Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 330i – Dva válce chybí. I tak je to ale návrat

Jméno 330i u BMW dlouhá léta značilo model střední třídy se šestiválcem pod kapotou. Dnešní 330i ale využívá čtyřválec.
Zpět na článek
26. 4. 2019 08:43
26. 4. 2019 09:02
26. 4. 2019 10:24
26. 4. 2019 10:28
26. 4. 2019 10:37
26. 4. 2019 10:49
26. 4. 2019 11:11
26. 4. 2019 13:52
26. 4. 2019 15:39
26. 4. 2019 16:59
26. 4. 2019 11:43
26. 4. 2019 12:40
26. 4. 2019 12:56
26. 4. 2019 13:06
26. 4. 2019 13:15
26. 4. 2019 13:28
26. 4. 2019 13:34
26. 4. 2019 15:30
26. 4. 2019 15:32
26. 4. 2019 15:42
26. 4. 2019 13:07
27. 4. 2019 12:36
26. 4. 2019 13:59
26. 4. 2019 19:52
26. 4. 2019 11:18
26. 4. 2019 13:08
26. 4. 2019 13:35
26. 4. 2019 15:23
28. 4. 2019 11:47
26. 4. 2019 15:58
26. 4. 2019 10:36
26. 4. 2019 10:40
26. 4. 2019 11:04
26. 4. 2019 12:49
26. 4. 2019 12:57
26. 4. 2019 13:01
26. 4. 2019 13:02
26. 4. 2019 13:13
26. 4. 2019 13:30
26. 4. 2019 15:47
26. 4. 2019 09:22
26. 4. 2019 10:33
26. 4. 2019 10:42
26. 4. 2019 11:00
26. 4. 2019 11:06
26. 4. 2019 12:41
27. 4. 2019 04:51
26. 4. 2019 10:11
26. 4. 2019 10:26
26. 4. 2019 10:41
26. 4. 2019 14:47
26. 4. 2019 14:58
30. 5. 2019 23:29
26. 4. 2019 10:41
26. 4. 2019 10:45
26. 4. 2019 11:03
26. 4. 2019 12:52
26. 4. 2019 13:14
26. 4. 2019 13:12
26. 4. 2019 13:19
26. 4. 2019 15:49
26. 4. 2019 16:04
26. 4. 2019 17:35
26. 4. 2019 20:03
26. 4. 2019 10:44
26. 4. 2019 10:58
26. 4. 2019 11:38
Avatar - iudex
26. 4. 2019 08:43
Benzín
Práve včera som mal absolvovať jazdu s 330i, žiaľ nedostal som sa k tomu (ale dostal som sa k mnohým iným novým bavorákom, od Z4 po 850i, viac hodím na blog). Takže moje dojmy z 320d sú prenosné len čiastočne.
Každopádne staticky vyzerá 3er v modrej Portimao metalíze a v M pakete asi najlepšie z radu, Sportline a ostatné výbavy vyzerajú horšie. Interiérovo je to veľký pokrok oproti F30ke, to bez výhrad. Aj priestoru je o niečo viacej, vpredu i vzadu. Jediná výhrada k interiéru je k výzoru digi prístrojovky, súhlasím s testérom, že toto nevyzerá dobre, obzvlášť protismerné ručičky sú blbosť; celkovo zaráža, že pri digitálnej prístrojovke nie je na výber viacero verzií ukazovateľov. Ale to je maličkosť, inak je interiér konečne hodný prémiového označenia.
Motoricky sa teda neviem vyjadriť, pokiaľ som však šiel za 330i so štvorturbovým 50d v X5, tak pri plnom zrýchlení 30i som mal problém sa držať, zrýchľuje skutočne prekvapivo svižne. Výkonovo teda zjavne problém nebude. Dovolím si ale oponovať testérovi, že na 40i zabudnete, po skúsenosti s najnovšou M40i v Z4ke proste tvrdím, že ten zvuk, charakter a točivosť R6 sa nedá nijak oklamať, nech má 30i turbo veľké, ako chce. A to M340i bude mať ešte výkonnejšiu verziu (275 kW), ktorá dynamicky dorovnáva minulú M3. Každopádne ak by mala byť voľba medzi bezpohlavnou 20d a 30i (za v podstate rovnakú cenu), nie je o čom a na rozdiel od 40i pri 30i ani spotreba nebude argument.
Rozbalit vlákno
39
26. 4. 2019 09:02
Re: Benzín
...jenomže, bohužel...
40i jen s x-drive
30i bez manuálu, přitom ve 20i ho mít lze....
dík za info o X5, čísla těch hyperdieselů vypadají impozantně, potom když s tím člověk jede v reálu, dostaví se mírné rozčarování...
nová tři je vážně nádherná, i když ty zadní lampy bych si uměl představit jiné, nejde ani tak o tvar, jako o barevnost, mohly zůstat jednobarevné jako u předchozí generace.
těžká volba, automat zkousnu ale x-drive neumím ocenit ;-)
Avatar - iudex
26. 4. 2019 10:24
Re: Benzín
Tebe vadí xdrive, mne viac vadí povinný automat. Každopádne je škoda, že už nebude na výber, z M340i by mohla byť juniorská M3 (ostatne už tak vraj dynamicky dorovnáva minulú M3). A vylepšený 40i musí byť parádny, už 250 kW verzia je parádna (viď môj blog) a táto 275 kW musí ísť ako z praku.
26. 4. 2019 10:28
Re: Benzín
Mě vadí oboje, ale automat je pro mě menší zlo. Každopádně nechápu, stejný motor s menším turbem manuál mít může a tady už se jeho vývoj "nevyplatí"?
Avatar - Magister
26. 4. 2019 10:37
Re: Benzín
V Evropě se nám už delší čas snaží vnutit unifikaci a do toho spadá i jeden druh převodovky a jeden druh pohonu. A bude spíše hůř, pokud se trendy nezmění třeba následkem voleb. Přitom v rozmanitosti je krása. Já se třeba k manuálu vrátil.
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 10:49
Re: Benzín
Pokud bude poptávka po zadokolkách s manuálem, pak věřím tomu, že se jí někdo chopí, je to podobné jako s hudebními nosiči/přehrávači, drtivá většina lidí hudbu skladuje a přehrává v digi formě, protože vývoj, je to pohodlnější, praktičtější, časem se ale vytvořila skupina lidí, která preferuje analog a výrobci se toho chytili, oživila se výroba desek, znova se vyrábí gramofony. Výrobci konfekčních aut typu bmw jdou logicky cestou "digitalizace", drtivá většina lidí preferuje do současného provozu pohodlnější a praktičtější automat a awd. Otázkou je, jestli ta skupina "analogářů" je opravdu tak velká (je, vznikne, vzniká?), aby se objevil někdo, kdo se poptávky chytne. V praxi je to tak, že reální kupci akt. generací konfekčních modelů bmw prakticky stoprocentně preferují at+awd, jinými slovy svádět tohle na nějakou kýmsi vnucenou unifikaci, kterou lze změnit volbami??? >:-[]

A jen připomínám, bylo to právě bmw, kdo jako poslední např. ve vyšší střední nabízel atmo R6 s manuálem a zadokolkou, skončila pro nedostatek zájmu...
Avatar - iudex
26. 4. 2019 11:11
Re: Benzín
Ono to ani nebolo nejaké meranie, proste 330i vyrazila dopredu a ja som sa chcel držať, ale mal som problémy, hoci to quad-turbo ide veľmi solídne, ostatne má 400 koní. Ale práve vďaka tej hmotnosti je to "len" asi na úrovni toho 260k štvorvalca v 3er, ktorému dynamika rozhodne nechýba, bude na úrovni hocakého hotheča typu MRS.
EDIT: sorry, to mala byť reakcia do nižšieho vlákna.
26. 4. 2019 13:52
Re: Benzín
Těch 400 koní je problém, v reálu je to 370
https://autobible.euro.cz/…bmw-750ld-brzde/
a ještě větší problém je hmotnost 25 metráků, sečteno podtrženo poměr výkon/hmotnost má lepší 330i.
26. 4. 2019 15:39
Re: Benzín
Šimpanz: a jsme doma. nechápu, ale u benzínů ty čísla nemají ve zvyku přibarvovat, u dieselu je to běžný standard.
26. 4. 2019 16:59
Re: Benzín
U dieselů bych řekl, že je to "běžný standard" právě u té nejvyšší verze 50d jiné verze ten problém nemají. I minulá verze 50d měla problém potvrdit čísla (352 místo 381).
https://www.autorevue.cz/…-brzde-bmw-m550d
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 11:43
Re: Benzín
Dinar. Nedostatek zájmu byla jen výmluva. 3er 6 vál. v manuálu se prodávala v US velmi dobře. Ale než se zabývat homologací Euro 6d TEMP/WLTP, pro BMW bylo ekonomicky výhodnější manuální převodovku jednoduše odstavit. O tom žádná.
Druhá věc. Máš pravdu, že jakmile bude poptávka po manuálu, někdo se najde a poptávku uspokojí. S tím samým problémem se kdysi potýkali borci v Austrálii, kde Holden a Ford nenabízely manuál s jejich R6, ale objevila se firma, která vyvinula pro tyto motory adaptor pro napojení na 5kvalt. převodovku od Toyoty, která byla dost robustní. Nevidím důvod, proč by se někdo takový nenašel i v Evropě. Složitější však bude najít vhodnou převodovku.
Bohužel těch borců, kteří mají rádi "vše pod kontrolou" rychle ubývá. A těch, co "kontroluje" manželka naopak přibývá.... ;-)
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 12:40
Re: Benzín
Řeč je o 528i resp. 530i F10 do r. 2012, nechápu, co s tím má společného Euro 6d. Podle infa od importéra bmw ČR se za posl. dva roky, kdy bmw nabízelo tuto variantu, v ČR neprodalo takové auto ani jediné. Při pohledu do nabídky bazar serverů v D nebo kterékoliv jiné zemi Evropy vidím nabídku takových aut v jednotkách kusů, oproti 535i a 528i (R4), nemluvě o kombinaci 530i a manuálu.

Pokud jde o to "mít vše pod kontrolou", pak z mého pohledu je podobná hláška v debatě o konfekčním daily caru při kvalitách dnešních automatů taková, no, pozérská. Ale proti gustu...
26. 4. 2019 12:56
Re: Benzín
Ad jedna - neumím dost dobře vybrat začínající smyk na sněhu s automatem. S manuálem mi stačí vymáčknout spojku. To jen tak na okraj.
Ad dvě - ten automat je na poměry automatů vážně skvělý. Ale já se v tom autě trochu nudím. A s manuálem kvedlám, baví mě to, vytočím dvojku do bezvědomí a pak trojku zase třeba zařadím už při třech tisících, prostě nemáto žádné pravidla, dělám si s tím co chci. Automat ulehčuje práci ale já mám za volantem chvíle, kdy to jako práci necítím...

Proč mi "prémiová" automobilka nedokáže nabídnout to, co má každý low-end?
Avatar - Magister
26. 4. 2019 13:06
Re: Benzín
Mám to podobně. A to jsem před pár lety preferoval automaty. Jsou pohodlnější, možná i v některých situacích rychlejší, ale já si chcu to řízení užít. Dokud je ještě co...až se to bude řídit samo, bude to o ničem.
26. 4. 2019 13:15
Re: Benzín
Low-end nedosahuje výkonů prémie, nebo snad má Dacia model adekvátní k 330i? ;-)
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 13:28
Re: Benzín
Tak to máš jistě jednu 530i s manuálem doma, škoda, že se nedostala do prodejních statistik.

Začínající smyk vybereš lehkým kontra, u automatu jen sundáš nohu z plynu. Navíc, u auta s esp je to akademická debata.

A ani ty halogeny, co má každý lowend, ti nenabídne. Prostě, na hloupou otázku...
26. 4. 2019 13:34
Re: Benzín
K začínajícím smykům s RWD autem nebo AWD s preferencí zadní nápravy...

Pokud je přetáčivý, tak i u automatu lze vyjma odstavení plynu dát kontra a případně i pokračovat (v manuálním modu).

Pokud je nedotáčivý, tak jen zapnout mozek a naučit se dobrzdit před zatáčkou :-!

To samo není vztaženo k tvému ježdění!!!
26. 4. 2019 15:30
Re: Benzín
Já měl dva roky 330i s manuálem a koupil bych si jí klidně znova. Obsese řadovým šestiválcem mě minula, u mě je to z nouze ctnost, být slušný osmiválec, měl bych ho raději. Nicméně ve trojce už je šestiválec dost znát v ovladatelnosti.
26. 4. 2019 15:32
Re: Benzín
A víš jak je znát v trojce V8? ;-) Rozdíl mezi R4 a R6 je podle mě větší než mezi R6 a V8.
26. 4. 2019 15:42
Re: Benzín
To jsem si naběhnul. Samozřejmě, že do trojky osmiválec ne, ale třeba do pětky, tam už nejde a priori o sportovní svezení. Nebo do šestky/osmičky. Ale osmiválce byly bohužel tragické a mně tam prostě svítí někde vzadu červené světlo.
Proto klidně, čtyřválec, je to motor do Oktávky, ale když má 300 koní a ze zatáčky do zatáčky jde jako baletka - proč ne?
Avatar - Blue Sun
26. 4. 2019 13:07
Re: Benzín
Euro 6d s tím má společné jen osobu pisatele... Ten člověk za vším vidí jen EU.
Avatar - lyon667
27. 4. 2019 12:36
Re: Benzín
Euro 6d s tím má společného to, že kvůli složité WLTP vypadla z nabídky řada dosud nabízených a vyráběných kombinací. A emisní předpisy jsou politická záležitost, takže má zčásti pravdu...
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 13:59
Re: Benzín
Že se v 5kovém provedení žádný manuál neprodal mě vzhledem k tomu kdo si takový vůz kupuje, mě nepřekvapuje. Sorry jako......tu zmínku o vyšší střední jsem přehlédl...a jinak....nevyměknem!
26. 4. 2019 19:52
Re: Benzín
Tak ti "analogáři" jednoznačně existují a představují dostatečný trh, aby několik kousků uživili. Jen prostě už nenakoupí u BMW. Viz. Subaru BRZ.
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 11:18
Re: Benzín
Zatím žádný G20 benzin manuál nemá. Důvody hledej v Euro 6d TEMP/WLTP. Platí to pro všechny BMW benzinové 4 a 6 válce s výjimkou M4.
Avatar - Magister
26. 4. 2019 13:08
Re: Benzín
Je to škoda. Zvláště, když se prezentuje jako sportovní sedan pro fajnšmekry.
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 13:35
Re: Benzín
Naštěstí stačí jít ke konkurenci, hledám, hledám, a nic... a pak najdu všelék, mustang. >:-[]
Avatar - CICERO
26. 4. 2019 15:23
Re: Benzín
:D Ty piškot, vše lék je S-Class, full hybrid W223 ne? Nějakej Mustang mě může :D ...A pak si přečti poslední moje příspěvky u článku s Teslou... Tam tě odpálí... Kapitalismus, je stejne zlo jako socialismus = na konec vyhrají/přežijí jedinci, rodiny,klany,osady... které vědí a znají > zlo dosavadního vedení společnosti, jako celku a odmítnou vtom pokračovat... ;-)
Avatar - pradeda777
28. 4. 2019 11:47
Re: Benzín
....jo, manuál nabízí také M2C.....sorry jako....
26. 4. 2019 15:58
Re: Benzín
Ziadna benzinova G20 nema manual. Teda ani 320i...
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 10:36
Re: Benzín
Kouzlo je v hmotnosti, 330i má 1470kg, X5 50d min 2200kg, to je prostě obrovský rozdíl.
26. 4. 2019 10:40
Re: Benzín
Kouzlo je hlavně v marketingu, protože verze X5 50d slibuje zrychlení z nula na sto za 5,2 sekundy, a 330i je o půl sekundy pomalejší. Papírově...
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 11:04
Re: Benzín
Z nuly na sto bych tomu i věřil, ve zrychlení nad stovku už kombinace nízké hmotnosti a lepší aerodynamiky trojce hodně pomůže.
26. 4. 2019 12:49
Re: Benzín
Rychlost x hmotnost x odpor. Se zvyšujícím se prvním parametrem ty další dva zhorší dynamické vlastnosti. Fakt je ale ten, že dobře řízenou X5 50d bude mít problém předjet na zatáčkovité silnici spousta sportovnějších aut.
26. 4. 2019 12:57
Re: Benzín
A tuhle poučku někdo vysvětlil těm, co píšou ty legrační čísílka do propagačních materiálů?
26. 4. 2019 13:01
Re: Benzín
No počkej a co to mění na zrychlení z klidu na sto? Předpokládám, že Iudex nepoměřoval akceleraci v launch modu, ale pružné zrychlení v nějakých rychlostech.
26. 4. 2019 13:02
Re: Benzín
https://www.automann.tv/2019-bmw-x5-m50d-0-100-km-h-acceleration/
Avatar - iudex
26. 4. 2019 13:13
Re: Benzín
Pre porovnanie akcelerácia 330i: https://youtu.be/5kW5RX87tQ4?t=53
26. 4. 2019 15:47
Re: Benzín
Ok launch mod, mea culpa.
26. 4. 2019 09:22
Tentokrát
Tentokrát to musím být já, kdo bude rejpat, ale v dobrém, protože jsem se alespoň po ránu hezky pobavil :-) Tedy, pokud je nová 3er "etanolem nejlépe jezdícího auta střední třídy", dá se s ní vůbec v Česku s tou naší nulovou tolerancí jezdit? ;-)

Jinak vzhledem k tomu, že se pravidelně pohybuju v Mnichově, tak nové trojky už docela potkávám (nevím, zda už prodaná auta, nebo nějaké testovací muly a tak dále) - a musím říct, že na ten design si budu muset asi zvykat - předek na Mpaketu mi přijde takový překombinovaný, ten blbinec z černého plastu kolem výfuků mi tam taky nesedí. Mpaket mi obecně přijde takový neuhlazený, nebo jak to říci (hlavně zezadu). Bez Mpaketu jsou tak zase ty divný kusy plastu "pseudotrojúhelníkovitýho" tvaru, nebo co to je... nejvíc se mi G20 líbí asi bez Mpaketu a imaginárně i bez těch černých plastových nesmyslů kolem mlhovek.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 10:33
Re: Tentokrát
Mám to podobně, základní linka je pořád dokonalá, tvarově se mi nová trojka líbí vč. provedení světel, masky atp., ale detaily spec. částí nárazníků jsou vyloženě rušivé, překomplikovaný mpaket nebo v základu ty téčka kolem odrazek, resp. mlhovek, nejvíc mi sedí sportline v nějaké tmavé barvě, samo bez klišoidních a pro mně nestravitelných černých kol.
Avatar - iudex
26. 4. 2019 10:42
Re: Tentokrát
Súhlas, profil tradične parádny, tomu niet čo vytknúť. detaily predku ale diskutabilné, M paket je trošku prekombinovaný a treba citlivo vyberať farbu, ale tie čínske téčka pri verzii Sportline sú ešte horšie, takže ten M paket by som aj napriek výhradám priplatil.
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 11:00
Re: Tentokrát
Zkusil jsem najít na netu nějaký sportline v tmavé barvě... a nic, všechno buď bílá nebo stříbrná a tam jsou ty téčka opravdu jak pěst na oko, ale v nějaké imperial, mediterannean blue, carbon black atp. bych si ji představit uměl, mě na tom mpaketu vadí přední nárazník, to je prostě změť tvarů.
Avatar - iudex
26. 4. 2019 11:06
Re: Tentokrát
Ja som jazdil Sportline práve v bielej a tam je to ako píšeš päsť na oko. Možno tmavá by to schovala. Ale zase ja by som chcel Mkový podvozok, takže by som prekúsol aj ten prekombinovaný predok.
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 12:41
Re: Tentokrát
M podvozek si můžeš dát i ke sportline. ;-)
27. 4. 2019 04:51
Re: Tentokrát
Pár úprav a dává to smysl :yes:
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 09:47
Návrat ke kořenům.....?
....s prodloužením kastle na 4709mm a šířkou na 1827mm asi těžko...
Rozbalit vlákno
3
26. 4. 2019 14:14
Re: Návrat ke kořenům.....?
Auto zhublo, to je důležité. ;-)
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 22:24
Re: Návrat ke kořenům.....?
Jo, bodejť by nezhublo, když místo R6 tam prrddli ussrraný čtyřhrnek.... :-)
27. 4. 2019 04:52
Re: Návrat ke kořenům.....?
340i je tu za měsíc
26. 4. 2019 10:11
330
Mne nesedia tie cislovania a to nie len u BMW ale aj MB a Audi tak ze 330 je 2 liter, 350 od MB je 3 liter a Audi je uz uplne mimo s tymi cislami 50 , 40 atd. Prave idem zo skoly a vidim pekne nove C coupe C 300 napis ma vzadu musim dat do Goolu pozret aky motor to vlastne ma . Tak ze marketingovo vzadu pisu velke tucne cisla ktore vobec nezodpovedaju kubature to aby clovek nosil brozurku alebo stale googlil ked vidi pekny povoz a vzadu divne cisla wtf...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - iudex
26. 4. 2019 10:26
Re: 330
Je to tak, ale nič s tým nenarobíme. U BMW sa ešte vieš ako tak zorientovať (30i štvorvalec, 40i šesťvalec a 50i osemvalec), ale u Audi je to úplne bez logiky, 30TFSI by človek čakal trojliter a ono je to liter. :-(
26. 4. 2019 10:41
Re: 330
Jsou věci, které mě opravdu trápí, ale na zadek auta ať si napíšou klídně BMW 3,14526:)
Avatar - lamal
26. 4. 2019 14:47
Re: 330
Az tak uplne to nie je... tie cisla mavali dlhu dobu logiku, kym to hrubo nezacal zneuzivat marketing... toto je na pochvalu ? myslim ze nie...

( je fakt, ze by dnes kazde vráta mali nadpis v 8 pripadoch 320 a v jedinom 330)
26. 4. 2019 14:58
Re: 330
Mozno to ma odplasit lepicov a vylizovacov zadkov ;-)
Avatar - white label
30. 5. 2019 23:29
Re: 330
U Audi si číslovku 30 spojuješ s představou třílitru, proč si stejnou číslovku u BMW taky nespojuješ s představou třílitru, nehledě na to, že číslo 30 u BMW ještě poměrně nedávnou třílitr skutečně značilo?
U celé D3 je dnes to značení postavené více-méně na hlavu.
Avatar - honzaHK
26. 4. 2019 10:41
Re: 330
Ale no tak, že se nad tím ještě čuduješ. Jde o hierarchii, stejně jako v časech, kdy to ještě znamenalo kubaturu. 300 je víc než 200 a míň než 500, je to easy, jednoduchá matika. 300 roztrhne půlky 200 a 500 rozhodí sandál zase třístovce.

Stále však přemýšlím, proč musíš exaktně znát kubaturu, "ked vidis pekny povoz". Asi ze strachu, že by sis někde za sloupem vyždímal tučňáka nad V6 300 a pak po přečtení brožury se styděl za to, že to byla R4. ;-)
Avatar - Magister
26. 4. 2019 10:45
Re: 330
Tak ale ta auta matou. C coupé v AMG paketu člověk potká a většinou to jsou aspoň u mě 4 válcové diesely. Přitom zvenku to vypadá na nejméně 400 koní...a v tomto případě to hodně vypovídá i o majiteli. :-)
Avatar - honzaHK
26. 4. 2019 11:03
Re: 330
Nebo to o něm na nevypovídá vůbec nic - chtěl pěkné auto, tak si tam přidal amg paket, avšak netuše nic o tom, že mezi experty se přece jednoznačně ví, že paket jen na 400 koní. Nech jim možnost volby a nesuď je za to.

Navíc, nahoře píšeš něco o vnucené unifikaci a kráse rozmanitosti. No a o řádky níže už bys chtěl unifikovat 400 koní a paket, a zakázat rozmanitost paketu s jakoukoliv motorizací. Člověče, zamysli se.
26. 4. 2019 12:52
Re: 330
To, že bych ocenil číslovku, která odkazuje na objem výkon vůbec nepopírám, s kombinovatelností máš ale pravdu.

Pak se nám tu jen množí pořípady, kdy Aurisáci hlásí vítězství nad M3 v semaforových městských závodech a je to tu prezentováno jako holý fakt ;-)
Avatar - honzaHK
26. 4. 2019 13:14
Re: 330
To nejsou městské závody, to jsou jen opakovaná potvrzení jasného faktu, to je statistika...tedy jen do 5km/h. ;-)
Avatar - Magister
26. 4. 2019 13:12
Re: 330
Já nikoho nesoudím, myslím si svoje a to je moje právo. Kupátko v dieselu v AMG looku je zvláštní, přec běžný jev. Ta unifikace je v tom případě právě v tom AMG looku, C coupé bez něj nepotkáš. Nic o zákazech jsme nepsal...zamysli se :-)
Avatar - honzaHK
26. 4. 2019 13:19
Re: 330
Myslet si svoje samozřejmě můžeš, ale tvoje veřejné tvrzení o tom, že AMG paket na dieselu hodně vypovídá o majiteli prostě soudem je. Ty si totiž myslíš, že někdo takový je machýrek a blb. Takhle to vyznělo a to neokecáš.
26. 4. 2019 15:49
Re: 330
Viděl jsem 530d E60 předělanou na M5, a tam bych se vážně nerozpakoval říct, že majitel je blb.
Jinak říkejme tomu sportovní paket a ten se opravdu do základních verzí automobilů hodí jak pěst na oko. Nicméně ať si každý jezdí v čem chce...
Avatar - honzaHK
26. 4. 2019 16:04
Re: 330
Já mám prostě problém s tím, že někdo je schopen označit blbem dotyčného za to, že si se svým autem udělá, co chce.

Onehdy jsem po půlnoci na ČT viděl postarší dokument o tuningu. Tuning v prezentované podobě pěkný není, ale ti tuningáři byli rozumně hovořící lidi, bez zjevné zášti, což se o záměrech tvůrců pořadu jednoznačně říct nedalo.
26. 4. 2019 17:35
Re: 330
hele no taky na to mám poslední dobou averzi, myslím obecně, hejty bez příčiny.
jen se mi trochu zdá jako devalvace těch hodnot, když dneska je S6 dieselová a M-paket koupíš i na 116i...
Avatar - honzaHK
26. 4. 2019 20:03
Re: 330
Ta devalvace hodnot je jen zdánlivá. Ono je potřeba si uvědomit, co to vůbec ta hodnota je - konkrétně v případě tebou zmíněných S modelů a M paketů to není nic jiného, než love. Pokud za tím někdy byla nějaká závodní historie či něco podobného, pak opět jen proto, aby lidi víc platili. Zmíněné pakety jsou něco jako černý strop či kované ráfky. Konkrétně v případě dieselového eska jsem pak velmi zvědav a myslím, že se Audi trefí do černého. To bude pak známka toho, zda to byl legitimní krok či nikoliv.
Avatar - Magister
26. 4. 2019 10:44
Re: 330
Souhlas, nevím, proč by ta čísla nemohla odpovídat objemu.
26. 4. 2019 10:58
Re: 330
Beztak si snad nikdo nebude hyzdit zadek auta nějakými nápisy a zvolí v konfigurátoru odebrání označení modelu a motoru... ;-) A pak je to jedno, jestli 330i je dvoulitr nebo ne, protože už to bude psaný tak leda někde v techničáku...
26. 4. 2019 11:38
Mě se líbí
Když jsem ji videl prvne, tak zadek me trochu zklamal, ale postupem casu se mi libi vic a vic. Hodne dela, ze zadni svetla jsou 3D a ne jen plocha. Zatim jsem si ji byl prolezt jen na showroomu, ale za interier palec nahoru. Jen doufam, ze to ne***i s kvalitou a nebude tam nic vrzat.
Automat dnes povazuji u auta na denni jezdeni za samozrejmost. Prakticky kohokoliv jsem svezl v F31 a zkusil si automat, tak uz nijak nechtel. Digiatlni stit mi nijak nevadi, libi se mi, ale souhlasim, ze otackomer je otoceny blbe. Tak uz jen domluvit jizdu a uvidime :)
Rozbalit vlákno
31
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 11:57
Re: Mě se líbí
Tak tak....chlapi zlenivěli, řadit se jim nechce, šlapat na spojku se jim nechce.....některým se už ani nechce psát s čárkami a háčky... ;-)
26. 4. 2019 12:24
Re: Mě se líbí
Neni duvod :-) auto ma slouzit me a ne ja jemu. To bychom jinak jezdili na konich, hezky byste si ho vyhrebelcoval po kazde jizde, nakrmil, napojil...ale chapu lenost je svine a radeji jedete autem aby na vas neprselo :-)
Avatar - iudex
26. 4. 2019 13:00
Re: Mě se líbí
Tak to je ešte vyšší level ako obvyklé argumenty proautomaťákov typu "sťahovanie okien ručne" či "štartovanie auta kľukou", kone tu ešte neboli, blahoželám. ;-)
26. 4. 2019 13:02
Re: Mě se líbí
Ja si z toho delam samorzejme srandu a doufam, ze to nikdo nebude brat vazne, stejne jako nikdo nebere vazne, ze automat = lenost. To jsou jen takova internetova rypnuti, kdyz nema clovek po obede co delat :-)
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 14:02
Re: Mě se líbí
Tož asi nevíš, kolik chlapů i ženských jezdí rádo na koních.... :-)
26. 4. 2019 15:06
Re: Mě se líbí
Aj na koni treba vediet jazdit inak ak nemas spravny rytmus pekne to rozbije ***ku a pomoze len detsky puder a spanie na bruchu :-! Zeny lubia na konoch jazdit ,ale nelubia potom zoskakovat ked uz ma konik toho skakania dost...
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 12:50
Re: Mě se líbí
To je úhel pohledu, s manuálem jsem jezdil dvacet let, naštěstí v dobách, kdy nebyl takový provoz jako dnes a jízda se dala užít, nemluvě o tom, že tehdejší automaty skutečně znamenaly citelnou ztrátu ovladatelnosti auta. Dnes je z mého pohledu každodenní ježdění autem kvůli hustotě provozu jen přepravou, cestováním, k čemuž se automaty (které ušly za posl. 15 let obrovský vývoj směrem ke zlepšení možností ovladatelnosti auta) hodí lépe, pokud člověk nejezdí denně trasu po nějakých trojkách mezi vesnicemi, pak je manuál v akt. provozu spíše otravný, zábavu nepřinese, pohodlí také ne. Samo, že pro nějakou víkendovku, auto i na okruh, je manuál stále jasná volba, jenže tady mluvíme o konfekčním autě.
Avatar - KANKUNEN
26. 4. 2019 13:31
Re: Mě se líbí
A ještě něco o zážitku. Pokud jedu svojí 300 koňovou Imprezou, tak je to sušná prácička i zábava. Pokud jedu Cuprou tak se tam úplně tratí ten kontakt se strojem, má to blíže A6 v biturbu TDI než mému starému STI. Rozuměj, že nové auta už jsou fantasticky komfortní při zachování skvělých jízdních vlastností.
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 13:41
Re: Mě se líbí
Souhlas, já spíš mluvím o tom, kam, resp. na jakou jízdu si to které auto vezmeš, vzít v neděli ráno na okresku A6 tdi, asi by se někdo (oprávněně) mohl usmívat, do poskakování po městě, dálnice, kolony, s imprezou? To by se zas mohl (oprávněně) usmívat ten v A6. ;-)
27. 4. 2019 14:38
Re: Mě se líbí
Potom naprosto správně, nevidím lepší auto pro zábavu / z těch konfekčních/ než je trojka. Tam prostě manuál patří.
naopak k jakékoliv dieselové motorizaci klidně automat. Tam necítím potřebu oscilovat v úzkém rozsahu otáček...
Avatar - iudex
26. 4. 2019 11:57
Re: Mě se líbí
Tak ja som ZF v 3er skúsil a napriek tomu chcel inak. ;-) Aj keď ten automat je dokonalý, nedá sa mu nič vyčítať ako z hľadiska rýchlosti radenia, tak ani hladkosti, ide ale o princíp, že radí on a nie ty.
26. 4. 2019 12:28
Re: Mě se líbí
Ja chapu manual u auta na vikendove jezdeni, na okruh, starsich aut atd. Ale na denni jezdeni dnes do noveho auta uz ne. Kdybych mel resit princip, tak nesednu do letadla, vlaku a autobusu :-)
Avatar - iudex
26. 4. 2019 13:03
Re: Mě se líbí
Každý to má inak, proste tento ovládací prvok si chcem ponechať pre seba a nenechať ho na počítač. Ale chápem, ak bývaš v preplnenom meste a cesty znamenajú väčšinou posúvanie v kolónach, manuál vie byť otravný, najmä keď je tuhší so silnejším motorom. A plne ho chápem s dízlom. Ale s testovaným motorom, silným benzínom, notabene keď je to zadokolka, kde sa nejaká zábava za volantom predpokladá, tam by proste manuál ako voľba mal zostať.
Avatar - Dinar
26. 4. 2019 13:33
Re: Mě se líbí
Já tohle respektuju, sám už bych si manuál do auta pro každý den nekoupil, ale umím pochopit, že někdo pořád ano. Na druhou stranu chápu, že automobilka už něco takového nenabídne, protože reálně není zájem, Vás, Iudexů, je prostě hrstka. ;-)
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 14:15
Re: Mě se líbí
Napsal jsem to jasně nahoře. "Iudexů" je v USA pořád dost a spolu s tou "hrstkou" tady v Evropě by to pořád šlo. Bohužel to stále není dost k tomu, aby se "převálcovaly" náklady spojené s homologací manuálu pro Euro 6d TEMP/WLTP.
Avatar - lamal
26. 4. 2019 14:50
Re: Mě se líbí
Otazka je skor, ze ake sprevodovanie by nakoniec mal kvoli tomu aby 6kvalt vyhovel rozsahom 8st automatu... ak by to malo vyhoviet norme 6d je mozne, ze by mal tak dlhe ´´eko´´ prevody, ze by to bolo utrpenie... a kratsie by dostat nemohol
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 15:29
Re: Mě se líbí
Já tu nemluvím o otázkách. Já tu píši fakta. Zkrátka a jasně...homologace by stále nějaký ten peníz a BMW by se to nevyplatilo a na "kvedlače" se jednoduše vyssrraala..... ;-\
Avatar - lamal
26. 4. 2019 15:42
Re: Mě se líbí
Ake fakty si napisal, mas fakt od BMW na to, ze by manual pod poslednou emisnou normou nebol sialene dlhy ? Mat prevodovy pomer na nizke otacky pri 6 a 8 kvalte je rozdiel...
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 15:48
Re: Mě se líbí
Já tu nemluvím o otázkách. Já tu píši fakta. Zkrátka a jasně...homologace by stála nějaký ten peníz a BMW by se to nevyplatilo a na "kvedlače" se jednoduše vyssrraala..... ;-\
Avatar - lamal
26. 4. 2019 16:00
Re: Mě se líbí
iba sa snazim naznacit, ze cena za homologaciu nemusi byt jediny problem, ale ocividne to nema zmysel pri tebe... to je jedno
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 16:20
Re: Mě se líbí
6,8,10 kvaltů, co na tom záleží....podstatné je, že BMW manuál nehomologovala....čemu ještě nerozumíš?
Avatar - lamal
26. 4. 2019 16:45
Re: Mě se líbí
comu nerozumies ty ? to je asi lepsia otazka...
6 kvalt vs 8 kvalt ? ak ma mat prevodovka dostatocne dlhe prevody pre splnenie emisnych noriem a aj dostatocne kratke prevody na podporu akceleracie, ktora to lahsie dosiahne ? ... otazky jak na zakladnej skole :-)
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 22:36
Re: Mě se líbí
Zapomeň na krátké - dlouhé převody....tady jde o to, co ovládá převodovku.......pořád tomu nerozumíš....sorry jako...
Avatar - iudex
26. 4. 2019 16:40
Re: Mě se líbí
Keby chceli (a bolo to pre nich ekonomicky únosné) mohli by vyvinúť aj manuál nový, ako napr. Porsche malo 7-stupňový manuál (iba kvôli emisiám a spotrebe). Ale ako píše dinar, ten trh pre silné manuály je tak malý, že to proste odpísali. Výlučne automat znamená dve muchy jednou ranou: lepšie vyhovenie emisným normám, menšie náklady na homologizáciu a súčasne vyššie zisky, pretože za automat proste môžu pýtať viac.
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 22:37
Re: Mě se líbí
Porsche ho pořád má.... :yes:
Trh v Evropě je malý...v US dostačující....dohromady by to stačilo. Ale ve finále manuálu zlomily vaz emise. O tom žádná....
26. 4. 2019 17:01
Re: Mě se líbí
Ja bych to nebral jako vysrala. Zazlivat nejake firme, ze se chova ekonomicky... Kde neni poptavka, neni ani nabidka :-)
Avatar - pradeda777
26. 4. 2019 22:47
Re: Mě se líbí
To jo, ale nesmí se do toho srráát politici a ekoteroristé.... 8-s
26. 4. 2019 14:56
Re: Mě se líbí
Suhlasim manual je v konfekcnych autach / nie v super sport a zavodnych autach / otravny a neprakticky a okrem toho ze to pomaha na posilovanie litkoveho svalu od spojkoveho pedalu tam nividim ziadny benefit. Prvy krat som to skusil v Kanade vtedy mi bolo o nej 25 rokov menej a napriek tym zastaralym automatom som bol rad ze sa Pontiacom presuvam s AT aj ked v tej dobe tie automaty este dost sklbali a myslim to malo len 3 alebo 4 rychlost. stupne. Dnes mam aj padla pod volantom a sluzia akurat na lapanie prachu . Manual pre vacsinu nas ktory nezavodia na okruhoch alebo to nemaju ako silne a drahe hobby je tak na dve veci... ale vsetka cest old school vynimkam :-!
26. 4. 2019 13:04
Re: Mě se líbí
Iudex je jedn z těch, kdo má svou 3er právě i na zábavu, pak jsou jeho priority jasně obhajitelné.
26. 4. 2019 13:27
Re: Mě se líbí
Jasne, pak to chapu. Proto jsem to rozlisoval, auto na denni jezdeni a auto pro zabavu. Samozrejme pokud ma nekdo jedno auto a chce ho vyuzivat tak i tak, tak uz musi vybirat :-)
26. 4. 2019 13:31
Škoda že nejsem Lidl
S 50 % slevou bych ho bral hned :-) Mimochodem nemá tu někdo nějaké zákulisní informace o té "záplavě trhu levnými trojkami" z flotily Lidlu? Bohužel na novou trojku nemám, ale rok a půl stará by mohla být zajímavá. Tak by mě zajímalo, jestli třeba někdo neví detaily (specifikace atd). :-! :-! Za dva roky, až budu měnit auto, by to mohla být zajímavá koupě :-!
Rozbalit vlákno
2
27. 4. 2019 09:47
Re: Škoda že nejsem Lidl
Záplavu trojek z toho udělala média a hned v obou se tradičně mýlila. Jednak to nebudou pouze 3-er a druhak určitě ne záplava :) První fakt je takový, že se budou "fasovat" modely 1-er až 6 GT, včetně X modelů samozřejmě dle pozice. Druhý fakt je, že ten náběh budou skutečně pozvolný. Ti, kteří měli objednané Audi, tak jim se objednávky zrušily a nově objednali BMW. Naopak my co jsme měli již Audi, tak se prodlužuje doba platnosti kontraktu na Audi a nové objednávky budou možné až po cca 1 roce. Takže určitě není třeba očekávat záplavu ojetých BMW v ČR a to hlavně z důvodu, že ta auta se potom vrací do DE, kde je Lidl bude prodávat přes svůj Autohaus. Model 1-er budou "fasovat" zaměstnaci na filiálkách, od modelu 3-er výše členové středního, vyššího a TOP managementu. Konkrétní specifikace jen namátkou: BMW 320d xdrive / 320i xdrive / 530d xdrive / 530i xdrive atd.
28. 4. 2019 19:42
Re: Škoda že nejsem Lidl
Díky za užitečné info :-) Je mi jasné, že média je nutné brát s rezervou, ale stejně mě vždycky překvapí, jak dokážou na základě jedné informace napsat celý článek a obsah si v podstatě vymyslet. Ještě jednou díky a mnoho zdaru :yes: :yes:
26. 4. 2019 19:55
Pokračování nesmyslného handrokování:)
Protože v minulé generaci s manuálem jsem mírnou prodlevu na reakci plynu registroval, tak to sem možná trochu i patří.
Dinare jezdil jsem teď hodinu po venku a ve všech různých režimech jsem to zkoušel, a rád se potkám s někým z Brna, kdo vodí atmosférickou trojku nebo pětku /ideálně benzínovou hahaha/ a potvrdí mi, to co jsem cítil. A sice, že to je fakt hodně dobrý, prodleva je velmi mírná, ale prostě tam je a atmosféra musí být o fous rychlejší.
Ale je pravda, že na poměry turbomotorů je to hodně slušné.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2019 20:42
M paket za 175.000,-
Může mi někdo vysvětlit, proč stojí mpaket takovou raketu, když vždycky stálal okolo 100k? Děkuju
Rozbalit vlákno
1
27. 4. 2019 21:40
Re: M paket za 175.000,-
Dali tam standardně m brzdy >:D
27. 4. 2019 21:25
Digitální štít?
Zdravím všechny.Dva měsíce zpátky sem se jel svést v této 330.byl jsem rozhodnutý pro koupi 440i a nasledne instalaci power nad sound kit.ale chtěl sem počkat co ta nová trojka nabídne.testovana330 byla v bílé barvě ( pro mě absolutně nepřijatelná barva) a nijak zvlášť mě z venku neoslnila.laserove světla jsou super a navazují na e46 svým tvarem👍Zadní lampy taky super👍Vnitřek dobrej ,novém,neokoukaný ale když skoro totožný s x5,8, i zetkem tak bude okoukany raz dva.co mě nadchlo byl pravé digitální displej, který si jde svoji cestou za mě proste supeeeer👍👀líbí se mi malá radicka👍Akorát ten materiál lesklý bude furt umatlany... ale co mě nejvíc vadí?kam zmizel ukazatel teploty oleje??????? Teď tam je voda!!!!proc???🧐co ten preplacany volant?co ty zadní trmeny brzdové?to jsou M? A zase je větší rozmerove😤a když sem viděl fotky M340i ze má hranaté výfuky!!!! Ne dekuji nechci... tak sem objednal 440i m performance👍😀😀😀😀


Napište důvod proč je příspěvek nevhodný:
Nevhodný příspěvek
Rozbalit vlákno
3
28. 4. 2019 06:10
Re: Digitální štít?
Rozhodovat se na základě teploměru oleje a hranatých výfuků? Kde jsi s ní jezdil před dvěma měsíci?
28. 4. 2019 06:46
Re: Digitální štít?
Ale jestli tobě stačí voda....
29. 4. 2019 18:11
Už objednáno!!
Zdravím
Asi jsem již zaujatý jelikož už nějakou dobu mám 330i (G20) objednanou. Musím konstatovat že jsem kupoval zajice v pytli, když jsem řešil nákup vozu tak bohužel v CZ nikde žádná trojka k vidění nebyla. Už je to cca měsíc co jsem ji měl pujčenou na víkend. Z auta jsem celý víkend nevylezl, naprosto mě uchvátilo jako celek (jak pužitý materialy, spracování a použité technologie). Na víkendové testování jsem měl zapujčenou 320d, už tenhle diesel byl pro mě naprsotým šokem (momentálně jezdím v 116i :D :D) Takže proto ten šok. Interier je tak jak má být v premiové značce, pro mě naprosto dokonalý. Když jsem viděl tento interier v X5, tak jsem se nemohl dočkat až se tento styl představí v trojce. Pro mě je to jeden z nejhezčích a nečisčích interierů na trhu. Opravdu si dali zaležet na každeém detailu (i na výplních dveří) když otevřu dveře u nové A6 tak si myslím že si sedám do octavia, naprostý hnuv v autě přes 2miliony. Exterier vozu na fotkách vypadal rozporuprně, především světla. Ale při prvním pohledu na živo mě to auto nadchlo, jakou sportovní až agresivní energii ze na sebe poutá. Samozřejmě vše zaleží na výbavě.
už aby byl červen a já mohl napsat už o té spé trojce. (konfigurace 330i, mpaket, barva:Tanzanite blue II, černé detaily (mřížka chladiče a koncovky výfuků)
T.
Rozbalit vlákno
1
30. 4. 2019 17:15
Re: Už objednáno!!
Gratulujem ku kupe a vela stastnych km zelam.
Keby to malo manual, tak by som o tom rozmyslal aj ja...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku