Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V Číně spustili výrobu revolučních baterií. Zvýší nejen dojezd

Největší čínský výrobce baterií pro elektromobily Contemporary Amperex Technology Ltd (CATL) zahájil sériovou výrobu baterií s vysokým obsahem niklu.
Zpět na článek
30. 4. 2019 17:16
1. 5. 2019 23:01
30. 4. 2019 18:54
30. 4. 2019 23:54
1. 5. 2019 22:53
2. 5. 2019 07:41
Avatar - CICERO
30. 4. 2019 17:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
1. 5. 2019 21:51
Re: HIGH 5
jo nikl, tam je čistá těžba. Norilsk nikl, tam to vpadá jak měsíční krajina a tečou tam červený řeky >:D
A kobalt, kterého je na 25 let :-) :-) :-)

Tak to jo
Avatar - CICERO
1. 5. 2019 23:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
30. 4. 2019 18:54
Hmmmmm
kdo teda tu firmu vlastní? Je to pobočka japonské pobočky nebo je to typická čínská firma, která jen "vykradla" japonské know-how?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CICERO
30. 4. 2019 23:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 5. 2019 22:53
Re: Hmmmmm
Další otázka odkud to ukradli ti Japonci.
30. 4. 2019 19:11
Pridám technické podrobnosti
V článku chýbajú technické podrobnosti. Tak posielam link na ne:
https://www.teslamagazin.sk/…-nova-generacia/
Rozbalit vlákno
0
30. 4. 2019 22:40
Článek jako prdel
... to se opravdu nedá jinak říct!

Normálně se vlastně k tomuhle už nevyjadřuju, ale co je moc to je příliš!!

Vážená redakce, ať už originál vytvořil kdokoliv, ČTK nebo Reuters, tak si snad přečteme co v tom je ne?

Díky dzodzifko!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
2. 5. 2019 07:41
Revoluční,
hm, tak zas nic...
Pořád čekám na tu revoluci ve skladování a dobíjení el. energie a pořád nic. Nemám nic proti elektroautům, ale celé to elektrošílenství "do pěti let přestaneme vyrábět spalovací motory" atp., prostě narazí na problém s dobíjením, i malý elektromotor (typicky 50kW) se z běžné zásuvky dobíjí 24h, výkonná auta typu Tesly S pak dva dny. A to, že by se superchargery staly svým množstvím a dostupností alternativou benzinových pump, je utopie, muselo by jich být v každé městské čtvrti stovky a každý si snadno spočte, že při potřebě 250kW pro jeden takový supercharger, stačí zapojit pár desítek aut najednou a celá čtvrť může svítit max. petrolejkami. Jinými slovy, pořád slyším o vyšší kapacitě baterií a delším dojezdu v kombinaci s plánem na rychlou elektrifikaci osobní dopravy, ale nikde ani slovo o tom, kde se vezme a kudy se ta elektrika k autům na ulicích dostane.
Rozbalit vlákno
1
2. 5. 2019 20:12
Re: Revoluční,
Ahoj Dinare.

Dodatecne blahopreju k uspesnemu zavodu :yes:

A ted k elektromobilite: prumerny denni najezd tvori min nez 50km.
To je (s beznou spotrebou 20kwh/100km) 10kwh potrebnych pro nabijeni (pri zanedbani ztrat).
Jinymi slovy dobijis vykonem 1kw :-O deset hodin.
To je vyrazne nizsi vykon, nez ma rychlovarna konvice..
Ta moje rychlovarka ma 1850-2200w.

Domacim wallboxem 20kw nabijes za hodinu temer 100km ;-)