Porsche si chce 50. narozeniny svého legendárního typu 917 pořádně užít. Nabízí proto velkolepou galerii snímků první exempláře od jeho renovace přes jízdní záběry až po skupinové fotografie s mladšími sourozenci.
Prostě nádhera, mě se nejvíc zamlouvá ta mekkvínovská verze 917K, ty longtaily jsou takové šedesátkové, víc k 908, ale bral bych svezení s čímkoliv z toho, extrémně brutální musí být otevřené verze. Jo, a ta moderní interpretace vypadá k nakousnutí, věřím, že kdyby udělali nějakou takovou limitku s plochým dvanáctiválcem, jen se po ní zapráší. :-)
Jo, krátký jsou lepší, to beru.. já myslel teď barevný provedení. Gulfky jsou ale taky moc pěkný.
Po limitce by se určitě zaprášilo. Už proto, že takový auto je i dobrá investice... což je svým způsobem škoda, pak se to kupuje jako spekulace a ne na ježdění.
To jsi možná nezachytil pointu. Atkinson měl dlouhá léta McLaren F1 a boural s ním myslím i víckrát, přičemž jednou to byla skoro totálka.
Nějakej kreativec z Axy k tomu napsal, že "Když už bourá i Mr. Bean ve formuli, je třeba začít být na silnici náležitě obezřetný. 😯" https://www.radridim.cz/…at-stejnou-chybu
Tohle jsou cenová patra spíš pro ty Beany než Dinary. >:D
Svezení s 917 je můj celoživotní sen, na simulátoru s ní mám něco odjeto, reál musí být fantazie. Jenže, přes jednoho kamaráda v D jsem se dostal k borcovi, co má 908, se kterou jezdí histocupy a ten, když mě viděl, tak říká, ať se ani zbytečně nesnažím, že on sice zná jednoho, který 917k má a nechal ho svézt, ale to auto je prý max pro postavy do 180cm, pokud se máš do auta vejít s helmou na hlavě. Takže to asi neklapne, ale tu jeho 908 slíbenou mám, jakkoliv s místem je to tam prý jen o malinko lepší, tak uvidíme. Každopádně, tahle auta jsou prostě moje vlhké řidičské sny, spolu s ferrari 512M, šestisetkoňové bestie bez přítlaku, brzd, které nezatáčí... na to je třeba big balls. ;-);-)