mazdě z roku 93 tě rozmáčkne palubka atp. A že má Mazda 6 kvalitnější interiér než např. o třídu nižší Octavia? :-) Úsměvné. Zpracování palubky Octavie patří ke špičce, ačkoli je poněkud nudná, ale to je už věc vkusu.
Zase je to o srovávání aut ob jednu třídu. Pokud má střední třída z r. 93 v pořádku tlumiče a gumy, tak může být stabilnější, než současné malé auto už z důvodu delšího rozvoru, který auto stabilizuje. A velký rozvor na malé auto nenaroubuješ, i kdyby ses zbláznil :-) Znovu tedy - porovnávej auta ze stejných tříd a uvidíš, jaký pokrok automobilový průmysl udělal. Tedy srovávej svojí 626 s novou M6, srovnej si M121, tu kulatou, roztomilou s Fábkou... Jinak to je totiž diskuse o ničem.
pominuli, ze CT je verejnopravni nikoliv statni televize (je v tom rozhodne rozdil) - pohled jak to ma vypadat muzou mit ruzni lide ruzny. Ja Vam ten Vas nikterak neberu - jen pro informaci: na poradu se nikdo nic neuci, pro pubertaky primarne nevysilame (nejsilnejsi skupina je 35-45), tento porad v principu neplatite - tim padem ani exhibici pana Zezulky jak pisete. Ze by porad neodvysilali na nove si dovolim nesouhlasit. Trosicku nechapu jak muzete urcovat co ma a co nema delat na CT, stejne jako vy plati (celou TV) i jini koncesionari a ti mohou mit odlisny nazor. Tradicni AMR se stale vysila - strida se s AMS - takze kazdou lichou sobotu mate moznost sledovat, takze AMR zrusene neni.
No a ted rekni jake dve tridy tvori ty auta ktere jmenujes? Proc bych nemohl srovnavat 626 ( stredni trida, nebo nizsi stredni kazdy at si to prebere sam ) z roku 91, nebo 93 jak chces... a FABKU z roku 2000-2008 nizsi tridy?
schovívavost ani shovívavost není pane proucente na místě, ČT není soukromá ale státní televize, kterou my všichni platíme a podle toho to má taky vypadat, státní televize přece není od toho aby se na ní někdo něco učil dělat a vyžadoval od diváků shovívavost! To mám televizi platit za pořad pro puberťáky ještě plnej chyb?! To mám platit exhibici pana Zezulky a spol.? Proč? Vždyť to by neodvysílali ani na nově! AMS nemá na ČT co dělat, kde je tradiční automotorevue, kde se člověk něco o autech dozvěděl od lidí co vědí o čem mluví? Proč jste jí zrušili?Fakt se na tý český proberte, nebo vám všechny diváci odejdou k autosalonu na pimě! :no:
Vojtechu, Lucifer Vas pozdravuje a vzkazuje Vam, at se vratite na televizni obrazovky - alespon Vy jste za neco stal... "Zdravim vsechny priznivce 4kol" je pekelne COOOL >:D
Srováváš ale nesrovnatelné. Jak jsem psal, srovnáváš výrobek firmy, která 40 let neznala konkurenci a nemusela tedy pořádně investovat do vývoje s výrobkem firmy, která už měla za sebou x desítek let konkurenčního boje. Pak je jasný, že to Mazda musí vyhrát.
A stejně tak je i blbost (musím to říct takhle natvrdo), když tvrdíš, že tvoje Mazda r.v.93 nemá o moc horší bezpečnost, než současná Fábka. Podívej se na výsledky crash testů té generace Fiesty, co byla identická s Mazdou 121 [odkaz]
a uvidíš standard auta třídy Fabie z druhé poloviny 90. let. Jak asi dopadne auto kontrukčního roku 1991??? Odpověď nechám na tobě ;-)
to jo ale ber to taky tak, ze cenou je octavia dokonce VYS nez M6 !!! a to neni divny ? to neni umeni, udelat auto nizsi stredni a prodavat ho za penize vyssi stredni...
proc huste?? Srovnavam auta ze stejneho roku od dvou automobilek ktere spolu ted valci a jak vidis, kdyby skoda zustala skodou, kde by byla? - v *. Jelikoz ji pohltil VW tak je to ted VW s ceskou znackou. Pochybuju o tom, ze - by moje mazda ( vyroba rok 93 ) dopadla hur nez tehdejsi favorit / felcka . A o hodne hur nez soucasna FABKA, za vse mluvi uz jen postoj automobilek. V male mazde se o neco malo opozdil AIRBAG a jak se zachovala?? Svola vsechny kterych se to tyka a opravi je. Co udela skodovecka? * stare necha jezdit a ty ktere teprv vyjedou z linky upravi. O nefunkcnich brzdach ani nemluve. Kdyby v te dobe platilo spojeni MAZDA = FORD jak si myslis tak by FORD MONDEO mel stejne vysledky jako mazda nejen prodejni ale i kvalitativni a to nemal ani nahodou.
Cim dal tim vic mne kazda reportaz pripadne trapna, moderator o autu nerekne skoro nic, dela z toho strasnou show... samozrejme, nekomu se tento styl libi, mne ale ne :-( Nechci vychvalovat konkurenci, ale co se tyka videa, existuji mnohem lepsi - viz autoweb.cz.
Ber to tak - kdyby to opravu tolik lidi povazovalo za hnus, tak by to zadny vyrobce nedelal. A protoze to delaj skoro vsichni, tak se to asi vetsine zakazniku libi, jinak by to nekupovali. Jak jsem rekl, to "drevo" v Ghia verzi je fakt o nicem, ten "hlinik" nebo co to ma byt ale vypada hodne fajn. Proste si odmysli, ze to ma neco imitovat a ber to tak, ze je to dekor z jinak lakovanyho plastu pro oziveni jinak jednobarevny palubky ;-)
A neni celkem jedno, ci komponenty kde jsou? V Mazde je zase spoustu veci od Forda. No a co? A hromada komponentu pochazi od subdodavatelu, kteri vyrabi pro vicero znacek...
Srovnavat Skodovky z r.91 je fakt husty, ta firma mela prave za sebou 40 let planovanyho hospodarstvi. A ze by soucasna fabia nebyla o mnoho lepsi, nez jakykoliv auto z r. 91, to bych si dovolil pochybovat. V cem, prosim pekne? Mozna tak ve vnitrnim prostoru, ale to je dano pozadavky na bezpecnost. Pochybuju, ze by tvoje 17 let stara Mazda dostala v crash-testu vubec nejakou hvezdu. Ale co, ocividne nemas koncern VW rad, a tak jsou automaticky vsechny jeho vyrobky pro tebe horsi, nez i ta nejlevnejsi Mazda z roku zalozeni znacky...
Tak to je samozrejme otazka, s cim to srovnavas. Ve stejny tride, jako Mazda 6, je Superb, ktery bude za par dni vystridan novym modelem, takze to srovnani je celkem nefer. Octavka je konkurentem Mazde 3 a uprimne receno je dle meho oka rozdil ve prospech Octavky dost velky. Plasty ve trojce vypadaj dost lacine...
Skodovka se k urovni mazdy blizi jen diky VW a komponentama z AUDI. Staci se podivat co vyrabela kdyz prisla na svet moje mazda 626 (rok 1991), z vyrobni linky sjizdel favorit a o felcce se ji jeste ani nesnilo. Ani ta Fabka prvni generace ani fabka aktualni generace neni o moc napred nez moje mazda z roku 91 ( skutecny rok vyroby prvnich modelu).
To si nemyslim ze jsou na stejne urovni ale to je vec nazoru. S autem nepremiove znacky nemam srovnani, pouze s luxusnim autem luxusni znacky a to se nedava srovnavat.... Nova mazda 6 se mi taky nelibi... stara vypadala o hodne lip... Je jedno jaky je to segment aut, proste kdyz ten ineterier neumi udelat tak aby imitace materialu vypadala jako original material tak at to tam nestrkaj...
nejde o to jestli tam ty plasty jsou nebo ne. jde o to, jak vypadaj a na jake sou urovni. v M6 je to proste jina liga. a skodovka na takove urovni jako mazda urcite neni...
Ja se Mazde nevysmIvam, jen mi pripada dosti o nicem, ze kritizujes neco, co i tvoje milovana Mazda dela. Sedni si do nove 6 a pokud nejsi uplne zaslepeny fanda znacky, budes muset uznat, ze vsechny dekory, ktere tam jsou, jsou jen ruzne upravene plasty.
A opakuju moji otazku, na kterou jsi neodpovedel - u ktereho auta stredni tridy nepremioveho vyrobce jsou dekory z toho materialu, na ktery vypadaj??
Jinak aby bylo jasno jeste dve poznamky - ten "dreveny" dekor v Mondeu se mi taky nelibi a ackoliv nejsem fanda Skody nebo VW a auto techto znacek nemam, tak si myslim, ze jsou na plus minus stejne urovni, jako ta tvoje "perfektni Mazda"... :-)
Milý drahý anno, co ty víš, na čem sedím a co slintám? Učený z nebe nespadl, ale vše má svou míru... a AMS je na hony pod mírou zveřejnitelnosti... :no::no::no:
neni problem udelat misto dreva kovovy, hlinikovy doplnek ktery bude vypadat lip... Pokud to neumi vyrobit at to tam ani nedavaj. Nevysmyvej se mazde, mazda je perfektni auto ne nejaka SKODA nebo VW.....
Myslím, že vy, kteří sedíte na gauči a slintáte pivo nemáte právo hodnotit. Pokud to umíte lépe, tak se ukažte a udělejte něco proto, aby jste v ČT předvedli něco lepšího.
Já mu fandím a myslím, že po pár dílech to bude ještě lepší.
I ten opěvovaný autosalon začínal dost amatérsky.
A to co tam teď předvádějí je děsné. Během pořadu je mnoho zbytečných upoutávek na to co bude, reklamy a pořádně se nic nedozvíte.
Měl jsem autosalon rád, ale poslední dobou je to úpadek.
.... pokud potřebujete více faktů, zajděte si pro prospekty, určitě je zajimavější subjektivní pocit testera než holé fráze a o spotřebě a objemu kufru.
Ale di ty, pracoval jsi pro nejaky, ze vis jak by koho vyrazeli ? Produkce AS na Prime by uz musela v tom pripade byt nekolikrat nahrazena.
Zrovna z tohoto bych vedu nedelal, proste se stane. :-!
Furt stejný ... humor pořadu se nepoved, nad ostatníma chybkama se dá přivřít oko. Sežeňte někoho jiného místo pana Zezulky, někoho, komu lidé uvěří cokoliv vypustí z úst a ten pořad nebude mít chybu. Tentokrát sem to ani nedokoukal ... :-(
Mozna by bylo lepsi se pri zapujceni auta u inportera zaptet na historii a na motory a ne cucat si to z prstu a udavat informace nevyvratitelnym zpusobem, budi to dojem ze tento "serial" produkuje ( rozumej vytvari ) parta lidi kteri vi jen to, ze auta maji vetsinou 4 kola + rezervu a Zezulka vi ze nej auta jsou z Nemecka... (sice toho vite hosi dost, ale to by mozna obstalo v 70-80 letech, ne ted)
Zdravim vsechny priznivce 4kol,
Jen drobna poznamka k chybu u Mondea. Chyba je to opravdu trapna a neprijemna. Bez jakychkoliv vymluv priznavam, ze chyba vznikla tim, ze v liste vypadla zminka o tom, ze se jedna o udaje ostatnich motorizaci. A nikdo v procesu schvalovani si toho nevsiml - znate to, vy vite, ze tomu tak je, ale jaksi vam nedojde, ze druhy vas zamer nemusi pochopit :-(
Priznavam, ze se nam tyto hloupe chyby zatim stavaji nad miru casto a snazime se to resit. Budte prosim schovivavi, preci jen vysilame necele dva mesice a nas projekt je vyrobne dosti narocny, chyby se snazime maximalne eliminovat.
...nez dily predesle. I toho Bonda jsem zkousnul...mozna ta scena s matkou na konci byla navic. Kamera se mi taky libila, obzvlast zabery z kapoty...Vypada to, ze RL se vraci do starych koleji. Diky bohu ;-) Tak priste snad ten Aston ;-)
Hele dotaz: u ktereho auta stredni tridy nepremioveho vyrobce jsou dekory v interieru tim, cim se tvari byt? Ze by v Mazde??? >:D Asi tezko... Spousta lidi si stezuje na vysokou hmotnost dnesnich aut a zaroven se jim nelibi, ze radoby hlinikova lista je "jen" hezky nalakovanym plastem.
Testem Mondea bych se tady vůbec nechlubil, protože to co bylo odvysíláno v TV - kde byl u motoru v titulcích uveden jiný výkon, točivý momet a hlavně maximálka se nemůže stát ani těm největším amatérům. Je to podle mě to stejné jako kdyby někdo dělal politické zpravodajství a tvrdil že prezidentem je Uršula Kluková a u nás platíme dolarem. A ještě by se divil, že to není pravda. Pokud chcete dělat seriózní pořad o autech, zjistěte si nejdřív, co testujete, a než vyřknete nějaký rádoby objektivní soud, přesvědčte se kam auto zařadit a jaký má vlastně motor. Jinak je to pánové dost na houby. Za takovou chybu vy vyrazili redaktora jakéhokoliv motoristického časopisu a pokud Váš výtvor tady někdo chválí tak je automobilový analfabet stejně jako vy. Taková chyba jaká byla ve Vašem sobotním pořadu se neodpouští a svědčí o tom, že to buď mydlíte na koleně, nebo jsou vaše znalosti o autech opravdu mizivé a nebo si sem pochvalé vzkazíky píšete jen vy sami. Soudný člověk to totiž udělat nemůže.
Jeli jste někdy v Ford Focus ST (Novém) ? jizda je božská...Jeli jste někdy v Starém a Novém Civicu Type-R ? Ještě lepší.Jeli jste někdy v ST 220 ? Paráda.Ono objem a počet koní je k ničemu když to nemá pořádný základ zespodu.Jasně možná že na rovince výkon předčí techničnost,ale jak dojde na zatáčku a nebo serpentíny ? Ouhle....
Pred deseti minutami jsem dodival roadlook s BMW M3 a rikal si: "Hmm, tak toto bylo asi to nejslabsi co bylo vpusteno mezi lidi.." Tak jsem rad, ze Mondeo mi spravilo chut. Rekl bych, ze toto byl takovy navrat k rannym vydanim roadlooku, ktere postupem casu shledavam nejlepsimi.. Volvo S80, Jaguar XK, Corvette, 911GT3 - to byly uzasne roadlooky !! Tak hodne stesti do dalsi prace..
Další snadno vyvratitelný nesmysl.
Imitace něčeho, co je esteticky hodnotné, ale není žádoucí/vhodně používat originál (např. kožich), je k smíchu?
Dovětek si raději nechám od cesty.
Přesně tohle mě napadlo taky. Nechápu, proč si všichni do testu berou verzi Ghia s tím strašnou imitací dřeva. Chápu, že se někomu může líbit, ale proč taky někdo neotestuje Titanium? Podle mě to subjektivně vypadá o hodně líp ... Viděl jsem Titanium v autosalonu i s vestavěnou navigací a to vypadalo hodně, hodně dobře. ;-)
...i vtipne video, ocenuji. Krom toho, ze jsem se dozvedel vetsinu potrebneho, jsem se i pobavil. Na rejpaly nehledte a nenechte se odradit, kecat umi kazdy, vymyslet neco vtipneho uz ne :-)
Na to je hodně jednoduchý lék - verze Titanium, nebo ještě lépe Titanium X. Tam jsou obklady, co se tváří jako kartáčovaný hliník, popř. titan a vypadají móc dobře :yes:
Prvni mondeo melo uzke svetla... mate tam chybu hosi.
Prvni mondeo melo uzke svetla ( jen tak mimochodem byla to odpoved na MAZDU 626GE na kterou se nakonec mondeo nedotahlo ).... jste vedle jak ta jedne....... Interier rozhodne nekoresponduje s exterierem auta. Vzdyt ta imitace dreva je jak z MAZDY XEROX 6 - 9 ktere jsou z roku 93 - v te dobe to bylo jako skutecne drevo ale ted je precejen rok 2008. Zvenku je to bomba auto, ale vevnitr, ten stred pristrojovky a tlacitka ktere vypadaji jako kdyby byly ze vsech aut ktere kdy v americe jezdili.... Navic motor ktery je spis jako prutokovy ohrivac nez jako efektivni spalovac benzinu...
Stačí, že spletli generaci - místo 4. generace uvádí že se jedná teprve o třetí >:D ... i na fotkách začínají v roce 2003 fotkami druhé generace. Profíci, tož tak.
Ještě jedna poznámka: dokud nebude v Mondeu 6válec (nebo 8 válec >:D >:D cha cha ) tak na pašíka mít asi nebude. VW mít nemusím ale 3,2 FSI fakt krása, kam se hrabe turbo.
Autoři reportáže se asi spletli a to podstatně nebo je to jejich nepozornost. Ale já mít foukaný motor 2,5 l 5 válec a zrychlení z 0-100 by bylo 10,8 s a krouťák 208 NM tak by letěl z baráku. Vůbec u technické specifikace jsou úplné nesmysly: 118 k/6600 kW (?) Točivý moment 208 / 4200 Nm / ot./min. Při-tom má být: 162 kW (220 k) při 5000 min-1 (rpm) a 320 Nm při 1500-4800 min-1 (rpm), zrychlení pak 7,5 s. Takové chyby by autoři reportáže dělat neměli. Maximálka je pak 245 a ne 202 km/h.
To je pravda, přední nárazník byl třeba dost jinej...Ale ta první generace by mi vadila víc, tohle, co říkáš, prostě jen neuvedli, tamto uvedli špatně a to je horší ;-) I tak je to ale kravina :-):yes:
No. Imitace čehokoliv vypadá vždy hrozně levně. Ale v tomhle autě mohli místo imitace dřeva použít imitaci uhlíkových vláken. To bych já osobně překousl lépe.
no vkusu... tohle snad musi vadit kazdymu... me spis prekvapuje, kdyz videj, jak to kazdy kritizuje, proc jim porad pujcujou na test auta s tim "drevem" a ne s nejakym strbrnym lemovanim...
tohle uz zase zacina mit naboj starych RL. jen mi tam jeste chybela trocha vic pohybu toho auta. je jasny ze motor 2,5i zname ale preci jen treba ukazat, jak to auto zrychluje a nebo jak zni vyfuk, neni u takoveho motoru od veci :-)
Bylo to (zase) velice velice zdařilý, přes komediální nádech byly všechny tři testy (Mondeo, LanciaY i jetá Laguna) velice objektivní - nechápu, proč to nemůže být týdeník, snad platíme té ČT dost aby byla jak AMR tak AMS každý týden......AMK by mohla být na intelektuální dvojce AMS na jedničce pro širší masy :-)
Co sa tyka samotnej relacie tak uz to bolo lepsie. Aj ked stale mi tam chybaju osobne hodnotenia a trosku by to chcelo to auto viac "poprehanat". Co sa tyka auta, myslim ze niet pochyb ze patri na spicu svojej triedy. Proste vynikajuce auto.....az na ten drevenny obklad v testovanej verzii ale to je vec vkusu..
MOndeo je povedený auto, s 2.5T určite bomba svezení, až na tu spotřebu, ale to se asi už tolik neřeší. STčko v kombíku? ;-) Malá chybička v roadlooku je u fotek minulých generací, přeskočili jste první generaci před faceliftem, tedy od 1993, je tam fotka hned pofaceliftového modelu od 1997 ;-) Ale je to drobnost. Těším se na další S500 Roadlook :yes: