Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

V Číně spustili výrobu revolučních baterií. Zvýší nejen dojezd

ČTK ČTK 30. 4. 2019
23
10
Zobrazit náhledy (23)
Volkswagen Neo Volkswagen Neo Volkswagen Neo Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID Volkswagen ID

Největší čínský výrobce baterií pro elektromobily Contemporary Amperex Technology Ltd (CATL) zahájil sériovou výrobu baterií s vysokým obsahem niklu.

Společnost to oznámila na jednání s investory. Baterie NCM 811, které obsahují 80 procent niklu, deset procent kobaltu a deset procent manganu, mají delší životnost a automobil s nimi ujede na jedno nabití větší vzdálenost.

Firma uvedla, že sériová výroba této baterie už byla zahájena, další vývoj závisí na poptávce. CATL buduje závod na výrobu článků pro elektrická vozidla v Německu a v příštích dvou letech chystá další rozšíření výrobních kapacit.

Společnost, která vznikla v roce 2011 jako pobočka japonského výrobce baterií ATL, prodává baterie pro osobní automobily, autobusy a kamiony. Mezi domácí zákazníky patří firmy SAIC Motor, BAIC Group, Geely, Dongfeng Motor a Changan Auto, k zahraničním pak firmy BMW, Volkswagen, Daimler a Honda. Společnost CATL v loňském roce zvýšila příjmy o 48 procent na 29,6 miliardy jüanů (přes 100 miliard Kč).

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Revoluční,
DonVito
| 2. 5. 2019
Ahoj Dinare.



Dodatecne blahopreju k uspesnemu zavodu :yes:



A ted k elektromobilite: prumerny denni najezd tvori min nez 50km.

To je (s beznou spotrebou 20kwh/100km) 10kwh potrebnych pro nabijeni (pri

zanedbani ztrat).

Jinymi slovy dobijis vykonem 1kw :-O deset hodin.

To je vyrazne nizsi vykon, nez ma rychlovarna konvice..

Ta moje rychlovarka ma 1850-2200w.



Domacim wallboxem 20kw nabijes za hodinu temer 100km ;-)
Avatar - Dinar
Revoluční,
Dinar
| 2. 5. 2019
hm, tak zas nic...

Pořád čekám na tu revoluci ve skladování a dobíjení el. energie a

pořád nic. Nemám nic proti elektroautům, ale celé to elektrošílenství

"do pěti let přestaneme vyrábět spalovací motory" atp., prostě narazí na

problém s dobíjením, i malý elektromotor (typicky 50kW) se z běžné

zásuvky dobíjí 24h, výkonná auta typu Tesly S pak dva dny. A to, že by

se superchargery staly svým množstvím a dostupností alternativou

benzinových pump, je utopie, muselo by jich být v každé městské čtvrti

stovky a každý si snadno spočte, že při potřebě 250kW pro jeden takový

supercharger, stačí zapojit pár desítek aut najednou a celá čtvrť může

svítit max. petrolejkami. Jinými slovy, pořád slyším o vyšší kapacitě

baterií a delším dojezdu v kombinaci s plánem na rychlou elektrifikaci

osobní dopravy, ale nikde ani slovo o tom, kde se vezme a kudy se ta elektrika

k autům na ulicích dostane.
Avatar - CICERO
Re: Re: HIGH 5
CICERO
| 1. 5. 2019
Nikl? Ten je v Ulici na TV :poop: >:-[] ;-) Červený řeky? Už dávno ne,

dival ses do kalendářa? By je FSB hnala, jak dneska v Brně (a prej, že je

tam nuda) :D :D :D
Re: Hmmmmm
Tarsinion
| 1. 5. 2019
Další otázka odkud to ukradli ti Japonci.
Avatar - Barrichello
Re: HIGH 5
Barrichello
| 1. 5. 2019
jo nikl, tam je čistá těžba. Norilsk nikl, tam to vpadá jak měsíční

krajina a tečou tam červený řeky >:D

A kobalt, kterého je na 25 let :-) :-) :-)



Tak to jo

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku