Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Renault Scenic TCe 140. Prostorem nepřekvapí, motorem ano

24 komentářů

traveldrive
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - speedfred
speedfred
Ty si fakt dobrý oddiel. 😄
ericn
je první, která se mi opravdu líbí. I přes ta obrovská kola je design vážně pěkný a hlavně v této kombinaci - světle modrá/černá střecha a černostříbrné disky. Staticky jsem si Scénic již prolezl a i přes své mouchy (velká kola, nepraktické odkládací stolky či 2+1 sedadla v druhé řadě) je to povedené MPV. Nový motor bych rád vyzkoušel, ale raději ve verzi 160k. Minulá generace s 1.4TCe 96kW jela celkem pěkně. Neduh hluku zmíněný o příspěvky výše se dá při testovací jízdě jednoduše vyzkoušet a potvrdit nebo vyvrátit 😉
traveldrive
Má to v tej hlavičke kapánek pomotané...
cendakocour
A teď ještě prosím tu " o zrcátkách " , na to jsi úplně zapomněl. :-!
cendakocour
Pokud si to auto hodlají koupit, tak předpokládám, že než utratí tolik peněz, tak ho vyzkouší a nekupují na slepo jako ty.
cendakocour
O hlučnosti taky, to už si tu taky psal. 😉
TT
"Osobne neviem naco 160 k verziu, ked 140 k verzia je to iste, len lacnejsia." - Ľudia neklamú, ty si vážne chuj.
Avatar - speedfred
speedfred
Ja tu nikomu nenadávam, len troch krútim hlavou nad tvojimi niektorými názormi.
Keď pôjdem na traktore (stredom cesty) tiež ma nikto neobehne >😒]
Avatar - xxc
xxc
"Nová generace nabízí i dobře řešenou aerodynamiku, takže ani větší rychlost neznamená nutnost zvyšování hlasu. Jen motor je v autě trochu více slyšet, než by mohlo být někomu příjemné."

To je uplna hlupost, pravaze auto ma zle riesenu aerodynamiku a zvysenie rychlosti nad 100 km/h vyrazne zvysuje vnutorny hluk. Vtedy uz ani najhlucnejsi motor (1.5 dci) nie je vobec pocut a do popredia sa dostava sum vetra okolo. Kazdemu je to vtedy neprijemne a auto sa nehodi na rychlejsiu jazdu (typicky cestovanie po dialniciach). Inak je to v pohode auto, len nesmie prsat (a byt mokra cesta, snezit a pod.) Kto by podozrieval vadu kusu, tak bolo to riesene v servise, skusane 2 auta a problemy su identicke.
Šimpanz
Možná to až takové bláboly nejsou, v řadě testů Scenicu se objevují stížnosti na aerodynamický hluk od předních sloupků, zrcátek nebo předních dveří, autoři většinou neumí přesně popsat odkud přesně pochází, ale všichni jej zaznamenali.
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/renault/scenic
https😐/www.completecar.ie/car-reviews/article/Renault/Scenic/Grand_Scenic/282/6410/2016-Renault-Grand-Scenic-review.html
https😐/www.driving.co.uk/car-reviews/first-drive/first-drive-review-2017-renault-scenic/
https😐/www.parkers.co.uk/renault/grand-scenic/
https😐/www.topgear.com/…av-5dr/road-test
TT
Blb na ceste je hlavne vtedy, keď sa tam objavíš ty.
Avatar - xxc
xxc
Chvala tiez vybera 140 k verziu 😄 Ja, na rozdiel od vas, skoro nikomu nenadavam. Nech si kazdy kupi, co chce.

http😐/garaz.tv/renault-megane-tce-140-gpf-vs-tce-160-gpf/
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - xxc
xxc
Ani nie, so 110 k verziou ma na dlhej ceste nikto neobehol. Ludia na forach prahnu po vykonoch a pritom jazdia pomaly. Lebo s tym budete chodit na okruhy pretekat s kamaratmi? 140 k a 160 k motory su skoro identicke. A kto hlada vykony, nebude predsa pozerat po Scenicu, ktory sa hodi jedine do mesta.
Avatar - xxc
xxc
Nezapomel, o zrkadlách to už každý vie. Keď to opravia po facelifte, bude to príjemné auto. A keď nebude vŕzgať 😄
Avatar - xxc
xxc
Ano, ale ludia, co si precitaju clanok, nemusia vediet o hlucnosti a tento clanok ich rovno uvedie do omylu.
Nechapem, preco vam to tak vadi. Namiesto toho, ze dostanete kompletne informacie a skusenosti o aute, tak len nadavate. A ked to niekoho opakovane nebavi citat, nech to necita. Chodia tu snad aj novi citatelia.
Avatar - xxc
xxc
Jasne, ze to ziadne blaboly nie su, mam to auto doma. Inak by som hluposti nepisal. Problem je, ze v testoch pisu o "miernom" hluku, pripadne ho nespomenu vobec (tu dokonca prvy krat citam pochvalu na odhlucnenie), pricom ten hluk je vyrazny a brani rozumnemu pouzivaniu auta na dialnici.
abc
že ty si agitátor z VW ?
Hugo..
Tak s tím třeba já taky souhlasím. Každý chce výkon, 4x4, SUV.... a pak jezdí jako s hnojem a stěžuje si na spotřebu.
Co se kvality....týče, tak vrže i Espace, který má být kvalitou o level výš.
A s hlučností na dálnici to je taky trochu horší.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Tahle generace Scenicu, stejně jako i jiné kreatury té automobilky, mají jednu výhodu. Ostatní řidiči na silnici hned vidí, že je řídí blb a dají si v provozu na něj pozor. 😉
Avatar - xxc
xxc
Ešte raz, je ťažké otestovať niečo, o čom nemajú ľudia tušenia. Pravdepodobne s testovacím autom nikto nejde na diaľnicu práve v daždi. Každý predpokladá, že zrkadlá budú v poriadku. Tak isto s hlukom. A vŕzganie už neotestuje skoro vôbec, to sa môže líšiť aj kusovo. Keď vo videu autor otestuje auto a napíše blbosti, ako môže bežný človek za tých pár chvíľ otestovať auto lepšie?
Avatar - xxc
xxc
Tým bolo povedané, že aj so základným motorom auto nie je brzdou premávky a viacero ľudí radí ušetriť na najsilnejšom motore 😄
Avatar - xxc
xxc
Hluk sa samozrejme da overit, len treba na to mysliet a dostat testovacie auto na dialnicu vtedy, ked to premavka dovoli rozbehnut. Horsie je to so spatnymi zrkadlami v dazdi, nie vzdy prsi pocas testovacej jazdy a ludia na to urcite nemyslia. Osobne neviem naco 160 k verziu, ked 140 k verzia je to iste, len lacnejsia. Staticky sa tazko zistuju neprakticke velke kolesa, lebo neprakticke vobec nie su. A este k testovacim jazdam, tam sa tazko odhali neskorsie vrzganie interieru, ked sa jedno testovacie vyskusa a pride druhe inak vyrobene 😄