Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
HIGH 5
| 30. 4. 2019 17:16
BUDE TMA = Nebude NIKL !!!

citace:
Mezi domácí zákazníky patří firmy SAIC Motor, BAIC Group, Geely, Dongfeng Motor a Changan Auto, k zahraničním pak firmy BMW, Volkswagen, Daimler a Honda. Společnost CATL v loňském roce zvýšila příjmy o 48 procent na 29,6 miliardy jüanů (přes 100 miliard Kč).

Všichni velcí a schopní, kromě Toyoty, jo... Všímáme? :P Ou... A pak tu máme takový nešvar, milí diskutéři, Tím je označení: DOMACI ZAKAZNICI, už jsme domácí, pěkně dlouho ale tady jsou plná náměstí a vlaječky a prý, že né, tak já fakt nevím, no... Budu jak Drahuš, souhlasím s názorem pana Miloše Zemana ale nevím... :D
Avatar - Barrichello
Re: HIGH 5
| 1. 5. 2019 21:51
jo nikl, tam je čistá těžba. Norilsk nikl, tam to vpadá jak měsíční krajina a tečou tam červený řeky >:D
A kobalt, kterého je na 25 let :-) :-) :-)

Tak to jo
Avatar - CICERO
Re: Re: HIGH 5
| 1. 5. 2019 23:01
Nikl? Ten je v Ulici na TV :poop: >:-[] ;-) Červený řeky? Už dávno ne, dival ses do kalendářa? By je FSB hnala, jak dneska v Brně (a prej, že je tam nuda) :D :D :D
Avatar - pradeda777
Hmmmmm
| 30. 4. 2019 18:54
kdo teda tu firmu vlastní? Je to pobočka japonské pobočky nebo je to typická čínská firma, která jen "vykradla" japonské know-how?
Avatar - CICERO
Re: Hmmmmm
| 30. 4. 2019 23:54
Nevím, ale souhlasím stvými otázkami :D
Re: Hmmmmm
| 1. 5. 2019 22:53
Další otázka odkud to ukradli ti Japonci.
Pridám technické podrobnosti
| 30. 4. 2019 19:11
V článku chýbajú technické podrobnosti. Tak posielam link na ne:
https://www.teslamagazin.sk/…-nova-generacia/
Článek jako prdel
| 30. 4. 2019 22:40
... to se opravdu nedá jinak říct!

Normálně se vlastně k tomuhle už nevyjadřuju, ale co je moc to je příliš!!

Vážená redakce, ať už originál vytvořil kdokoliv, ČTK nebo Reuters, tak si snad přečteme co v tom je ne?

Díky dzodzifko!!!
Avatar - Dinar
Revoluční,
| 2. 5. 2019 07:41
hm, tak zas nic...
Pořád čekám na tu revoluci ve skladování a dobíjení el. energie a pořád nic. Nemám nic proti elektroautům, ale celé to elektrošílenství "do pěti let přestaneme vyrábět spalovací motory" atp., prostě narazí na problém s dobíjením, i malý elektromotor (typicky 50kW) se z běžné zásuvky dobíjí 24h, výkonná auta typu Tesly S pak dva dny. A to, že by se superchargery staly svým množstvím a dostupností alternativou benzinových pump, je utopie, muselo by jich být v každé městské čtvrti stovky a každý si snadno spočte, že při potřebě 250kW pro jeden takový supercharger, stačí zapojit pár desítek aut najednou a celá čtvrť může svítit max. petrolejkami. Jinými slovy, pořád slyším o vyšší kapacitě baterií a delším dojezdu v kombinaci s plánem na rychlou elektrifikaci osobní dopravy, ale nikde ani slovo o tom, kde se vezme a kudy se ta elektrika k autům na ulicích dostane.
Re: Revoluční,
| 2. 5. 2019 20:12
Ahoj Dinare.

Dodatecne blahopreju k uspesnemu zavodu :yes:

A ted k elektromobilite: prumerny denni najezd tvori min nez 50km.
To je (s beznou spotrebou 20kwh/100km) 10kwh potrebnych pro nabijeni (pri zanedbani ztrat).
Jinymi slovy dobijis vykonem 1kw :-O deset hodin.
To je vyrazne nizsi vykon, nez ma rychlovarna konvice..
Ta moje rychlovarka ma 1850-2200w.

Domacim wallboxem 20kw nabijes za hodinu temer 100km ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku