Mezi klasická rodinná auta jednoznačně patří Renault Scenic. Ani nejnovější generace na tom nic nemění, auto je to stále nesmírně praktické. Přidává ale nový motor.
je první, která se mi opravdu líbí. I přes ta obrovská kola je design vážně pěkný a hlavně v této kombinaci - světle modrá/černá střecha a černostříbrné disky. Staticky jsem si Scénic již prolezl a i přes své mouchy (velká kola, nepraktické odkládací stolky či 2+1 sedadla v druhé řadě) je to povedené MPV. Nový motor bych rád vyzkoušel, ale raději ve verzi 160k. Minulá generace s 1.4TCe 96kW jela celkem pěkně. Neduh hluku zmíněný o příspěvky výše se dá při testovací jízdě jednoduše vyzkoušet a potvrdit nebo vyvrátit ;-)
"Nová generace nabízí i dobře řešenou aerodynamiku, takže ani větší rychlost neznamená nutnost zvyšování hlasu. Jen motor je v autě trochu více slyšet, než by mohlo být někomu příjemné."
To je uplna hlupost, pravaze auto ma zle riesenu aerodynamiku a zvysenie rychlosti nad 100 km/h vyrazne zvysuje vnutorny hluk. Vtedy uz ani najhlucnejsi motor (1.5 dci) nie je vobec pocut a do popredia sa dostava sum vetra okolo. Kazdemu je to vtedy neprijemne a auto sa nehodi na rychlejsiu jazdu (typicky cestovanie po dialniciach). Inak je to v pohode auto, len nesmie prsat (a byt mokra cesta, snezit a pod.) Kto by podozrieval vadu kusu, tak bolo to riesene v servise, skusane 2 auta a problemy su identicke.
Možná to až takové bláboly nejsou, v řadě testů Scenicu se objevují stížnosti na aerodynamický hluk od předních sloupků, zrcátek nebo předních dveří, autoři většinou neumí přesně popsat odkud přesně pochází, ale všichni jej zaznamenali.
https://www.autoexpress.co.uk/renault/scenic
https://www.completecar.ie/car-reviews/article/Renault/Scenic/Grand_Scenic/282/6410/2016-Renault-Grand-Scenic-review.html
https://www.driving.co.uk/car-reviews/first-drive/first-drive-review-2017-renault-scenic/
https://www.parkers.co.uk/renault/grand-scenic/ https://www.topgear.com/…av-5dr/road-test
Ani nie, so 110 k verziou ma na dlhej ceste nikto neobehol. Ludia na forach prahnu po vykonoch a pritom jazdia pomaly. Lebo s tym budete chodit na okruhy pretekat s kamaratmi? 140 k a 160 k motory su skoro identicke. A kto hlada vykony, nebude predsa pozerat po Scenicu, ktory sa hodi jedine do mesta.
Ano, ale ludia, co si precitaju clanok, nemusia vediet o hlucnosti a tento clanok ich rovno uvedie do omylu.
Nechapem, preco vam to tak vadi. Namiesto toho, ze dostanete kompletne informacie a skusenosti o aute, tak len nadavate. A ked to niekoho opakovane nebavi citat, nech to necita. Chodia tu snad aj novi citatelia.
Jasne, ze to ziadne blaboly nie su, mam to auto doma. Inak by som hluposti nepisal. Problem je, ze v testoch pisu o "miernom" hluku, pripadne ho nespomenu vobec (tu dokonca prvy krat citam pochvalu na odhlucnenie), pricom ten hluk je vyrazny a brani rozumnemu pouzivaniu auta na dialnici.
Tak s tím třeba já taky souhlasím. Každý chce výkon, 4x4, SUV.... a pak jezdí jako s hnojem a stěžuje si na spotřebu.
Co se kvality....týče, tak vrže i Espace, který má být kvalitou o level výš.
A s hlučností na dálnici to je taky trochu horší.
Tahle generace Scenicu, stejně jako i jiné kreatury té automobilky, mají jednu výhodu. Ostatní řidiči na silnici hned vidí, že je řídí blb a dají si v provozu na něj pozor. ;-)
Ešte raz, je ťažké otestovať niečo, o čom nemajú ľudia tušenia. Pravdepodobne s testovacím autom nikto nejde na diaľnicu práve v daždi. Každý predpokladá, že zrkadlá budú v poriadku. Tak isto s hlukom. A vŕzganie už neotestuje skoro vôbec, to sa môže líšiť aj kusovo. Keď vo videu autor otestuje auto a napíše blbosti, ako môže bežný človek za tých pár chvíľ otestovať auto lepšie?
Hluk sa samozrejme da overit, len treba na to mysliet a dostat testovacie auto na dialnicu vtedy, ked to premavka dovoli rozbehnut. Horsie je to so spatnymi zrkadlami v dazdi, nie vzdy prsi pocas testovacej jazdy a ludia na to urcite nemyslia. Osobne neviem naco 160 k verziu, ked 140 k verzia je to iste, len lacnejsia. Staticky sa tazko zistuju neprakticke velke kolesa, lebo neprakticke vobec nie su. A este k testovacim jazdam, tam sa tazko odhali neskorsie vrzganie interieru, ked sa jedno testovacie vyskusa a pride druhe inak vyrobene :-)