Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G (90 kW) – Skvělá, ale ne pro každého

Mazda 3 přijíždí v novém balení, s jednoduchou zadní nápravou, kontroverzním designem a v benzinovém provedení jako mildhybrid. Povedla se náramně!
Zpět na článek
19. 4. 2019 09:13
19. 4. 2019 10:28
19. 4. 2019 11:25
19. 4. 2019 11:47
19. 4. 2019 12:27
19. 4. 2019 12:59
19. 4. 2019 13:13
19. 4. 2019 13:32
19. 4. 2019 16:34
19. 4. 2019 18:18
19. 4. 2019 19:44
20. 4. 2019 08:32
20. 4. 2019 11:45
20. 4. 2019 12:02
20. 4. 2019 20:28
19. 4. 2019 20:10
19. 4. 2019 20:56
19. 4. 2019 21:23
19. 4. 2019 21:43
19. 4. 2019 22:02
19. 4. 2019 22:21
19. 4. 2019 22:38
21. 4. 2019 20:56
19. 4. 2019 23:04
21. 4. 2019 21:09
19. 4. 2019 20:50
19. 4. 2019 21:35
19. 4. 2019 22:00
19. 4. 2019 22:26
21. 4. 2019 20:37
22. 4. 2019 08:23
23. 4. 2019 07:31
23. 4. 2019 07:54
23. 4. 2019 08:39
23. 4. 2019 10:15
23. 4. 2019 10:17
23. 4. 2019 10:32
24. 4. 2019 06:41
25. 4. 2019 06:28
25. 4. 2019 07:33
20. 4. 2019 06:43
20. 4. 2019 07:47
20. 4. 2019 19:52
20. 4. 2019 08:23
20. 4. 2019 19:54
21. 4. 2019 21:18
20. 4. 2019 08:28
21. 4. 2019 20:43
20. 4. 2019 09:44
21. 4. 2019 20:50
19. 4. 2019 22:12
19. 4. 2019 22:34
20. 4. 2019 00:04
20. 4. 2019 08:34
20. 4. 2019 15:19
20. 4. 2019 09:53
21. 4. 2019 21:23
19. 4. 2019 13:01
19. 4. 2019 13:17
19. 4. 2019 18:28
19. 4. 2019 21:44
19. 4. 2019 11:04
19. 4. 2019 11:08
19. 4. 2019 11:24
19. 4. 2019 11:42
19. 4. 2019 11:53
19. 4. 2019 20:48
20. 4. 2019 06:51
19. 4. 2019 16:41
19. 4. 2019 21:03
20. 4. 2019 09:00
19. 4. 2019 12:04
19. 4. 2019 12:57
20. 4. 2019 06:54
19. 4. 2019 10:29
19. 4. 2019 10:34
19. 4. 2019 10:31
19. 4. 2019 13:40
19. 4. 2019 14:13
19. 4. 2019 15:23
19. 4. 2019 10:44
19. 4. 2019 11:09
19. 4. 2019 14:59
19. 4. 2019 21:07
19. 4. 2019 10:51
19. 4. 2019 10:55
19. 4. 2019 13:38
20. 4. 2019 15:50
20. 4. 2019 17:18
20. 4. 2019 18:16
23. 4. 2019 14:30
25. 4. 2019 11:34
25. 4. 2019 21:26
Avatar - Blue Sun
19. 4. 2019 09:13
Nová
trojka dopadne stejně jako ta předchozí. Nadšenci o ní budou mluvit, ale prodávat se moc nebude. Nižší střední třída je stále ještě těžištěm prodejů v Evropě a ta auta musí být trošku komplexnější.
Rozbalit vlákno
79
19. 4. 2019 10:28
Re: Nová
Ono Mazdy nikdy neboli a nebudu "masovka". Ani nemozu byt, pretoze Mazda na to ani nema vyrobne kapacity (myslim ze vyraba celkove len nieco vyse jeden a pol miliona aut rocne, vacsinu priamo v Japonsku).

Mazdy su auta pre skutocnych soferov, ktori si chcu jazdu vychutnat. Ktori chcu ist tak trochu "proti prudu" bezneho mainstreamu. Ten komu staci ze auto ho odvezie z jedneho bodu do druheho a ma obrovsky kufor, ten musi hladat niekde inde...
Avatar - Blue Sun
19. 4. 2019 11:25
Re: Nová
Problém Mazdy je, že se prodává i kopec aut, která dovedou totéž a ještě mají ten kufr a prostor. A navíc v této generaci i design.
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 11:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 4. 2019 12:27
Re: Nová
No ked ich je kopec, tak napis aspon dve-tri auta, ktore su tak sofersky zabavne, ako Mazda3. Premiu a hot-hatche nechajme teraz bokom, zostanme u "beznych" aut...
Avatar - Blue Sun
19. 4. 2019 12:59
Re: Nová
Ano, to je hezké... jak si pěkně selektuješ kategorie. Problém je, že za cenu té Mazdy už jsou ty hothatche a tak je chtě nechtě je třeba brát v úvahu.
Ale i tak... Focus, i30 (i bez N) by pro začátek stačily. A to srovnávám jen se základem té Mazdy, vůbec se nepouštím do porovnání s ohledem na cenu testované verze. Tam můžu mít 308 GT, která s ní bude jízdně taky srovnatelná.
Avatar - miromen
19. 4. 2019 13:13
Re: Nová
Pokud chceš šoferske auto tak to maš civic, focus nebo leon.
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
19. 4. 2019 16:34
Re: Nová
Tak třeba tu máš Civic, který je v 1.0 T za rozumné ceny a prostornost se nedá srovnávat. Navíc má, pokud vím, i víceprvek.
Avatar - skejpa
20. 4. 2019 08:32
Re: Nová
No prave. Co s nim ? Co s litrem ? Idealne nic...
Avatar - CICERO
20. 4. 2019 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
20. 4. 2019 12:02
Re: Nová
Ideálně pružně a úsporně jezdit.
Avatar - Emel
20. 4. 2019 20:28
Re: Nová
Totéž, co s ořezaným dvoulitrem na 90kW.
19. 4. 2019 20:10
Re: Nová
Na rozdíl od Mazdy (tzn. zatím žádného) nabízí rovnou dva ...
Avatar - palix
19. 4. 2019 20:56
Re: Nová
Ľudia, aký silný motor potrebujete? Garantujem, že Väčšina z vás by bola s 2,0 motorom od Mazdy spokojná ;). Kedysi sme poniektorí jazdili so Škodami 100 / 105 / 120 s 35 kW...
Samozrejme tí, ktorí to nezažili si to ťažko vedia predstaviť :). Mám pocit, že dnes chce každý auto s minimálne 150 kW. Načo? Ak dodržujem rýchlosti 50 / 90 / 130 (s povolenou odchýlkou), tak taký silný motor nepotrebujem. S cca 90 kW sa dá jazdiť celkom svižne, ak auto nemá 2t.
Ani v Nemecku sa nejazdí oveľa viac ako 140 a to majú neobmedzenú rýchlosť (nie všade). Ono jazdiť rýchlo ide celkom do peňazí... Ani bežný Nemec najazdí 200 km/h - nie je to rýchlosť pre každé auto a spotreba je obrovská.
Avatar - wakantanka
19. 4. 2019 21:23
Re: Nová
Uvedom si ale koľko vážili tie Škodovienky, aká bola hustota premávky a hlavne že na iné lepšie auto si v tej dobe ľahko nedosiahol. V konfrontácii vallue for money byť sebelepšia Mazda proste nepresvedčí mnohých pretože dnes je iná doba a vodičské zážitky nejak u väčšiny vodičov nefrčia. Inak vieš že podvozok mali donedávna 3 odvodený od Focusa II však ? :-)
Avatar - palix
19. 4. 2019 21:43
Re: Nová
Samozrejme tie staré Škody boli ľahké a príšerne držali na ceste (Š 100). A mať v tej dobe (aj roky 90-te) lepšie auto bolo tak len snom. Aj Škody 100 / 105 / 120 boli na naše vtedajšie platy astronomicky drahé.
Mazda a Ford boli ešte nedávno spojencami - to viem. Nie každý však tvrdí, že podvozok je dielom Forda ;). Niektoré jazyky tvrdia, že skvelé podvozky boli príspevkom Mazdy ;). Ale hádať sa nebudem, neskúmal som to. Každopádne ktokoľvek to vymyslel, spravil skvelé dielo - pre Ford aj Mazdu. A ja mu za to ĎAKUJEM ;)
Na Focuse 2 som kedysi chvíľu jazdil (asi 300 km po pekných kľukatých cestách) a straaašne som vtedy ľutoval, že som ho kedysi v čase keď som kupoval moje prvé auto nebol ani len pozrieť... :(. Focus II jazdil nádherne :). Práve preto požiadavka 1 u môjho nového auta bola = skvelé jazdné vlastnosti!
A Mazda 3 ich mala za danú cenu najlepšie ;). Poznámka = skvelé jazdné vlastnosti neznamená mať v aute silný motor, s ktorým ide auto super na rovine a v zatáčkach vodič radšej spomalí, lebo sa bojí !!!
Aj keď pomer value for money bol u iných značiek lepší. Ale čo už - žijeme len raz - prečo kupovať len úžitočné a výhodné veci bez emócii? Tak teraz jazdím Mazdou a usmievam sa pri tom ;).
Kto neskúsi, nepochopí aké môže byť šoférovanie iné ;). Samozrejme v istej cenovej kategórii.
Novú 3-ku by som už asi nekúpil, nech je akákoľvek. Je jednoducho DRAHÁ. Drahou ju robí výbava, ktorú nepotrebujem.
Keď tak čítam rôzne a početné články o Škode Scala, mám pocit, že je výrazne lepšia ako Mazda 3 ;). Asi ju pôjdem skúsiť (Scalu), aby som vedel porovnať ;).
Avatar - miromen
19. 4. 2019 22:02
Re: Nová
OMG to snad nemužeš myslet važně.
Avatar - palix
19. 4. 2019 22:21
Re: Nová
Čo poznám ľudí, tak väčšina jazdí kľudne a vážne nepotrebujú veľa výkonu :). Samozrejme kto chce - má dnes výhodu, že si môže výkon dopriať. Autá už nie sú ani drahé, dokonca aj spotreby sú skvelé aj u výkonnejších áut.
Ja sa na výkon pozerám tak trochu z pozície vodiča, ktorý sa učil jazdiť na Škode 105, dlho jazdil otcovou Škodou 100 a len obdivoval autá ako Honda Civic, Accord, Mazda 626, 323 F ... (90-te roky). Medzitým aj Ferrari, Lambo... Z toho som už vyrástol.
Mať dnes veľa peňazí, tak si už ani nekúpim Porsche, ale nejaký hybridný Lexus a pár motoriek :).
Dnešní začínajúci vodič má tak trochu nevýhodu, že sa učí jazdiť dobrými autami a často jeho prvé auto je bezpečné a výkonné. Niekedy to môže byť aj trochu nebezpečné - ak nie pre neho, tak pre okolie. Samozrejme neplatí pre každého.
Vnímanie rýchlosti je rôzne v každom aute. Napr v Škode 100 bola rýchlosť 100 km/h pocitovo dosť vysoká, v modernom aute je to nič. Samozrejme dnešné autá sú bezpečnejšie, stabilnejšie...
Avatar - miromen
19. 4. 2019 22:38
Re: Nová
Ja rozhodně nepatřim k těm, kdo by vyžadoval vykon, ktery by mi lamal krk. Zkusil jsem i silnějši auta a za sve penize jsem ani jednou nekoupil auto, ktere bylo dynamičtějši. Ale vim pod co bych nešel a třeba zrovna mazdi 2.0 SkyActiv 88kw už by mě svym vykonem prostě neuspokojil. Prostě mam jen o něco vyšši naroky na vykon, ktere využiji třeba při předjižděni nebo při vyjezdech ze zatačky atd. Jiny zase pujde čistě jen po tom vykonu a i 200kw mu bude malo nebo naopak si vystači s nějakou zakladni motorizaci. Samo u motoru to neni jen vykonu, ale to je je zase o něčem jinem.
Avatar - palix
21. 4. 2019 20:56
Re: Nová
Ono záleží na to, ako ste postupoval. Ja som jazdil na začiatku otcovou Škodou 100, potom Astrou so 66 kW, rôzne firemné autá pod 80 kW a teraz mám Mazdu 3 s 88 kW a pre mňa je tu toho výkonu dostatok. Za skoro 2 roky sa mi nikdy nestalo, aby mi chýbal výkon.
U 66 kW Astry sa mi stalo, že som išiel do alpského kopca 50 km/h, lebo auto nevládalo na 3-ke a na 2-ke som ho nechcel nejako trápiť na 6000 ot. Mazda dala zatiaľ všetko a ešte v pohode zýchľovala.
19. 4. 2019 23:04
Re: Nová
Ano, taky jsem se ještě běžně jezdil se "skvosty" jako Š100, 105 nebo dokonce se 130(!).

Jenže silný motor není o dodržování povolené rychlosti (na 130 km/h stačí cca. 30kW) , ale o dostupné dynamice. A tu využiju běžně za den x-krát. Při nájezdu na hlavní, na kruháči, v přípojném pruhu, při změně pruhu, při předjíždění, v kopci ... atd. A tam je sakra rozdíl, jestli máš po pedálem a v převodovce rezervu 60kW nebo dvoj/trojnásobnou...

A je taky rozdíl, jestli spolujezdce při delší cestě otravuji (nebo dokonce budím) tím, jak výkon musím hledat přes převodovku a vytáčením motoru, nebo jen šlápnu na plyn ...
Avatar - palix
21. 4. 2019 21:09
Re: Nová
Súhlasím. Len by som dodal, že nie každý potrebuje rovnaký výkon. Ja napr jazdím dlhé trasy väčšinou v noci a vtedy je skoro vždy veľmi malá premávka = ani potreba výkonu nie je nejaké ohromujúca. Snažím sa jazdiť hlavne plynulo a asi sa mi to aj darí, keďže pasažieri sa nebudia ;). Ak vyrazíme o 19:00, tak o 23:00 dávno všetci spia a zobudia sa o 06:00 pri východe slnka, alebo v cieli ;). Prípadne niekde na parkovisku počas pauzy.
Manželka potrebovala odjakživa Kinedril (alebo ako sa to volá)... Odkedy jazdí so mnou, tak taký problém nemá :). Predpokladám, že dôvodom je plynulá jazda, bez nebezpečne vyzerajúcich manévrov.

Ináč tu na SK, keď nastavím na tempomate 140 km/h, tak málokto ide takou rýchlosťou.
Avatar - palix
19. 4. 2019 20:50
Re: Nová
Mám predošlú generáciu Mazdy 3 (2017) s motorom 88 kW. Skúšal som starý model Focusu 1,0T , Civic 1,0T , I30 1,4 TGDi... Zodpovedne prehlasujem - ŽIADNE zo skúšaných áut nejazdilo tak ako Mazda 3 (predošlej generácie). To nie je o sile motora - je to o vyladení auta a jeho ovládaní ! Výkon 88 kW mi úplne stačí (staré anglické športiaky tiež nemali silný motor) - auto má hlavne rýchly podvozok. Auto mám skoro 2 roky a som z neho stále "paf" ;). Minule sme išli z výletu - tak som si užíval jazdu, že nám skoro došiel benzín (nevšimol som si kontrolku) :).
Podvozkovo nemá na Mazdu 3 predošlej generácie široko ďaleko nič, čo stálo podobné peniaze ! Aj základná Mazda 3 mala kedysi rovnaký podvozok ako tie drahšie = jazdila rovnako dobre.

V práci máme Audi A3 2013 (1,2 turbo). Ak si vezmem, že motor je v A3 o trochu slabší + auto je v rovnakej triede... Síce je o generáciu staršie, ale oproti Mazde 3 je to len auto - bez zážitku z jazdy, navyše ergonomicky nedoriešené. Kedysi som si myslel, že tá A3 je skvelá... Dnes? Jazdím Mazdou a z tej A3 som vždy sklamaný, keď na nej už musím ísť...

Doporučujem - pokiaľ niekto chce písať niečo o akejkoľvek Mazde, mal by si ju ísť najprv vyskúšať. Tie autá sú jazdecky úplne niekde inde ako bežná konkurencia za podobnú cenu.

A čo dodať k novej Mazde 3? Je drahá, drahá, drahá...
Záver - nie som prívrženec Mazdy, len ma to auto dostalo tým ako jazdí = u auta celkom podstatná vec pre niekoho kto rád šoféruje.
19. 4. 2019 21:35
Re: mazda 3
Tak tu by som moc nesuhlasil.V roku 2018 som vyberal nové auto.Vo výbere ostalo 5 aut a Mazda 3 88kw bolo jedine s ktorým som bol na predvadzačke a bolo to totálne sklamanie.Design vonkajší super, vnutorný super, ale totalne malo miesta/hlavne vzadu/ ten motor nemal absolutne tah až ked si ho dostal do riadnych otačok/dovtedy som 8 rokov jazdil na Renault Laguna benzin 2.0 103 kw a to bola ina parada/pritom zrychlenie písali 9,1 sek čo sa mi absolutne nezdalo a hlavne katastrofalne brzdy.Ved to auto strašne slabo brzdí.Pritom to bolo auto koli ktoremu som chcel menit auto.Nakoniec som kupil Volkswagen Golf 1.4 tsi 92 kw a to je uplne ina liga ma XDS viacprvkovu napravu a hlavne priestorovo je to auto pre štyroch dospelých a nie pre dvoch ako je Mazda 3.Ani podvozkovo sa mi ta Mazda nezdala až taka vynimočná.Každý si kupi čo sa mu páči a hlavne na čo má ale predaje Golfa a Mazdy 3 jasne ukazuju ktoré auto je lepšie.A to ešte nehovorím aký ma Mazda drahý servis.
Avatar - palix
19. 4. 2019 22:00
Re: mazda 3
No neviem. My sme 4 členná rodina a auto (hatchback) je veľké dosť - ak kufor. Možno preto, že my sme mali predtým Astru G (o poznanie menšie auto) a Vy Lagunu ;). Predsa len je Laguna stredná trieda.
Ja som zas neskúšal Golf, lebo som ho ani nechcel, pretože je dokonalý :).
Čo sa týka bŕzd záleží na tom, na čo ste zvyknutý. Podľa istej recenzie má Mazda nádherne dávkovateľné brzdy = pedál má aj nejaký chod, záleží aj na sile stlačenia. Ja som to mal na Astre rovnako a vyhovuje mi to presne takto - rozdiel bol v tom, že Mazda brzdí lepšie ;). Napr Hyundai I30 malo veľmi ostré brzdy v štýle ON / OFF = pri dotyku na pedál auto brzdilo a my sme boli na okne :). Všetko je vecou preferencii. Na tie brzdy by ste si zvykol, ale isto ste také nemal v starom aute. Rovnako ON / OFF asi fungujú aj brzdy na koncernových autách.
Ešte jedna perlička - Mazda má spojkový pedál vyššie ako brzdový / alebo brzdový nižšie :). Minule som jazdil na Audi A3 a ten má pedále v jednej výške. Ja som ale stále zakopával o brzdu - bola nejako vysoko oproti tomu na čo som zvyknutý.
Myslím si, že inžinieri od Mazdy presne vedia čo robia - mne napríklad ergonómia mojej Mazdy 3 vyhovuje dokonale - všetko je presne tam kde to má byť - spojka, brzda, plyn, radiaca páka, volant + sedadlo nízko.

Možno 80% vodičom nebude Mazda vyhovovať rovnako ako Vám. Zvyšných 20% bude považovať ich brzdy, prevodovky, pozíciu za volantom za skvelú - rovnako ako ja ;)
Som rád, že rôzni ľudia majú rôzne požiadavky na autá. Bolo by nezaujímavé, keby sme mali všetci rovnaký vkus.
Mazda by sa možno dala prirovnať k nádhernej žene, ktorá má všetko, čo by sme chceli, len akosi nevie variť, doma neudrží poriadok... Ale ináč je skvelá ;). Kto by takú chcel?

Cena servisu Mazdy je taká "Urban Legend". Kolega má Hyundai I20 a servis má drahší ako ja na Mazde 3. Pochybujem, že u Škody je lacnejší.
19. 4. 2019 22:26
Re: mazda 3
Mazda ma záruku 5 rokov a mne bolo povedané že interval je rok alebo 20 000 km a lacnejší stoji 280 eur a drahší okolo 350 eur čo sa mi zda za 5 rokov dosť.Pravda je aj to že Hyundai ma drahý servis aj náhradne diely.Kolega ma tiež i20 len TPMS snímače staly 62 eur za kus.Mazda 3 sa mi designovo fakt páčila ale tým že je nízka je tam fakt dosť málo miesta aspon podla mna.Neviem či je Golf dokonalé auto ale v tejto triede a pri tých cenách aké teraz má je aj po siedmych rokoch výroby jedno z najlepších aut v tejto triede a po roku jazdenia som rád že som sa takto rozhodol.Ináč vo výbere okrem Mazdy a Golfa boli ešte Astra,Giulietta a Megane.
Avatar - palix
21. 4. 2019 20:37
Re: mazda 3
Tak ja som platil za lacnejší servis cca 170€, kolega na i20 cez 200 a drahší stojí cca 250€. Neviem, akú Mazdu máte na mysli, ale 3-ka to má u nás cca takto.
Keď som kupoval ja, tak za cenu Mazdy sa dal kúpiť aj nejaký skladový Golf... Ale Golf je tak dokonalý, že ja som ho nechcel.
22. 4. 2019 08:23
Re: mazda 3
Asi pred týždnom som bol pozrieť tuto novu Mazdu 3 .Je užasna ale ta cena !!! Základ 19 900.Za tie prachy mam Golfa 1.5 tsi Highline 150 k 250Nm a to si myslím že už je ina kava.U nas v Žiline je predajna Mazdy prepojena s Hyundaiom a v priebehu piatich minut som mohol staticky porovnať i30 Fastback a novu Mazdu 3.Mazda je čo sa týka materialov,designu ergonomie atd minimalne o level vyššie ale je to poznať aj v cene.Zaujmave je že nova Mazda 3 má horšie parametre /zrýchlenie/ ako tá staršia.Každý predajca si určuje cenu servisu ale že by bol až taký rozdiel ?Mne tvrdily že lacnejší stojí okolo 280 Eur a drahší okolo 350 Eur.
23. 4. 2019 07:31
Re: mazda 3
Nezavadzaj aspon. Za 19 900 ziadneho golfa v takej vybave s takym motorom za tie prachy nemas. Cennikovka je 22830 co je prakticky o 3k€ viac ako popisujes. Ak aj dostanes zlavu obligatnych 6%, tak stale to bude o viac ako 1500€ viac. A to som neporovnaval vybavu, zobral som len 1.5tsi highline ako uvadzas. Za porovnatelnu cenu dostanes 1.5tsi iba 96kW a comfortline.
Co sa servisu tyka, zavisi aj od lokality servisu a dalsich faktorov. Za sumu, ktoru popisujes sa aj v BA da servisovat SUV segmentu D. Ja som napriklad platil bezny servis 150€, chlap co s mojim autom siel uz inde platil 260.
23. 4. 2019 07:54
Re: mazda 3
Treba si pozriet stranku Volkswagenu mne tam ukazuje s bonusom 3000 Eur cenu na 1.5 tsi Highline 19 830 Eur.Dal bi som tam ešte R-line paket a som na 21 240 Eur s full led dynamicke smerovky atd.To auto vyzera super.Pozri stránku a možeš isť objednať.
23. 4. 2019 08:39
Re: mazda 3
A odkial myslis, ze som tie cisla dosadil? Ak sa preklikavam konfiguratorom dalej, je tam nejaky innovation bonus bez dalsich specifik so sumou 1500€ (pre verziu Highline edition), zakladna cennikova cena 1.5tsi 110kW highline je 22830. Nic ine tam nevidim. A pokial tam aj je bonus 3k€ na ICO ak si nejako spominam ze sa dalo, tak ten ma svoje vychcane specifika inde a nema ho automaticky kazdy.
23. 4. 2019 10:15
Re: mazda 3
Ja som to auto kupoval takže cena Edition plus Inovation bonus je na Golf 1.5 tsi Highline 19 830 Eur.A to si myslím že pri tejto výbave a motorizacii je super cena. Aj napriek tomu že to auto sa vyraba už 7 rokov stále v tejto triede aut patrí do top trojky.
23. 4. 2019 10:17
Re: mazda 3
Pozri si cennik a nie konfigurator.Ty si v konfiguratore zabudol zakliknuť innovation bonus -1500 Eur.
23. 4. 2019 10:32
Re: mazda 3
Nezabudol, napisal som ti to vyssie. Presne pre toto nemam rad ponuky u VW, milion podmienok a kym sa clovek k niecomu dopatra tak des. Kazdopadne uvedena zlava 3000 je akciova *BEST bonus, ktora plati len na skladovky a nie auta do vyroby. Pokial na sklade je nieco co vyhovuje, tak ano, cena zaujimava.
24. 4. 2019 06:41
Re: mazda 3
Nechcem sa hadať ale cena 19 830 na 1.5 tsi Highline nie je cena na skladovky.To je realna cena ak si ho pojdeš objednat do výroby a potom čakáš cca. 12 tyždnov. Ja som to absolvoval takže viem ako to chodí.Sam musiš uznať že pri tomto motore a výbave je to voči konkurencii velmi dobrá cena.Každý si kupi čo sa mu páči a na čo má podstatné je to aby sa mu to nekazilo a bol spokojný.Hawk
25. 4. 2019 06:28
Re: mazda 3
Vsak s cenou suhlasim, je naozaj slusna. Ze to tak funguje, mozno chvilkovo ok tiez beriem, ale v popise cenniku maju, ze cena plati na skladove vozidla. Vsak to tam maju aj uvedene. Ze ti to daju ako dodatocnu zlavu ~6% + Innovation bonus, tak to by zhruba sedelo aj bez toho bonusu BEST. Vysledna cena rovnaka a mas nove auto do vyroby, ale zase sa hadat nechcem ja. Mozes si vsak gratulovat, lebo pri beznych podmienkach by ta cena bola vyssia + naviac je to iba aktualna a obmedzena ponuka pricom si to hodil do porovnania s novinkou Mazdy a nie je to uplne koser prirovnanie.
25. 4. 2019 07:33
Re: mazda 3
Reco.Teraz som si to všimol.Máš pravdu pri tom Best bonuse je tá cena na skladovky. Takže pardon.Ja ked som ho objednaval minuly rok bola iná akcia ale každopadne je momentalne na Golf cena priaznivá lebo tie autá boli vždy dosť drahé.Takže ak si niekto bude v tejto triede vyberať auto určite by som Golfa išiel pozrieť.
20. 4. 2019 06:43
Re: mazda 3
Pane, vy jste tedy ale úplně mimo mísu, buď neumíte jezdit s atmosférickým motorem, nebo jste pouze zaujatý. Rozdíly v použití plynového pedálu u atmosféry, nebo motoru s turbem je celkem dramatický
Více prvkovou nápravu má i vámi zmiňovaná Mazda3, papírový rozdíl ve výkonu motoru mezi auty je minimální, jízdní vlastnosti podvozku u Mazdy jsou opravdu daleko před Golfem. Na internetu je o tom i spoustu nezávislých testů.
Golf má menší krouťák, vyšší spotřebu.
V jediném, kde se shodneme je místo na zadních sedadel. Vzhledem k tomu, že ale v 90% jezdím sám mi tento nedostatek vůbec netrápí a spotřeba u dynamické jízdy a na rozdíl od downsizingu je rovněž rapidní.
20. 4. 2019 07:47
Re: mazda 3
Ak to patrilo mne tak pane ako som už písal predtým 8 rokov som jazdil na atmosferickej Lagune III 2.0 16v 103 kw a presne viem ako sa jazdi s atmo motorom.Takže ked som skušal Mazdu 3 s 88kw sa mi zdala lenivšia ako Laguna ktora mala o cca 250 kg viac.A čo sa týka 1.4 TSI je podla mna v momentalnej reakcii a pri zrýchlení napr. z 80-110 km/h určite živšia ako atmosfericky dvojliter.A o to v podstate ide že ten motor napr. pri predbiehaní je omnoho zabavnejší ako atmo lebo kým to dostaneš do otáčok tak si musiš nechať pri predbiehaní dosť velký odstup aby si bezpečne predbehol.Inač za rok jazdenia 80% mesto 20% ostatne cesty mam dlhodobu spotrebu 6.2 litra na sto takže aj to je v pohode.Treba vyskušať napr/teraz už 1.5 TSI/a ten rozdiel v dynamike oproti atmo je ozaj dosť velký.
Avatar - Hammunasakra
20. 4. 2019 08:17
Re: mazda 3
Jj fakt DĚS BĚS HRŮZA změna platformy na neskutečně horší = ani nejde poznat kdo na koho reaguje = neznám horší a neznám web kde by to tak moc nezvládli = a neznám web kde by dokázali přejít ze snad nejlepšího na snad NEJHORŠÍ :no: :-(
20. 4. 2019 19:52
Re: mazda 3
Zase ťapete , pletete hrušky s jablky.
Dynamika u TSI, nebo atmo je a bude vždy rozdílná, u atmosféry se podřazuje pokud chci okamžitý výkon třeba i o tři převodové stupně dolů.
Abych bezpečně předjel nepotřebuji skutečně žádný odstup ani rezervu budu se plácat na šestku za pomalojedoucím autem podřadím na 3ku a během 4 sekund jsem před autem zařazený zpět, jen je třeba umět jezdit.
Matda má dostatek kroutícího momentu na takové předjetí, tím pochopitelně neříkám, že by jej nemohlo být více, ale rozhodně má všší mkrouťák než nějaké TSI od Golfa.
Avatar - twistedTSD
20. 4. 2019 08:23
Re: mazda 3
jen poznámka...krouťák Golfu určitě nebude menší v rozmezí 2-3,5 tis. otáček.
20. 4. 2019 19:54
Re: mazda 3
ale je, stačí se podívat, není to nějak dramatické, ale Mazda je na tom lépe.
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2019 21:18
Re: mazda 3
ok, pokud můžu soudit dle grafu pro 90kW Golf, G120 jej překonává už před 3 tis. ot., což mě překvapuje. TSI má teoretickou výhodu od 1500 ot. do této hranice.
20. 4. 2019 08:28
Re: mazda 3
Nemusi tak dramaticky rozdiel v stlaceni plynu byt. Zavisi od toho ako sa vyrobca snazil. Moj maly trojvalec mal turbolag iba v zime, kedy elektronika branila velkemu narastu vykonu z dovodu ochrany motora pri studenom motore. Inak sa "diera" prejavila len vtedy ak clovek potreboval vystrelit a kym zareagoval automat a podradil - cize charakteristikou a preradenim prevodovky, nie reakcia na plyn. Na co sa tiez dalo dopredu pripravit a prevodovku podradit naznacenim zameru. Ziadna neskora reakcia.
Inak za mazdacky 2.0 by som ten svoj teda rozhodne nevymenil.
Avatar - palix
21. 4. 2019 20:43
Re: mazda 3
Tak som sa zamyslel a... G120 od Mazdy má síce len 88 kW, ale má ich pri cca 4000ot. Nie je to pri 6000 ot, ako to majú motory normálne. Preto ten motor ide minimálne do 4000 ot lepšie ako iné podobne výkonné motory.
Nedovolím si povedať, že TSI nie sú dobré motory, nakoľko sa už dostali do štádia, kedy sú doladené... a hlavne majú super spotreby.
Mne sa páči na atmosfére jej všade chválená reakcia na plynový pedál ("bez prodlevy").
Každému vyhovuje niečo iné. Prechod od Turba naspäť k atmosfére je viacmenej nemožný, aj keď automatická prevodovka rozdiel ako tak zmaže.
Výkon motora je tiež individuálna vec. Niekomu stačí menej ako 100 kW, iný potrebuje oveľa viac.
20. 4. 2019 09:44
Re: mazda 3
No nevim. Mam nejlevnejsi holatko v 1.0 t Civic a tu slavnou mazdu 3 s dvema koncovkami vyfuku jsem dvakrat predjel na rovine a v zatackach bez problemu ji ujizdel. Jedine, v cem Mazda pro me osobne exceluje, je design.. Pro me je jeji minula nejkrasnejsim autem nizsi stredni, zvlaste v cervene. Nova generace je jiz prefoukla a disproporcni:-(
20. 4. 2019 11:37
Re: mazda 3
Buhehehehééé - no to já jednou předjel ve Fiorinu bavoráka! Asi takovou vypovídací hodnotu tvoje hodnocení má. Civic je skvělý auto, ale až se čtyřválcovou patnáckou.
Avatar - palix
21. 4. 2019 20:50
Re: mazda 3
Záleží aj od vodiča. Možno v tej Mazde šiel menej zdatný vodič. Ja som na Civicu 1,0 jazdil - krátko. Veľmi pekné auto, priestranné, ale Mazda pôsobí tak viac ak sa to dá takto pomenovať - "športovo" a mne sa zdala agilnejšia (reakcie pri zatáčaní...). Civic bol taký viac "luxusnejší". Možno predajca Mazdy zvolil lepšiu trasu.
Pri testovacej jazde je ale ťažko posúdiť, aké naozaj auto je. Je to väčšinou pomerne krátka trasa.
V každom prípade, kupovať auto dnes... Asi by nová Mazda 3 nemala šancu oproti Honde Civic - tuším 1,5 sedan je v akciách pod 20 000 €.
Avatar - miromen
19. 4. 2019 22:12
Re: mazda 3
Nevim co jsi zkoušel, M3 patři mezi řidičska auto to jistě, ale nejen, že neni samo, ale celkově podvozkově nedosahuje kvalit toho focuse nebo pravě civica. Zde maš jen něco malo třeba od bratru a to je předFL...
https://autozurnal.ta3.com/…i-test-kompaktov
nebo němčouru...
http://www.youtube.com/watch?…
Jestli dohledem tak ti hodim i podrobnějši jizdni srovnani se civicem, navic u M3 jsou slabinou brzdy nejen co se brzdne drahy tyče, ale poměrně rychle vadnou. Ty to možna nepoznaš, protože jak pišeš, jezdiš na pohodu, ale akčnějši řidič, už by mohl na limity narazit.
Avatar - palix
19. 4. 2019 22:34
Re: mazda 3
Testy sú rôzne aj v porovnané Ford / Honda / VW. Záleží od redaktora, čítak som rôzne porovnania. Každopádne ide o pocit pri jazde. Napr predošlá generácia Focusa síce mala skvelú cenu, výborne jazdila, ale interiér sa mi nepáčil a bol to už výbehový model (raz som tak auto kúpil a skoro sa mi zdalo staré). Možno dnes by som namiesto novej Mazdy 3 vzal nový Focus. Človek nikdy nevie...
V každom prípade ak chcem skvelo jazdiace auto - pôjdem pozrieť Mazdu, Ford, Hondu, VW... A potom sa ukáže čo si vyberiem.
Dobrý príklad sú napr Škody - jedni si chvália ich jazdné vlastnosti, iní ich kritizujú. Taký rozdiel nevidieť takmer u žiadnej značky. Aké sú vlastne? Podľa mňa záleží na tom ako človek jazdí, aké mal autá predtým, či skúšal aj iné auto...

Napr Civic sa mi páčil, ale bola to novinka (auto aj motory) a ceny boli vtedy vysoké (bez akcii). Navyše bola väčšia a tiež sa mi páčila. Na VW Golf som ešte nedozrel ;).
Avatar - miromen
20. 4. 2019 00:04
Re: mazda 3
Ja si civica vyzkoušel a hodně zvědavy jsem byl pravě na hondi 1.5T, ktera je hodně vychvalovana. Bohužel k dispozici byl pouze ve spojeni s CVT a to rozhodně neni nic pro mě. Letos mam v planu sehnat si někde civica s timto motorem, ale ve spojeni s manualni převodovkou. Protože tohle je jeden z mala modelu nižši středni, ktery bych si uměl představit jako nahradu. Golfa jsem měl v 6 generaci, vyzkoušel jsem si kratce i tu sedmou a rozhodně bych se v součastnosti k němu nevratil. Zjednodušeně řečeno, pouze uspokoji. Jinak, když se vratim ještě k tomu civicu tak u něj se mi nelibi to, že je to kompakt, ktery přerusta delkou 4.5m, prostě přerostly "kompakt". Už focus po golfu znamenal narust a ja bych nejraději auto velikosti B segmentu. Navic civic k te sve delce přidava ještě rejd na urovni středni třidy, což bych kousnul u type-r, ale tohle se tyka i zakladniho civica. Samozřejmě co se nelibi mě, druhemu nemusi vubec vadit.
Avatar - twistedTSD
20. 4. 2019 08:34
Re: mazda 3
1.5 T není příliš vychvalovaná skrze spolehlivost, resp. pronikání benzínu do oleje.
Avatar - miromen
20. 4. 2019 15:19
Re: mazda 3
Teměř všude je něco. Teď se zase něco psalo o cukajicich 1.5TSI. Prostě nove auto, zaruka a pokud něco přijde tak doufat, že se problem pořeši.
20. 4. 2019 09:53
Re: mazda 3
Civic mel vzdycky tragicky rejd...Velikost je na pomezi nizsi stredni a stredni, nahrazuje tak Acccord jak prostorem na zadnich sedadlech, tak v kufru. Motor 1.5 se poji v 5D az od vybavy SPORT a to je ten problem. "Trapim" se tak s 1.0, ktery ve verzi COMFORT (jiz tak bohata vybava) stal 400, oproti 550 tis za SPORT..Motor neni vylozene spatny, ale a)vadi mi jeho trivalcovy zvuk b) omezovac v 5500 ot/min c) nudny projev (v porovnani se starymi VTEC). Nejede vubec pomalu (fakticky supluje 1.8 103 kW), ale dela to vse az prilis sterilne. Auto si tak clovek "uzije" jen na okreskach, kdy aspon ten podvozek cloveku vykouzli na tvari kousek usmevu..
Avatar - palix
21. 4. 2019 21:23
Re: mazda 3
Civic je veľmi pekné auto. Sedan je už obrovský - vraj náhrada za Accord. Divné mi ale je, že sedan s 1,5T sa dá kúpiť za slušnú cenu.
V každom prípade Honda má super akcie v podstate po celý rok. Mazda nie.
Ešte tu je Type R - ten má výkonu dostatok ;). Jeden stretávam pomerne často a je to veľmi pekné auto, aj keď niekomu by sa mohlo zdať veľmi prekombinované.
19. 4. 2019 12:27
Re: mazda 3
Vnímáš nějakej problém? To je silně subjektivní pohled. Stejně tak já můžu říct, že konkurenti Mazdy mají problém. Co problém, oni nikdy takovej mix vlastností a designu nenabídnou - v zájmu prodejů tam, kde mají přímou konkurenci.
Mazda 3 prostě není auto pro chalupáře. Jako jím nebyl třeba SAAB.
Avatar - Blue Sun
19. 4. 2019 13:01
Re: mazda 3
A jej, potrefená husa se ozvala...
Mazda není auto pro chalupáře, to je fakt. A právě proto je v prodejích na dně, protože ti chalupáři, kterými tak pohrdáš, tvoří drtivou většinu kupců aut. Tady to sice vypadá, že světu vládnou petrolheadi, kterým je vše "užitkově" zaměřené cizí, ale auto.cz není pupek světa.
Avatar - lamal
19. 4. 2019 13:17
Re: mazda 3
co mas za problem vlastne ? kvoli comu ta irituje, ze mazda je ina a nie auto pre chaluparov ? teba trapia viac predaje mazdy ako ju samu ? Mazda si ide svojou cestou a diky za to, aut pre masy je drviva vacsina hlavne VW group... PSA nema nic co by sa mazde dokazalo jazdne vyrovnat v tejto triede (308 vtip) a i30 je sice fajn, ale aj tak je to auto s mainstream setupom... a mazda ma atmosferu so skvelym manualom to ma kto este? aha pre masy to nie je dobre... esteze ma mazda gule a robi dokial sa da :-)
Avatar - Blue Sun
19. 4. 2019 18:28
Re: mazda 3
Ale problém nemám já, problém s jiným názorem máte vy ostatní... a je to vidět, skáčete jak malí psíci...
Avatar - lamal
19. 4. 2019 21:44
Re: mazda 3
myslel som co ti na tom vadi, ze je ina... a ze sa trebars bude menej predavat...

trochu blbo som to sformuloval s tym problemom
Avatar - Ja Prvni 123
19. 4. 2019 10:30
Re: mazda 3
Komplexnější?
Evropa chudne před očima... takže by to chtělo něco, jako je tohle:

http://www.autoforum.cz/…za-234-tisic-kc/?…
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 11:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
19. 4. 2019 11:08
Re: mazda 3
No já bych si to dovolil trochu poupravit, o předchozí trojce nadšenci mluvili, ale to auto bylo bez kompromisů, protože nejen, že dobře jezdilo, tak i skvěle vypadalo, byla to trochu stylovka. Pár kamarádů ji sháněla, jeden si ji i koupil, ale mnohdy už cena promlouvala do rozhodování, kdy vážíš, jestli ti to pořád ještě stojí za to, nebo radši vezmeš něco méně krásného, zato vybavenějšího-levnějšího-rychlejšího-většího.....ať si každý doplní sám.

A právě vzhled, kdy to auto umělo vypadat skvěle i v základu kompenzoval slabší motor, nižší výbavu a podobně.

Nová trojka prostě nesedne každému (mne se bílý testovací kousek docela líbí, ale jiné barvy už tak ne) a přišla tak tím o jeden dost silný trumf pro který mnozí přestanou racionálně uvažovat a odpustí ji menší prostor, kufr, nebo slabší motor v porovnání, co můžeš dostat u konkurence.
Avatar - Blue Sun
19. 4. 2019 11:24
Re: mazda 3
Ale v konečném důsledku jsme stále byli tam, kde budeme i do budoucna. Mazda prostě prodejně "nešla". Stabilně někde na konci dvacítky v EU, žádná velká čísla. Mně se třeba vždycky líbila trojka sedan, ale potřebuju dost často vozit víc věcí, než jen kreditku a sako.
Nová se mi moc nelíbí ani tak ani tak, bohužel je to takový tančík.
Avatar - Verny_2013
19. 4. 2019 11:42
Re: mazda 3
Je to tak. Mazda v poslední době bodovala designem nedownsizovanými motory a jízdními vlastnostmi. Ostatní kulhalo za konkurencí - vnitřní prostor, kufr, cena, horší sedačky. Taky jsem o ní kdysi uvažoval ale jak píšeš těch málo skvělých vlastností nepřevážilo ty nedostatky. zdá se mi že nová Mazda 3 trochu ztrácí v tom v čem excelovala - design, torzka, otazník na skyactive X, aby to nedopadlo jako s 2,2D zpočátku výroby. Třeba ale dojem napraví zkušební jízda. Uvidíme.
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 11:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 4. 2019 12:32
Re: mazda 3
Přímo kosmická. Mazda používá speciální recyklovaný plechy od polívkovejch konzerv.Ty maj poločas rozpadu 213 dnů.


to byla ironie.
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 20:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 4. 2019 06:51
Re: mazda 3
Mám Mazdu3, 4 rokem a po rzi ani památka, spíše jako tragickou bych viděl odolnost (tloušťku) barevného laku, kde se stačí blbě "podívat na auto" a už je tam od kamínku ťukanec, nebo škrábaneček.
To u 9 let staré Fábie nikdy nebylo.
Avatar - twistedTSD
19. 4. 2019 16:41
Re: mazda 3
To je subjektivní, mně naopak předchozí M 3 připadala nevýrazná a nezajímavá, zatímco teprve tahle by mě do shoroomu přitáhla (i) designem. Ačkoli máš asi pravdu, že budí mnohem rozporuplnější reakce.
Avatar - palix
19. 4. 2019 21:03
Re: mazda 3
"Ozzman" - ja som napr zvolil "iba" 2. stupeň výbavy + motor 2,0 88 kW a som spokojný. Auto bolo síce drahšie ako porovnateľný Hyundai i30. Dokonca malo aj slabší motor 2,0 / 1,4... Ale pri Mazde som sa na skúšobnej jazde usmieval oveľa viac. I30 je skvelé auto, ale podvozkovo je Mazda 3 (predošlá generácia) úplne inde.
Dokonca taká Mazda nie je ani malá akoby sa zdalo. Je široká, kufor má veľkú plochu a je trochu nižší = menší objem / reálne veľký kufor. Ergonómia perfektná - tak trochu športiak ;).

Čo sa základnej predošlej generácie týka - naozaj vyzerala perfektne, zvonku, ako aj zvnútra :). V 2. stupni výbavy jej podľa mňa už nič nechýbalo.
Nová 3-ka má podľa mňa v základe veľa výbavy, ktorá ju predražuje. Ako tak čítam, presne tak dopadnú všetky autá vďaka nariadeniam EU = budú drahé už v základe.
Avatar - Ozzman
20. 4. 2019 09:00
Re: mazda 3
Srovnávat i30 a Mazdu 3 moc nejde. Hyundai je totiž auto, které má za cíl oslovit nejširší paletu zákazníků. Běžná i 30 je v komplexním hodnocením vlastně velmi dobrým autem, ale jednotlivé komponenty jsou průměrné, jen snad cena je podprůměrná, což je velký tahák. Jinak bych si v dynamice vsadil na tu 1.4t 103kw, jel jsem s tím a i když motory jako TSI či ECOBOOST jsou lepší (Ecoboost má dokonce i velmi pěknou gradující křivku zátahu), tak nejede špatně.

Konkurent Mazdy je hlavně Civic a Fokus. Navíc za 0,5M +/- koupíš Fokuse s 110 i 134kw , nebo Civica s 1.5T 134kw....
Avatar - 3_diamanty
19. 4. 2019 12:04
Re: mazda 3
suhlas.. inak uzasnej mazde opat v eu predaje padaju... sranda
19. 4. 2019 12:38
Re: mazda 3
Tohle už mi připadá jako na brýfynku absloventů SŠE.. Tak co chceš od toho auta? Aby válcovalo prodeje a ohrožovalo koncern VW? :-O
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 12:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 4. 2019 06:54
Re: mazda 3
JJ, prodeje padají, proto se na ní čeká půl roky od zadání do objednávky a to i přesto, že v Mexiku postavili další mega velkou montážní linku
Avatar - pradeda777
19. 4. 2019 10:08
Na úvodní fotografii....
mě zadek 3ky připadá hodně "otrávený".....https://img2.auto.cz/…0/5668145_v0.jpg?v=0
Rozbalit vlákno
4
Avatar - speedfred
19. 4. 2019 10:18
Re: Na úvodní fotografii....
Pár krát som ju už videl na živo a pre mňa je horší skôr predok - pripadá mi ako ryba “prísavník”.
Avatar - Ja Prvni 123
19. 4. 2019 10:32
Re: Na úvodní fotografii....
Myslíš Ancistrusku?
:-)
Ty jsou ale velmi užitečné.. čistí sklo.
Avatar - speedfred
19. 4. 2019 11:57
Re: Na úvodní fotografii....
jo,to je ona. :yes:
Avatar - Verny_2013
19. 4. 2019 14:46
Re: Na úvodní fotografii....
Máte pravdu, jistá podoba tam opravdu je. Ale ta tlama by měla směřovat dolů. Pak by jako bonus mohly čistit silnice, stejně jako ancistrus dno. Třeba by jich pak jezdilo víc.
19. 4. 2019 10:13
samozrejme ze neni pro kazdeho
pro kazdeho je boleslavskej hnuj, kterej dostane kazdej imbecilni rozvazec letacku na damske vlozky a susenky. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 4. 2019 14:53
Re: samozrejme ze neni pro kazdeho
Hnoj pre dopytok? Nemáš to v tej hlavičke trošku pomiešané, jebenko?
19. 4. 2019 16:07
Re: samozrejme ze neni pro kazdeho
chovej se slusne na zahranicnim webu ovcomrde. jsi tu na navsteve
Avatar - Blue Sun
20. 4. 2019 09:41
Re: samozrejme ze neni pro kazdeho
Radši tisíc takových návštěvníků, než jednou tebe, ty hloupá špíno.
19. 4. 2019 10:29
Skyactiv-X
Dodací lhůta na Skyactiv-X je 3-4 měsíce.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2020 15:45
Re: Skyactiv-X
Ja som mal novu mazdu 3 za 4 dni.... :-) Bol to skladovy kus zo salonu z full vybavou... Mal som stastie, 8 km na pocitadle...
Moj brat cakal na VW Tiguan 6 mesiacov a kamarat na Super B 4 mesiace....
19. 4. 2019 10:31
tough sell
Predchozi generace byla za tu cenu aspon krasna. Soused z Nosovic me za podobnou cenu i30N s dvojnasobnym vykonem a i kdyz to neni krasne auto tak je hezci nez toto...
Rozbalit vlákno
7
19. 4. 2019 12:34
Re: tough sell
Ta cena není podobná, ale o 200 litrů vyšší. Jinak souhlas, Nko je pěkný moc.
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 13:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 4. 2019 13:48
Re: tough sell
Nějakej flustrowanej, ne? Téma je jiný. Nová Mazda 3 a její údajně podobná cena s i30N. To jsou ale dvě neporovnatelný auta. Snad jedině velikostí.
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 14:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 4. 2019 14:48
Re: tough sell
....lepší prodeje, no, oty by snad mělo jít vedení firmy? Jde tobě, jako zájemci o auto, vybrat si co nejprodávanější kus? Aby jsi dokonale splynul? Nějak nechápu.
Hyu i30N je nepochybně mnohem rychlejší auto. Jeho hodnota je právě v tom, že ho neporazí na okruhu ani Golf GTI.
Avatar - CICERO
19. 4. 2019 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 4. 2019 18:24
Re: tough sell
Čti: https://autoroad.cz/…d-jeste-nevideli

Jinak tím "rychlejší", je samozřejmě míněn celek. Vůz s podvozkem, řízením, hmotou, pohonem. Tušil jsem, že bude problém...
19. 4. 2019 10:44
Moje dojmy
Oproti minulé generaci hodně zlepšení-digitální přístrojová deska,promítaný HUD,LED lampičky v interiéru.
Koženková přístrojová deska včetně koženky na výplních dveří.Řazení má krátké a přesné dráhy.
Brzdy normální s plynulým nástupem.Motor tahá dobře i když má na 100 km/h 10.4.sekundy,tak mě nepřišel líný.Většina asistentů v sériové výbavě.Rozlišení 360 stupňový kamer jak v mercedesu třídy E od roku 2016.Tlumení nerovností tiché,včetně kostek a kanálů.Jízdně je ta torzka hodně dobře nastavená.Tiché a tlumené zavírání dveří.V paketu Luxury perforovaná kůže.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
19. 4. 2019 11:09
Re: Moje dojmy
Motor řečí čísel moc neohromí, proto je docela škoda, že novinku neodměřili i v jiných disciplínách, než 0-100 vyčtené z tabulky.
Avatar - Uživatel_5340709
19. 4. 2019 14:11
Re: Moje dojmy
To je právě Mazda, možná na papíru čísly neohromí, v reálu ten motor ano. Přesně naopak jako TSI, na papíře bomba, v reálu už tolik ne. ;-)
Avatar - lamal
19. 4. 2019 14:59