Novinky
kdo teda tu firmu vlastní? Je to pobočka japonské pobočky nebo je to typická čínská firma, která jen "vykradla" japonské know-how?
V článku chýbajú technické podrobnosti. Tak posielam link na ne😒br />https😐/www.teslamagazin.sk/…-nova-generacia/
... to se opravdu nedá jinak říct!
Normálně se vlastně k tomuhle už nevyjadřuju, ale co je moc to je příliš!!
Vážená redakce, ať už originál vytvořil kdokoliv, ČTK nebo Reuters, tak si snad přečteme co v tom je ne?
Díky dzodzifko!!!
Normálně se vlastně k tomuhle už nevyjadřuju, ale co je moc to je příliš!!
Vážená redakce, ať už originál vytvořil kdokoliv, ČTK nebo Reuters, tak si snad přečteme co v tom je ne?
Díky dzodzifko!!!
hm, tak zas nic...
Pořád čekám na tu revoluci ve skladování a dobíjení el. energie a pořád nic. Nemám nic proti elektroautům, ale celé to elektrošílenství "do pěti let přestaneme vyrábět spalovací motory" atp., prostě narazí na problém s dobíjením, i malý elektromotor (typicky 50kW) se z běžné zásuvky dobíjí 24h, výkonná auta typu Tesly S pak dva dny. A to, že by se superchargery staly svým množstvím a dostupností alternativou benzinových pump, je utopie, muselo by jich být v každé městské čtvrti stovky a každý si snadno spočte, že při potřebě 250kW pro jeden takový supercharger, stačí zapojit pár desítek aut najednou a celá čtvrť může svítit max. petrolejkami. Jinými slovy, pořád slyším o vyšší kapacitě baterií a delším dojezdu v kombinaci s plánem na rychlou elektrifikaci osobní dopravy, ale nikde ani slovo o tom, kde se vezme a kudy se ta elektrika k autům na ulicích dostane.
Pořád čekám na tu revoluci ve skladování a dobíjení el. energie a pořád nic. Nemám nic proti elektroautům, ale celé to elektrošílenství "do pěti let přestaneme vyrábět spalovací motory" atp., prostě narazí na problém s dobíjením, i malý elektromotor (typicky 50kW) se z běžné zásuvky dobíjí 24h, výkonná auta typu Tesly S pak dva dny. A to, že by se superchargery staly svým množstvím a dostupností alternativou benzinových pump, je utopie, muselo by jich být v každé městské čtvrti stovky a každý si snadno spočte, že při potřebě 250kW pro jeden takový supercharger, stačí zapojit pár desítek aut najednou a celá čtvrť může svítit max. petrolejkami. Jinými slovy, pořád slyším o vyšší kapacitě baterií a delším dojezdu v kombinaci s plánem na rychlou elektrifikaci osobní dopravy, ale nikde ani slovo o tom, kde se vezme a kudy se ta elektrika k autům na ulicích dostane.
Ahoj Dinare.
Dodatecne blahopreju k uspesnemu zavodu :yes😒br />
A ted k elektromobilite: prumerny denni najezd tvori min nez 50km.
To je (s beznou spotrebou 20kwh/100km) 10kwh potrebnych pro nabijeni (pri zanedbani ztrat).
Jinymi slovy dobijis vykonem 1kw 😲 deset hodin.
To je vyrazne nizsi vykon, nez ma rychlovarna konvice..
Ta moje rychlovarka ma 1850-2200w.
Domacim wallboxem 20kw nabijes za hodinu temer 100km 😉
Dodatecne blahopreju k uspesnemu zavodu :yes😒br />
A ted k elektromobilite: prumerny denni najezd tvori min nez 50km.
To je (s beznou spotrebou 20kwh/100km) 10kwh potrebnych pro nabijeni (pri zanedbani ztrat).
Jinymi slovy dobijis vykonem 1kw 😲 deset hodin.
To je vyrazne nizsi vykon, nez ma rychlovarna konvice..
Ta moje rychlovarka ma 1850-2200w.
Domacim wallboxem 20kw nabijes za hodinu temer 100km 😉
citace:
Mezi domácí zákazníky patří firmy SAIC Motor, BAIC Group, Geely, Dongfeng Motor a Changan Auto, k zahraničním pak firmy BMW, Volkswagen, Daimler a Honda. Společnost CATL v loňském roce zvýšila příjmy o 48 procent na 29,6 miliardy jüanů (přes 100 miliard Kč).
Všichni velcí a schopní, kromě Toyoty, jo... Všímáme? 😜 Ou... A pak tu máme takový nešvar, milí diskutéři, Tím je označení: DOMACI ZAKAZNICI, už jsme domácí, pěkně dlouho ale tady jsou plná náměstí a vlaječky a prý, že né, tak já fakt nevím, no... Budu jak Drahuš, souhlasím s názorem pana Miloše Zemana ale nevím... 😁
A kobalt, kterého je na 25 let 😄 😄 😄
Tak to jo