Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Řídili jsme Mitsubishi Eclipse GS. Tohle kupé s pohonem předních kol umí být zábavné

7 komentářů

MartinHr
40% informací nepřesných nebo nepravdivých. Hloupé, jde hodně vidět nevědomost, amaterizmus a absolutní neschopnost strávit nad článkem pár hodin 🙂 pište si hovadiny o koncernu a autům kterým nerozumíte a nemáte ani snahu dohledat váhu auta nechte prosim vás na pokoji. 🙂
Avatar - palix
palix
V každom prípade môžem Eclipse označiť ako auto snov mojej rannej mladosti (prelom 80-90 rokov) ;). Vtedy ale boli podobné autá extrémne nedostupné, jazdené neboli vôbec a aj Škoda Rapid (nie tá súčasná) stála poriadne veľa.
Za podobnými autami ako Eclipse, Celica, Supra... sa aj dnes otočím, možno ešte skôr ako za Ferrari ;).
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za mladi v 90 rokoch som tiez obdivoval sportove kupatka a kdejake sportove auta....... dnes uz je to ine a ovela viac ma zaujimaju uz klasicke dostupne a "rodinne orientovane" auta ... ale ked som bol este tinedzer tak tiez som snival o autach ako nissan 300ZX, toyota celica, subaru SVX a od mitsu to bolo hlavne kupatko 3000GT ... z europskych sa mi moc pacil vtedy vw corrado, rover MG F, fiat coupe ci povedzme opel calibra

inak suhlas... za takymito kuskami sa clovek dnes uz otoci skor ako za nejakym novym porschatkom ci nejakym vytunenym masovym bawom ... ale tak to chodi... stare casy su proste nenahraditelne a mnohe auta z tych rokov su dnes velke legendy

PS: za mna 3000GT bolo jedno z naj japonskych aut svojho casu... ked sme sli v 93-tom s rodicmi do talianska v lete tak som sa s nim aj v blave odfotil ... jedno krasne cervene stalo priamo v ulicke dole pod hradom ....a ak najdem oscenovane foto ktore otec iste niekde ma v zalohe tak ho hodim do galerky nech je sranda ... este pridavam aj odkaz na toto moje naj auto od 3 diamantov: https://www.auto.cz/…i-ferrari-110755
Avatar - Emel
Emel
Klasická verze Eclipsu byla taková japonská druhá liga. Slyšel jsem, že 2.0GTX s 4x4 snad mohlo být zajímavější.

Ono ani 3000GT nebylo úplně na úrovni Skylinu GT-R, RX-7 FD nebo Supry, o NSX ani nemluvě.
Avatar - HamilRS
HamilRS
Jsem majitelem zde testovaného kousku...respektivě mám ho půl roku a to že o něm ted vyšel článek mě hodně překvapilo,jelikož jsem o tom vubec nevěděl...Co se týče váhy tak auto několik kg ztratilo...Není v tom klimatizace,jsou odstraněné vyvažovací hřídele,těžké litinové svody nahrazené plechovými z galanta a nějaké další serepetičky..na váze jsem s tím nebyl,ale myslím že váha bude odpovídat okolo 1.1t pro NA FWD... Co se týče podvozku je nutné zdůraznit,že jsou na něm sportovní pružiny a díky tomu fakt sedí jak přibitý. Seriový podvozek je hodně plavací..To by bylo vhodné v článku také zmínit.
webpaja
A hele koncerne, tak napiš co je špatně.
MartinHr
Eagle talon nebyl ošizen, motor v 1g a 2g nejsou stejné, jen měli stejné označení ale 6b a 7b jsou dva naprosto jiné motory. Problém nebyl s chl. Soustavou ale crankwalk. Serie eclipse bohužel nemá tuhý podvozek. Auto má 1350 kg jako fwd a 1450kg jako awd. Sundat z něho 250kg je na řezání do karoserie, sám to moc dobře vím. Náhradních dílů je vice než dost. Autokelly např má obrovský sortiment a když to nestačí, veškeré díly se dají vždy objednat z mitsubishi a nejsou předražené. A ty brzdy... to se snad nemusim vyjadřovat 🙂